Nyt alkoi kiinnostaa, että millaista blogia sinä tai tuttusi pidätte? Jos suinkin mahdollista niin linkkiä kehiin!
Ihan näitä perinteisiä lifestyle-blogeja, joita löytyy milijoona tusinasta. Tutun blogia en nyt tähän kehtaa linkittää tässä yhteydessä, omat löytyvät täältäkin linkitettynä mimmi-puolelta. Omat blogitienestini tulevat puhtaasti mainostajilta, eli itse bloggaamisesta minulle ei makseta, kävijöitä 4000-7000 yksilöityä viikossa. Vertailun vuoksi Suomen suosituimmassa(?) blogissa käy viikottain 40 000 - 70 0000 yksilöityä kävijää ja panostus mm. affiliate-mainontaan ihan eri luokkaa kuin itsellä, niin onko tuo kummakaan että tulot ovat loistavat puhtaasti blogin kautta.
Failure: En sanonutkaan, ettei tuollaisia tutkimuksia ole. Päinvastoin, olen niitä itsekin lueskellut. Kuten myös niitä, joissa todetaan, että somessa itsensä positiivisessa valossa esittäminen kannustaa ihmistä parantamaan elämäänsä ynnä muuta ynnä muuta. Ihmistieteissä tulos kun riippuu niin paljon siitä, että miten tutkitaan sitä mitä tutkitaan ja millaisia tutkimushenkilöitä sattuu vastaan. Sen epävarmuuden kanssa pitää vaan oppia elämään, etten voi mitään varmaa sanoa, pelkästään olettaa ja ehdotella miten asiat voivat joidenkin kohdalla olla.