Naisten ämpäripäälaseista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Simba
  • Aloitettu Aloitettu
Kai tossakin on erilaisia ämpäriasteita :)

Mutta kyllä Suomessa taitaa enimmäkseen näkyä tällaisia.

posh-small2.jpg

Ja ens kesänä sitten

windowslivewritercelebrityaccessorytrendwatchturquoisefra-d05bturquoise-sunglasses-paris-hilton-2.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Varmaan ihan vitun kymppi minunkin pukeutumistyylini Pakkis-gurujen mielestä, kylläpä kiinnostaa.

Tässä thredissä oli nimenomaan kyse yksittäisen ihmisen yksittäisestä mausta...

Tässä thredissä oli nimenomaan kyse yksittäisen ihmisen yksittäisestä mausta...

Käsittääkseni yksittäisen ihmisen maku johtaa aika suoraan siihen, mitä pistää päällensä. Noilla kaikilla yksittäisillä ämpärinaamoilla on samanlainen maku, yksilöstä tulee erottumaton osa massaa. Ei sillä varmaan ole paljon väliä, onko se jonkun mielestä hienoa siksi että se näyttää hyvältä vai siksi että joku julkkis piti niitä, lopputulos on ihan sama. Ämpärilaseja kadulla.

päivä päivältä nää threadit menee oudoimmiks o.O

Pitäisköhän munkin tehä threadi miten tänään oli aamulla vaikeeta vääntää paskaa, tiukempaa ku normaalisti!

Nauraakohan nuo muotisuunnittelijat partaansa ja katsovat kuinka hölmön näköisiä laseja vaateita tms. ne voi tehdä ja silti ihmiset käyttävät niitä. Epäilen kyllä vahvasti, että tajuavat itsekään kuinka rumia vaateita suunnitelevat, ainakin mitä olen tv:stä näitä suunnittelijoita nähnyt, tuntuvat olevan niin pihalla tästä maailmasta.

Epäilen kyllä vahvasti, että tajuavat itsekään kuinka rumia vaateita suunnitelevat, ainakin mitä olen tv:stä näitä suunnittelijoita nähnyt, tuntuvat olevan niin pihalla tästä maailmasta.

Mitä vitun tajuamista siinä on, että sinä olet jonkun kanssa eri mieltä siitä mikä on hienoa ja mikä ei?

hitsi, tajuukohan noi ihmiset kuinka angstisilta ne näyttää ku ne käyttää mustaa väriä, siis mustahan on oikeesti niin ruman näkönen ja ei sovi kenellekkään?
PS. Kuulostaako tämä järkevältä? EI

Musta noi ämpärilasit korostaa kaunin hoikan naisen olemusta vielä entisestään
love.gif

Kait noita muillakin naisilla voi olla mut en vaan jotenkin muista nähneeni
ashamed0005.gif

Jaa-jaa, en kyllä ole kaunis hoikka nainen (no ok, olen kyllä nainen...) mutta mulle sopii nuo ylisuuret lasit. Itse tyylistä en kyllä pahemmin välitä, hankit tollaset lasit parillakympillä alennusmyynnistä poikaystävän painostuksesta. Sitten kun tämä trendi menee ohi niin voin säilöä ne myöhempää käyttöä varten, silloinhan ne ei enää ole muotia. ;)

Nuo kärpäsherrat on kyllä iha hirveitä. Aina näin alkusyksystä kun tänne JKL:ään pamahtaa uusia opiskelijoita niin näkee kuluneen kesän "in-jutut" hieman yliedustettuina.

Mutta onneksi nämä (olikohan) Kanye Westin sälekaihdin aurinkolasit ei tullut (vielä) muotiin Suomessa. Alkais nimittäin olee liikenteessä pikkasen vaarallista:dance2:

Edit: aloitusviesti oli kyllä parasta A-luokkaa avautumisen osalta :D

Onko totta että ensi kesänä on tulossa vieläkin suurempia aurinkolaseja?

jos näin on, niin voimassaolevan kehityksen myötä vuonna 2015 naiset kulkevat vanhan Corolla DX:n tummennetut taka-sivulasit molemmilla puolen tuulenhalkojaa. Ja DX:n vain siksi, että "ku se on nii vit*n ihqudaa hieno retroauto":rolleyes:

Mikäli nettimielipiteitä on uskominen, valtaosalle on vain eduksi peittää mahdollisimman suuri osa naamasta.

Viime kesänä noi ns. jennidahlmanit alkoivat yleistyä. Samaan lookkiin kuului myös saappaat, korkeelle käärityt farkut ja semmoinen liian pieni takki. Sille on varmaan joku nimikin. Tätä asustusta käytti jokainen, joka oli tietoinen siitä että ko. look oli edellisenä kesänä in H&M:n kuvastossa.

Korjasin ;) Ja joo, se tosiaankin oli trendikäs edellisenä kesänä Ruotsissa, suunnilleen jokaisella tytöllä oli ruskeat ratsastussaappaat jalassa.

Hyvä tredi, nuo ylisuuret lasit ovat tosiaan oksettavia. Saavat kaikki näyttämään geneerisiltä pissiksiltä kun ruma pleksi peittää puoli päätä :urjo:

Yksi entinen työkaverimies on käyttänyt aina sellaisia isoja Tom cruisen Topgunista tuttuja Rayban laseja. Ei hätää, nyt ne on taas muodissa ei tarvinnut odottaa kuin 20 vuotta. Pitihän minun itekin ostaa sellaiset hölmot isot jäljitelmälasit Pattayalta ja kokeilla miten urpolta näyttää. No ei ollut kuin muutaman euron investointi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom