Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No luultavasti, kun kyseessä oli leffaprojekti.
Teppo M:n 100 naista -blogista elokuva - tuottajaksi Markus Selin ? Dome.fi
Minua alkoi myös kiinnostamaan. Nämä lisäravinnefirmojen tiimiläiset tuskin monella huntilla kuussa jauhoja nimittäin saavat. Ei sillä että pitäisi mutta, veikkaan että fitness-puolella ei ole ketään kuka itsensä blogaamisella elättäisi.
Mäkin harkitsen nyt vakavasti bloggaamista, jos kerran siitä voisi saada vaikka satasen kuussa. Mukavasti sekin kerryttää säästöjä jo ajan saatossa! Kyllä mä jumppapöksyistäni ja paistetuista kananamunista voin ottaa kuvia, jos siitä tuon verran saa!
Huippukuntoon 15 minuutissa;)Mielenkiintoinen tämä perseenkasvattamistrendi! Osaako joku kertoa että miksi nykyään kaikki naisfittiblogit on täynnä näitä perseenkasvatusvinkkejä ja -kuvia? Itellä ollu aina sen verran äässiä et oon ajatellu et oispa kivaa saada sitä osastoa pikkuruisemmaks ja toiset taas haluavat suuremmaksi palloperseeksi...
Mielenkiintoinen tämä perseenkasvattamistrendi! Osaako joku kertoa että miksi nykyään kaikki naisfittiblogit on täynnä näitä perseenkasvatusvinkkejä ja -kuvia? Itellä ollu aina sen verran äässiä et oon ajatellu et oispa kivaa saada sitä osastoa pikkuruisemmaks ja toiset taas haluavat suuremmaksi palloperseeksi...
Sana "lapsi" itseasiassa puistattaa kyllä muakin blogeissa, vaikka mulla lapsi onkin. Valitettavasti siitä ei tämän vuoksi mun blogiini aihetta tule, mutta voin korvata ne lapsijututkin sitten persejutuilla! Blogini voisi olla vaikka "Pyllyn laulu", koska siinä yhdistyy kaksi minulle rakasta asiaa. Pyllyt ja pyllystä tulevat äänet!Kannattaa oikeasti kokeilla. Jostain minulle vieraasta syystä kaikki "Nyt tämä näinjanäinmonenlapsen mamma treenaa itsensä kuntoon" -blogit ovat varsin suosittuja. Sisällöstä en osaa sanoa sen enempää, koska nuo taianomaiset viisi kirjainta yhdistettynä blogissa (lapsi) yleensä aiheuttavat minussa pakonomaisen tarpeen lukea jotain muuta. En sitten tiedä, että miten tuo sitten menisi sun tapauksessa kun olet jo valmiiksi kuuma.
Sana "lapsi" itseasiassa puistattaa kyllä muakin blogeissa, vaikka mulla lapsi onkin. Valitettavasti siitä ei tämän vuoksi mun blogiini aihetta tule, mutta voin korvata ne lapsijututkin sitten persejutuilla! Blogini voisi olla vaikka "Pyllyn laulu", koska siinä yhdistyy kaksi minulle rakasta asiaa. Pyllyt ja pyllystä tulevat äänet!
Taitaapi olla Mirjamin oma blogi, kun kaikissa (kahdessa) postauksissaan mainostaa tuota. Pthyi.
Liittyen tuohon blogilistaan sivulla 9. (tämä nyt ei linkannutkaan tota replyä..)
Tuo mun blogi nyt ei ehkä ihan tuohon perse-puuro-selfie -kastiin kuulu. En koe millään muotoa (heh, paino sanalla muotoa) olevani mikään fitnesspeipi, vaikka treenaamisesta ja syömisestä kirjoittelenkin. Eikä mulla ole tarvetta päästä mihinkään nussittavuuslistan kärkeen. Pidetään puurot ja vellit eri kattiloissa.
Vaan enpäs kerrokaan, mikä se noista on. :D
Ja bloglovinit yms. kokoavat luettavaksi valittujen blogien postaukset samaan sivuun eikä tarvitse hyppiä niiden välillä.Tytär harrastaa hevosurheilua ja viimeksi kun oli blogeista puhetta, sanoi hän seuraavansa yli 30:tä blogia. Eihän siihen seuraamiseen ajallisesti hirveästi kulu, kun yhden postauksen lukemiseen ei montaa minuuttia mene ja harva? blogaaja sentään ihan urakalla kirjoittaa.