Naisten kuntosalikulttuuri - kuvia perseestä ja puurosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Failure
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuota Teppo M:n blogia ei taida löytyä enää mistään?

edit. Tuo blogi oli ensin ja kun se sai suosiota, niin leffaprojektia alettiin suunnittelemaan jne.

Eikös blogi ollut ennen projektia? Vai siis onko tuo Teppo jäänyt kiinni siitä, että olisi keksinyt blogin luodakseen markkinointihypeä tulevalle leffalle? Sinällään en ihmettele, vaikka tätäkin tehtäisiin. Olisihan blogi mainio tapa testata markkinoiden reaktiota tuotantoyhtiöiden suunnitelmiin. Toivottavasti muuten Laasasesta filmataan joskus leffa tyyliin 21 tapaa pilata avioliitto. :D

^Muoks: Elleistä löytyy näköjään haulla.

Minua alkoi myös kiinnostamaan. Nämä lisäravinnefirmojen tiimiläiset tuskin monella huntilla kuussa jauhoja nimittäin saavat. Ei sillä että pitäisi mutta, veikkaan että fitness-puolella ei ole ketään kuka itsensä blogaamisella elättäisi.

Eihän se tulovirta sieltä tulekaan vaan affi-mainoksista (affiliate marketing, kumppanuusmarkkinointi). Se on kyllä rahakasta puuhaa kun oikein tekee. "Helposti" elättää.

Mäkin harkitsen nyt vakavasti bloggaamista, jos kerran siitä voisi saada vaikka satasen kuussa. Mukavasti sekin kerryttää säästöjä jo ajan saatossa! Kyllä mä jumppapöksyistäni ja paistetuista kananamunista voin ottaa kuvia, jos siitä tuon verran saa!

Kannattaa oikeasti kokeilla. Jostain minulle vieraasta syystä kaikki "Nyt tämä näinjanäinmonenlapsen mamma treenaa itsensä kuntoon" -blogit ovat varsin suosittuja. Sisällöstä en osaa sanoa sen enempää, koska nuo taianomaiset viisi kirjainta yhdistettynä blogissa (lapsi) yleensä aiheuttavat minussa pakonomaisen tarpeen lukea jotain muuta. En sitten tiedä, että miten tuo sitten menisi sun tapauksessa kun olet jo valmiiksi kuuma.

Mielenkiintoinen tämä perseenkasvattamistrendi! Osaako joku kertoa että miksi nykyään kaikki naisfittiblogit on täynnä näitä perseenkasvatusvinkkejä ja -kuvia? Itellä ollu aina sen verran äässiä et oon ajatellu et oispa kivaa saada sitä osastoa pikkuruisemmaks ja toiset taas haluavat suuremmaksi palloperseeksi...

Mielenkiintoinen tämä perseenkasvattamistrendi! Osaako joku kertoa että miksi nykyään kaikki naisfittiblogit on täynnä näitä perseenkasvatusvinkkejä ja -kuvia? Itellä ollu aina sen verran äässiä et oon ajatellu et oispa kivaa saada sitä osastoa pikkuruisemmaks ja toiset taas haluavat suuremmaksi palloperseeksi...

Kyllähän tässä taas kuvaa vaaditaan..

Siksi, koska maailmassa on enemmän perse-, kuin tissimiehiä. Lisäksi hyvä perse pelastaa "huonot" tissit. Miehet tykkää hyvistä pepuista ja hyvä peppu antaa paljon anteeksi. Naiset tietää, että miehet tykkää hyvistä pepuista. Joten naiset haluaa hyvän pepun. Naiset taitaa itsekin tykätä hyvistä pepuista. Joten pepputreenausvinkeille on kysyntää. Sikäli jos miesten puolelta haetaan vastinetta, niin miehet kaipaa vinkkejä vatsalihaksiin, rintalihaksiin ja hauiksiin. Tosin suurinosa miehistä on tajunnut, että jos ei ole tasapainoinen paketti, ei näytä hyvältä. Naiset sen sijaan voivat treenata pelkkää persettä ja näyttää hyvältä. Miehet ei voi vastaavaa ns. "RHP" priorisointia tehdä, sillä miehillä pitää olla kaikki lihakset kunnossa, että näyttää hyvältä. Jälleen tultiin siihen, että naisille kaikki on helpompaa (; . Joka on hyvä juttu, koska mitä helpompaa naisten on päästä ns. "kuntoon", niin sitä enemmän "me" saadaan silmänruokaa.
Sitäpaitsi pakaraosasto on erittäin dominoiva ulkonäöllisesti naisilla, koska ylävartalossa naisia tarkastellessa ainakin henkilökohtaisesti tuijotan lähinnä silmiin, kasvoihin ja tisseihin. Ei paljo hauikset tms. kinosta. Esimerkiksi Jen Selteriä katsellessa en osaa sanoa, onko nainen treenannut koskaan muutakuin persettä. Hyvältä näyttää silti.

Kannattaa oikeasti kokeilla. Jostain minulle vieraasta syystä kaikki "Nyt tämä näinjanäinmonenlapsen mamma treenaa itsensä kuntoon" -blogit ovat varsin suosittuja. Sisällöstä en osaa sanoa sen enempää, koska nuo taianomaiset viisi kirjainta yhdistettynä blogissa (lapsi) yleensä aiheuttavat minussa pakonomaisen tarpeen lukea jotain muuta. En sitten tiedä, että miten tuo sitten menisi sun tapauksessa kun olet jo valmiiksi kuuma.
Sana "lapsi" itseasiassa puistattaa kyllä muakin blogeissa, vaikka mulla lapsi onkin. Valitettavasti siitä ei tämän vuoksi mun blogiini aihetta tule, mutta voin korvata ne lapsijututkin sitten persejutuilla! Blogini voisi olla vaikka "Pyllyn laulu", koska siinä yhdistyy kaksi minulle rakasta asiaa. Pyllyt ja pyllystä tulevat äänet!

Uskaltaisin väittää, ettei menestyvän blogin luominen kuitenkaan kovin helppoa ole, varsinkaan jos oma sanan säilä ei ole erityisen terävä.. Yrittää toki kannattaa aina.

Hyviä perseitäkin on netissä niin tuhottomasti, ettei erottautumiskynnyksen yli kovin helppo ole päästä. Mutta voit Delgado toki lähetellä mulle muutamia esimerkkikuvia, niin lupaan antaa alustavan arvion menestymispotentiaalista.

Sana "lapsi" itseasiassa puistattaa kyllä muakin blogeissa, vaikka mulla lapsi onkin. Valitettavasti siitä ei tämän vuoksi mun blogiini aihetta tule, mutta voin korvata ne lapsijututkin sitten persejutuilla! Blogini voisi olla vaikka "Pyllyn laulu", koska siinä yhdistyy kaksi minulle rakasta asiaa. Pyllyt ja pyllystä tulevat äänet!

Miten olis "Sininen liekki - rasvanpoltosta jälkipolttoon"? Voisit testailla millä heralla saa aikaan parhaat efektit. Ilmoittaudun heti ennakkotilaajaksi!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Taitaapi olla Mirjamin oma blogi, kun kaikissa (kahdessa) postauksissaan mainostaa tuota. Pthyi.

Luetteko te ihmiset oikeasti muiden blogeja paljon? Kuinka paljon keskimäärin käytätte aikaa noiden parissa? Olen vähän hämmästynyt siitä, että niiden kysyntä on niin älytöntä, että niillä voi tienata elantonsa. Tuli niin.. vanha olo. En enää ymmärrä maailman menoa.

fa87a4aa3343c8063a073e8f11be03b29c8f12e7e1973f5b4f6808bf4e0760fd.jpg

Onkos se urheilullisesti onnistunut merkki, ku lukee noit fitness blogei, niin rupee käytännös vaan panettaa :D
(Johtunee varmaa noist pyllykuvist, jota en kyl urheilumieles kato)

Taitaapi olla Mirjamin oma blogi, kun kaikissa (kahdessa) postauksissaan mainostaa tuota. Pthyi.

Tottakai on. Nää vaatii markkinointia. Sekä sissimarkkinointia, että oikeaa markkinointia. Parasta on jos alkaa saamaan hittejä Pakkotoiston kaltaisilta sivuilta jotka ovat hakukoneiden mielestä merkittäviä.

Toi "Äiti pyllistää" blogi olisi takuuvarma hitti jo nimensä puolesta enkä pidä tuota nimeä mitenkään irstaana vaan humoristisena. Saisi varmasti näkyvyyttä esimerkiksi näiden iltapaskalehtien nettisivuilla.

En minäkään ymmärrä ketä noi toisten tekemiset kiinnostaa siinä määrin että jaksaisi joten blogeja lukea. Mutta ymmärrän bisneksen oikein hyvin.

Muutos aikaisempaan kommenttiini.

Nyt kun sain luettua tän threadin läpi ja sain niin avarakatseisen ahaa-elämyksen että sanonpa itte tähän tämänhetkisen mielipiteeni. Olen mies, eli mua ei haittaa muijien tiukat trikoot ja perseet salilla, ei sitte yhtään. Olkoot vaikka kuinka "huomiohuoria", ovatpahan ainaki salilla ja tekee jotain. Olen mies, eli mua ei haittaa somessa pyörivät persekuvat tai puurokuvat, ne tekee kerranki varmaan jotain terveellistä elämässään. Olen edelleen mies ja tämänhetkisen rasvan alla on melkolailla lihaksikas kroppa ni mua kuitenki edelleen huvittaa nää laiheliinipojat jotka on skipannu salin ja laihduttamalla tuoneet lihakset esiin ja sitte mainostetaan niitä.

Aikansa kutakin, kohta tämä fitnesshömpötysbuumi loppuu ja alkaa uusi trendi mitä mainostaa somessa.

Liittyen tuohon blogilistaan sivulla 9. (tämä nyt ei linkannutkaan tota replyä..)

Tuo mun blogi nyt ei ehkä ihan tuohon perse-puuro-selfie -kastiin kuulu. En koe millään muotoa (heh, paino sanalla muotoa) olevani mikään fitnesspeipi, vaikka treenaamisesta ja syömisestä kirjoittelenkin. Eikä mulla ole tarvetta päästä mihinkään nussittavuuslistan kärkeen. :pano: Pidetään puurot ja vellit eri kattiloissa. :)

Vaan enpäs kerrokaan, mikä se noista on. :D

Itse kirjotan blogia, josta tienaan noin puolet elannosta+muut "luontaisedut", joita tulee useammalla sadalla kuussa. Vaikka ihan kivoja juttuja noi on, niin ei se blogilla tienaaminen niin yksinkertaista ole. Se satasenkin tienaaminen kuussa on ison duunin ja aika monen affiliatelinkin kautta tehdyn myynnin tulos:) Keskimääräinen tienesti nykyään perus suht suosituista blogeista taitaa olla satanen-pari muutaman kuukauden välein.

Liittyen tuohon blogilistaan sivulla 9. (tämä nyt ei linkannutkaan tota replyä..)

Tuo mun blogi nyt ei ehkä ihan tuohon perse-puuro-selfie -kastiin kuulu. En koe millään muotoa (heh, paino sanalla muotoa) olevani mikään fitnesspeipi, vaikka treenaamisesta ja syömisestä kirjoittelenkin. Eikä mulla ole tarvetta päästä mihinkään nussittavuuslistan kärkeen. :pano: Pidetään puurot ja vellit eri kattiloissa. :)

Vaan enpäs kerrokaan, mikä se noista on. :D

Minä tuon listan kasasin ensimmäisistä vastaantulevista blogeista, jotka löytyi hakusanalla "fitnessblogi". Ei mitään henkilökohtaista.

Tytär harrastaa hevosurheilua ja viimeksi kun oli blogeista puhetta, sanoi hän seuraavansa yli 30:tä blogia. Eihän siihen seuraamiseen ajallisesti hirveästi kulu, kun yhden postauksen lukemiseen ei montaa minuuttia mene ja harva? blogaaja sentään ihan urakalla kirjoittaa.

Tytär harrastaa hevosurheilua ja viimeksi kun oli blogeista puhetta, sanoi hän seuraavansa yli 30:tä blogia. Eihän siihen seuraamiseen ajallisesti hirveästi kulu, kun yhden postauksen lukemiseen ei montaa minuuttia mene ja harva? blogaaja sentään ihan urakalla kirjoittaa.
Ja bloglovinit yms. kokoavat luettavaksi valittujen blogien postaukset samaan sivuun eikä tarvitse hyppiä niiden välillä.

Suositut

Back
Ylös Bottom