Niin. No omalla kohdallani naisten osoittama kiinnostus on kasvanut huomattavasti, sen jälkeen kun hommasin lihaksia. Jos vertaa neljän vuoden takaiseen aikaan, kun olin semmonen normaali perusjäntevä, niin ero on varsin selvä. Et kyllä sillä on merkitystä, naisille ainakin. Sopivasti lihaksikas nainen on seksikkkäämpi kuin vaatehenkari, ihan 6-0. Vaikken mä sen perusteella kumppania valitsekaan. Mut jokainen pitäköön mielipiteensä ja tykätköön mistä haluaa.
Eii, se ei ollutkaan perimmäinen pointtini. Enemmänkin se vouhotus. Urheilu on jees ja toki lihaksetki. Mutta se jauhaminen kaikkialla. Ajatuksena oli enemmänkin kuinka se tulee joka paikassa esiin, sekä mediassa että ihan normielämässä.
e: Kirjotan vähän kattavammin ajatustani, kun ei porukka varmastikaan mitään ajatuksenlukijoita ole. :D
Viime aikoina jotenkin tullut sellanen totaalinen ähky tästä joka puolella vellovasta muoti-ilmiöstä, joka on tietenkin hyvin ulkonäkökeskeinen.
Olen tätä koittanut pohtia ja osasyynä siihen miksi se tuntuu niin voimakkaalta, on varmaan se että asun pääkaupunki-seudulla. Voi olla, että tämä ilmiö on ehkä hieman lievempi maalla, minne olen kaivannut hieman viime aikoina. Johkin rauhalliseen mestaan missä ei tarvitse vouhottaa.
Juuri mietin hetki sitten asiaa, kunnes bongasin tämän tredin. Itseasiassa ajattelin, että vau, en ookaan ainut tyyppi, jota ärsyttää tää touhu välillä ja tuntuu että tätä fitness/seksikkyys/lihas/dietti/vartalo/tekoripset/laihdutus-hössötystä on liikaa. Mutta nojoo, ei tässä ihan ehkä haettukaan sitä, mitä itse olen pohtinut ja sen perusteella tohon kommentoin muuten vaan.
Nykyaikana vaan tuntuu, että missään ei saa rauhaa tältä touhulta ja toki se on myös tosi muotia: niin tvssä, blogeissa, facebookissa kun normielämässäkin.
Myöskin se on enemmänkin todella hyväksyttävää ja jeejee-juttu kuin ennen, mm. realityohjelmatkin tuo kokoajan esiin kaikkea kehoon liittyvää, oli sitten kyse seksistä tai vatsalihaksista.
En mä tiiä, välillä vaan kyllästyttää. Toisaalta, terveellisemmän elämäntavan esille tuominen on hyvä juttu, mutta se välillä tuntuu olevan sivuseikka.
Enemmänkin uskon, että tällänen vouhotus johtaa syömishäiriöihin jne. Mutta ehkä en avaudu enempään, tälläsiä mietteitä.