Naisten kuntosalikulttuuri - kuvia perseestä ja puurosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Failure
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt alkoi kiinnostaa, että millaista blogia sinä tai tuttusi pidätte? Jos suinkin mahdollista niin linkkiä kehiin!

Ihan näitä perinteisiä lifestyle-blogeja, joita löytyy milijoona tusinasta. :) Tutun blogia en nyt tähän kehtaa linkittää tässä yhteydessä, omat löytyvät täältäkin linkitettynä mimmi-puolelta. Omat blogitienestini tulevat puhtaasti mainostajilta, eli itse bloggaamisesta minulle ei makseta, kävijöitä 4000-7000 yksilöityä viikossa. Vertailun vuoksi Suomen suosituimmassa(?) blogissa käy viikottain 40 000 - 70 0000 yksilöityä kävijää ja panostus mm. affiliate-mainontaan ihan eri luokkaa kuin itsellä, niin onko tuo kummakaan että tulot ovat loistavat puhtaasti blogin kautta.

Failure: En sanonutkaan, ettei tuollaisia tutkimuksia ole. Päinvastoin, olen niitä itsekin lueskellut. Kuten myös niitä, joissa todetaan, että somessa itsensä positiivisessa valossa esittäminen kannustaa ihmistä parantamaan elämäänsä ynnä muuta ynnä muuta. Ihmistieteissä tulos kun riippuu niin paljon siitä, että miten tutkitaan sitä mitä tutkitaan ja millaisia tutkimushenkilöitä sattuu vastaan. Sen epävarmuuden kanssa pitää vaan oppia elämään, etten voi mitään varmaa sanoa, pelkästään olettaa ja ehdotella miten asiat voivat joidenkin kohdalla olla.

Vähän :offtopic:, mutta mitä jos samanlainen ilmiö yleistyisi miesten keskuudessa? Eli miehet alkaisivat pitämään fitness blogeja (lähinnä aloittelijat/vähemmän harrastaneet) ja laittamaan sinne kuvia itestään kireissä/vähissä vaatteissa ja pullistelemaan lihaksiaan (tai kuviteltuja lihaksiaan). Ja kirjoittamaan treeneistään (tai ainakin kuvitelluista treeneistään) ja syömisistään vaikka tulokset/kroppa/treeni/tekniikka olisivatkin aloittelijamaisia ja blogin tarkoitus enemmän sosiaalinen. Puhuttaisiinko tällöin huomiohuorauksesta (voiko sanaa käyttää, kun puhutaan miehistä?), vai olisivatko kyseiset tyypit ihan pellejä vai teinejä vai mitä? Ja luettaisiinko tällaisia blogeja?

Meno olisi varmaan jotain tämännäköistä: http://pic.epicfail.com/wp-content/uploads/2013/01/macho-fail-that-mirror.jpg Sitten kun naiset rynnistäisivät dissaamaan tämän miekkosen poseerausta, asuvalintaa ym niin voisimme vihdoin käyttää "stfu, oletko saanut pakit? ;D kuivapinpi!". (:D)

No mutta for real. Blogeista naisten blogeja on 95% oikeastaan kahdesta pääsyystä. Ellei oteta jotain pelkkään treenaukseen keskittyviä blogeja laskuihin, niin sellaisten elämäntapa-/päiväkirjablogien kirjoittajista varmasti lähes kaikki ovat naisia ja ne tuntuvat olevan "naisten juttu". Toisekseen lukijakunta määrittää blogien tyyliä. Naiset ovat kiinnostuneita lukemaan juuri tämäntyyppisiä blogeja, eli niille on kysyntää. Kaikenlisäksi jopa miehet suuntaavat mielummin näihin blogeihin selaamaan kuvia perseistä miesten elämäntapablogien sijasta. Eli miesten fitness-blogeille on aika vähäinen kysyntä varsinkaan ellei siellä ole tiukkaa asiaa tai olet oikeasti todella hyvässä tikissä.

Nyt alkoi kiinnostaa, että millaista blogia sinä tai tuttusi pidätte? Jos suinkin mahdollista niin linkkiä kehiin!

Minua alkoi myös kiinnostamaan. Nämä lisäravinnefirmojen tiimiläiset tuskin monella huntilla kuussa jauhoja nimittäin saavat. Ei sillä että pitäisi mutta, veikkaan että fitness-puolella ei ole ketään kuka itsensä blogaamisella elättäisi.

p.s. Ostin legginsit ihan tämän ketjun takia. Olen toki harkinnut asiaa, mutta tämä ratkaisi. Eka treeni vedetty, kellään miehellä en ole nähnyt päällä. Eli muistakaa että mää olin se eka ;)

p.p.s mitä tule tämän ketjun aloitukseen, todella asiallista tekstiä failurelta, hieno mies että kirjoittaa sen mitä lähes kaikki muut ajattelee vaikka paskaa tulee niskaan huolella. Punttimimmi-ilmiö ei vaan ole minulta pois vaikka usein huvittaakin se huippu-urheilija statuksen luominen ja loputon ihkutus, ilman TODELLISTA säkrifaissia.

Tämä ilmiö ei olekaan pelkästään naisellinen. Tänään törmäsin salilla nuoriin miehiin, jotka näyttelivät tosilleen kuviaan kännyköistä ja selittivät kuvauksien järjestelyjä sen verran kovalla äänellä, ettei voinut olla kuulematta. Varusteina revityt t-paidat, suihkurusketus ja muut asiaan kuuluvat jutut. En näe tässä mitään eroa perse-puuro-blogiin. Omaan makuuni fitness tytöt ovat enemmän, nämä kun tekivät itse asiassa aika käppyrän homotutkan kuvaruutuun.

Tämä ilmiö ei olekaan pelkästään naisellinen. Tänään törmäsin salilla nuoriin miehiin, jotka näyttelivät tosilleen kuviaan kännyköistä ja selittivät kuvauksien järjestelyjä sen verran kovalla äänellä, ettei voinut olla kuulematta. Varusteina revityt t-paidat, suihkurusketus ja muut asiaan kuuluvat jutut. En näe tässä mitään eroa perse-puuro-blogiin. Omaan makuuni fitness tytöt ovat enemmän, nämä kun tekivät itse asiassa aika käppyrän homotutkan kuvaruutuun.

Nyt puhuttiinkin MIEHISTÄ, ei androgyyneistä metroseksuaaleista joita on nykypäivänä kadut ja jopa salit pullollaan :hyper: Sori jos joku loukkaantui.

Mä tunnen useamman tällaisen. Joka ruoka raportoidaan, kuvataan, salireissut tietenkin myös ja kehityskuvat viikoittain. Tämä uusi salisukupolvi on vielä aika nuorta, että poikiahan ne eikä miehiä, mutta samalla intensiteetillä raportoidaan kuin tytötkin. Pojilla kanavana useimmiten instagram.

Minua alkoi myös kiinnostamaan. Nämä lisäravinnefirmojen tiimiläiset tuskin monella huntilla kuussa jauhoja nimittäin saavat. Ei sillä että pitäisi mutta, veikkaan että fitness-puolella ei ole ketään kuka itsensä blogaamisella elättäisi.

Kävin stalkkaamassa Chevvyn blogin tuolta punttimimmien puolelta. Sain siitä näppylöitä ja hengenahdistusta. Tämä vahvistaa ennestään oletustani, jota pyrin tuomaan esiin aiemmin. Blogeille ihan oikeasti ON kysyntää, vaikkei sitä uskoisi kohderyhmän ulkopuolelta. Jos tuolla pystyy tienaamaan rahaakin niin blogaaminen alkaa kiinnostaa myös allekirjoittanutta. Edessä on nimittäin paluu opiskelijaksi, joten lisätuloille olisi tarvetta. Ilmeisesti blogit on enemmän naisten juttu, joten pitäisi keksiä miesnäkökulma aiheeseen, joka kiinnostaa naisia?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ilmeisesti blogit on enemmän naisten juttu, joten pitäisi keksiä miesnäkökulma aiheeseen, joka kiinnostaa naisia?
Mieshuoraus. Olen miettinyt tätä bloggaamista nyt siitä lähtien, kun luin täältä paljonko sillä voi tienata. Koska me +30-ikäiset miehet emme voi kirjoittaa nuorten muodista ilman nauruntirskahduksia, eikä meidän kuntoilutkaan todennäköisesti enää ketää kiinnosta, jäljelle jää mieshuoraus. Voipi olla vain vaikea löytää mainostajia ja sponsoreita.. "At #Punavuori with #Oldiesbutgoldies wearing only Durex".

joten pitäisi keksiä miesnäkökulma aiheeseen, joka kiinnostaa naisia?

Julistat ittesi homoksi siinä blogissa niin jo rupes girlfriendejä kiinnostamaan. Sit kaikkee ihkuu hömppää sinne blogiin.
Ei niitä kiinnosta paskaakaan miesten näkökulmat mihinkään.

Naisilla toi blogaus vaan toimii, koska muut naiset voi samaistua ja satunnaisia miehiä ohjaa blogeihin vain ja ainoastaan hormoonit hyvien kuvien toivossa.
Klikkaukset siis taattu. Miehellä tuo ei toimi, koska miehiä ei kiinnosta ja naisia ei kiinnosta.

Olihan se 100 naista tms. blogi supersuosittu pari vuotta sitten. Muistan kyllä itsekin lukeneeni sitä innoissani. Miesten blogeilla pitää vain olla jotain muuta ideaa kuin noilla naisten muoti- tai fitnessblogeilla joissa vain esitellään omaa elämää.

Mäkin harkitsen nyt vakavasti bloggaamista, jos kerran siitä voisi saada vaikka satasen kuussa. Mukavasti sekin kerryttää säästöjä jo ajan saatossa! Kyllä mä jumppapöksyistäni ja paistetuista kananamunista voin ottaa kuvia, jos siitä tuon verran saa!

Mäkin harkitsen nyt vakavasti bloggaamista, jos kerran siitä voisi saada vaikka satasen kuussa

Avovaimoni on pomona eräässä liikkeessä niin hän käyttää tämän alueen suosituimpia blogaajia tuotteiden ja liikkeen mainostamiseen.
Toi on nykyään yks parhaista ja halvimmista tavoista mainostaa. Ei tarvi lähettää kuin näytteet tuotteista blogaajalle ja blogaajalta tulee yks kirjoitus jossa mainitaan liike ja tuote niin BOOM! ens viikolla lähtee tavaraa.

Mäkin harkitsen nyt vakavasti bloggaamista, jos kerran siitä voisi saada vaikka satasen kuussa. Mukavasti sekin kerryttää säästöjä jo ajan saatossa! Kyllä mä jumppapöksyistäni ja paistetuista kananamunista voin ottaa kuvia, jos siitä tuon verran saa!

Älä pistä blogia, vaan instagramiin pelkkiä pyllykuvia eri kulmista. Voisit olla Suomen Jen Selter!

Delgadolla on kyllä niin nätti runko, että sarja pyllykuvia tuosta rungosta nostaisi suomen sydänperäistä kuolleisuutta miesväestön joukossa aika radikaalisti. Ainakin yhden vuoden ajan, seuraavana potilaita olisi huomattavasti vähemmän :)

Olihan se 100 naista tms. blogi supersuosittu pari vuotta sitten. Muistan kyllä itsekin lukeneeni sitä innoissani. Miesten blogeilla pitää vain olla jotain muuta ideaa kuin noilla naisten muoti- tai fitnessblogeilla joissa vain esitellään omaa elämää.

Toinen voisi olla Laasanen, jonka juttuja tännekin ajoittain linkataan. Molemmat blogit käsittelee naisia miesnäkökulmasta. Tepon 100 naista blogistahan tuli aikoinaan kauhea hype ja se ostettiin alkuperäisestä osoitteestaan jonnekin naisten portaaliin. Muistaakseni kirjoittaja kehui ainakin saaneensa piparia blogin ansiosta, mutta luultavasti rahaakin on liikkunut?

Delgadolla olis hyvät lähtökohdat blogaajaksi fitness pyllyn ja lapsen ansiosta. Molemmat aiheet kiinnostaa naisia, joten Äiti Pyllistää-tyyliselle blogille varmasti riittäisi yleisöä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom