Naisten kuntosalikulttuuri - kuvia perseestä ja puurosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Failure
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ei vältämättä tarpeellista lainauksiin ottaa tuollaisia puolen sivun kokoisia kuvapostauksia... sama kun vastataan johonkin yhteen lauseeseen 3000 merkin tekstistä ja lainataan koko teksti.

Itse kyllä katselen paljon mieluummin noita islantilaisia fitnesstyttöjä, Victoria's Secret -muijien perseet eivät säväytä juurikaan ja nuo jalatkin on tuollaisia ihmeen keppejä. Vaikka onhan ne kauniita kasvoista. Meinaa aina ruveta naurattamaan kun joku vosu ihan tosissaan selittää, miten Victoria's Secret -kuntoon on mahdotonta päästä tai että se vaatii ihan älyttömiä "uhrauksia" että voi olla noin hoikka. Tai no kait niilläkin jotain luuston malliin liittyviä vaatimuksia on, mutta jeesus että on tympeen näkönen tollanen epäurheilullinen vaatehenkari-kroppa. Ainakin tossa kuvassa. Ja Photoshop varmaan laulanu lisäksi vielä siihen.

Persjalkaisuuteen ei valitettavasti auta mikään treeni, joten voit lakata nauramasta. :jahas:

Persjalkaisuuteen ei valitettavasti auta mikään treeni, joten voit lakata nauramasta. :jahas:

Lähinnä meinasin sitä, että oon kuullut naisilta miten noin hoikaksi pääsemiseen vaaditaan ihan mieletöntä eforttia ja joutuvat kulkemaan Helvetin Seitsemän Portin läpi, saadakseen tuon kropan. Kun kyse on lähinnä oikeista geeneistä ja siitä ettei mätä suuhunsa kaikkea eteentulevaa paskaa. Lopputulos näyttää mun silmään aika ankeelta. Treenillä tietty noistakin saisi muokattua kunnollisen, niin kuin kaikesta.

Huvittava aihe. Olen huomannut että mediassa on vähentynyt feminstien vinkuminen siitä, kuinka jotkut miehet suhtautuu naisiin lähinnä seksiobjekteina tms. muka halventavasti (ikään kuin se olisi halventavaa). Ehkä tämän ilmiön myötä he ovat huomanneet että jotkut kaipaavat sellaista suhtautumista?

Seksittömyys on halvempaa kuin seksikkyys. Täytyy olla irtaantunut todellisuudesta, jos sitä ei tajua. Kaikki naiset (ja miehetkin) haluavat olla seksikkäitä. Jotkut niistä, jotka eivät ole voivat sitten yrittää uskotella ettei se heitä kiinnostakaan. Sama vanha tarina. Köyhän mielestä raha ei merkitse, typerän mielestä älykkyys on kylmää ja ruman mielestä ulkonäkö on pinnallista.

Joo en kuule tarkoita sitä.

Sitten kannattaa sanoa mitä tarkoittaa, jos osaa. Jos ei osaa, niin kannattaa olla hiljaa vain eikä apinoida hokemia ymmärtämättä.

Mitä sä nyt sönkötät? Yrität ymmärtää tahallaan väärin? Tarkoitin sitä, että ihannoidaan tällaista (Victoria's Secret):

Victoria_Secret_2_1920X10801383056621.jpg

Vaikka voisi mieluummin ihannoida enempi vaikka tällaista:

ifitness.gif

Mun mielestä se kummallisuus piilee siinä, että tarvii edes tollasta miettiä kumpi on ihanne. Mitä väliä? Ihmeellistä musta on enemmänkin se, että tätä fitness/seksi/dietti/ulkonäkö-juttua tulee joka tuutista. Joka helvetin paikasta.

On kummallista miettiä mikä on vartaloihanne Pakkotoistolla, joka on täynnä ihmisiä jotka painavat duunia oman vartaloihanteensa eteen? :face:

Voi olla makuasia, mutta käsittääkseni lihaksikkaat miehet suosivat sporttisempaa runkoa naisella, yleisesti ottaen. Siimat ja rimpulat ihailevat noita Victoria's Secret -vaatehenkareita, ettei tule alemmuuskompleksi. Tietenkin varmaan poikkeuksiakin on suuntaan ja toiseen, mutta pääosin näin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On kummallista miettiä mikä on vartaloihanne Pakkotoistolla, joka on täynnä ihmisiä jotka painavat duunia oman vartaloihanteensa eteen? :face:

Kaikki ei välttämättä urheile vartaloihanteen takia. Voimailukaan ei ole ulkonäkökeskeistä. :)

Edit. Kommenttini liittyi lähinnä tähän yleiseen touhuun kuinka tämä fitness-ulkonäkö-seksikkyys-juttu on muoti-ilmiö ja kuinka sitä pursuaa naamalle joka paikasta.

Sitten kannattaa sanoa mitä tarkoittaa, jos osaa. Jos ei osaa, niin kannattaa olla hiljaa vain eikä apinoida hokemia ymmärtämättä.

Ai siis minä apinoin hokemia ymmärtämättä? Kuka alkoi puhua NATO:sta? Olisiko se kuitenkin joku muu kuin minä joka ei ymmärtänyt?

Kaikki ei välttämättä urheile vartaloihanteen takia. Voimailukaan ei ole ulkonäkökeskeistä. :)

Niin. No omalla kohdallani naisten osoittama kiinnostus on kasvanut huomattavasti, sen jälkeen kun hommasin lihaksia. Jos vertaa neljän vuoden takaiseen aikaan, kun olin semmonen normaali perusjäntevä, niin ero on varsin selvä. Et kyllä sillä on merkitystä, naisille ainakin. Sopivasti lihaksikas nainen on seksikkkäämpi kuin vaatehenkari, ihan 6-0. Vaikken mä sen perusteella kumppania valitsekaan. Mut jokainen pitäköön mielipiteensä ja tykätköön mistä haluaa.

Minä en oikeasti ymmärrä, että mitä pahaa siinä on, jos joku haluaa treenata itselleen seksikkään kropan ja esitellä sitä netissä. Päin vastoin, mitä parempi kroppa sitä enemmän saa laittaa mediaa jakoon. En näe mitään lisäarvoa siinä, että jengi alkaa kulkea burkhat päällä.

On ihan luonnollista, että toisten ihmisten vähissä vaatteissa näkeminen kiinnostaa. Ihmisellä on luontainen tarve tirkistellä ja tämä koko blogikulttuuri on suorastaan luotu tarpeen tyydyttämistä varten. Minä laittaisin blogikulttuurin monin paikoin samaan kastiin BB:n kanssa, on kiva katsella muiden ihmisten elämästä sellaisia paloja, joita ei tavallisesti olisi oikeutettu näkemään.

Kuitenkin yksi asia on, joka minua koko tässä bikini fitness-salibuumihömpötyksessä ihmetyttää suuresti; nimittäin se jatkuva alleviivaaminen, miten tässä ollaan nyt ihan oikeita urheilijoita. Mihin on jäänyt vanha kunnon harrastaminen? Ei ole monessa muussa lajissa tullut vastaan samanlaista tarvetta saada kutsua itseään urheilijaksi, pikemminkin heti teilataan, tyyliin "tässä minä vaan vähän harrastelen..." Se, että tehdään kuusi aamuaerobista ja seitsemän salitreeniä ja syödään koko ajan ruokavalion mukaan ei tee kenestäkään vielä URHEILIJAA. Se on aktiivista harrastamista. Välillä tuntuu, että mimmeillä ei ole mitään käryä siitä, että paljonko ne oikeat urheilijat oikein treenaavat. Parhaassa tapauksessa on jo luotu facebookiin oma URHEILIJA-sivu, jossa on 2000+ tykkääjää, ilman, että yhtäkään kisaa on edes käyty. Ihan oikeasti hei, ne tyypit on siellä katsomassa niitä sun 100+ persekuvaa eikä seuraamassa mitään urheilua!

Haluan kuitenkin sanoa, että idioottimaisista lieveilmiöistään huolimatta minusta on kiva, että naisia vihdoin näkee kuntosalilla muuallakin kuin crosstrainerissa. Ja että on niitä tavoitteita ja ollaan innostuttu asioista. Lisäksi jos blogit kerran kiinnostavat lukijoita niin eihän se ole bloggaajien vika tai ongelma. Siellähän vain osataan vastata olemassa olevaan kysyntään. Naisten tiukkojen treenivaatteidenkin kritisointi menee minusta vähän yli, jos on muodot kohdillaan (ja vaikka ei olekaan) niin luulisi olevan ihan sama muille että mitä siellä salilla on päällä. Ainakin jos on treenaamaan tultu, eikä peilaamaan täydessä tällingissä.

Niin. No omalla kohdallani naisten osoittama kiinnostus on kasvanut huomattavasti, sen jälkeen kun hommasin lihaksia. Jos vertaa neljän vuoden takaiseen aikaan, kun olin semmonen normaali perusjäntevä, niin ero on varsin selvä. Et kyllä sillä on merkitystä, naisille ainakin. Sopivasti lihaksikas nainen on seksikkkäämpi kuin vaatehenkari, ihan 6-0. Vaikken mä sen perusteella kumppania valitsekaan. Mut jokainen pitäköön mielipiteensä ja tykätköön mistä haluaa.
Eii, se ei ollutkaan perimmäinen pointtini. Enemmänkin se vouhotus. Urheilu on jees ja toki lihaksetki. Mutta se jauhaminen kaikkialla. Ajatuksena oli enemmänkin kuinka se tulee joka paikassa esiin, sekä mediassa että ihan normielämässä.

e: Kirjotan vähän kattavammin ajatustani, kun ei porukka varmastikaan mitään ajatuksenlukijoita ole. :D

Viime aikoina jotenkin tullut sellanen totaalinen ähky tästä joka puolella vellovasta muoti-ilmiöstä, joka on tietenkin hyvin ulkonäkökeskeinen.
Olen tätä koittanut pohtia ja osasyynä siihen miksi se tuntuu niin voimakkaalta, on varmaan se että asun pääkaupunki-seudulla. Voi olla, että tämä ilmiö on ehkä hieman lievempi maalla, minne olen kaivannut hieman viime aikoina. Johkin rauhalliseen mestaan missä ei tarvitse vouhottaa.

Juuri mietin hetki sitten asiaa, kunnes bongasin tämän tredin. Itseasiassa ajattelin, että vau, en ookaan ainut tyyppi, jota ärsyttää tää touhu välillä ja tuntuu että tätä fitness/seksikkyys/lihas/dietti/vartalo/tekoripset/laihdutus-hössötystä on liikaa. Mutta nojoo, ei tässä ihan ehkä haettukaan sitä, mitä itse olen pohtinut ja sen perusteella tohon kommentoin muuten vaan.

Nykyaikana vaan tuntuu, että missään ei saa rauhaa tältä touhulta ja toki se on myös tosi muotia: niin tvssä, blogeissa, facebookissa kun normielämässäkin.
Myöskin se on enemmänkin todella hyväksyttävää ja jeejee-juttu kuin ennen, mm. realityohjelmatkin tuo kokoajan esiin kaikkea kehoon liittyvää, oli sitten kyse seksistä tai vatsalihaksista.
En mä tiiä, välillä vaan kyllästyttää. Toisaalta, terveellisemmän elämäntavan esille tuominen on hyvä juttu, mutta se välillä tuntuu olevan sivuseikka.
Enemmänkin uskon, että tällänen vouhotus johtaa syömishäiriöihin jne. Mutta ehkä en avaudu enempään, tälläsiä mietteitä.

Voi olla makuasia, mutta käsittääkseni lihaksikkaat miehet suosivat sporttisempaa runkoa naisella, yleisesti ottaen. Siimat ja rimpulat ihailevat noita Victoria's Secret -vaatehenkareita, ettei tule alemmuuskompleksi. Tietenkin varmaan poikkeuksiakin on suuntaan ja toiseen, mutta pääosin näin.
Vai että voi ihan olla makuasia. :D Ylemmässä kuvassa olevilla naisilla on yksinkertaisesti sirommat eli naisellisemmat muodot. En jaksa uskoa myöskään, että moni mies ei pidä esimerkiksi naisbodaajien ulkonäöstä "alemmuuskompleksin" takia, vaan eiköhän syy ole ihan siinä että niiden naisten ulkonäkö ei ole kovin naisellinen.

Eii, se ei ollutkaan perimmäinen pointtini. Enemmänkin se vouhotus. Urheilu on jees ja toki lihaksetki. Mutta se jauhaminen kaikkialla. Ajatuksena oli enemmänkin kuinka se tulee joka paikassa esiin, sekä mediassa että ihan normielämässä.

Noh, itsehän puhun aika vähän aiheesta muualla jos lainkaan. Lähinnä jos kysytään. Pakkotoisto on kuntoilufoorumi, kannattasko selata jotain muuta sivua jos urheilu/lihaksista jauhaminen ottaa kuuppaan? :D Naisillekin se lihaksikkuus on jees, mutta ei norminaisille kannata puhua siitä että käy salilla elleivät ne itsekin käy, koska ennakkoasenteet tulevat esiin. "Ai sä olet NIITÄ jotka käy salilla? Oletkos jotenkin itsekeskeinen? Kuulin että salimiehet ovat sellaisia ja tällaisia." Parempi kai olla kertomatta ollenkaan salista, sanoo vaikka että oon pelannut vähän sulkapalloa niin sen takia on tällaiset kädet. Treenavat mimmit on siitäkin hyviä, että niiden kanssa voi jutella itselleen tärkeästä harrastuksesta.

Vai että voi ihan olla makuasia. :D Ylemmässä kuvassa olevilla naisilla on yksinkertaisesti sirommat eli naisellisemmat muodot. En jaksa uskoa myöskään, että moni mies ei pidä esimerkiksi naisbodaajien ulkonäöstä "alemmuuskompleksin" takia, vaan eiköhän syy ole ihan siinä että niiden naisten ulkonäkö ei ole kovin naisellinen.

Bodaus = fitness? Nuo ovat fitnesstyttöjä. Kyllä jos tollasta pitää liian miehekkään näköisenä, niin luultavasti on joku heikko siima. Ei nyt tietenkään välttämättä, mutta yleensä se ruikutus siitä miten naisella ei saisi olla tuollaisia lihaksia, on pikkupoikien itkemistä.

Noh, itsehän puhun aika vähän aiheesta muualla jos lainkaan. Lähinnä jos kysytään. Pakkotoisto on kuntoilufoorumi, kannattasko selata jotain muuta sivua jos urheilu/lihaksista jauhaminen ottaa kuuppaan? :D Naisillekin se lihaksikkuus on jees, mutta ei norminaisille kannata puhua siitä että käy salilla elleivät ne itsekin käy, koska ennakkoasenteet tulevat esiin. "Ai sä olet NIITÄ jotka käy salilla? Oletkos jotenkin itsekeskeinen? Kuulin että salimiehet ovat sellaisia ja tällaisia." Parempi kai olla kertomatta ollenkaan salista, sanoo vaikka että oon pelannut vähän sulkapalloa niin sen takia on tällaiset kädet. Treenavat mimmit on siitäkin hyviä, että niiden kanssa voi jutella itselleen tärkeästä harrastuksesta.

Yllä selitys miksi avasin tän tredin, pakkikselta tykkään lukea nykysin ihmissuhdetredejä, toki päivittelen joskus treenipäiväkirjaan kun jaksan mutta nyt sinnekään ei oo ollut mitään informatiivistä juttua. :D

Kylmä sota päättyi 20 vuotta sitten. Siinä samassa määritelmä on hiukan elänyt. Kantsis tulla nykyaikaan sieltä historian parista.

Bodaus = fitness? Nuo ovat fitnesstyttöjä. Kyllä jos tollasta pitää liian miehekkään näköisenä, niin luultavasti on joku heikko siima. Ei nyt tietenkään välttämättä, mutta yleensä se ruikutus siitä miten naisella ei saisi olla tuollaisia lihaksia, on pikkupoikien itkemistä.
Bodaus oli vaan esimerkki, kun esitit että miehet kokisi alemmuuskompleksia lihakkseempia naisia kohtaan ja tämän takia eivät pidä siitä. Minä taas ajattelen, että miehet eivät pidä naisbodareista koska eivät pidä heidän ulkonäöstä (mikä ei ole kovin naisellinen), eikä kyse ole siitä että kokisivat alemmuuskompleksia. Miten niin ei saisi olla? Saa tietenkin. Eri asia miellyttääkö se esimerkiksi minua. Kyllä naisella saa olla vaikka ruskeat silmät, mutta minä pidän enemmän sinisilmäisistä. Ei sekään merkki mistään alemmuuskompleksista suklaasilmiä kohtaan ole.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom