Naisten ämpäripäälaseista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Simba
  • Aloitettu Aloitettu
Onko totta että ensi kesänä on tulossa vieläkin suurempia aurinkolaseja?

Miesten ens kesän muoti:

big-sunglasses.jpg

:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä vitun tajuamista siinä on, että sinä olet jonkun kanssa eri mieltä siitä mikä on hienoa ja mikä ei?
Katso vaikka joku kerta tv:stä sitä sarjaa, mikä se nyt oli joku muotijuttu, jossa haetaan uutta huippusuunnittelijaa niin huomaat miten pihalla nämä ihmiset ovat. Siis toisin sanoen he eivät ole normaaleja ja he tekevät tosissaan sellaista paskaa mitä normaalilla ajatuksen juoksulla varustettu ihminen tekisi piloillaan, ihan vain katsoakseen käyttävätkö ihmiset näitä.

Eikai kukaan tosissaan ole voinut olla kun on ne sälekaihdinlasit suunnitellut? Nimittäin jos on ollut tosissaan, niin silloin pitää olla jo päässä vikaa.

Voin kyllä myöntää, että on naisia jotka näyttävät hyviltä tällaiset lasit päässään mutta samaan hengenvetoon totean, että nämä naiset näyttävät hyviltä vaikka muovipussi päässään ja he näyttäisivät paljon paremmilta ilman näitä laseja.

Katso vaikka joku kerta tv:stä sitä sarjaa, mikä se nyt oli joku muotijuttu, jossa haetaan uutta huippusuunnittelijaa niin huomaat miten pihalla nämä ihmiset ovat. Siis toisin sanoen he eivät ole normaaleja ja he tekevät tosissaan sellaista paskaa mitä normaalilla ajatuksen juoksulla varustettu ihminen tekisi piloillaan, ihan vain katsoakseen käyttävätkö ihmiset näitä.

Eikai kukaan tosissaan ole voinut olla kun on ne sälekaihdinlasit suunnitellut? Nimittäin jos on ollut tosissaan, niin silloin pitää olla jo päässä vikaa.

Mikä sitten on "normaalia" ja mikä ei?
Muodin idea juuri on siinä, että luodaan uutta ja erilaista. Sälekaihdinlasit voivat sinun silmääsi näyttää typeriltä, mutta jonkun muun mielestä varmasti varsin hienot. Makuja on monenlaisia ja tuosta tosissaan olemisesta... onko pukeutumisen muka pakko olla niin vakavaa?

Huippumuoti nyt on usein aivan absurdia, mutta niitä vaatteita ei ole tarkoituskaan käyttää kadulla, vaan niistä on tarkoitus poimia se pääidea, mistä voi sitten jalostua trendi (esim. kärpäsarskat). Näiden trendien orjallisen seuraamisen järkevyydestä voi olla montaa mieltä...

Tätähän se muoti on.

1. Isot firmat maksaa julkkiksille että pitävät tapahtumissa tiettyjä vaatteita, laukkuja, aurinkolaseja jne. ( elokuvissa tunnetaan myös nimellä tuotesijoittelu )
2. Tapahtumissa otetut kuvat näkyvät sitten muoti- ja naistenlehdissä, joissa toimittajat kehuvat tuotteita.
3. Firmojen mainoskoneisto syytää samaan aikaan lehtiin mainoksia samoista tuotteista
*trendi on syntynyt*

Ilman tätä prosessia muotitalot menisivät aika nopeasti konkurssiin koska "trendikkäät" ihmiset eivät ostaisi joka vuosi uusia vaatteita, laukkuja ja aurinkolaseja. Useilla "huippumerkeillä" on oma halpismerkki, jotta jokaisen kukkarolle saa sopivan tuotteen, mutta emofirma vie rahat.

Unohtu vielä sanoa, että tyyli ko. aurinkolaseihin on otettu suoraan 70-luvun silmälaseista...

974133898_eae540e075.jpg

Noiden lasien taaske on myös helppo piiloutua. Todella vaikea sanoa onko kyseessä jokin todella herkku vaiko aivan rotta. Elikkä ei niin naamasta kauniille naisille tämä muoti on ollut siunaus.

Onhan meillä miehilläkin aivan vitun kauheita muotihässäköitä. Esim vieläkin näkee punttisukassa fruittareita. MIkä vitun idea laittaa farkunpuntti sukkaan, yleensä se on vielä valkonen sukka jos mustat kengät ja päinvastoin:urjo:

Jos nyt kerran saa valittaa, niin pillifarkut ne vasta ihan kamalat ovat, olivat ne sitten kuinka hyvässä tai huonossa kropassa tahansa, naisella tai miehellä, tytöllä tai pojalla. Niissä ei sinällään haitaa toi yläosan kireys, vaan se mikä on polven alapuolella. Kropasta tulee rumannäköinen niiden kanssa.

100238iso_0709_149.jpg

545716.jpg

Jos nyt kerran saa valittaa, niin pillifarkut ne vasta ihan kamalat ovat, olivat ne sitten kuinka hyvässä tai huonossa kropassa tahansa, naisella tai miehellä, tytöllä tai pojalla. Niissä ei sinällään haitaa toi yläosan kireys, vaan se mikä on polven alapuolella. Kropasta tulee rumannäköinen niiden kanssa.

100238iso_0709_149.jpg

545716.jpg

Olen samaa mieltä! Vasinkin miesten päällä näyttää todella dorkalta... Menee varmaan aika pitkään kun silmä tottuu.

Pillifarkut ei sovi muuta ku 80-luvun punkkareil, hevareil ja gooteil....ja sinne ne kyl saa mun mielest jäädäki :D

Mä olen aikoinani jo elänyt ton pillifarkkuajan ja nyt se on taas uudestaan menossa. En tykännyt silloin enkä tykkää nyt. Samoin mä inhoan tota kasarimuotia.

Mites Crocsit...

Oon tollaset jo pari kertaa nähny. Toiset täällä perähikiällä yhdellä tytöllä.

Tuohan on jo vuosia vanha juttu. Hauska katsoa kun jokainen HM-prinsessa kuvittelee olevansa Victoria B ja vetelee nenä pystyssä isot lasit päässä. Hyvä aurinkolasitrendi (etenkin tää kesä) oli kyllä tuo Raybanin Wayfarer ja sen tyyliset. Veikkaan että tulee yleistymään laseissa, kuten myös nuo nörtähtävät ns. scene-lasit. Tyyliin nämä (etenkin Hartnettin Josh).

us_weekly002_1.jpg

Mä en ymmärrä semmota ku nuorilla tytöillä ~17-20w on sellane 2kertaa päätä isompi takkunen nuttura, iso ruutu-huivi, kärpäs-aurinkolasit, nahkatakki ja pillifarkut. ja sit naamalla on "mä_oon_niin_muotia_ilme" muuten ilmeetön mutta huulet ovat aavistuksen verran törröllään ja nude-meikki. Ainiin ja kaikki on ostettu Henkka&Maukasta tai Vero Modasta.

Itseäni vielä enemmän häiritsee se että toisten ihmisten pukeutuminen on joillekkin suurikin ongelma ja nillityksen kohde. En minä itsekkään pidä suurimman osan ulkonäöstä mutta en siitä sen enempää viitsi murehtia, kukin tavallaan vaikka kuinka uuno olisikin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom