Onko totta että ensi kesänä on tulossa vieläkin suurempia aurinkolaseja?
Miesten ens kesän muoti:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko totta että ensi kesänä on tulossa vieläkin suurempia aurinkolaseja?
Katso vaikka joku kerta tv:stä sitä sarjaa, mikä se nyt oli joku muotijuttu, jossa haetaan uutta huippusuunnittelijaa niin huomaat miten pihalla nämä ihmiset ovat. Siis toisin sanoen he eivät ole normaaleja ja he tekevät tosissaan sellaista paskaa mitä normaalilla ajatuksen juoksulla varustettu ihminen tekisi piloillaan, ihan vain katsoakseen käyttävätkö ihmiset näitä.Mitä vitun tajuamista siinä on, että sinä olet jonkun kanssa eri mieltä siitä mikä on hienoa ja mikä ei?
Katso vaikka joku kerta tv:stä sitä sarjaa, mikä se nyt oli joku muotijuttu, jossa haetaan uutta huippusuunnittelijaa niin huomaat miten pihalla nämä ihmiset ovat. Siis toisin sanoen he eivät ole normaaleja ja he tekevät tosissaan sellaista paskaa mitä normaalilla ajatuksen juoksulla varustettu ihminen tekisi piloillaan, ihan vain katsoakseen käyttävätkö ihmiset näitä.
Eikai kukaan tosissaan ole voinut olla kun on ne sälekaihdinlasit suunnitellut? Nimittäin jos on ollut tosissaan, niin silloin pitää olla jo päässä vikaa.
Jos nyt kerran saa valittaa, niin pillifarkut ne vasta ihan kamalat ovat, olivat ne sitten kuinka hyvässä tai huonossa kropassa tahansa, naisella tai miehellä, tytöllä tai pojalla. Niissä ei sinällään haitaa toi yläosan kireys, vaan se mikä on polven alapuolella. Kropasta tulee rumannäköinen niiden kanssa.
Pillifarkut ei sovi muuta ku 80-luvun punkkareil, hevareil ja gooteil....ja sinne ne kyl saa mun mielest jäädäki :D
Mutta onneksi nämä (olikohan) Kanye Westin sälekaihdin aurinkolasit ei tullut (vielä) muotiin Suomessa.
Sho'nuff oli kovempi jätkä...Ai tällaiset vai?
Emmä tiedä onko noi nyt niiiiin kamalat:Mä olen aikoinani jo elänyt ton pillifarkkuajan ja nyt se on taas uudestaan menossa. En tykännyt silloin enkä tykkää nyt. Samoin mä inhoan tota kasarimuotia.