Hahah. Itse käyn kunnon bodarisalilla missä käy näitä naisia jotka treenaavat tosissaan, mutta on kyllä niilläkin treenivaatteet ja meikit ihan vimpan päälle:D Musta lähinnä tuntuu että mä saan katseita osakseni kun oon aika tavis nainen. Mulla on ne mustat trikoohousut, ei meikkiä, treenaan kyllä kovasti, ja lihaksia löytyy, mutta myös rasvaa, koska syön mitä haluan. Eli pääosin terveellisesti mutta en jaksa raahata sitä saakelin maitorahkaa ja banaania mukana joka paikkaan, ja mä haluun syödä sen kakkupalan jos käyn kaverin kanssa kerran viikossa kahvilla. Mä siis olen täysin normaalipainoinen ja hyväkuntoinen nainen, mutta tuntuu että tällä hetkellä kaikki diettaa ja tavoitteena saada ne "rasvat minimiin" koska kesä tulee. Eli mä en harrasta diettaamista tai mitään muutakaan, mut tää saa mun olon tuntemaan itteni jotenkin kummajaiseks, vaikka mä en halua olla täydellinen enkä odota mitään järkyttävää lihaserottuvuutta. Mulle riittää se että näytän sopivan sporttiselta ja mulla tissit pysyy kasassa:D Ja vielä tarkennukseksi että EI, en pelkää lihaskasvua.