Failure
Banned
Se voi muuten hyvinkin olla. Sehän tos Failuren listassa mainittiin yhtenä kohtana; jos mimmi näkee että kuolaat sen persettä niin ei tykkää, paitsi jos olet komea metro.
Aloituspostaus oli osittain huumorillakin heitetty, eikä kovin mietittyjä sanavalintoja. Kyllähän ne monet persbloggarit ovat niin nuoria, että eivät ikänsäkään puolesta ole mulle sopivia kumppaneita kun olen jo kolmannella kymmenellä menossa. Ajattelin vain yleisellä tasolla koko sukupuoleni näkökulmasta. Itse nyt aika vähän mitään perseen tiirailua harrastan, kyllä se keskittyminen on lähinnä siinä seuraavassa sarjassa ja hengityksen tasaamisessa. Netissä ja iltapäivälehdissä tähän perse/puuro-ilmiöön ei sitten voikaan olla törmäämättä.
Ehkä tässä se mikä joitakin hiertää, saattaa olla, että nämä tyttöset myös sangen vähäisillä ansiolla ajattelevat nousseensa samaan "liigaan" kuin kuntosalia vuosia harrastaneet miehet ja alkavat vaatia pari kuukautta kyykkyjä tehtyään sitä, että mies on todella tiukassa kunnossa ja vääntänyt vuosia punttia. Ehkä myös saavat vaatimansa, moni vuosia bodannut ja kovaa säkrifaissia tehnyt mies voi olla tyytyväinen siihen hentoiseen, pinkeillä käsipainoilla treenaavaan tyttöön. Kunhan on vain mukava, nätti naama ja kivat tissit. Että kaippa kysyntä ja tarjonta kohtaa tuossa? En tiedä.
Huomannut vaan että muutaman kuukauden salilla käyneet (kauniit) tytöt ajattelevat nopeasti olevansa niin vitun fitness, että on varaa vaatia mieheltä vuosien bodaustaustaa. He rummuttavat omaa "urheilullista" imagoaan ostamalla sheikkerit, tiukat byysat, lisäravinteet, alkavat persbloggareiksi ja sitten pakotetaan asia kaikkien tajuntaan tuhannella iPhone selfiellä - nyt ollaan fitness. Ehkä niillä onkin varaa vaatia. Ehkä se homma toimii just näin. Itse en vain ainakaan mitään "hengenheimolaisuutta" tällaisiin naisiin tunne. Naisen ideaalikroppa vaatii niin paljon vähemmän ponnistelua, itse kyseenalaistaisin silti ehkä hieman tätä ideaalia. Vaikka en mitään DDR-kuulantyöntäjää etsikään.