Naisten ämpäripäälaseista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Simba
  • Aloitettu Aloitettu
No yleensähän suurimpia nillittäjiä on nämä muodin ammattilaiset ja muut vastaavat spedet. Suomalaiset ei näiden mukaan ikinä osaa pukeutua oikein. Nämä keikarit sitten itse suunnittelevat "muotia", jossa 30-kiloinen tyttö kävelee lavalla jätesäkki päällä, riikinkukon sulat perseestä törröttäen. Muttakun hei tää on niin uutta ja erikoista. Kaikki normaali on hei niin last season kato hei.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itseäni vielä enemmän häiritsee se että toisten ihmisten pukeutuminen on joillekkin suurikin ongelma ja nillityksen kohde. En minä itsekkään pidä suurimman osan ulkonäöstä mutta en siitä sen enempää viitsi murehtia, kukin tavallaan vaikka kuinka uuno olisikin.
Kyllä se mielestäni on ihan aiheellista. Raja on jo ylitetty. Syyttäkööt pukeutujat itseään. Paluuta vanhaan ei liene ole.

normal_helsink.bmp

Perkele, just samaa mä tänään ihmettelin. Kaupan kassalla oli muuten tosi nätti mimmi mutta sitten oli nuo helvetin harri potterit päässä. Tuo on ehkä idioottimaisin muoti-ilmiö vähään aikaan.

^^

Tässä on sulle pillifarkut Huppe. Niissä on usein noi taskut jossain takapuolen alla ja siksi se näyttää, että ois littana takapuoli ja lyhyenlännät jalat.

100238pieni_0709_3fc.jpg

Mutta onneksi nämä (olikohan) Kanye Westin sälekaihdin aurinkolasit ei tullut (vielä) muotiin Suomessa. Alkais nimittäin olee liikenteessä pikkasen vaarallista:dance2:

Mitenniin ei ole. Tollasethan tossa makaa pöydällä. On muuten häiriintynyttä ajaa noi päässä. En voi suositella kenellekään (enkä siis itsekään aja, mut pakko oli kokeilla).

Musta tuo korkeet saappaat, pillit, nahkarotsi, huivi ja "nude meikki" näyttää hoikkien mimmien päällä tosi hyvältä, toisin kuin esim legginsit ja muut hirvitykset. Toki pieni miinus että näitä pikku-Kate Mosseja on joka kulmalla :)

Perhana, ei taida olla mun muotisälekaihdinlasit enää tallessa. :itku:

Ostin tuommoiset joskus vajaa parikyt vuotta sitten vanhempien matkassa jossain Turkkilaisessa turistirysässä ollessani. Muistaakseni ihan vain siksi, kun oli niin typerät eikä maksanutkaan melkein mitään jossain torikojussa.

Kanye West kai joku jenkkilän mtv-räppäri/hip hoppari? Mä olen ihan satavarma, että nämä kokoontuu porukalla suunnittelemaan kilpaa mitä idioottimaisempia asioita, mitä änkevät biiseihinsä ja tyyliinsä. Pitävät sitten kirjaa kenen vesipäisimmät ideat lähtevät leviämään ja nauravat räkäisesti rahakasojensa kanssa... "Mä vedän neonvihreän sinkkiämpärin päähäni seuraavaan levynkanteen. Tätä ne ei vittu varmasti enää ota tosissaan" viikon päästä: "Iltapaska: Sinkkikaivosyhtiöiden osakekurssit rajussa nousussa".

Musta tuo korkeet saappaat, pillit, nahkarotsi, huivi ja "nude meikki" näyttää hoikkien mimmien päällä tosi hyvältä, toisin kuin esim legginsit ja muut hirvitykset. Toki pieni miinus että näitä pikku-Kate Mosseja on joka kulmalla :)

nii, unohdin toki mainita että ei paha pitkien ja hoikkien päällä :) .. mutta persjalkaisilla/läskeillä. sekin on kauheeta kun lihavat tytöt pukeutuu legginsseihin (valkosiin sellaisiin) minihameenkera. ugh! ja ballerina-kengät on niin rumat!

Mä olen muuten tossa miettinyt, että minkälaisiin vaatteisiin niiden lihavien tyttöjen pitää oikein pukeutua? Tai lihavien poikien?

(Ja ne ballerinat ovat ihan järkkyjä. Ne ovat sellaisia lasten ja teinien kenkiä, mutta eivät aikuisten. Sorge vaan kaikille ballerinojen omistajille...)

Mä olen muuten tossa miettinyt, että minkälaisiin vaatteisiin niiden lihavien tyttöjen pitää oikein pukeutua? Tai lihavien poikien?

(Ja ne ballerinat ovat ihan järkkyjä. Ne ovat sellaisia lasten ja teinien kenkiä, mutta eivät aikuisten. Sorge vaan kaikille ballerinojen omistajille...)

semmosiin missä ne ei näyttäis kaks kertaa isommilta,oman kokonsa lisäksi.

Mikä sitten on "normaalia" ja mikä ei?
Muodin idea juuri on siinä, että luodaan uutta ja erilaista. Sälekaihdinlasit voivat sinun silmääsi näyttää typeriltä, mutta jonkun muun mielestä varmasti varsin hienot. Makuja on monenlaisia ja tuosta tosissaan olemisesta... onko pukeutumisen muka pakko olla niin vakavaa?
En mä tiedä onko mulla jokin ilmiömäinen kyky mutta mä kyllä erotan nuo muotigurujen ym. luomukset normaalista.

Ja mitä tulee tuohon tosissaan olemiseen niin tarkoitin sitä, että nämä muotidurut tekevät varmaankin näitä "luomuksia" tosissaan siinä mielessä, että heidän mielestään ne ovat varmasti tosi siistejä ja makeita. Toisaalta jos mä tekisin vastaavia niin mä tekisin ne kieli poskella asenteella "haluan nähdä sen joka vetää tällaisen ylleen ja luulee olevansa cool".

En mä tiedä onko mulla jokin ilmiömäinen kyky mutta mä kyllä erotan nuo muotigurujen ym. luomukset normaalista.

Ja mitä tulee tuohon tosissaan olemiseen niin tarkoitin sitä, että nämä muotidurut tekevät varmaankin näitä "luomuksia" tosissaan siinä mielessä, että heidän mielestään ne ovat varmasti tosi siistejä ja makeita. Toisaalta jos mä tekisin vastaavia niin mä tekisin ne kieli poskella asenteella "haluan nähdä sen joka vetää tällaisen ylleen ja luulee olevansa cool".

Sama täällä, huomaan melkein heti mikä on feikki ja mikä aitoa/ mikä on normi ja mikä on arvostetumpi, kun taas kaverit ovat ihan pihalla muotimerkeistä. Ihmettelevät vaan et mistä tiedän, sit pitää aina kertoo :rolleyes:

Mun mielestä melkein kaikkien naisten päällä näyttää imartelevalta sellainen yhdistelmä, että on niiden leggingsien/pillifarkkujen päälle vedetty löysä tunika ja jalassa pitkät, korkeakorkoiset saappaat. Sen perunasäkin päälle kannattaa vielä laittaa joku vyö että tulee vyötärökin esiin. Oli sitten miten muotia tahansa niin hyvän siluetin tuo luo: näyttää vähän hoikemmalta jos ei ole liian kinttanat vaatteet päällä ja koroissa takamus on paremman muotoinen. Jos haluaa näyttää katu-uskottavalta niin Louis Vuitton kannattaa jättää kotiin ja panostaa vaikka persoonallisiin koruihin. Sääli että tästäkin tyylistä on tullut niin massaa - tykkään harrastaa tuota perunasäkkiä silloin kun fat day iskee päälle ja tuntuu että mikään ei näytä hyvältä.

Mun mielestä melkein kaikkien naisten päällä näyttää imartelevalta sellainen yhdistelmä, että on niiden leggingsien/pillifarkkujen päälle vedetty löysä tunika ja jalassa pitkät, korkeakorkoiset saappaat. Sen perunasäkin päälle kannattaa vielä laittaa joku vyö että tulee vyötärökin esiin.

Voisiko tuon tunikan korvata tarvittaessa myös Gaspin tuulirysällä? Ja siihen kun kietaisee sen malmivyön kireälle, niin sitten voikin keikistellä "upeana syksyyn".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom