Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä tuntuu olevan maailmanlaajuinen ilmiö, että miehiä häiritsee naisten vähäpukeisuus ja he pyrkivät kontrolloimaan sitä. Onhan esim. monissa miesvaltaisissa kultuureissa naiset alistettu käyttämään kaiken peittäviä kaapuja julksilla paikoilla liikkuessaan. Liittyyköhän tämäkin tiukkojen treenipöksyjen aiheuttama ärsytys jotenkin tähän samaan ilmiöön. Miehiä ärsyttää naisten vapaus ja se, että naiset voivat herutella tiukoissa pöksyissään useille miehille yhtäaikaa?
Omalla salilla treenavista naisista olen huomioinut, että koviten treenaa juurikin löysissä ja peittävissä vaatteissa kulkevat muijat, keskiviikkonakin sai ihastella kun kollariperse kiskoo maasta 120kg:lla nelosia useemman sarjan (eikä ollut mikään sotanorsu, vaan joku parikymppinen hoikka tyttölapsi) :D. Trikooperseet taas yleensä istuu joko niissä reiden lähentäjä/loitontaja ketkuttimissa tai kovimmat kyykkää smithissä pelkällä tangolla niitä 50 toiston sarjojaan. Ehkä mä sit vaan käyn väärään aikaan?
Mä oon huomannu seuraavani blogeja ja foorumeja kausittain:
- vuonna 2005 luin kaiken laihdutuksesta
- vuonna 2007 luin kaiken ravitsemustieteestä ja karppaamisesta ja kehon hormonaalisesta säätelystä
-vuonna 2010 luin kaiken maahanmuuttopolitiikasta
-vuonna 2011 luin kaiken tyylistä ja muodista
-vuonna 2012 luin kaiken sisustuksesta
-vuonna 2013 luin kaiken kuntoilusta, voimasta ja bodailusta
-vuonna 2014 ois aika siirtyä eteenpäin, ehkä mindfulnesiin tai sen sellaiseen, saa suositella hyviä blogeja!
Kyllä pyöräilijä noissa täysissä vetimissä on melko huvittava ilmestys, sen enempää kantaa ottamatta trikoiden välttämättömyyteen pyöräilyssä.
Sekin ihmetyttää että kamat on kehitetty kilpapyöräilijöitä varten huomioon ottaen ilmanvastus jne. ja kun niillä on kunnon reisilihakset niin trikootkin näyttävät ikään kuin kuuluvan yhteen urheilijan kanssa.
En kuitenkaan kaupungilla ole nähnyt yhtään pyöräilijää jolla olisi minkäänlaista lihasta missään vaan rimppakinttuja ovat kaikki, vaikka asusteet ja pyörät ovat viimeisen päälle joten lähinnä taitaa olla liikaa rahaa ja tarve egoilla varusteilla.
Vähän sama kuin sunnuntai penkkailija vetäisi avustajien kanssa joka treeniin helvetin tiukat penkkipaidat vaikka ei edes 60kg nouse.
Hifistellään varusteiden ominaisuuksilla, ikään kuin jokaisella voitetulla sekunnilla olisi merkitystä.
Gretzkyn tyttären keikistelykuva raivostutti naisgolfarit | Urheilu | Iltalehti.fi
Pakko oli linkittää tänne ku osu silmään tollanen uutinen. Vastaa jotakuinkin samaa ilmiötä kuin tämä fitnesshomma. Eihän ketään haittaa hyvännäköisiä naisia katsella, mutta tossakin jutussa ilmeisesti kanteen pääsi joku joka on uhrannut elämästään paljon vähemmän itse lajin eteen kuin moni muu nainen.
Huomasin saman uutisen aiemmin päivällä ja tuli täsmälleen sama ajatus mieleen :D
Eihän kukaan ole sanonut, ettei olisi kiva katsella. Arvostus on eri juttu sitten, siihen tarvittaisiin myös urheilumeriittejä, eikä vain sitä että on kauniit kasvot ja tiukat housut. En mä edes pistä pahakseni niitä seksikkäitä treenikamoja naisilla salilla, vaan sitä että kuvitellaan että on saavutettu jotain tai että ollaan vertailukelpoisia kovaa treenaavaan mieheen, kun on kaunis naama ja ne reenikamat.
Olenko todellakin ainoa naispuolinen henkilö, joka myöntää käyttävänsä kireitä housuja urheillessa sekä käytännöllisyys, että ulkonäkösyistä?
Joo, kyllähän KOVAA TREENAAVA MIES on täysin ylivertainen verrattuna keneen tahansa naiseen.. :D
Ja minä kun luulin että naiset ovat lähinnä niitä jotka huomioita haluavat?Ei vittu mikä huomiohuora. Oliko ton kropassa jotakin muutakin kehumista, kuin perse? Ja paljonko sitä duunia on tehty ton eteen ja paljonko se on vain genetiikkaa. Instagramin kuuluisin perse, vertautuu saavutuksena kyllä melkein syöpääkkeen keksimiseen tai Nobelin rauhanpalkintoon. :face:
Just tommonen pystynokkanen ritsa, joka tekee jotain taljapotkuja nenä pystyssä ja nyt ollaan niin vitun fitness joo.