Naisten kuntosalikulttuuri - kuvia perseestä ja puurosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Failure
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Suurin osa noista halvemmista pöksyistä paljastaa kyykätessä kaiken peräreikää myöten, joten mieluummin pidän näitä helvetin kalliita Bia Brazileja, joista ei näy mun kukkakalsarit läpi.
On muuten helvetin hyvä, etten käy missään julkisella salilla vaan työpaikan salilla. Käytän nimittäin treenatessa ikivanhoja 10€ tarjoustalo-kollareita jotka oon saksilla lyhentäny shortseiks, ja koska en omista Bia Brazileja niin vissiin mun peräreikä on kyykätessä näkynyt kaikille kanssatreenaajille kaikki ne vuodet mitkä oon noissa shortseissa treenannut. Toisaalta miten oisinkaan voinut tietää ennen tätä, sillä peräpeiliä ei salilla ole, eikä työkaveritkaan ole vissiin viitsineet häveliäisyyttään asiasta mainita.

Tulee näistä naisten housupuolusteluista mieleen vähän tää "Meikkaan itseäni varten!"

Halvoilla housuilla persvako näkyy kun kyykkää? Halvoissa housuissa ei tietenkään ole mitään kiristysnyörejä, kyllä pitää olla PETTER BÖDIES -teknisestä materiaalista varustetut hikeä hylkivät PRO ULTRA-tason kiristysnyörit, ennen kuin uskaltaa mennä kyykkimään. Joo.

Syitä mukamas on:

- Halvoissa housuissa persvako näkyy
- Halvat housut kiristää
- Halvat housut on liian löysät
- Halvat housut tarttuu ihoon kiinni
- Halvat housut ei tartu ihoon kiinni

Ei missään tapauksessa se, että:

- Haluan huomiota ja miesten tuijotuksia

Tulee näistä naisten housupuolusteluista mieleen vähän tää "Meikkaan itseäni varten!"

Halvoilla housuilla persvako näkyy kun kyykkää? Halvoissa housuissa ei tietenkään ole mitään kiristysnyörejä, kyllä pitää olla PETTER BÖDIES -teknisestä materiaalista varustetut hikeä hylkivät PRO ULTRA-tason kiristysnyörit, ennen kuin uskaltaa mennä kyykkimään. Joo.

Syitä mukamas on:

- Halvat housut kiristää

Sinusta tulee mieleen sellainen sälli, jota ei katsele fitness-kisut eivätkä tavis-pirkotkaan, ei kukaan paitsi äiti. Sinä kyttäät kriittisesti aloittelevia naistreenaajia sen sijaan, että keskittyisit salilla omiin asioihisi. Internetissä kahlaat vihamielisenä mutta pakkomielteisen uteliaana perse-puuro-blogeja ja lietsot itsesi halveksimaan niitä: "Tuokin tyrkkyperse on taatusti huono ilman trikoita, en panis!"

Miksi et vain myönnä, että olet säälittävä ja katkera reppana?

Olen säälittävä ja katkera reppana. Sinun vuorosi myöntää, että pukeudut huolitellusti salille merkittävässäosin kanssatreenaajien läsnäolon takia.

Ja en katsele salilla muita treenaajia, koska en nauti itsekään katseiden kohteena olemisesta liiemmin. Mutta huvittaa vain, että niitä kalliita muoti-better-bodies-gasp-vatevör ihoa myötäileviä, paikkoja paljastavia ja muotoja korostavia rättejä ostetaan mukamas vain niiden mukavuuden takia (ja tämä koskee niin miehiä kuin naisia).

On se niin helkkarin vaikea vain myöntää joidenkin kuntoilijoiden, että ulkonäkö ja habitus merkkaa aika hiton paljon. Ja sitäkin ironisemmaksi asian tekee se, että osa näistä jopa nousee lavalle esitelläkseen ulkonäköään, ottaa selfieitä blogeihinsa muodikkaissa treenivaatteissa, pukeutuu arjessa ihoa myötäileviin ja muotoja imarteleviin vaateisiin, mutta salilla se ei sitten yhtäkkiä olekaan niin justiinsa (muutenvaan pitää olla hyvännäköisiä, oikeaa merkkiä ja maksaa varmaan 10x enemmän kuin meikän verkkarit ja arkikäyttöön liian kulahtanut t-paita, jotka jopa minä pidän puhtaina sekä siveellisinä, koska välitän senverran ulkonäöstäni). :D

Niin ja siis se ei yhtään häiritse, että treenataan vaikka alasti tai häämekossa ja frakissa. Vaan tuo suoranainen valehteleminen "joo ostan 200e muodikkaat merkkitreenivaatteet vain itseäni varten, kun ne kankaat vaan tuntuu niin kivoilta reenatessa"... Puuh... Haluatte näyttää hyvältä salilla ihmistenilmoilla ja myöntäkää se jo, herranjumala. :face:

Olen säälittävä ja katkera reppana. Sinun vuorosi myöntää, että pukeudut huolitellusti salille merkittävässäosin kanssatreenaajien läsnäolon takia.

Ja en katsele salilla muita treenaajia, koska en nauti itsekään katseiden kohteena olemisesta liiemmin. Mutta huvittaa vain, että niitä kalliita muoti-better-bodies-gasp-vatevör ihoa myötäileviä, paikkoja paljastavia ja muotoja korostavia rättejä ostetaan mukamas vain niiden mukavuuden takia (ja tämä koskee niin miehiä kuin naisia).

On se niin helkkarin vaikea vain myöntää joidenkin kuntoilijoiden, että ulkonäkö ja habitus merkkaa aika hiton paljon. Ja sitäkin ironisemmaksi asian tekee se, että osa näistä jopa nousee lavalle esitelläkseen ulkonäköään, mutta salilla se ei sitten olekaan niin justiinsa. :D

Niin ja siis se ei yhtään häiritse, että treenataan vaikka alasti tai häämekossa ja frakissa. Vaan tuo suoranainen valehteleminen "joo ostan 200e muodikkaat merkkitreenivaatteet vain itseäni varten"... puuh...

No voi hyvänen aika, kun minun juoksuhousuni eivät ole mitään huolittelua vaan ihan normaali urheiluvaate! :D Urheilukaupoissa myydään juoksutrikoita ja isoissa marketeissa urheiluvaateosastolla, muutaman kympin maksaa. Minulla on myös löysät juoksuhousut, ne on ohutta venyvää ja sileää kangasta, eivät verryttelyhousukangasta, vaikka malli on verkkarimainen. Joku saattaisi luulla verkkareiksi, mutta eivätpä olekaan.

En näe mitään syytä ostaa kollareita urheiluhousujen sijaan. Itse asiassa minun ei tarvitsisi vuosiin ostaa mitään urheiluvaatteita, sillä minulla on kaappi täynnä niitä ihan joka lähtöön. :p

Harrastan urheilua ja käytän urheiluvaatteita, töissä käytän toimistovaatteita, ulkona ulkoiluvaatteita. :D

Ai niin ja kotona käytän myös kotihousuja, tadaa: kollareita!

No voi hyvänen aika, kun minun juoksuhousuni eivät ole mitään huolittelua vaan ihan normaali urheiluvaate! :D Urheilukaupoissa myydään juoksutrikoita ja isoissa marketeissa urheiluvaateosastolla, muutaman kympin maksaa. Minulla on myös löysät juoksuhousut, ne on ohutta venyvää ja sileää kangasta, eivät verryttelyhousukangasta, vaikka malli on verkkarimainen. Joku saattaisi luulla verkkareiksi, mutta eivätpä olekaan.

En näe mitään syytä ostaa kollareita urheiluhousujen sijaan. Itse asiassa minun ei tarvitsisi vuosiin ostaa mitään urheiluvaatteita, sillä minulla on kaappi täynnä niitä ihan joka lähtöön. :p

Harrastan urheilua ja käytän urheiluvaatteita, töissä käytän toimistovaatteita, ulkona ulkoiluvaatteita. :D

Kiva. Antaa kaikkien kukkian kukkia ja näinpäinpois. Mutta ymmärtänet, että saleilla on myös ihmisiä, jotka pukeutuvat myös näyttäytyäkseen ja tuo kaveri, jolle purnasit kommentistaan, ehkä viittasi heikäiläisiin eikä siis ehkä juuri sinuun, joka vetää kympin trikoot päällensä omaksi ilokseen?

Niin ja siis se ei yhtään häiritse, että treenataan vaikka alasti tai häämekossa ja frakissa. Vaan tuo suoranainen valehteleminen "joo ostan 200e muodikkaat merkkitreenivaatteet vain itseäni varten, kun ne kankaat vaan tuntuu niin kivoilta reenatessa"... puuh...
Samoilla linjoilla. Jokainen treenaa niissä vaatteissa mitkä itsestä parhaalta tuntuvat ja heillä on siihen täysi oikeus.

Kuitenkin on hieman epäuskottavaa tosissaan väittää, että ulkonäköseikat ei kenelläkään vaikuttaisi ostopäätökseen lainkaan vaan syy kalliiden merkkivaatteiden ostoon on ainoastaan se, että ne päällä on monin verroin parempi treenata kuin jossain perusverkkareissa tai -shortseissa. Uskottavuutta ei lisää lainkaan se, että suurin osa näin väittävistä on ns. tavallisia pulliaisia jotka sattuvat käymään salilla ja osa vieläpä ostaa ensimmäisiksi treenikamoikseen noita merkkituotteita. Epäilyksiä lisää myös se kun katsoo sellaisia harrastelijatason kavereita kuten vaikka Marko Savolainen, Utti Hietala tai Jari Mentula niin hyvin näyttäisi ainakin kuvien ja videoiden perusteella treenaaminen sujuvan perus jumppahousuissa tai -shortseissa. Myös jalkatreenit.

Se, että mielestään näyttää paremmalta kireissä trikoissa kuin korisshortseissa on mun mielestä ihan hyväksyttävä syy käyttää niitä kireitä trikoita treenatessa. Vähän sama homma kuin se, että jotkut jätkät laittavat tukan geelillä kuntoon ennen salille menoa. Jos siitä tulee itselle parempi olo, niin totta helvetissä niin kannattaa tehdä. Koomista siitä tulee vasta siinä vaiheessa kun koittaa vakavalla naamalla vakuuttaa muille (ja erityisesti itselleen), että geelin käytön syy on ainoastaan se, että kyykyssä saa isommat raudat liikkeelle kun geelillä virtaviivaiseksi muotoiltu tukka poistaa ilmanvastuksen ylös noustessa.

edit: Ai niin, myös minä olen säälittävä ja katkera reppana.

Kiva. Antaa kaikkien kukkian kukkia ja näinpäinpois. Mutta ymmärtänet, että saleilla on myös ihmisiä, jotka pukeutuvat myös näyttäytyäkseen ja tuo kaveri, jolle purnasit kommentistaan, ehkä viittasi heikäiläisiin eikä siis ehkä juuri sinuun?

Minulle on ihan yksi hailee, mitä fitness-ihmiset vapaaehtoisesti käyttävät, en käy heidän saleillaan, enkä lue heidän blogejaan, enkä tiedä, mitä vaatteita ne käyttävät. Mutta jumalauta - trikoita ette fitness-ihmisiltä kiellä, se olisi kohtuutonta jopa minusta, vaikka inhoan koko fitness-konseptia! Me läskit ja rumat voimailijat käytämme niitä myös ja emme todellakaan siksi, että näyttäisimme hyvältä. Me rumilukset myös juomme vettä silloin kun on jano. Tuntuisi aika epäreilulta kieltää vedenjuonti fitness-typyiltä ihan vaan koska varmaan ne ämmät juovat vettäkin vain näyttääkseen hyvältä?

Syitä mukamas on:

- Halvat housut kiristää

Ei tässä mistään nyöreistä ollut kyse vaan siitä kankaan laadusta. Mun mielestä on rivon näköistä ja muidenkin epämiellyttävä katsella kun kankaasta näkyy läpi selkeästi se persvako. Tule kanssani kaupoille, voimme mennä tutustumaan niihin halpishousuihin ja voin esitellä mitä tarkoitan jos et muuten usko. Siitä on erotiikka kaukana.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minulle on ihan yksi hailee, mitä fitness-ihmiset vapaaehtoisesti käyttävät, en käy heidän saleillaan, enkä lue heidän blogejaan, enkä tiedä, mitä vaatteita ne käyttävät. Mutta jumalauta - trikoita ette fitness-ihmisiltä kiellä, se olisi kohtuutonta jopa minusta, vaikka inhoan koko fitness-konseptia! Me läskit ja rumat voimailijat käytämme niitä myös ja emme todellakaan siksi, että näyttäisimme hyvältä. Me rumilukset myös juomme vettä silloin kun on jano. Tuntuisi aika epäreilulta kieltää vedenjuonti fitness-typyiltä ihan vaan koska varmaan ne ämmät juovat vettäkin vain näyttääkseen hyvältä?

Lukisithan nyt oikein ajatuksen kanssa ennenkö tuohdut kirjoittamaan siitä kuinka täällä ollaan pakkopukemassa ihmisiä burkhaan. Eihän kukaan ole kieltämässä keneltäkään yhtään mitään. Kuvittelin, että se tuli jo selväksi, kun pidin mielestäni erittäin tunnollisesti huolen korostaakseni etten missään nimessä ja ikimaailmassa ole tullut tuomitsemaan tai arvostelemaan kenenkään pukeutumista edellisissä viesteissäni. En tiedä enää kuinka tätä voisi paremmin alleviivata ja selittää, jotta pointti olisi selvempi?

Ja sitten itse asiaan:
Kyse on siitä, että monet muodikkaisiin ja näyttäviin (lue yleensä melko niukkoihin) vaatteisiin salille pukeutuvat eivät voi myöntää kyseessä olevan ensisijaisesti ulkonäköllliset syyt. Se nyt vain on höpönlöpöä, koska tottahelvetissä niitä ostetaan ensisijaisesti ulkonäön takia.
Siis pukeutukaa ihan mihin hyvänsä, mutta miksi helvetissä pitää väittää etteikö kyse olisi ulkonäöstä vaan jostain hiton mukavista kankaista, jos kledjut on aivan näin kädettömän idiootinkin puusimällä katsoen selkeästi ostettu isolla rahalla juurikin hyvältä näyttämistä varten ennenkaikkea?
Ja vielä oikein extrapaksua ratakiskoa: Jos vedän 200 euron puvun päälleni (se on kallein asukokonaisuuteni, koska olen tällainen tyylitajuton dressman-moukka), niin en minä nyt saatana aliarvioi kanssaihmisiä väittämällä, että tein sen ainoastaan, koska se kangas tuntui niin hyvältä. Comprende? :dance2:

Sinusta tulee mieleen sellainen sälli, jota ei katsele fitness-kisut eivätkä tavis-pirkotkaan, ei kukaan paitsi äiti. Sinä kyttäät kriittisesti aloittelevia naistreenaajia sen sijaan, että keskittyisit salilla omiin asioihisi. Internetissä kahlaat vihamielisenä mutta pakkomielteisen uteliaana perse-puuro-blogeja ja lietsot itsesi halveksimaan niitä: "Tuokin tyrkkyperse on taatusti huono ilman trikoita, en panis!"

Katkeruuskortti. Kun kritisoi naisia, ihan sama mistä asiasta, niin on säälittävä reppana joka ei saa pillua. En nyt jaksa alkaa leuhottamaan menneillä naisseikkailuilla, koska sellainen on urpoa, mutta aloin tuossa juuri seurustelmaan ja tyttö on ihan sopivassa kunnossa, nostaa esim. 60 penkistä ja vetää 12 leukaa. Häntä on naurattanut kuulemma monta kertaa sama ilmiö. :)

Katkeruuskortti. Kun kritisoi naisia, ihan sama mistä asiasta, niin on säälittävä reppana joka ei saa pillua. En nyt jaksa alkaa leuhottamaan menneillä naisseikkailuilla, koska sellainen on urpoa, mutta aloin tuossa juuri seurustelmaan ja tyttö on ihan sopivassa kunnossa, nostaa esim. 60 penkistä ja vetää 12 leukaa. Häntä on naurattanut kuulemma monta kertaa sama ilmiö. :)

Eikä kun mikset vaan suostu myöntämään? Mikset mikset mikset mikset? Katsos kun kyllä minä tiedän. Myönnä myönnä myönnä.

Tästä asiasta on noussut nyt niin iso kohu ja paljon on puhuttu noista blogeista, että itelle nousi tällänen ajatus mieleen. Lihasten kasvatus niin miehillä kuin naisilla on kuitenkin huomion hakua. Haluaa näyttää paremmalle omissa ja muiden silmissä. Eli uskon, että tämä marmatus siitä, että jotkuu vääntää noita blogeja johtuu ainakin osaksi siitä, että ihmisissä herää kateus. Eli tarkoitan, että iso osa haluaisi myös miehistä pitää blogia, mutta eivät kehtaa/kerkeä. Miehet voivat olla myös närkästyneitä siitä, että naisilla on tässä se etuoikeus, että voivat alkaa pitää jotain bikiniblogia miltei heti, kun ovat harrastuksen aloittaneet, koska kyseiseen sarjaan ei vaadita paljon lihasta. Se, että mies alkaa pitää esim. blogia joka keskittyy kilpailemiseen classicissa tai kehonrakennuksessa vaatii vuosien työn, ellei halua ihan kukkakepiltä bloginsa kuvissa näyttää.

Hauskinta ikinä on se kun jotkut yleensä 18-20v naiset tulevat salille erittäin kireissä treenivaatteissa joista paistaa stringit läpi + meikki ja hiukset on laitettu aivan kuin oltaisiin juhliin menossa, Luonnollisestihan ei sitten siellä salilla voi tehdäkkään juuri mitään ettei meikit tai tukka mene sekaisin usein tän tyypin naisilla ohjelmaan ilmeisesti kuuluu myös selfien ottaminen.

Kyllähän ne miehet pitää ihan vastaavia blogeja. Miten vaikka Pekka Kotipohjan blogi eroaa mitenkään noista tähänkin ketjuun laitetuista, muuta kuin lajin osalta? Samoin useemmalta pakkislaiseltakin löytyy instagrammia tms. joka ei käytännössä mitenkään eroa näiden fitness-naisten touhusta, muuten kuin että rahkaan ei sotketa marjoja ja perseen sijaan otetaan kuvia muista lihasryhmistä. Samoin ne gaspin tank topit yms, miten ne eroaa ilmiönä niistä naisten better bodies topeista? Ihan samaa kamaa.

Ja jos joku ei sitä tajua, niin tää ei oo negatiivinen kommentti Pekan tai kenenkään muunkaan touhuista, ainoastaan ihmettelyä siitä että mikä joitain häiritsee niin noissa fitness-blogeissa. Mitä sitten jos joku bloggaaja on just alottanut saliharrastuksen puoli vuotta sitten... pitääkö se bloggausoikeus ansaita jotenkin? Jos ei kiinnosta niin ei tarvii lukea. Ehkä joitain toisia, esim. kaveripiiriä kiinnostaa. Vaikkei kiinnostais edes niitä, niin miten sekään teidän elämää haittaa?

:D

Ihan yhtä lailla ne pieruverkkarit ja kulahtaneet t-paidat saattavat olla itsensä brändäämistä ja huomion hakua. "Katsokaa mua, mä oon niinku real deal ja kyykkäsin täällä ennen kuin kukaan näistä Gasp- ja Better Bodies-pelleistä oli kuullutkaan kuntosalista"

Kaikki viestittävät jotain pukeutumisellaan, mutta aika harva sitä tietoisesti ajattelee vaatteita valitessaan. Tällainen juupas-eipäs-mikset myönnä -keskustelu on aika huvittavaa, eikä yleensä johda mihinkään lopputulokseen.

Kyllähän ne miehet pitää ihan vastaavia blogeja. Miten vaikka Pekka Kotipohjan blogi eroaa mitenkään noista tähänkin ketjuun laitetuista, muuta kuin lajin osalta? Samoin useemmalta pakkislaiseltakin löytyy instagrammia tms. joka ei käytännössä mitenkään eroa näiden fitness-naisten touhusta, muuten kuin että rahkaan ei sotketa marjoja ja perseen sijaan otetaan kuvia muista lihasryhmistä. Samoin ne gaspin tank topit yms, miten ne eroaa ilmiönä niistä naisten better bodies topeista? Ihan samaa kamaa.

Ja jos joku ei sitä tajua, niin tää ei oo negatiivinen kommentti Pekan tai kenenkään muunkaan touhuista, ainoastaan ihmettelyä siitä että mikä joitain häiritsee niin noissa fitness-blogeissa. Mitä sitten jos joku bloggaaja on just alottanut saliharrastuksen puoli vuotta sitten... pitääkö se bloggausoikeus ansaita jotenkin? Jos ei kiinnosta niin ei tarvii lukea. Ehkä joitain toisia, esim. kaveripiiriä kiinnostaa. Vaikkei kiinnostais edes niitä, niin miten sekään teidän elämää haittaa?

No on siinä ainakin se ero, että Pekan blogia joku lukeekin...

"Katsokaa mua, mä oon niinku real deal ja kyykkäsin täällä ennen kuin kukaan näistä Gasp- ja Better Bodies-pelleistä oli kuullutkaan kuntosalista"

Loistava idea tekstiksi printtipaitaan.

No on siinä ainakin se ero, että Pekan blogia joku lukeekin...

Niin ja mun kysymys oli että mitä vitun väliä sillä on? Minkälaisia vaatimuksia blogin pitämiseen on, täytyykö olla arvokisamitaleja?

Onko se jotenkin teiltä pois, jos joku pitää blogia jota kukaan tai vain muutama ihminen lukee? Onko esim. yksityisen päiväkirjan pitäminen hyväksyttävämpää, vai vaatiiko sekin meriittejä jonkin urheilulajin parista?

Itselle ei tulisi mieleenkään ottaa mitään persekuvia salilla (vaikka olisi kuinka treenattu hanuri) tai varsinkaan levittää niitä nettiin. Hyvä jos kehtaa liikkeitä tehdessä tsekata tekniikkaa peilistä, jos joku muu on lähistöllä :D

Suositut

Back
Ylös Bottom