Naisten kuntosalikulttuuri - kuvia perseestä ja puurosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Failure
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Hassua miten tuo mindfulness rupee olee trendi näissä reeniympyröissäkin. Pokeripiireissähän toi on jo ikivanha juttu :P

E: niin ja:

butthurt_everywhere.png

Tämä tuntuu olevan maailmanlaajuinen ilmiö, että miehiä häiritsee naisten vähäpukeisuus ja he pyrkivät kontrolloimaan sitä. Onhan esim. monissa miesvaltaisissa kultuureissa naiset alistettu käyttämään kaiken peittäviä kaapuja julksilla paikoilla liikkuessaan. Liittyyköhän tämäkin tiukkojen treenipöksyjen aiheuttama ärsytys jotenkin tähän samaan ilmiöön. Miehiä ärsyttää naisten vapaus ja se, että naiset voivat herutella tiukoissa pöksyissään useille miehille yhtäaikaa?

Ei ärsytä naisten kireät housut yhtään, päinvastoin piristää päivää. En tosin usko, että kukaan nainen ainakaan meidän salilla on mitenkään heruttelemassa ketään sillä housujen kireydellä. Muutenkin sali tuntuu minusta vähän erikoiselta paikalta mihinkään seuran hankkimiseen. Itsekin tulee salilla juteltua vaikka miten paljon naisten kanssa, joista osa on hemmetin hyvännäköisiä, mutta se on joko treeniin liittyvää tai muuten vaan sellaista ystävällismielistä hölynpölyä. Tosin meillä kaikki moikkaa toisiaan ja juttelee keskenään.

Onneksi ite treenaan autotallissa niin ei ole mitään tuollaisia vittumaisia ongelmia kuten kireissä housuissa treenaavat fitness muijat. Itekkin saa olla rauhassa. Kesällä treenaan munasilteen ovi auki (yleiselle tielle) ja talvella pilkkihaalarit päällä. Teen kaikenlaisia omakeksimiä saatanan typerän näköisiä liikkeitä, huutelen King Kong+Tarzan huutoja, eikä häiritse ketään. On auvoista.

Mullakaan ei ole mitään pahaa sanottavaa naisten perseherutuksista. Olkoot kuinka narsistista ja huomionhakuista tahansa, en mä niiden kanssa naimisiin ole menossa muutenkaan. Salillakin on sitä kivempaa, mitä useampi tiukkahousuinen nainen on siellä treenaamassa samaan aikaan. Puurokuvat kyllä vois jättää väliin.

Omalla salilla treenavista naisista olen huomioinut, että koviten treenaa juurikin löysissä ja peittävissä vaatteissa kulkevat muijat, keskiviikkonakin sai ihastella kun kollariperse kiskoo maasta 120kg:lla nelosia useemman sarjan (eikä ollut mikään sotanorsu, vaan joku parikymppinen hoikka tyttölapsi) :D. Trikooperseet taas yleensä istuu joko niissä reiden lähentäjä/loitontaja ketkuttimissa tai kovimmat kyykkää smithissä pelkällä tangolla niitä 50 toiston sarjojaan. Ehkä mä sit vaan käyn väärään aikaan?

Meidän salilla oon ainakin neljän trikooperseen nähnyt treenaavaan kovaa vapailla painoilla! :lol2: Loput sitten hissuttelee salin naisten puolella, ja iltapäivä/iltaporukasta en sitten tiiäkään kun en koskaan käy siihen aikaan. Ei mut, tottahan tuo on että kaikki lähentäjä/loitontajatreenaajat ja muut läpsyttelijät on pelkkiä trikooperseitä. Yhdentään kollaritytön en ole vielä nähnyt treenaavaan muuten kuin kovaa.

en tiedä onko joku tään jo linkittäny, mut sattupa facebookissa hauska päivitys vastaan. sivuaa aika hyvin tään ketjun aihetta.

Sinustakin fitness-harrastaja? Se on helppoa! Aloittaaksesi tarvitset:
1. Uusi iPhone tai Samsung Galaxy S jotakin
Tärkein väline saliurheilussa. Voit nopeasti päivittää olevasi salilla ja lisätä muutamat peilipersekuvat instagramiin. Selfiet kannattaa ottaa peilin kautta siksi, että puhelin näkyy.

2. Järkkärikamera
Tämä ei ole niin pakollinen kuin hyvä älypuhelin, mutta suosittelemme lämpimästi. Järkkärillä saat kuvattua hyvälaatuisia kuvia ostamistasi rahkoista, banaaneista ja lisäravinteista. Älä unohda lisätä jokaista ateriaasi facebookiin tai blogiisi.

3. Salijäsenyys
Älä unohda hehkuttaa tätä missään tilanteessa. Mitä kalliimpi sali, sitä parempi. Plussaa saat, jos joku maamme lukuisista fitness-ammattilaisista käy samalla salilla.

4. Salivaatteet
Hihattomat paidat ja tiukat salihousut. Molempia tarvitset vähintään kymmenen kappaletta. Kaikki eri värisiä, jotta kaverisi huomaavat heti instagram-kuvistasi, että olet todellakin panostanut rahallisesti tähän fitness-urheiluun. Muista myös, että kerran käytettyjä salivaatteita ei voi käyttää enää uudelleen. Ehkä jossain metässä lenkillä voi, mutta älä pliis hei lataa instaan kuvia joissa käytät samaa vaatetta useaan kertaan!
Suosittelemme erityisesti Better Bodies- merkkiä. Tällä saat persekuviisi enemmän uskottavuutta ja arvostusta.

5. Proteiinipatukat
Proteiini-vitun-patukat. Muodostavat koulu/työpaikkaruokailusi. Näitä patukoita syödään vain julkisilla paikoilla kun muut katselevat. Muista mainita koulussa/töissä proteiinipatukkaa mussuttaessasi että käyt salilla ja ettet voi syödä normaalia hiilaripaska-ruokaa, koska ainakin kahden viikon fitness-reenit kusevat siihen yhteen annokseen. Tarvittaessa hauku vielä työ/koulukavereidesi ruokailutottumuksia.

Lopuksi vielä

Ohjeet kuvaamiseen:
Suosituin kuvaustekniikka on ottaa itsestään sivukuva peilin kautta. Käänny siis kylki peiliä vasten. Nyt unohda kaikki, mitä olet kuullut hyvästä ryhdistä. Työnnä takapuolesi mahdollisimman kauas kehosta ja samalla työnnä rintaa eteen. Jännitä vatsaa. Halutessasi voit jännittää sen käden hauista, joka ei kannattele kännykkää. MUISTA lisätä instaan tai faceen uusi kuva vähintään vartin välein, kun olet salilla.
HUOM! Älä missään nimessä ota kuvaa, jos olet hikinen, meikit levinneet tai taustalla on paremman näköisiä ihmisiä.

Älä ota itse treenaamista turhan vakavasti. Keskittymällä näihin ohjeisiin sinusta tulee uskottava ja kadehdittu fittnesstypykkä. Mitä enemmän jaat maailmalle harrastustasi, sitä enemmän kehityt.

Viimeinen protip

Muista lisätä jokaiseen kuvaan (vaikka olisi fb!):
#after#workout#fresh#healthy#lifestyle#finnishgirl #like4like #gym#nopainnogain #salilekasalilvika

Mä oon huomannu seuraavani blogeja ja foorumeja kausittain:

- vuonna 2005 luin kaiken laihdutuksesta
- vuonna 2007 luin kaiken ravitsemustieteestä ja karppaamisesta ja kehon hormonaalisesta säätelystä
-vuonna 2010 luin kaiken maahanmuuttopolitiikasta
-vuonna 2011 luin kaiken tyylistä ja muodista
-vuonna 2012 luin kaiken sisustuksesta
-vuonna 2013 luin kaiken kuntoilusta, voimasta ja bodailusta
-vuonna 2014 ois aika siirtyä eteenpäin, ehkä mindfulnesiin tai sen sellaiseen, saa suositella hyviä blogeja!

Itsekin olen huomannut kiinnostuksen kohteiden vaihtelun parin vuoden välein. Aikuisviihde on ainoa kestosuosikki.

Tovin tätä keskustelua seuranneena on pakko tulla sörkkäämään oma lusikkani tähän soppaan.

Olenko todellakin ainoa naispuolinen henkilö, joka myöntää käyttävänsä kireitä housuja urheillessa sekä käytännöllisyys, että ulkonäkösyistä? Onhan se totta, että kyllähän se perse niissä näyttää niin saamarin hyvälle ja sen vuoksi niitä tulee lähinnä pidettyä. Tosin käytän salilla myös kollareita enkä ole huomannut joidenkin naisten mainitsemaa epämukavuus tai valumis ongelmaa. Jokatapauksessa yksiäkään Better bodies-tyyppisiä pöksyjä en omista, kalleimmat tainnut mulla maksaa 24e. Mutta kyllä sitä kankkua niissäkin kelpaa katsella.

Ristiriitaista tässä ehkä on se, että käyn hyvin pienellä salilla jossa harvemmin muita ihmisiä mun kanssani samaan aikaan käy. Eli en varsinaisesti huomiota kyllä pöksyilläni herätä, mutta sen verran narsistia minusta löytyy, että tulee sitä takamusta treenin jälkeen peilistä tsekkailtua. :D Meikkiä eikä valitettavasti pinkkiä sheikkeriäkään multa löydy vaan veden juon vanhasta limsapullosta ja treenikamat kulkee hyvin kangaskassissa. Täytyisi varmaan hankkia jonkinsortin älypuhelin ja täräyttää muutamia persekuvia instagramiin päivässä.

Kiitos ja kuittaus, sain sanottua sanottavani!

Kyllä pyöräilijä noissa täysissä vetimissä on melko huvittava ilmestys, sen enempää kantaa ottamatta trikoiden välttämättömyyteen pyöräilyssä.
Sekin ihmetyttää että kamat on kehitetty kilpapyöräilijöitä varten huomioon ottaen ilmanvastus jne. ja kun niillä on kunnon reisilihakset niin trikootkin näyttävät ikään kuin kuuluvan yhteen urheilijan kanssa.
En kuitenkaan kaupungilla ole nähnyt yhtään pyöräilijää jolla olisi minkäänlaista lihasta missään vaan rimppakinttuja ovat kaikki, vaikka asusteet ja pyörät ovat viimeisen päälle joten lähinnä taitaa olla liikaa rahaa ja tarve egoilla varusteilla.

Vähän sama kuin sunnuntai penkkailija vetäisi avustajien kanssa joka treeniin helvetin tiukat penkkipaidat vaikka ei edes 60kg nouse.

Hifistellään varusteiden ominaisuuksilla, ikään kuin jokaisella voitetulla sekunnilla olisi merkitystä.

Joo, tässä valtavia reisiään esittelee 2000-luvun ykköskuski:
http://upload.wikimedia.org/wikiped...Contador_-_Tour_de_France_2009_-_Stage_21.jpg

Pröystäilyä olennaisempaa on löytää esim itselle sopivat housut (oikeanlainen säämiskä+istuvuus). Muuten ne tunnit sillä pehmustamattomalla penkillä tuntuu vähän vitun pitkiltä..kirjaimellisesti perse ruvella (Tai mulkku tunnottomana) kun on aika ikävää fillaroida. Tähän kun yhdistää vaikkapa sen että kylmän kelin vaatteiden pitää olla lämpöisiä, hengittäviä, tuultapitäviä ja ihonmyötäisiä, niin ei vaadi kummoistakaan mielikuvitusta ymmärtää että ne kamat vaan tahtoo maksaa.

Mielummin mä hifistelen vaatteilla kuin poljen märkänä, palellen tai jäätyneenä. Mieluiten toki niistä hyvistä kamoista valitsen ne silmää miellyttävimmät..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Gretzkyn tyttären keikistelykuva raivostutti naisgolfarit | Urheilu | Iltalehti.fi

Pakko oli linkittää tänne ku osu silmään tollanen uutinen. Vastaa jotakuinkin samaa ilmiötä kuin tämä fitnesshomma. Eihän ketään haittaa hyvännäköisiä naisia katsella, mutta tossakin jutussa ilmeisesti kanteen pääsi joku joka on uhrannut elämästään paljon vähemmän itse lajin eteen kuin moni muu nainen.

Huomasin saman uutisen aiemmin päivällä ja tuli täsmälleen sama ajatus mieleen :D

Eihän kukaan ole sanonut, ettei olisi kiva katsella. Arvostus on eri juttu sitten, siihen tarvittaisiin myös urheilumeriittejä, eikä vain sitä että on kauniit kasvot ja tiukat housut. En mä edes pistä pahakseni niitä seksikkäitä treenikamoja naisilla salilla, vaan sitä että kuvitellaan että on saavutettu jotain tai että ollaan vertailukelpoisia kovaa treenaavaan mieheen, kun on kaunis naama ja ne reenikamat.

Huomasin saman uutisen aiemmin päivällä ja tuli täsmälleen sama ajatus mieleen :D

Eihän kukaan ole sanonut, ettei olisi kiva katsella. Arvostus on eri juttu sitten, siihen tarvittaisiin myös urheilumeriittejä, eikä vain sitä että on kauniit kasvot ja tiukat housut. En mä edes pistä pahakseni niitä seksikkäitä treenikamoja naisilla salilla, vaan sitä että kuvitellaan että on saavutettu jotain tai että ollaan vertailukelpoisia kovaa treenaavaan mieheen, kun on kaunis naama ja ne reenikamat.

Tuohon mielestäni tiivistyy aika hyvin tämä koko ketju.

Olenko todellakin ainoa naispuolinen henkilö, joka myöntää käyttävänsä kireitä housuja urheillessa sekä käytännöllisyys, että ulkonäkösyistä?

Täällä ilmottautuu kans yks! Kyllä, käytän trikoita myös sen takia että mielestäni näyttävät hyvältä ja myönnän myös peilailevani takamustani erityisesti kotona, usein myös vaivihkaa "salaa" salilla. Shortsit olis toinen vaihtoehto mutta tunnen oloni epämukavammaksi shortseissa kuin trikoissa. Luen päivittäin treeniblogeja, pinkki on mun lempiväri ja sen väristen treenivaatteiden lisäksi omistan kyseisellä värillä somistetun juomapullon, sheikkerin, treenikassin ja tällä hetkellä jopa kuulokkeet. Juoksulenkkarini ovat myös pinkit ja vähän aikaa sitten otin käyttöön pinkit kompressiosäärystimet. Olen siis usein salilla miltei vuorautunut pinkkiin, voihan se näyttää omituiselta mutta ei ressaa :D

Omistan myös Better Bodiesin trikoot, joita käytän kyllä huomattavasti vähemmän kuin Niken trikoita koska pidän enemmän korkeavyötäröisistä trikoista. Minulla on lähes aina ripsaria koska käyn salilla usein iltaisin enkä nää syytä pestä niitä pois. Olen myös sen verran pinnallinen että minusta on myös kivempi katella itteäni peilistä kun en näytä ihan petolinnun perseeltä. Tunnen oloni itsevarmemmaksi ripsarit naamassa (mieluiten ripsissä..) ja myönnän miettiväni mitä kanssatreenaajat minusta ajattelevat. Valehtelisin jos sanoisin ettei tuntuisi kivalta saada miespuolisilta (ja miksei naispuolisiltakin) henkilöiltä katseita, mutta toisaalta en taas haluaisi kerätä huomiota itseeni koska pelkään muiden arvostelevan treenaamistani/tekniikoitani tms. Venyttelen myös salilla treenin päätteeksi suhteellisen laajasti, herätti se sitten kanssatreenaajissa minkälaisia tuntemuksia tahansa.

Ja ainiin, olen kyllä kuvannut persettäni ja kerran tainnut jopa ottaa kuvan itsestäni peilin kautta salilla.. näitä kuvia en ole kylläkään jakanut yhtään missään, jos sillä on merkitystä.

Kauhee mylly käy yhä tässäkin sontaketjussa. Tietty ihan hyvä, että aika ajoin tulee tällasia ketjuja joissa voi puhua ihan mitä tahansa niin ei mene offiksi kaikissa muissa. Vastiksen penkkiketjustakin on jo aikaa niin tää oli periaatteessa ihan hyvä veto.

Itseäni jollakin tavalla häiritsee ne, JOTKA:

1. Meikkaavat ja laittautuvat salia varten
2. Ostavat heti alussa kaikki mahdolliset salivaatteet, ravinteet ja muut varustukset, vain koska ne on "muotia ja kuuluu lajiin"
3. Treenaavat tosi pienillä painoilla mm. reidenlähennystä ja koukistusta yms. ilman, että tulee edes lämmin.
4. Sarjojen välissä katsotaan peilistä onko hiukset hyvin ja mahdollisesti vähän "laitetaan" hiuksia mikäli on huonosti.
5. Päivitetään someen ennen ja jälkeen salitreeniä.

Tälläisiä tapauksia nähnyt.
Tämä siis koskee vain niitä, jotka tekevät näin eikä tarvitse erikseen kertoa, että ette kuulu tähän ryhmään.
Ja kyllä tykkään silti katsoa niitä "trikooperseitä".
Ja kyllä osa jutuista koskee miehiäkin.

Joo, kyllähän KOVAA TREENAAVA MIES on täysin ylivertainen verrattuna keneen tahansa naiseen.. :D

Missähän minä niin sanoin? Kovaa treenaava mies rinnastuu kovaa treenaavaan naiseen? Sulla on aika kova tarve trollata koko ajan ja väännellä ihmisten sanomisia ihan systemaattisesti. Oot varmaan joku pilliniska maratoonari, joka on katkera kun tajusi ettei lenkkeilemällä saa naista.

Ei vittu mikä huomiohuora. Oliko ton kropassa jotakin muutakin kehumista, kuin perse? Ja paljonko sitä duunia on tehty ton eteen ja paljonko se on vain genetiikkaa. Instagramin kuuluisin perse, vertautuu saavutuksena kyllä melkein syöpääkkeen keksimiseen tai Nobelin rauhanpalkintoon. :face:

Just tommonen pystynokkanen ritsa, joka tekee jotain taljapotkuja nenä pystyssä ja nyt ollaan niin vitun fitness joo.

Ei vittu mikä huomiohuora. Oliko ton kropassa jotakin muutakin kehumista, kuin perse? Ja paljonko sitä duunia on tehty ton eteen ja paljonko se on vain genetiikkaa. Instagramin kuuluisin perse, vertautuu saavutuksena kyllä melkein syöpääkkeen keksimiseen tai Nobelin rauhanpalkintoon. :face:

Just tommonen pystynokkanen ritsa, joka tekee jotain taljapotkuja nenä pystyssä ja nyt ollaan niin vitun fitness joo.
Ja minä kun luulin että naiset ovat lähinnä niitä jotka huomioita haluavat?
Toi sun viestis kuulostaa siltä että olisit aivan uskomattoman katkera kyseiselle naiselle siitä että se on kuuluisa perseestään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom