Naisten kuntosalikulttuuri - kuvia perseestä ja puurosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Failure
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ja minä kun luulin että naiset ovat lähinnä niitä jotka huomioita haluavat?
Toi sun viestis kuulostaa siltä että olisit aivan uskomattoman katkera kyseiselle naiselle siitä että se on kuuluisa perseestään.

Kyllä tuossa videossa nyt meni vähän överiksi se kartsalla neonvärisissä trikoissa tehty koroke hyppely.

Ja minä kun luulin että naiset ovat lähinnä niitä jotka huomioita haluavat?
Toi sun viestis kuulostaa siltä että olisit aivan uskomattoman katkera kyseiselle naiselle siitä että se on kuuluisa perseestään.

Toi mitä Dynastes sanoi. Myötähävettävää bimbopaskaa ja aika vakavasti tuntui ottavan itsensä videosta päätellen :D

Nyt minua nolottaa. Tajusin tuosta videosta, että olen kiivaasti väitellyt maks parikymppisten poikien kanssa. :D Eihän minua häiritse tuon tytön kaltaiset nuoret, koska tuokin voisi melkein olla lapseni. Ei ole millään tavalla uhka minulle, enkä miehenäkään kuuluisi kohderyhmään, vaan olisin limainen setä jos jossain kuvagalleriassa tuollaisia tyttösiä villinä vakoilisin. Nuoret tapelkoon keskenään. Minä käytin teininä napapaitaa ja kannan sitä häpeää ristinäni. :)

Salilla oli iisovatsainen ja kananjalkainen mies trikoissa... Voin myöntää, että irvokkaan näköistä. Tuli tää ketju mieleen ja ajattelin, että toi vois mielummin olla collarimies... Sillä oli myös ylipainoinen vaimo mukana reenaamassa trikoissa, mut se ei näyttänyt yhtään pahalta.. Wtf?? :D

nahkaa.webp

Tietääkö joku miten ebaysta saa poistettua suosituksia/historiatietoja? Tässä pitää tietää että brn2 pilasi minun elämän

Edit: lähtee näköjään evästeet poistamalla

Kisaajat poislukien; en ymmärrä, että ruoka pitää syödä muovirasiasta ja hoetaan "ruoka on vain polttoainetta" tai ylipäätään koko ilmiöitä -viittaan superdieettiin- ylipainoinen ja ahmimishäiriöstä kärsivälle henkilölle lyödään ruokavaliopohja käteen ja hänet treenautetaan ylikunnon rajoille kireän dieetin siivittämänä puolessa vuodessa ja sitten tavoitteena on ehkä bikinifitnesskisat tmv. Musta tossa on jotain perin outoa enkä näe siinä olevan yhteyttä kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin kanssa.

Fitnessblogit on ihan hauskaa ajanvietettä, mutta informaatioarvo niissä usein on nollan luokkaa. Blogimaailmasta loistavat poissaolollaan n. 40v älykkäät ja kovaatreenaavat naiset, sellaisia itse kaipaisin. A good blog is hard find. Joku peräänkuulutti blogiteksteihin kriittistä asennetta ja sellaista tekstiä on kiinnostavaa lukea. Itseä kiinnostaa salihommien lisäksi kokonaisvaltainen hyvinvointi, joitakin tällaisia informatiivisia ja kriittisiä helmiä ovat esim. Haataja Olli, Lihastohtori, Joni Jaakkola, Pronutritionist. Hah, ja kaikki mun suosikkibloggarit on miehiä, ei löydy noista ko. blogistien perseen kuvia :)

Minusta tuntuu, Fox, että ne tyttöjen fitnessblogit on kirjoitettu enemmän itselle, kuin jakamaan informaatiota muille. Osa mimmeistä haluaa pikkuisen päteä omassa joukossaan. Osa taas haluaa kannustaa itseään laihdutuksessa ja kunnon kohotuksessa.

Asialliset treenaus-/ravintoblogit on aika tavalla eri sarjassa.

Olen pyörinyt noin 17 vuotta erilaisilla saleilla, ja omaan silmään ei ole oikeastaan koskaan osunut häiritsevässä määrin näitä purkkaa jauhavia "ylimielisiä" hissuttelijoita, jotka ovat salilla vaan näytillä. Veikkaan että oma asenne vaikuttaa tähän. Onhan sellaisiakin, mutta ainakin omasta mielestäni tämä nykyinen salihypetys ja fitnesskene on lisännyt naisten tietoisuutta siitä, etteivät ne lihakset räjähdä kasvuun parin salikerran jälkeen. Enemmässä määrin näkee aloittelevia naisia kyykkytanko selässä tai esim. vetämässä maasta. Jopa tempaamassa jumalauta. Mikä on mielestäni hieno homma. Rautaa ei enää pelätä samalla tavalla, koska on netistä ja muualta mediasta nähty ettei se pure. Mitä tulee naisten pieniin painoihin, niin vaikka ei raavas mies sitä uskoisi, se 20kg levytanko voi olla aloittelevalle mimmille raskas taakka. Toisten hien eritystä en ole juurikaan seurannut, mutta ainakin oma treenini voidaan määritellä joskus munattomaksi hissutteluksi sen takia, ettei tullut edes hiki. Sekin ihmetyttää että ihmetellään suureen ääneen että ulkonäkökeskeisen lajin pariin hakeutuu astetta paremman ulkonäön omaavia ihmisiä.

Hieman vähemmällä huorittelulla ja lissuttelulla keskustelu pysyisi ehkä asiallisempana, mutta ei taida olla tarkoitus. Ymmärrän toisaalta aloittajan provoavan sohimisen aiheesta, ja tiedän että tämmöinen salilekasalilvikamotherfuckinbitshlapsquathardassnoexcuses kulttuuri on olemassa, mutta että ne 2 viikkoa treenanneet "lajistaan" ylpeät lissut veisivät jotenkin "kunnian" kovaa treenavien miesten tuloksista? Aha. Helpolla se kunnia lähtee. Tai jotkut mimmit käyttää trikoita vain sen takia, että tykkäävät miesten (tai naisten) katselevan hanuriaan. Meh. En usko. Tai ehkä jotkut käyttää, mutta miksi se häiritsee? Olen muutaman kerran vetänyt treenit tuossa avatarkuvassa olevassa painitrikoossa, kun on housut jääneet himaan, ja voin sanoa että mukava treenikampe se on. Näytän kuitenkin sen verran irstaalta siinä että jatkuvasti ei viitsi käyttää. Olen myös vetänyt vetotreenin naisystäväni collareissa, kun omat housut oli jääneet taas himaan. Hieman huvitti könytä nostolavalle parin +300kg maastavetävän provoimanostajan sekaan, mutta samalla tavalla se rauta niilläkin pöksyillä liikkui. Ja sain tehdä välissä kun nätisti kysyin.

Vaikka jo ensimmäisessä postauksessa sanotaan, että tämä ilmiö ei koske kuin pientä osaa punttimimmeistä, niin silti se siis häiritsee kun saa mediassa niin paljon näkyvyyttä. Jotkut ilmeisesti pelkää että heidän kova duuninsa kärsii inflaation siitä, että Anna Abreu esittelee treenattua vartaloaan Iltalehdessä. Sitten tähän on vedetty vielä mukaan kauniit kilpaurheilijat yms. Ok. Jos kilpailee samasta promokuvapaikasta Annan kanssa, ja naama on kuin petolinnun perse, niin silloin voi tietysti harmittaa, mutta niillä korteilla mennään jota on jaettu. Peruspunttaajalle luulisi olevan aivan sama mitä se Iltasaatana suoltaa. Jos punttaamisesta tykkää niin antaa mennä vaan. Oman lajini kautta olen tottunut kantamaan, milloin dopingleimaa ja milloin napoleonkompleksi leimaa otsassa, mutta silti tykkään siitä. Itselle sitä duunia tehdään näissä lajeissa.

Nyt minua nolottaa. Tajusin tuosta videosta, että olen kiivaasti väitellyt maks parikymppisten poikien kanssa. :D Eihän minua häiritse tuon tytön kaltaiset nuoret, koska tuokin voisi melkein olla lapseni. Ei ole millään tavalla uhka minulle, enkä miehenäkään kuuluisi kohderyhmään, vaan olisin limainen setä jos jossain kuvagalleriassa tuollaisia tyttösiä villinä vakoilisin. Nuoret tapelkoon keskenään. Minä käytin teininä napapaitaa ja kannan sitä häpeää ristinäni. :)
Ole nyt irmeli vaikka vittu 60, mutta silti jauhat täyttä paskaa. :D

Kaikenlaista täällä on sanottukin, enkä viitsi lähteä toistamaan aiempia.

Mutta mitä tulee siihen tämän ketjun väitteeseen, että naiset käyttäisivät niitä tiukkoja trikoita muka vain ja pääasiassa miespuolisia kanssatreenaajia miellyttääkseen, niin viime vuodenvaihteeseen asti, lyhyehköjä poikkeuksia lukuunottamatta olen treenannut enimmäkseen (vuodesta ´91 alkaen, jos tarkkoja ollaan) naisten saleilla. Ja omaan siksi mielestäni tarpeeksi näkemystä kertoakseni, että naisten pukeutuminen ei ole erilaista naisten saleilla vs. sekasalit. Joten jos olisi kyse vain heruttamisesta niin..?

Koen itseasiassa hyvinkin surulliseksi ja vanhentuneeksi moisen asenteen. Ihan kuin naisen elämässä joka hetkenä (itsestään epävarmat teinitytöt, ja miksei aikuisemmatkin, kyllä ehkä hakevat poikkeuksellisen paljon myös miesten hyväksyntää, mutta se on kuitenkin poikkeus) aina ja vain ensimmäinen ja tärkein tarkoitus olisi miesten miellyttäminen. Newsflash: Ei se ole.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kaikenlaista täällä on sanottukin, enkä viitsi lähteä toistamaan aiempia.

Mutta mitä tulee siihen tämän ketjun väitteeseen, että naiset käyttäisivät niitä tiukkoja trikoita muka vain ja pääasiassa miespuolisia kanssatreenaajia miellyttääkseen, niin viime vuodenvaihteeseen asti, lyhyehköjä poikkeuksia lukuunottamatta olen treenannut enimmäkseen (vuodesta ´91 alkaen, jos tarkkoja ollaan) naisten saleilla. Ja omaan siksi mielestäni tarpeeksi näkemystä kertoakseni, että naisten pukeutuminen ei ole erilaista naisten saleilla vs. sekasalit. Joten jos olisi kyse vain heruttamisesta niin..?

Koen itseasiassa hyvinkin surulliseksi ja vanhentuneeksi moisen asenteen. Ihan kuin naisen elämässä joka hetkenä (itsestään epävarmat teinitytöt, ja miksei aikuisemmatkin, kyllä ehkä hakevat poikkeuksellisen paljon myös miesten hyväksyntää, mutta se on kuitenkin poikkeus) aina ja vain ensimmäinen ja tärkein tarkoitus olisi miesten miellyttäminen. Newsflash: Ei se ole.

Joo onhan se todettu jo aikoja sitten että aika pitkälti naiset meikkaavat ja pukeutuvat toisten naisten takia ja se kilpailu on kovin, jos naapurin lissulla on hienommat trikoot niin ollaan vihreinä siihen asti kunnes itse on hankittu vielä hienommat.

Paratiisilintujen urokset ovat todella koristeellisia ja esiintyvät naaraille, kuitenkin kilpailevat keskenään, sillä se uros joka vetää pisimmän korren ja on upein sekä ketkuttelee orrella parhaiten pääseen itse aktiin. Eiköhän tuossa naisten kilpailussa ole kyse samasta asiasta, yritetään voittaa muut saman lajin yksilöt, pyllistelemällä neonväreissä ja irtoripsissä.

Osittain samoista asioista puhuttiin eilisessä A-studiossa (ei kuitenkaan niistä peppu selfieistä) - Lähinnä saliharrastuksen yleistymisestä. Kyllä tätä nyt tulee joka tuutista. :)

Minusta tuntuu, Fox, että ne tyttöjen fitnessblogit on kirjoitettu enemmän itselle, kuin jakamaan informaatiota muille. Osa mimmeistä haluaa pikkuisen päteä omassa joukossaan. Osa taas haluaa kannustaa itseään laihdutuksessa ja kunnon kohotuksessa.

Asialliset treenaus-/ravintoblogit on aika tavalla eri sarjassa.

Itselle? En vaan voi välttyä ajatukselta, että joillekin blogi on hyväksyttävä tapa toteuttaa exhibitionistista ja narsistista puolta itsessään tai tiettyä huomionhakuisuutta. Siitä vaan, ei se ole multa pois ja ihan viihdyttäviä jotkut fitnessblogit (lue: perse-puuro-blogit) on.

Toi mitä Dynastes sanoi. Myötähävettävää bimbopaskaa ja aika vakavasti tuntui ottavan itsensä videosta päätellen :D

No jos sillä bimbopaskalla tekee 5-6 -numeroiset kk-tulot, niin kai touhun ihan vakavasti voi ottaakin..siitäkin huolimatta että netissä muutama KOVAA TREENAAVA MIES kyseisen neidon menestyksestä vähän katkeroituisikin..

Osittain samoista asioista puhuttiin eilisessä A-studiossa (ei kuitenkaan niistä peppu selfieistä) - Lähinnä saliharrastuksen yleistymisestä. Kyllä tätä nyt tulee joka tuutista. :)

Melko ankea keskustelu aiheesta oli tämä A-Studion sessio, mutta tuon Valion johtajan haastattelun jälkeen tästä fitness-intoilusta löytyi taas yksi ihan positiivinen puoli. Mainitsi nimittäin, että lafkaan on rahkan lisääntyneen kysynnän vuoksi pystytetty Seinäjoelle 20 uutta työpaikkaa.

No jos sillä bimbopaskalla tekee 5-6 -numeroiset kk-tulot, niin kai touhun ihan vakavasti voi ottaakin..siitäkin huolimatta että netissä muutama KOVAA TREENAAVA MIES kyseisen neidon menestyksestä vähän katkeroituisikin..

Jaa tossa on jotain mainostuloja. Arvotat ihmisiä ja niiden saavutuksia sen perusteella, paljonko ne on tienannut nettijulkisuudella? Nykyään kuka tahansa ihmisperse voi tulla rikkaaksi nettikuuluisuudella, jos on tuuria. Esimerkkinä ruotsalainen YouTuben tilatuin henkilö, PewDiePie, jolla on miljoonatulot. Silti se on ihan vitun ärsyttävä vinkuva mikkihiiri, jonka videoista saan päänsäryn. En mä kyllä mallejakaan kovin korkealle arvosta, eivät ne vie eteenpäin tieteen tai taiteen kehitystä tai ole välttämättä mitään ruudinkeksijöitä. Missitkin on haastatteluista päätellen ihan vitun palikkaa jengiä, jotka toivovat maailmanrauhaa ja etsivät omaa harvahampaista jääkiekkoilijaansa. Mut vissiin olet sen sorttinen lippatukka-Esa, joka nostaa jalustalle ja palvoo jokaista kaunista naista ja pitää itseään mitättömänä matona verrattuna kauniseen naiseen.

Kaunis naama saadaan ilmaiseksi, eikä se ole edellyttänyt vaivannäköä tai itsensä kehittämistä. Arvostanhan mä enemmän henkilöä joka on tienannut miljoonan tekemällä töitä, kuin henkilöä joka on voittanut lotosta miljoonan. Toi naisten ulkonäön ympärillä pyörivä raha on verrattavissa lottovoittoon - sen voi voittaa myös idiootti ja aika usein voittaakin.

Arvostan naisella vaivannäköä vaatinutta kroppaa. Monesti nää median lempilapset ja hehkutetut "kaunottaret" ei sitä vaivaa hirveesti ole nähneet, jos lainkaan. Ns. yleisen ihanteen mukaisen "hyvän perseen" kun voi voittaa geenilotosta. Mutta tokihan Frank Drebinin mielestä Kärdäshiäänin siskokset on maailman merkittävimmät naisurheilijat ja muutenkin historiallisia merkkihenkilöitä, kun niiden perse lienee googletetuin.

Myötähäpeä on se fiilis minkä tästä ilmiöstä saa. Varmaan johtuu siitä, että joka paikassa rehottaa tuo huomiotalous, joka -tosi-tv yhtenä ilmentymänään- on kyllä tän maailman henkinen syöpä. Suurin myötähäpeä tulee yleesä sillon kun kohtaa ihmisen, jotka itse ei ole kokeut mitään, mutta silti tietää kaiken. Osa näistä "uusio-treenaajistakin" omaa tän piirteen. Ei tietenkään kaikki. Tästä vois tietty avautua todella laajasti eri esimerkeillä, mutta eipä maksa vaivaa. Parempi ku jättää omaan arvoonsa ja miettii miten viisas olikaan se joka keksi sanonnan "2 miljoonaa paskakärpästä ei voi olla väärässä" :)

Tää ketju on vaan niin parhautta!! Mä tunnistan nää kaikki salityypit, joita täällä dissataan tai puolustellaan. Mulle puolestani on ihan sama missä vaatteissa tai millä asenteella muut reenaavat. Mutta tietty hyvännäköset ja kovaa reenaavat vaan näyttää paremmilta kuin fiilistelevät resupekat. Ja tottakai niitä parhaimpia tulee vähintään peilin kautta vilkuiltua vaikka en puolisonhakureissulla olekaan. Ja nää huomiohakuisesti salilla heiluvat (naiset tai miehet!).. no, kyllä ne mua hymyilyttää ja huvittaa, mutta mitäpä sitten? Joskus ehkä niidenkin asenne muuttuu ja niistä kasvaa sellasii fitnesskissoja ja bodykarjuja, että alta pois.

Ja tuodakseni oman lisän keskuteluun, mun reenivaattekirjossa yhteistä on se, että näkyy nilkat ja olkapäät :dance:

Kyllä Suomeen tarvittas ehottomasti myös kesäsin auki olevia Venice Beach tyyppisiä ulkosaleja, jossa vois biitsillä pumpata bikineissä ja miehet ilman paitaa ( ehkä myös ilman housuja)! Pääsis ottaa kunnon selfieitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom