Failure
Banned
Bodaus oli vaan esimerkki, kun esitit että miehet kokisi alemmuuskompleksia lihakkseempia naisia kohtaan ja tämän takia eivät pidä siitä. Minä taas ajattelen, että miehet eivät pidä naisbodareista koska eivät pidä heidän ulkonäöstä (mikä ei ole kovin naisellinen), eikä kyse ole siitä että kokisivat alemmuuskompleksia. Miten niin ei saisi olla? Saa tietenkin. Eri asia miellyttääkö se esimerkiksi minua. Kyllä naisella saa olla vaikka ruskeat silmät, mutta minä pidän enemmän sinisilmäisistä. Ei sekään merkki mistään alemmuuskompleksista suklaasilmiä kohtaan ole.
En mäkään sellaisista överilihaksikkaista naisista pidä. Noi linkkaamani kuvan muidut oli vielä ihan naisellisen rajoissa minusta. Yleensä se vaan menee niin, että lihaksikas mies pitää naisillakin (tiettyyn rajaan asti) lihaksista. Tavismies haluaa hennon naisen jonka rinnalla omat vähäisemmät voimat tuntuvat maskuliiniselta. Toimii myös toisinpäin, esimerkiksi yksi punttaava naispuolinen ystäväni sanoi motiivikseen, että "Emmä tiedä olis kiva että olis enemmän lihaksia, ettei sellaiset laihat miehet tulis baarissa edes juttelemaan" ja nauroi päälle.