Naisten kuntosalikulttuuri - kuvia perseestä ja puurosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Failure
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Joku ainakin käärii tästäkin hyvät massit. Pinkkiä ja muuta nättiä vaatetta ja kenkää menee kaupaksi niin perkeleesti kun nainen alkaa käymään salilla tämän fitness puumin aikana.Ensin täytyy ostaa pinkit lenkkarit ja joku kiva takki+panta etc jossa käppäillään sinne salille (mielellään pyörähdetään keskustan kautta varmuuden vuoksi että joku huomaisi kiinteytyneen pyllyn) .Sitten ne sisätreenikamppeet, mustat/pinkit trikoot, kiva toppi, pinkit sisäkengät, sheikkeri, hansikkaat jne. Tehdään jossain hybervitkuttimissa vähän lähentäjiä ja loitontajia ja loput ajasta treenaillaan posetusta. Kotiin mennessä pyörähdetään vielä kauppakeskuksen kautta hakemassa vadelmanmakuinen protskupatukka jotta joku huomaisi kiinteytyneen pyllyn.

Koko fitness sana on menettänyt merkityksensä.Se on vain tapa näyttää urheilulliselta.

Ps. Tykkään näin miespuolisena pervona seurailla kireitä trikoita ja perseitä. :kuola:

Musta tuntuu että blogeja käytetään kyllä useammin päiväkirjan korvikkeina, kun pöytälaatikkorunoilun tai toimittajaharjoittelun. Päiväkirjaan tai blogiin voi kirjoittaa siitä meille kaikille kiinnostavimmasta aiheesta, eli omasta navasta. Mitä söin, mitä tein, mitä aioin syödä mutten syönytkään ja mitä mulla oli päällä kun tein sen. Tähän sitten bloggarin kiinnostuksen kohteista riippuen vähän sisustuskuvia, kuppikakkuja tai puuroa ja pakseja. Päikyn, somen ja blogin lisäksi on aika vähän mahdollisuuksia raportoida noista kattavasti muulle maailmalle saamatta hieman kummeksuvia katseita. Erikseen on toki johonkin tiettyyn aiheeseen yleensä, ei bloggariin itseensä keskittyvät blogit. Fitness- ja muut elämäntapablogit toki on tuon suhteen vähän veteen piirretyllä viivalla, koska niistä on välillä vähän hankalaa sanoa keskittyykö ne enemmän bloggariin vai blogin aiheeseen yleisesti. Päiväkirjanomaisia blogeja nyt mun mielestä on vähän turhaa dissata kirjallisten ansioiden puutteesta, koska niiden kirjoittajilla ei varmaan kovin usein ole tähtäimessä kirjailijan ura.

Puolusteluni alkaa jo varmaan kuulostaa raskauttavalta... Sen lisäksi, että käytän trikoita, pidän myös blogia. Tarkoitus on kirjoittaa johonkin ylös treenit. Ja koska blogi on julkinen, minulla on enemmän paineita päivittää säännöllisesti. Todellisuudessa ketään ei kiinnosta blogini, eikä sitä lue kuin muutama tuttu treenikaveri, jotka käyvät välillä tarkistamassa, miten treenit on menneet. Kuvia on hyvin vähän, eikä varsinkaan minusta itsestäni, vaikka lukijana tykkäisin että blogeissa olisi kuvitusta ja kuvia kirjoittajastakin. Myöskään treenien lisäksi en kovinkaan paljon keksi muuta kirjoitettavaa, koska minulla ei ole mitään kiinnostavia tapahtumia tai ajatuksia. Kuvatkin olisivat toisaalta turhia, koska varmaan kaikki lukijat ovat nähneet minut ihan livenä. :D

Ei se nyt mikään excel-taulukko ole, mutta jos sitä lähtisi joku kiinnostavuuden suhteen ruotimaan, tuomittaisiin se heti turhaksi. Minulle siitä on kuitenkin ollut ihan hirvittävästi hyötyä ja tarkistan sieltä usein jälkikäteen muistiinpanojani. Niinpä en lähtisi muidenkaan perseblogeja arvostelemaan, koska minä en kuulu kohderyhmään ja en tosiaankaan lue mitään sellaista, mikä ei kiinnosta. Minulla on muutakin tekemistä kuin lukea jotain mikä minua ei yhtään nappaa? Näen kolmesta ensimmäisestä lauseesta, huvittaako jatkaa, yleensä jo otsikoista ja yleisilmeestä. Ehkä aloittaja ja muut kommentoineet ovat vähän hitaampia tajuamaan ja sitten oma ajantuhlaus kovasti harmittaa?

En kyllä allekirjoita täysin, että kaikki hyvinvoinnista kiinnostuneet olisi ihan hajalla. Moni on ihan tosissaan tehnyt elämäntapamuutoksen, huomanneet eron omassa hyvinvoinnissaan ja haluavat jakaa sitä iloa muillekin. Blogien ja somen kautta saa sitä hyväksyntää mitä välttämättä ei lähipiiristä saa. Lähipiirille voi olla vaikea ymmärtää miksi dieetillä ei ryypätä ja käydä siellä raflassa kiskomassa pastaa. Työpaikalla joutuu jatkuvasti selittelemään rahkansyöntiään jne. Se on raskasta kun itse on jo käyttänyt voimansa tekemällä elämässään jotain minkä kokee tärkeäksi itselleen ja odottaisi muiden kannustavan siinä. Pahinta ei siis ole arvostelu netissä vaan siinä paljon lähempänä "tosielämässä".

Aika paljon auttaa, kun opettelee vähät välittämään lähipiirin mielipiteistä kyseisissä aihepiireissä. Täytyy tosin karaistaa itseään jonkin verran tuonlaiseen ajatteluun, mutta toimii. Jos ei meinaa sillä menevän jakeluun, niin usein näille kommentoijille löytää jotain vastapalloon heitettävää, vaikkei sille tasolle pitäisikään alentua. Joskus vain on pelattava pulujen kanssa shakkia. Jos kovin paljon ulkopuolista tsemppausta kaipaa, niin kyllä näitä samanhenkisiä ja kannustavia foorumeita jne. löytyy onneksi.

Minulla on muutakin tekemistä kuin lukea jotain mikä minua ei yhtään nappaa? Näen kolmesta ensimmäisestä lauseesta, huvittaako jatkaa, yleensä jo otsikoista ja yleisilmeestä. Ehkä aloittaja ja muut kommentoineet ovat vähän hitaampia tajuamaan ja sitten oma ajantuhlaus kovasti harmittaa?

Tuo luettavansa valitseminen tuntuu olevan vain aika monelle liian vaikea asia sisäistää. Aika monelta eri foorumilta saanut sitä sotaa lukea, kuinka loukkaantujat loukkaantuu lukemastaan, jonka ihan hyvin olisivat voineet ohittaa ensisilmäyksen jälkeen olankohautuksella. Kai se vain on sisäänrakennettu ominaisuus johonkin suht yleiseen ihmistyyppiin, mutta ihmeellisen yleisesti pinnalle nouseva juttu. Venyy vielä nuo sodat ihme mittasuhteisiin asti, tyyliin porukka poistaa tunnuksensa koko foorumilta sen seurauksena.

Joku ainakin käärii tästäkin hyvät massit. Pinkkiä ja muuta nättiä vaatetta ja kenkää menee kaupaksi niin perkeleesti kun nainen alkaa käymään salilla tämän fitness puumin aikana.Ensin täytyy ostaa pinkit lenkkarit ja joku kiva takki+panta etc jossa käppäillään sinne salille (mielellään pyörähdetään keskustan kautta varmuuden vuoksi että joku huomaisi kiinteytyneen pyllyn) .Sitten ne sisätreenikamppeet, mustat/pinkit trikoot, kiva toppi, pinkit sisäkengät, sheikkeri, hansikkaat jne. Tehdään jossain hybervitkuttimissa vähän lähentäjiä ja loitontajia ja loput ajasta treenaillaan posetusta. Kotiin mennessä pyörähdetään vielä kauppakeskuksen kautta hakemassa vadelmanmakuinen protskupatukka jotta joku huomaisi kiinteytyneen pyllyn.

Koko fitness sana on menettänyt merkityksensä.Se on vain tapa näyttää urheilulliselta.

Ps. Tykkään näin miespuolisena pervona seurailla kireitä trikoita ja perseitä. :kuola:

Minä ainakin satun vain tykkäämään pinkistä ja merkkituotteista. Keneltä se on pois jos en mene salille vanhoissa verkkareissa vaan satasen pöksyissä jos mulla sattuu sellaiset olemaan? Tekeekö se musta epäuskottavamman treenaajan? Jos tekee niin miksi?

Haluaisin kuulla millainen fitnessharrastaja EI ole miesten mielestä naurettava trendipelle?

Puolusteluni alkaa jo varmaan kuulostaa raskauttavalta...
Niin siis varmuuden vuoksi tarkennan, ei mun pointti ollu siinä että ois jotenkin väärin pitää päiväkirjamaista blogia, vaan että kaikki ei välttämättä pidä blogia siksi, että haluavat kirjallisia ansioitaan muiden arvioitaviksi matkalla seuraavaksi Jari Tervoksi.

Haluaisin kuulla millainen fitnessharrastaja EI ole miesten mielestä naurettava trendipelle?
Valtaosan ihmisistä mielestä valtaosa muista ihmisistä on pellejä, syystä tai toisesta. Ei sitä kannata ottaa niin vakavasti. :)

Ennen treenattiin piilossa ja pantattiin novelleja pöytälaatikossa ennen kuin oltiin valmiita julkiseen ulostuloon, nykyään perustetaan blogi ja mennään lavalle. Mä en väheksy pätkääkään blogin merkitystä kirjoittajalle itselleen (motivaatiosyyt ym.) enkä osaa sanoa, onko ihmisten itsekriittisyys vähentynyt vai toisaalta rohkeus kasvanut. Mun silmissä meininki vaan on tällasessa tapauksessa yleensä aika raakilemaista eikä palvele ainakaan niitä, jotka sen julkisen areenan muodostavat.

Käsittääkseni aikana ennen treenaamista oli ainoastaan kilpaurheilu. Esi-isät hankkivat kuntonsa arjen askareissa ja mittelivät sitten voimiaan kilpailuissa. Olen kuullut legendoja, joiden mukaan hiihtoa treenattiin salaa yöllä, koska treenaaminen koettiin epäurheilijamaiseksi eduntavoitteluksi dopingin tapaan. Itse olen kilpaillut 30 vuoden aikana 7 urheilulajissa, joista ainoastaan nyrkkeilyä treenasin yli vuoden ennen ensimmäistä julkista kilpailusuoritustani. En oikein ole varma lasketaanko bodylajit kilpaurheiluksi? Jos näin on niin minusta myös aloittelijan tulee voida osallistua kilpailuihin ilman julkista teilausta. Yleisurheilussa meillä on viikkokisat, nyrkkeilyssä salikisat ja ilmeisesti kauneusurheilussa fitness on täyttämässä tätä tyhjiötä? Kilpailu opettaa oikeanlaista nöyryyttä ihmiselle. Kilpailussa oppii paljon itsestään ja saa rehellistä palautetta omista kyvyistään. Kellaribodauksessa tällainen aspekti jää puuttumaan. Arvostan enemmän vuoden treenannutta tyttöä, joka uskaltaa nousta kisalavalle, kuin tyyppiä, joka on neljä vuotta irvistellyt itsekseen kellarissa. Kilpaurheilija ei ole ikinä valmis. Aina on varaa parantaa. Tästä huolilmatta kilpaurheilija osallistuu kilpailuihin ja tekee sen mitä pystyy. Kilpaillessa ne turhat luulot karisee. Ei treeneissä.

Mitä sillä muutenkaan on väliä. Eihän uimahalleissakaan kukaan ihmettele jos pukuhuoneessa sattuu näkemään pippelin, ellei ole naisten puolella... Alastomuus on luonnollisempaa kuin vaatteet. Vaatteet ovat vain kulissia elämälle. Pelkkää totuuden peittelyä ja salailua. Samoin toki naiset voisivat käyttää shortseja, joiden raosta voi vilkkua jotain. Offtopicci jatkuu, mutta samapa tuo, kun koko ketju on melkein tätä samaa sontaa. Jos kaikki olisi luonnonasussa salilla, ei välttämättä niinkään moni uskaltaisi tuoda myöskään itseään esille jatkuvasti blogeissa yms. tosin hygieniasta tulisi silloin pitää parempaa huolta. :offtopic:

No nyt ollaan kyllä ytimessä! :hyvä:

Et ole aivan ymmärtänyt, mitä perversio on. On täysin normaalia seksuaalisuutta, että miestä kiinnostaa nuorten naisten perseet. Perversio olisi poikkeama tästä luontaisesta mieltymyksestä. Kuten esim halu katsella pikkupoikien peppuja.

Keneltä se on pois jos en mene salille vanhoissa verkkareissa vaan satasen pöksyissä

Miehesi lompakosta?

Sellainen joka ei ole nainen eikä crossshittaaja tai hinaaja. Tämä video mallintaa tilannetta sinulle:

[video=youtube_share;OloLS5kTrVs]http://youtu.be/OloLS5kTrVs[/video]

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Helvetti mitä paskaa tuo sisältö. Tsekkasin pari blogia ja ymmärrän noiden kirjoittelun oman pääkopan kannalta, kun kukaan ihminen ei enään fyysisesti tapaa toisiaan niin jonnekkin ne omat kuulumiset tarvii saada kerrottua.

Mutta se, että lukeeko noita oikeasti joku?

Jätti vaan ajatuksen, mistä johtuu tämä fitnessbuumi yleensäkkin. Homma on aika ulkonäköpainotteista ja langanlaihat tytöt ilman muotoja on löytänyt omat kisansa. Veikkaan, että harva esim jalkapalloilija kirjoittelee ja kuvailee itseensä treeneissä vaikka kuinka timmi kroppa olisikin.

Oon halunnut pitkään ne salihousut, joita käytettiin 80-90-luvulla. Ois vastapainoo tälle nykyiselle pukeutumiskulttuurille :D

Entä, jos ostaakin pöksyt ite?:wtf:

Onhan sekin tietenkin mahdollista nykyisenä tasa-arvon aikana ja minä arvostan sitä suuresti ja uskon, että nainen kykenee yksinään tai ehkä tyttöjen kanssa kävelemään sinne kauppaan ja ihan itse antamaan myyjälle paljon rahaa ostaakseen ylihintaisen tuotteen. Mutta siltikin vaikka nainen on tällä osoittanut kyvykkyytensä ja itsenäisyytensä, niin kun se mies on antanut se rahan sille naiselle shoppailua varten, niin se raha ei enää ole siellä miehen lompakossa. Tämä oli pointtini.

Helvetti mitä paskaa tuo sisältö. Tsekkasin pari blogia ja ymmärrän noiden kirjoittelun oman pääkopan kannalta, kun kukaan ihminen ei enään fyysisesti tapaa toisiaan niin jonnekkin ne omat kuulumiset tarvii saada kerrottua.

Mutta se, että lukeeko noita oikeasti joku?

Samaa mieltä sisällöstä. Funtsin jotta itseään varten noita varmaan kirjoitetaan ja siitä saadaan jotain iloa elämään. Kuka piru noita jaksaa lukea ja käyttää omaa aikaansa siihen?

Samaa mieltä sisällöstä. Funtsin jotta itseään varten noita varmaan kirjoitetaan ja siitä saadaan jotain iloa elämään. Kuka piru noita jaksaa lukea ja käyttää omaa aikaansa siihen?

Mä luen aika paljon. Blogit ja foorumit on siinä roolissa missä tv ja aikakausilehdet oli ennen, ajantappoa ja viihdettä silloin kun ei jaksa tehdä mitään kunnollista.

Onhan sekin tietenkin mahdollista nykyisenä tasa-arvon aikana ja minä arvostan sitä suuresti ja uskon, että nainen kykenee yksinään tai ehkä tyttöjen kanssa kävelemään sinne kauppaan ja ihan itse antamaan myyjälle paljon rahaa ostaakseen ylihintaisen tuotteen. Mutta siltikin vaikka nainen on tällä osoittanut kyvykkyytensä ja itsenäisyytensä, niin kun se mies on antanut se rahan sille naiselle shoppailua varten, niin se raha ei enää ole siellä miehen lompakossa. Tämä oli pointtini.

Mielelläni maksattaisin pöksyni jollain miehellä, mut ei perkele ite joutuu töissä käymään että voi ostaa niitä. Ja voin kertoa, että ne ylihintaiset tuotteet on vaan ylivoimaisesti parhaita. Suurin osa noista halvemmista pöksyistä paljastaa kyykätessä kaiken peräreikää myöten, joten mieluummin pidän näitä helvetin kalliita Bia Brazileja, joista ei näy mun kukkakalsarit läpi.

- - - Updated - - -

Vaikka nyt esimerkiksi sellainen, joka harrastaa lajia suurella sisäisellä palolla myös silloin, kun se ei ole trendikästä.

Minä ainakin harrastan ja aina yhtä trendikkäissä vetimissä. Haittaakse? :D

Aihetta vois ehkä laajentaa yleisemminkin tähän elämäntapablogaukseen. Tuntuu olevan netti väärällään kaikenlaista hyvinvointi, wellbeing, ravintovalmennus, jne juttua ja yhteistä kirjoittajille tuntuu olevan että niillä on jonkin sortin luuranko kaapissaan. Hyvinvoijat voi itse pahoin ja hidastajat juoksee niin saatanasti oravanpyörässä. Tietty jokainen kirjoittaa siitä mikä on jollain tapaa omassa elämässä ajankohtaista ja sydäntä lähellä...
Jooh, totta. Edellinen vastaava villitys oli mielestäni nää superfood-bloggaajat joita tuli itsekin jonkun verran seurattua viihdearvon vuoksi ja osittain myös siksi, että satuin tuttavan kautta tuntemaan/tietämään yhden tälläisen blogimaailmassa ilmeisesti melko tunnetunkin superfood-elämäntapagurun (ei ole Posti, nimi jääköön mainitsematta). Ihan viihdyttävää oli lukea paatoksellista tekstiä jossa suu vaahdossa kerrotaan mm. testotasojen kasvavan hetkessä 400% jos ottaa kiveksille aurinkoa ja syö männynneulasia, ynnä muuta vastaavaa.

Ilmeisesti jotkut ihmiset ovat vaan luonteeltaan sellaisia, että omaksuvat itselleen jonkun uuden jutun lähes täysin kyseenalaistamatta sitä, hurahtavat siihen ja alkavat maanisesti huutaa sitä absoluuttisena totuutena kaikille jotka vähänkin kuuntelevat. Ainahan näitä varmaan on ollut, ennen niitä sanottiin vaan kylähulluiksi, nykyään elämäntapavalmentajiksi. Tänä päivänä kun on blogeja ja muuta sosiaalista mediaa kaikkien ulottuvilla, niin kyseinen paatos on helppoa tuoda suuren yleisön tietoisuuteen, jolloin kaikelle löytyy helpommin se oma kannattajakuntansa. Kun nämä elämäntapagurut sitten saavat kannustavaa palautetta samanhenkisiltä, niin jutut he jatkavat oman totuutensa julkituomista hamaan loppuun saakka.

edit: Ja en nyt suoranaisesti puhu mistää ihqudaa-fitnessbloggaajista vaan yleisesti ottaen noista elämäntapabloggaajista. Tosin uskon, että valtaosa noistakin blogeista kuolee pois kunhan tämä fitness-buumi laantuu, aivan kuten noille vastaavan tyylisille elämäntapablogeille joista tuossa aiemmin puhuin. Jäljelle jäävät yleensä ne, kenen maaninen vaihe jatkuu ja ketkä eivät sen takia halua lopettaa ja mahdollisesti muutama sellainenkin kenellä oikeasti on jotain muutakin sanottavaa kuin samojen perusteettomien mantrojen hokeminen.

Suositut

Back
Ylös Bottom