Naisten ämpäripäälaseista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Simba
  • Aloitettu Aloitettu
ei niiden tarvis olla näinkään tiukat ja lahkeista löysät :hyvä:

jeans2tight1.jpg
Kuoliota odotellessa...:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Varmaan siistiä istua noi housut jalassa. Miellyttävimpiä kokemuksia vois olla jos istuu dösässä ja tulee sellainen hidastustöyssy:D

Olen jo vuosikausia valittanut että miksi pitää olla typerän näköiset aurinkolasit päässä. Ne ei kuulemma näytä typeriltä kun Paris Stilton ja Sarah-SexSika Parker ja muut pitää niitä päissään eikun päissänsä.
Onko tosiaan niin että kun paskaan lykätään tarpeeksi iso hintalappu niin se lakkaa olemasta paskaa? esim. Andy Warholin ja Jackson Pollockin töherrykset

19.jpg

Fiorellan farkut... Ei helvetti, kaikilla Jyväskylän läskeillä amismuijilla on tollaset "pöksyt" jalassa kun ne tupakka huulessa työntää menemään pitkin kyliä. YLEENSÄ en nipota pikku asioista, mutta vituttaa ihan suunnattomasti kun joku ihrakasa hipsutta menemään noitten semikireitten farkkujensa kanssa...:itku:

No noi farkut ovat ihan yhtä kamalat hoikkien daamien päälläkin. Ne näyttävät aika halvoilta ainakin mun mielestä.

Off topic: Joku tossa sanoi, että jospa ylipainoiset käyttäisivät vaikkapa sopivan kokoisia vaatteita. Mä luulen, että sillä ei ole joillakin mitään merkitystä, minkälaisia vaatteita he käyttävät, sillä joidenkin mielestä ylipainoiset ihmiset ovat joka tapauksessa kamalia ja se pitää ottaa esille mitä erinäisimmin rumin sanankääntein ihan oma-aloitteisesti. Ja jotenkin musta tuntuu, että tätä harrastavat enemmän miehet kuin naiset. Ehkä yleistän.

No noi farkut ovat ihan yhtä kamalat hoikkien daamien päälläkin. Ne näyttävät aika halvoilta ainakin mun mielestä.

Off topic: Joku tossa sanoi, että jospa ylipainoiset käyttäisivät vaikkapa sopivan kokoisia vaatteita. Mä luulen, että sillä ei ole joillakin mitään merkitystä, minkälaisia vaatteita he käyttävät, sillä joidenkin mielestä ylipainoiset ihmiset ovat joka tapauksessa kamalia ja se pitää ottaa esille mitä erinäisimmin rumin sanankääntein ihan oma-aloitteisesti. Ja jotenkin musta tuntuu, että tätä harrastavat enemmän miehet kuin naiset. Ehkä yleistän.
Niin, tosiaan, rumiltahan ne näyttää hoikkienkin päällä. "herkullisuutta" lisää se, että jos käyttäjä sattuu olemaan, näin nätisti ilmaistuna, kaamee läski.

Hupaisa tredi.. mutta noi lasit on kyllä karmeet:urjo:

Mua kans ihmetyttää välillä ku näkee hirveen läskin joka on vetäny päälleen mahdollisimman kireet housut ja pari kokoa liian pienen paidan... 1000x:urjo:

Ihan oikeasti tätä ja paria muuta pukeutumiseen ja/tai tyyliin liittyvää ketjua lukiessa tulee mieleen, että täällä pitäis olla ketju mihin on pakko postata kuvia omasta tyylistä/tyylittömyydestä ennen kuin saa kitistä ja nillittää muiden rievuista ja klaseista, että näkis vähän miltä pohjalta siellä huudellaan.

Ihan oikeasti tätä ja paria muuta pukeutumiseen ja/tai tyyliin liittyvää ketjua lukiessa tulee mieleen, että täällä pitäis olla ketju mihin on pakko postata kuvia omasta tyylistä/tyylittömyydestä ennen kuin saa kitistä ja nillittää muiden rievuista ja klaseista, että näkis vähän miltä pohjalta siellä huudellaan.
QFT. Tää on taas yks tredi sarjassamme "vittu ku toi näyttää pissikseltä/idiootilta/trendipelleltä/homolta/ihan vain erilaiselta kuin minä itse". Ehkä vois antaa vaan ihmisten pukeutua niinku ne haluaa ja olla välittämättä asiasta? Pistäkää tosiaan niitä omia kuvianne kehiin niin aletaan aina yks kerrallaan vittuileen muotipoliiseille heidän tyylistään.

Jos joku haluaa pitää isoja laseja niin eläkää asian kanssa.

Musta noi kärpäslasit on kätevät. Saa puolet naamasta piiloon eikä ihmiset edes katso kummeuksuen, kun on kerran muodissa.

e: tuo crazy age-farkkumallisto on karmea.. hyi vit..

Musta noi kärpäslasit on kätevät. Saa puolet naamasta piiloon eikä ihmiset edes katso kummeuksuen, kun on kerran muodissa.

e: tuo crazy age-farkkumallisto on karmea.. hyi vit..
Mun mielestä se mallisto on ihan vitun seksikäs! Jos on mallikas kroppa niin wow, kuola lentää niitä farkkuja/peppuja tuijotellessa! Vähän erilaisuutta tavallisiin jeansseihin. Pitääkö aina olla niin tylsä? Crazy Agea kaikille! Go crazy and wear Crazy Age!:hyvä:

Saahan sitä ite pukeutua vaikka jätesäkkiin ja vittuilla sitten muille kun ne kulkee kunnon vaatteissa!? Mielipiteestähän tässä on vaan kysymys. Ja saahan täällä kaikki tunnustaa (Taikka jopa valehdella) pitävänsä tiettyjä vaatteita jos haluaa, netti on ihmeellinen asia...

Höh, ite kyllä pidän grazy farkkuja ja tykkään niistä kun ne on niin tyköistuvat/tiukat (ei liian tiukat kuitenkaa että pystyy istumaankin). Oon kuullu vaan kehuja niistä housuista, makunsa tietty kullakin. mutta mistäs senki tietää et joku haukkuu samaan aikaan grazy housuja kun joku toinen niitä kehuu.

Aina kun noita näkee, ensivaikutelma niiden kantajasta on:
a) Pissis
b) Amispissis
c) Muuten vaan tyhmä.

Halvan näköiset ja lisäksi ihan vaan yksinkertaisesti rumat. IMO.

Ei tavalliset farkut välttämättä ole tylsät, vaikkei niissä ole rumasti vaalennettuja läkkiä reississä ja perseessä tai vaaleanpunaisia tribaalikuvioita lahkeissa/perseessä.

Saahan sitä ite pukeutua vaikka jätesäkkiin ja vittuilla sitten muille kun ne kulkee kunnon vaatteissa!? Mielipiteestähän tässä on vaan kysymys. Ja saahan täällä kaikki tunnustaa (Taikka jopa valehdella) pitävänsä tiettyjä vaatteita jos haluaa, netti on ihmeellinen asia...
Pointti olikin, että laittaisi sitten kuvia itsestään pukeutuneena siihen jätesäkkiin, jotta muut voi sitten dumata sen jätesäkkityylin, kuten Reason jo sanokin. Kyllä tämä on yksi niistä asioita joissa mielenkiintoisemmaksi homman tekisi se, että kommentteja lukiessa tietäisi kuinka paljon arvostelijoilla on varaa arvostella.

Eri asia tietenkin on jos mallia "näyttää typerältä" ja "on perseestä" olevien mielipiteiden huuteleminen on jonkun mielestä itsessään hedelmällistä.

Eikai mielipiteen esittämiseen tarvita sen kummempia meriittejä?

Munki mielestä ämpäripäälasit on rumat, koska ne on mun mielestä rumat. Mielestäni myös sininen on hienompi väri kuin vaaleanpunainen. En ole mikään spesialisti väreissä enkä pukeutumisessa mutta kyllä mulla mielipiteitä on. Joskus niitä on myös mukava tuoda esille tällaisilla keskustelupalstoilla.

Olen samaa mielta Paletaanin kanssa mielipiteistä ja niiden esittämisestä. Sen sijaan en ole samaa mieltä hänen aurinkolasikommenteistaan. Muuten olen tullut sellaiseen johtopäätökseen, että nuo yllä esitellyt Crazy Age -farkut ja niiden tapaiset olivat ehkä muotia lökäpöksyversiona silloin, kun eräs amerikkalainen hiphopparireggaeartisti lauloi jotain jostain sticking with yousta. Tämä tapahtui noin kuusi vuotta sitten. En pitänyt niitä hyvinä silloinkaan. Samaan kategoriaan menevät kaikki halvalta näyttävät farkut. Jotkut kalliitkin voivat näyttää sellaisilta ja jotkut halvat olla erinomaiset. Muoti- ja tyyliasioissa pätee vanha aksiooma: kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.

Eikai mielipiteen esittämiseen tarvita sen kummempia meriittejä?

Munki mielestä ämpäripäälasit on rumat, koska ne on mun mielestä rumat. Mielestäni myös sininen on hienompi väri kuin vaaleanpunainen. En ole mikään spesialisti väreissä enkä pukeutumisessa mutta kyllä mulla mielipiteitä on. Joskus niitä on myös mukava tuoda esille tällaisilla keskustelupalstoilla.
Ei tietenkään tarvita, mutta olishan siinä vissi ero laittaa itsensä likoon vs. huudella takarivistä anonyymisti. :rolleyes:

edit: Ja siis oikeastaan mua vituttaa jo se, että joillain tuo mielipiteiden normaali perusteleminenkin näyttää olevan niin kovin vaikeata. Siinä voi sitten ihan itekseen miettiä ketä vittua kiinnostaa jos nimimerkin X mielestä asia Y on perseestä, mutta jos jotain tyydytystä saa kirjoittamalla sen tänne niin antaa mennä vaan.

Tarkemmin ajateltuna tässäkin ketjussa on kyse makuasioista, ennemmin kuin mielipiteistä. Makuasioita ei aina voi edes perustella. Omaan silmääni nuo valtavat lasit nyt sattuvat näyttämään vähän hölmöiltä. Varsinkin jos niiden takaa muuten löytyisi hemaisevan kauniit kasvot :)

Menee kyllä melko vakavaksi tämä elämä jos jokaisessa keskustelussa pitää olla valmis "laittamaan itsensä likoon" :) Voihan sitä joskus ottaa vähän rennomminkin ja todeta, että eipä miellytä minun silmää.

Tarkemmin ajateltuna tässäkin ketjussa on kyse makuasioista, ennemmin kuin mielipiteistä. Makuasioita ei aina voi edes perustella. Omaan silmääni nuo valtavat lasit nyt sattuvat näyttämään vähän hölmöiltä. Varsinkin jos niiden takaa muuten löytyisi hemaisevan kauniit kasvot :)

Menee kyllä melko vakavaksi tämä elämä jos jokaisessa keskustelussa pitää olla valmis "laittamaan itsensä likoon" :) Voihan sitä joskus ottaa vähän rennomminkin ja todeta, että eipä miellytä minun silmää.
Jeps, tottahan toki. Mutta toisaalta näitä kai kutsutaan keskustelupalstoiksi sen takia, että olis tarkoitus keskustella jostain (vaikka sitten niistä mielipiteistä), ei käydä pelkästään toteamassa tai ilmottamassa, että on jotain mieltä jostain.

Toi itsensä likoon laittaminen nyt oli tuommonen semiprovo, koskien lähinnä näitä pukeutumiseen yms. liittyviä ketjuja joissa on melkein liian helppoa vaan huudella, että onpa rumia rättejä kun ei itse tarvitse olla arvosteltavana, kuten tosielämässä tällaisessa keskustelussa joutuisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom