Naisten kuntosalikulttuuri - kuvia perseestä ja puurosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Failure
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Se voi muuten hyvinkin olla. Sehän tos Failuren listassa mainittiin yhtenä kohtana; jos mimmi näkee että kuolaat sen persettä niin ei tykkää, paitsi jos olet komea metro.

Aloituspostaus oli osittain huumorillakin heitetty, eikä kovin mietittyjä sanavalintoja. Kyllähän ne monet persbloggarit ovat niin nuoria, että eivät ikänsäkään puolesta ole mulle sopivia kumppaneita kun olen jo kolmannella kymmenellä menossa. Ajattelin vain yleisellä tasolla koko sukupuoleni näkökulmasta. Itse nyt aika vähän mitään perseen tiirailua harrastan, kyllä se keskittyminen on lähinnä siinä seuraavassa sarjassa ja hengityksen tasaamisessa. Netissä ja iltapäivälehdissä tähän perse/puuro-ilmiöön ei sitten voikaan olla törmäämättä.

Ehkä tässä se mikä joitakin hiertää, saattaa olla, että nämä tyttöset myös sangen vähäisillä ansiolla ajattelevat nousseensa samaan "liigaan" kuin kuntosalia vuosia harrastaneet miehet ja alkavat vaatia pari kuukautta kyykkyjä tehtyään sitä, että mies on todella tiukassa kunnossa ja vääntänyt vuosia punttia. Ehkä myös saavat vaatimansa, moni vuosia bodannut ja kovaa säkrifaissia tehnyt mies voi olla tyytyväinen siihen hentoiseen, pinkeillä käsipainoilla treenaavaan tyttöön. Kunhan on vain mukava, nätti naama ja kivat tissit. Että kaippa kysyntä ja tarjonta kohtaa tuossa? En tiedä.

Huomannut vaan että muutaman kuukauden salilla käyneet (kauniit) tytöt ajattelevat nopeasti olevansa niin vitun fitness, että on varaa vaatia mieheltä vuosien bodaustaustaa. He rummuttavat omaa "urheilullista" imagoaan ostamalla sheikkerit, tiukat byysat, lisäravinteet, alkavat persbloggareiksi ja sitten pakotetaan asia kaikkien tajuntaan tuhannella iPhone selfiellä - nyt ollaan fitness. Ehkä niillä onkin varaa vaatia. Ehkä se homma toimii just näin. Itse en vain ainakaan mitään "hengenheimolaisuutta" tällaisiin naisiin tunne. Naisen ideaalikroppa vaatii niin paljon vähemmän ponnistelua, itse kyseenalaistaisin silti ehkä hieman tätä ideaalia. Vaikka en mitään DDR-kuulantyöntäjää etsikään.

^Kyllä, niitä on ihan liikaa. Ihmiskunnan syöväksi asti.

Sori. Mut ihan käsittämätöntä paskakommenttia. Osa noista mimmeistä treenaa salettiin intensiivisemmin, kovempaa ja enemmän tosissaan kun kommentoija. Tossa blogien joukossa oli kisanneita mimmejä. Joillain noilla mimmeillä saattaa olla oikeesti jotain annettavaa muille mimmeille/treenaajille.

Uskomatonta katkeruutta osan porukan kommenteissa treenaavia mimmejä kohtaan. Ei oikeen pysty vetää muuta yhteen ku että taitais olla pikkasen omassa ohjaamossa käsiteltävää..

Jos noi blogit ei kiinnosta, ni älä lue. En lue mäkään. Mutta en myöskään lukematta lähde dissaamaan jengin tekemistä.

Noissa blogeissahan oli ihan hyväkuntoisiakin akkoja. Tietenkin on naisia, jotka treenaavat kunnolla. Osa niistä myös pitää blogia. Mutta eihän se tainnutkaan olla pointti, vaan ne lukemattomat muodin mukana tulleet persbloggarit, jotka hypettävät itseään kuin olisivat jotain Maikku Hiljasia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miksi pitäis olla hyväkuntoinen, että saa pitää blogia. Ihan harmittomiahan noista on suurin osa. Pääasia että porukka pitää nykyjään paremmin kropastaan ja syömisistään huolta. Eri homma sitten jos pitävät itseään kahden salikerran jälkeen niiiin fitneksenä. Sama se mulle. Siinähän leuhottavat... kyllä ne joskus maanpinnalle palaa nekin..

Onhan tuo totta. Periaatteessa mulle aivan sama mitä kukakin bloggaa, nostaa, tai vetää päälleen salille. Kunhan omat treenit kulkee.

Kait siinä bloggauksessa voi olla se idea, että sitoudutaan treenaamiseen. Vaikka seuraajia olisi vain kourallinen tuttavia, niin sekin voi antaa jollekin tunnetta että harrastusta ei kehtaa lopettaa eikä treenejä skipata liikaa. On tavallaan kirkossa kuuluttanut sen jälkeen päätöksensä treenata. Vähän samalla tavalla salijäsenyys sitouttaa treeniin, kun sitä on sitten pakko käyttää kun se on hankittu. Itse koen samaa oman pääni sisällä, tulee morkkis jos ruutuvihkossa on tyhjiä päiviä. 4 vuotta kuitenkin merkinnyt siihen tekemiset ja välipäivät, joskin hyvin yksinkertaisesti. Lähinnä juuri siksi, että on joku sitouttava psykologinen tekijä.

On se silti jännä, että perusterveen naisen perse on monen silmissä vastaavanarvoinen seksiobjekti kuin vuosia kovaa treenanneen miehen lihaksikas vartalo. Tasan ei mee nallekarkit.

Siis eikö tässä nyt vaan yhdisty kaksi saman ajan muotitrendiä: 1) nuorten naisten halu treenata sen verran kovaa, että vartalo muokkautuu ja 2) Omien asioiden jakamnen somen kautta tuiki tuntemattomien kanssa?

En pitäisi niin hirveän pahana kumpaakaan. Ihan kaikesta ei kannata ottaa hernettä nenään. Kukin tyylillään ja maailmaan mahtuu monenlaista ilmiötä.

Pappa ainakin tykkää tytöistä salilla. Kaiken ikäisistä ja kaiken näköisistä. Hienoahan se vaan on, että tytöt ei enää rimpuile ainoastaan vaijerivehkeissä vaan uskaltautuvat kyykkämään ja vetämään leukaa.

Blogeja taas ei ole käsittääkseni ihan pakko lukea...

Samasta syystä mäkin kirjaan treenit pakkikselle, että ehkä saa hieman lisää motivaatiota kun se on ns. "out there". Samalla myös voi seurata omaa kehitystä. Jos noiden blogien lukeminen vituttaa, voi jättää lukematta. Mielummin on sitten #fitness #gym #hardcore kun istuu kotona mättämässä sipsiä ja sokerilimppaa päivä toisensa jälkeen. Jos ei tahdo nähdä Facebookissa peppukuvia, voi kavereita poistaa melko helposti.

Joo, on se tosi jännää jos mies katselee mieluummin naisen kuin miehen persettä..

Mitä sä nyt sönkötät? Yrität ymmärtää tahallaan väärin? Tarkoitin sitä, että ihannoidaan tällaista (Victoria's Secret):

Victoria_Secret_2_1920X10801383056621.jpg

Vaikka voisi mieluummin ihannoida enempi vaikka tällaista:

ifitness.gif

Mitä sä nyt sönkötät? Yrität ymmärtää tahallaan väärin? Tarkoitin sitä, että ihannoidaan tällaista (Victoria's Secret):

Victoria_Secret_2_1920X10801383056621.jpg

Vaikka voisi mieluummin ihannoida enempi vaikka tällaista:

ifitness.gif

Avarakatseisena maailmaa rakastavana ihmisenä pystyn pinnistellen ihannoimaan molempia!

Sori. Mut ihan käsittämätöntä paskakommenttia. Osa noista mimmeistä treenaa salettiin intensiivisemmin, kovempaa ja enemmän tosissaan kun kommentoija. Tossa blogien joukossa oli kisanneita mimmejä. Joillain noilla mimmeillä saattaa olla oikeesti jotain annettavaa muille mimmeille/treenaajille.

Uskomatonta katkeruutta osan porukan kommenteissa treenaavia mimmejä kohtaan. Ei oikeen pysty vetää muuta yhteen ku että taitais olla pikkasen omassa ohjaamossa käsiteltävää..

Jos noi blogit ei kiinnosta, ni älä lue. En lue mäkään. Mutta en myöskään lukematta lähde dissaamaan jengin tekemistä.

Hahaha, arvasin että täällä joku vetää herneet perseen kautta nenään tästä mun kieli poskella heitetystä kommentista :D Voi kuule, mulla ei oo mitään vastaan noita bloggareita, ja joo moni on kovemmassa kunnossa kuin minä, toistaiseksi. En ole katkera, en ole kateellinen, en väheksy, enkä mollaa. Älä hyvä ihminen ole siis niin räjähdysherkkä pienestä pilasta.

p.s. Ja en mä olisi tota blogilistaa tehny, jos ne bloggarit olis niin vastenmielisiä...

Ei vältämättä tarpeellista lainauksiin ottaa tuollaisia puolen sivun kokoisia kuvapostauksia... sama kun vastataan johonkin yhteen lauseeseen 3000 merkin tekstistä ja lainataan koko teksti.

Itse kyllä katselen paljon mieluummin noita islantilaisia fitnesstyttöjä, Victoria's Secret -muijien perseet eivät säväytä juurikaan ja nuo jalatkin on tuollaisia ihmeen keppejä. Vaikka onhan ne kauniita kasvoista. Meinaa aina ruveta naurattamaan kun joku vosu ihan tosissaan selittää, miten Victoria's Secret -kuntoon on mahdotonta päästä tai että se vaatii ihan älyttömiä "uhrauksia" että voi olla noin hoikka. Tai no kait niilläkin jotain luuston malliin liittyviä vaatimuksia on, mutta jeesus että on tympeen näkönen tollanen epäurheilullinen vaatehenkari-kroppa. Ainakin tossa kuvassa. Ja Photoshop varmaan laulanu lisäksi vielä siihen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom