Naisten kuntosalikulttuuri - kuvia perseestä ja puurosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Failure
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mua taas häiritsee se, että täällä naiset on automaattisesti sanomassa "mä en ainakaan tee tolleen ikinä", kun miehet yrittää analysoida tätä tänhetkistä fitnessilmiötä kokonaisuutena.

Tytönhupakot tunkevat kirjastohuoneeseen häiritsemään lörpöttelyllään, kun miehet illallisen jälkeen takkatulen äärellä nahkaisissa nojatuoleissaan brandylasillisten ja piippujen kera pohtivat täydellisen objektiivisesti fitnessilmiötä kokonaisuutena.

Kiitos fitnessblogi-listalle pääsystä, onneksi pitkästä aikaa julkaisinkin perse-kuvan blogissani niin istun paremmin tuohon seuraan :D Joo, eli itse en ajattele kyllä kirjoittavani fitness-blogia tai olevani minkään sortin fitness-esikuva kenellekään. Olen tavallisen näköinen, kokoinen ja oloinen ihminen, joka on kiertänyt ja tulee todennäköisesti aina kiertämäänkin lavat ja kuvaukset kaukaa. Blogi on lähinnä juurikin oman itseni motivoimista ja kehityksen seuraamista varten, lukijoita en ole tavoitellut, niitä on vaan ilmaantunut ja mukavahan se on löpistä kun satunnaisilla ihmisillä välttävästi kiinnostaa ja joillakin vähän enemmän.

Treenivaatteista: Pidän tiukoista treenivaatteista siksi, että ne lököttävissä tulee kuuma ja ovat aina jumissa joka saamarin vehkeessä. Plus tykkään putkirullailla usein, jossa löysistä vaatteista on vain haittaa. Myönnän pitäväni myös siitä, että perseeni näyttää paremmalta Betetr Bodiesin kuin Gina Tricotin trikoissa. Vähän sama, kun puuro näyttää paremmalta mustikoiden kuin raejuuston kanssa, vaikka raejuusto onkin fitness. Ikävä kyllä pukeudun kyllä baariin seksikkäämmin mitä salille, paikalliset portsarit voivat todistaa tämän väitteen.

Meikeistä: Töiden jälkeen en erikseen viitsi meikkejä pestä pois ennen treeniä, kun kuitenkin menen suihkuun aina treenin jälkeen. Otan osaa, jos huulipunani haittaa joidenkin keskittymistä. Aamusalilla näytän siltä miltä kai pitääkin, eli merihirviöltä.

Kuvat: Kuvia otan, koska kirjoitan blogia ja kuvallinen blogi on omasta mielestäni mukavampaa seurattavaa kuin kuvaton. Lisäksi kuvista sen kehityksen huomaa paremmin. Ilman kuvia pitäisi itseäni tasan yhtä läskinä mitä vuosi sitten, koska paino on sama. Kuvista huomaan, että vaikka hytkyvää tavaraa löytyy, niin sen alla oleva ihminen on semisti erimallinen. Blogiin kuvia pistän siksi, että voin todistaa väitteeni muillekin, koska maapallo kiertää minua ja loput universumista seuraa.

Peilikyylääjistä: Kyylään itse miehiä peilin kautta, siksi minuakin saa kyylätä jos parempaa silmäniloa ei sillä hetkellä ole tarjolla.

Helvetinmoiset lisäravinnesatsaukset: Latari, treenijuoma, palkkari, kreatiini, glutamiini.

Muut fitnessblogistitytöt: Tehkää mitä haluatte, niin minäkin teen.

Lihaksikkaat miehet: Ottakee yhteyttä.

Mua taas häiritsee, että miehet tulee lässytään jotain collareistaan, kun naiset yrittää analysoida teknisiä materiaaleja kokonaisuutena. :( Kyllä mä nyt sen ymmärrän kun pakkiksella ollaan, että varmaan valtaosa miehistä omistaa verkkarit, mut pitääkö miehillä aina olla se minäminävaihde silmässä?

:rolleyes:

Jospa vaivautuisit lukemaan noi viestit ennen mun laittamaa kommenttia. Mun kommentti ei viitannut missään vaiheessa mihinkään sellaisista viesteistä missä naiset analysoivat teknisiä materiaaleja. Sellainen adhd tapaus etten jaksaisi edes keskittyä moisesta lukemaan. Mun housu kommentti oli enemmänkin puolustus sille collarien dissaamiselle mitä ennen mun viestin laittamista kommenteista luin. Ei voi kuulemma hyvin kyykätä collareilla, takertuu ihoon kiinni, ovat epämukavat ja silloin kommentoin oman mielipiteeni ettei mulla ainakaan ole mitään valittamista. Aina olen kokenut oloni mukavaksi collareiden kanssa treenatessa ja mun mielestä on hyvät puntti housut ja mä tykkään löysemmistä vaatteista noin muutenkin niin salilla kuin salin ulkopuolella. Jos jotakin tuotetta dissataan minkä koen erittäin hyväksi ja esitän sille puolustuspuheenvuoron mitkä ovat omista kokemuksistani tulleet niin jos se on lässyttämistä niin mitäs tuo sun kirjoittelu sitten on?

Jos jotakin tuotetta dissataan minkä koen erittäin hyväksi ja esitän sille puolustuspuheenvuoron mitkä ovat omista kokemuksistani tulleet niin jos se on lässyttämistä niin mitäs tuo sun kirjoittelu sitten on?
Pilaan vitsin kertomalla että sarkasmia, joka ei edes kohdistunut sinuun.

Mulla kyllä sarkasmitutka pelaa yleensä aika hyvin ja ilmeisesti nyt sitten petti? Ja miten ei liity minuun kun kerran mun viestistä oli suora lainaus?

Sinällään muuten hauskaa, että samaan aikaan toisessa ketjussa puhutaan siitä miten törkeää on, jos tyttöystävä pyörii kotona verkkareissa ja lököttävissä collareissa, ja täällä valitetaan siitä miten törkeää on, jos nainen ei omista kahta numeroa liian isoja collareita.

Tämä tuntuu olevan maailmanlaajuinen ilmiö, että miehiä häiritsee naisten vähäpukeisuus ja he pyrkivät kontrolloimaan sitä. Onhan esim. monissa miesvaltaisissa kultuureissa naiset alistettu käyttämään kaiken peittäviä kaapuja julksilla paikoilla liikkuessaan. Liittyyköhän tämäkin tiukkojen treenipöksyjen aiheuttama ärsytys jotenkin tähän samaan ilmiöön. Miehiä ärsyttää naisten vapaus ja se, että naiset voivat herutella tiukoissa pöksyissään useille miehille yhtäaikaa?

Tässä on nähdäkseni paljolti kyse siitä, että ihminen projisoi omia tuntemuksiaan toiseen ihmiseen. Ihminen näkee perseen -> toinen selvästi esittelee minulle persettään. Ihminen näkee bemarin -> joku haluaa selvästi leuhkia minulle rahoillaan. Ihminen näkee blogin, jonka kirjoittaja puhuttelee/ei puhuttele minua -> mahtava/aivan turha blogi.

Blogeista ja niiden julkaisun turhuudesta puhuttaessa on syytä miettiä potentiaalista kohderyhmää. Minua ei kiinnosta lukea fitness blogeja, koska en ole tiukkapyllyinen teinityttö. Minua ei kiinnosta lukea Hulkin blogia, koska en ole intohimoinen massamonsteri. Sen sijaan minua kiinnostaa lukea Hulkin veljen blogia, koska voin samaistua kirjoittajaan. Olemme samanikäisiä pyöräilynharrastajia hyvin samantapaisista lähtökohdista. Kun aloittelin omaa harrastustani, blogi inspiroi minua. Olen keski-ikäinen vammojen rampauttama ex-urheilija, jolle pyörän selkään siirtyminen tarjoaa mahdollisuuden jatkaa treenaamista. Veikkaan että satunnaista kävijää blogi ei hirveästi kiinnosta, ellei tykkää katsella miehiä trikoissa. :D

Kyllä pyöräilijä noissa täysissä vetimissä on melko huvittava ilmestys, sen enempää kantaa ottamatta trikoiden välttämättömyyteen pyöräilyssä.
Sekin ihmetyttää että kamat on kehitetty kilpapyöräilijöitä varten huomioon ottaen ilmanvastus jne. ja kun niillä on kunnon reisilihakset niin trikootkin näyttävät ikään kuin kuuluvan yhteen urheilijan kanssa.
En kuitenkaan kaupungilla ole nähnyt yhtään pyöräilijää jolla olisi minkäänlaista lihasta missään vaan rimppakinttuja ovat kaikki, vaikka asusteet ja pyörät ovat viimeisen päälle joten lähinnä taitaa olla liikaa rahaa ja tarve egoilla varusteilla.

Vähän sama kuin sunnuntai penkkailija vetäisi avustajien kanssa joka treeniin helvetin tiukat penkkipaidat vaikka ei edes 60kg nouse.

Hifistellään varusteiden ominaisuuksilla, ikään kuin jokaisella voitetulla sekunnilla olisi merkitystä.

Mies tai nainen joka ylipäätään treenaa kollareissa salilla on joko lapanen intenssiteetin suhteen tai sitten ei yksinkertaisesti välitä läpitunkevasta pershiestä.

I'm out.

Mies tai nainen joka ylipäätään treenaa kollareissa salilla on joko lapanen intenssiteetin suhteen tai sitten ei yksinkertaisesti välitä läpitunkevasta pershiestä.

I'm out.

You are in
Mitkäs housut ne pysäyttää sen pershien läpitunkemisen?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

I'm out.

Salin pahimmilla haisuleilla on yleensä reippaasti collaria päällä. Luultavasti puolimätänevässä tilassa olevaa...

I'm out.

Mulla ei ainakaan vaatteet vaikuta pahemmin intensiteettiin, vai pitääkö ostaa gaspin kamppeet ennenkuin voi oikeasti treenata kovaa?

Nämä trikoojutut kyllä herättää ajatuksia. Itsellä on ihan hirveät henkiset blokit niiden suhteen, en voisi edes ajatella ahtavani alaraatoani piukkoihin spandekseihin salitreeniä varten, en vaikka ne olis kuinka kätevät ja hyväntuntuiset päällä. Ne vaan ei ole mun juttu. Kyse lienee henkisestä epävarmuudesta: en tunne, että näyttäisin trikoissa hyvältä. Ja taas toiselta kantilta, college-housuissa tunnen henkistä ylivoimaa, koska ne päällä näytän itseltäni, eli ihan helvetin upealta emännältä.

Epäilemättä pinnallisinkin perustein tehty salivaatetusvalinta voi vaikuttaa myös treenitehoihin. Esim. oma kyykkääminen voisi olla entistäkin surkeamman näköistä, jos tekisin sitä makkarankuoret jalassa hirveän itseinhon vallassa, mutta merkkitrikoitaan rakastava henkilö ei ehkä tuntisi oloaan yhtä hyväksi jos takaraivossa kolkuttaisi pelko siitä, että halpahallikollareissa näyttää urpolta. Eli siis "vääristäkin" syistä tehdyt vaatevalinnat voivat näytellä merkittävää roolia treenisuorituksessa. Hölmömpiinkin asioihin on salihommissa tukeuduttu parempien tulosten toivossa!

Koska tiedostan, että edelläkuvailemani kaltainen trikookammo on jollain tasolla vähän junttimaista erilaisuudenpelkoa, lupaan tässä, että jos vuoden päästä olen ahteriini tyytyväinen ja olen pysynyt työelämässä kiinni, ostan yhdet trendimerkkiset trikoot ja koitan niitä salilla. Meikäläisen tuurilla ne on siihen mennessä jo niin passé, että niitä saa alennuksesta, enkä vieläkään joudu elämään muodikkuuden leima otsassani.

P.S. Hmmm, osaisiko joku muuten heittää linkkiä blogeihin, joita pitävät saliuransa alussa olevat hieman vanhemmat naishenkilöt, jotka eivät mahdollisesti ole edes kauhean hyvässä kunnossa, joko muodikkaissa treenivaatteissa tai pieruverkkareissa? Onko taviksille blogeja, joiden pitäjiin voisi samaistua, eikä vain kateellisena ihailla?

- - - Updated - - -

I'm out.

Pitääkö pelata Hulkki-kortti vielä kerran, pitääkö?

Mulla kyllä sarkasmitutka pelaa yleensä aika hyvin ja ilmeisesti nyt sitten petti? Ja miten ei liity minuun kun kerran mun viestistä oli suora lainaus?
Ei ollut tarkoitus dissata sun viestiä, ja pahoittelut että törkeäksi hyvästikäytin sitä hölmöilyissäni. Virnistelin vain sille, miten joku voi tämän ketjun luettuaan olla sitä mieltä, että naisten kirjoittamissa viesteissä maininnat siitä mitä omiin jalkoihin on eksynyt, ovat täysin ohi aiheen.

Ne on ihan hyvät housut. Piis aut.

Mukavahan se on et naiset pyörii niis tiukois housuis, mut ei jumalauta tarvi olla niin vihasena, jos eksyn sitä persettä tuijottaan.

Pitääkö pelata Hulkki-kortti vielä kerran, pitääkö?

utti_28042010.jpg

Nääthän sä itekkin, kollarit jalassa ja senkun rennosti istuskelee levypaino jalkojen päällä. :)

[ES];4542719 sanoi:
Mulla ei ainakaan vaatteet vaikuta pahemmin intensiteettiin, vai pitääkö ostaa gaspin kamppeet ennenkuin voi oikeasti treenata kovaa?

Niin, miesvastinehan tälle naisten fitnessboomille on se tank-toppi päällä treenaava mies, jolla on vaaleet raidat hiuksissa, sheikkeri teipattuna ranteeseen (jottei se katabolia iske kesken treenin), solariumirusketus ja haisee partavedelle kilometrin päähän. Näin kärjistettynä.

Treenaavat naiset ovat aina +, ja jos haluaa pitää blogia omasta harrastuksestaan, niin mikäs siinä. Ymmärrän kyllä monien pointin täällä, että pitääkö sitä tehdä niin helvetillistä numeroa, jos pari-kolme kertaa viikossa käy lähentäjiä/loitontajia vemputtamassa täydet meikit päällä, mutta kuten joku aikaisemmin mainitsi, ei niitä blogeja tarvii lukea. Henkilökohtaisesti mua ärsyttää eniten joku "Raksu", joka nyt laihdutettuaan on fitnessguru ja julkaisee kirjoja ja oppaita tuon tuosta. Sehän on sama ruma akka vieläkin! (anteeksi, Raakel)

Mä oon huomannu seuraavani blogeja ja foorumeja kausittain:

- vuonna 2005 luin kaiken laihdutuksesta
- vuonna 2007 luin kaiken ravitsemustieteestä ja karppaamisesta ja kehon hormonaalisesta säätelystä
-vuonna 2010 luin kaiken maahanmuuttopolitiikasta
-vuonna 2011 luin kaiken tyylistä ja muodista
-vuonna 2012 luin kaiken sisustuksesta
-vuonna 2013 luin kaiken kuntoilusta, voimasta ja bodailusta
-vuonna 2014 ois aika siirtyä eteenpäin, ehkä mindfulnesiin tai sen sellaiseen, saa suositella hyviä blogeja!

[ES];4542719 sanoi:

No niinpä

Kyllä sinne salille mennään treenaamaan. Jos ei hikoiluta yhtään niin sitten on varmaan joku ongelma.

PS: osaan kyllä treenin jälkeen käydä suihkussa ja pyykätä omat treenikamat olivat ne sitten verkkareita tai "tiukkoja teknokuituja"

osaan myös kuivattaa sen suihkupyyhkeen ettei se homehdu.

Kaikki tämä vaikka olenkin mies.
:hyvä:

Kohta 500 viestiä tästäkin aiheesta :rock:. Kyl ne itellä on löysät kollarit luontevin reeni vaate, vaikka ovatkin hiestä läpimärät reenin päätteeksi. Salilta suoraan kotia ja kamat kuivumaan ennenkuin nakkaan ne pesuun. Hyvin pysyy kamat hajuttomina. Olen kyl koittanu löytää jotain passelia teknistä pitkähihaista paitaa ja löysiä sekä sopivan paksuja teknisiä housuja, mutta tuloksetta. Housuissa sais ainakin säärissä olla hiukan kangasta ettei aina ois paikat ruvella.

Omalla salilla treenavista naisista olen huomioinut, että koviten treenaa juurikin löysissä ja peittävissä vaatteissa kulkevat muijat, keskiviikkonakin sai ihastella kun kollariperse kiskoo maasta 120kg:lla nelosia useemman sarjan (eikä ollut mikään sotanorsu, vaan joku parikymppinen hoikka tyttölapsi) :D. Trikooperseet taas yleensä istuu joko niissä reiden lähentäjä/loitontaja ketkuttimissa tai kovimmat kyykkää smithissä pelkällä tangolla niitä 50 toiston sarjojaan. Ehkä mä sit vaan käyn väärään aikaan?

Suositut

Back
Ylös Bottom