- Ikä
- 38
Kuoliota odotellessa...:Dei niiden tarvis olla näinkään tiukat ja lahkeista löysät :hyvä:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuoliota odotellessa...:Dei niiden tarvis olla näinkään tiukat ja lahkeista löysät :hyvä:
Niin, tosiaan, rumiltahan ne näyttää hoikkienkin päällä. "herkullisuutta" lisää se, että jos käyttäjä sattuu olemaan, näin nätisti ilmaistuna, kaamee läski.No noi farkut ovat ihan yhtä kamalat hoikkien daamien päälläkin. Ne näyttävät aika halvoilta ainakin mun mielestä.
Off topic: Joku tossa sanoi, että jospa ylipainoiset käyttäisivät vaikkapa sopivan kokoisia vaatteita. Mä luulen, että sillä ei ole joillakin mitään merkitystä, minkälaisia vaatteita he käyttävät, sillä joidenkin mielestä ylipainoiset ihmiset ovat joka tapauksessa kamalia ja se pitää ottaa esille mitä erinäisimmin rumin sanankääntein ihan oma-aloitteisesti. Ja jotenkin musta tuntuu, että tätä harrastavat enemmän miehet kuin naiset. Ehkä yleistän.
QFT. Tää on taas yks tredi sarjassamme "vittu ku toi näyttää pissikseltä/idiootilta/trendipelleltä/homolta/ihan vain erilaiselta kuin minä itse". Ehkä vois antaa vaan ihmisten pukeutua niinku ne haluaa ja olla välittämättä asiasta? Pistäkää tosiaan niitä omia kuvianne kehiin niin aletaan aina yks kerrallaan vittuileen muotipoliiseille heidän tyylistään.Ihan oikeasti tätä ja paria muuta pukeutumiseen ja/tai tyyliin liittyvää ketjua lukiessa tulee mieleen, että täällä pitäis olla ketju mihin on pakko postata kuvia omasta tyylistä/tyylittömyydestä ennen kuin saa kitistä ja nillittää muiden rievuista ja klaseista, että näkis vähän miltä pohjalta siellä huudellaan.
Mun mielestä se mallisto on ihan vitun seksikäs! Jos on mallikas kroppa niin wow, kuola lentää niitä farkkuja/peppuja tuijotellessa! Vähän erilaisuutta tavallisiin jeansseihin. Pitääkö aina olla niin tylsä? Crazy Agea kaikille! Go crazy and wear Crazy Age!:hyvä:Musta noi kärpäslasit on kätevät. Saa puolet naamasta piiloon eikä ihmiset edes katso kummeuksuen, kun on kerran muodissa.
e: tuo crazy age-farkkumallisto on karmea.. hyi vit..
Saahan sitä ite pukeutua vaikka jätesäkkiin ja vittuilla sitten muille kun ne kulkee kunnon vaatteissa!? Mielipiteestähän tässä on vaan kysymys. Ja saahan täällä kaikki tunnustaa (Taikka jopa valehdella) pitävänsä tiettyjä vaatteita jos haluaa, netti on ihmeellinen asia...Ihan oikeasti tätä ja paria muuta pukeutumiseen ja/tai tyyliin liittyvää ketjua lukiessa tulee mieleen, että täällä pitäis olla ketju mihin on pakko postata kuvia omasta tyylistä/tyylittömyydestä ennen kuin saa kitistä ja nillittää muiden rievuista ja klaseista, että näkis vähän miltä pohjalta siellä huudellaan.
Pointti olikin, että laittaisi sitten kuvia itsestään pukeutuneena siihen jätesäkkiin, jotta muut voi sitten dumata sen jätesäkkityylin, kuten Reason jo sanokin. Kyllä tämä on yksi niistä asioita joissa mielenkiintoisemmaksi homman tekisi se, että kommentteja lukiessa tietäisi kuinka paljon arvostelijoilla on varaa arvostella.Saahan sitä ite pukeutua vaikka jätesäkkiin ja vittuilla sitten muille kun ne kulkee kunnon vaatteissa!? Mielipiteestähän tässä on vaan kysymys. Ja saahan täällä kaikki tunnustaa (Taikka jopa valehdella) pitävänsä tiettyjä vaatteita jos haluaa, netti on ihmeellinen asia...
Ei tietenkään tarvita, mutta olishan siinä vissi ero laittaa itsensä likoon vs. huudella takarivistä anonyymisti.Eikai mielipiteen esittämiseen tarvita sen kummempia meriittejä?
Munki mielestä ämpäripäälasit on rumat, koska ne on mun mielestä rumat. Mielestäni myös sininen on hienompi väri kuin vaaleanpunainen. En ole mikään spesialisti väreissä enkä pukeutumisessa mutta kyllä mulla mielipiteitä on. Joskus niitä on myös mukava tuoda esille tällaisilla keskustelupalstoilla.
Jeps, tottahan toki. Mutta toisaalta näitä kai kutsutaan keskustelupalstoiksi sen takia, että olis tarkoitus keskustella jostain (vaikka sitten niistä mielipiteistä), ei käydä pelkästään toteamassa tai ilmottamassa, että on jotain mieltä jostain.Tarkemmin ajateltuna tässäkin ketjussa on kyse makuasioista, ennemmin kuin mielipiteistä. Makuasioita ei aina voi edes perustella. Omaan silmääni nuo valtavat lasit nyt sattuvat näyttämään vähän hölmöiltä. Varsinkin jos niiden takaa muuten löytyisi hemaisevan kauniit kasvot
Menee kyllä melko vakavaksi tämä elämä jos jokaisessa keskustelussa pitää olla valmis "laittamaan itsensä likoon" Voihan sitä joskus ottaa vähän rennomminkin ja todeta, että eipä miellytä minun silmää.