Naiset ja meikkaus/ "laittautuminen"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iso_niz
  • Aloitettu Aloitettu
Tuosta helvetin pitkään kestävästä meikkauksesta ja hiusten laittamisesta on tullut emännän kanssa jo useampi riita :) Eikö se riitä että harjaa hiukset ja on muuten siistin näköinen ? ainakin mulle se kelpaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
idaariSL_vi.jpg

Täs kans vasemman puoleisen henkilön kulmakarvat on aika.. :rolleyes:

Ei ne oikean puoleisenkaan kovin hyvältä näytä. :D

Mulla kulmat on luonnostaan aika tummat, joten en yleensä tee niille mitään muuta kuin nypin. Joskus harvemmin sitä muotoa muokkaan kynän kanssa hieman.

No ei noi kyllä tossa kuvassa niin kauheilta näytäkään :eek: Olenkohan nyt sekoittanut tai jotain :nolo:

Meah, hyvä kun tajusit! Vois kyllä laitattaa tai laittaa kulmiin kestovärin, oishan se helpoin ratkasu. Mut oon tyytynyt kohtalooni olla harmaakulmainen :lol2:

Kestoväri on tosi kätevä. Värjään ite kotona. Helppo laittaa.:)

Tuosta helvetin pitkään kestävästä meikkauksesta ja hiusten laittamisesta on tullut emännän kanssa jo useampi riita :) Eikö se riitä että harjaa hiukset ja on muuten siistin näköinen ? ainakin mulle se kelpaa.
Siisti ja hyvännäkönen onkin kaks eri asiaa. :D

Mulla menee meikkaamiseen yms. n.10min jos on kiire :D ...käske sen opetella meikkaamaan nopeammin ;)

Tiedän mieshenkilön, joka käy aina, siis aina paskalla, juuri kun nainen ilmoittaa, että nyt lähetään. Että saa niitä miehiäkin odottaa, ja useimmiten ne ei edes meikkaa :D

Tiedän mieshenkilön, joka käy aina, siis aina paskalla, juuri kun nainen ilmoittaa, että nyt lähetään. Että saa niitä miehiäkin odottaa, ja useimmiten ne ei edes meikkaa :D
Niinpä, meillä AINA mies jättää kaiken niin viime tippaan, että saa odotella...kun "eihän mulla oo ku heittää vaatteet niskaan"...ja ajaa parta, käydä suihkussa...etsiä vaatteet jne. jne :D

Mulla menee meikkaamiseen yms. n.10min jos on kiire :D ...käske sen opetella meikkaamaan nopeammin ;)
Mulla kans menee n. 5-10min. jos on kiire. Riippuu toki kuinka paha badfaceday on kyseessä, sit voi mennä kauemmin:D

Meilläkin menee muuten ihan aina niin päin että minä hoputan miestä jo takki päällä ja kengät jalassa, kun se keksii mitä kaikkea sen vielä pitää ennen lähtöä tehdä. AARGH. Aina sama show, lähdetäänpä kauppaan tai mihin tahansa.

Mä meikkaan aamulla heti puntin jälkeen, eli jos iltapäivästä duunien jälkeen lähetään johonkin, mulla on jo kaikki valmiina naamassa ja oon ihan ready-to-go silleen heti. Jos on jotain spessua juhlaa tms, niin varaan yleensä noin tunnin laittautumiseen. Siitäkin 50min menee tukan väkertämiseen kun se on kuriton riiviökasvusto :lol2:

Pamsu on ehkä joskus näyttänyt hyvälle, mutta madonnan hehkutusta en vain ymmärrä :rolleyes: ja miksi ylipäätään ton ikäiset akat yrittää näyttää teineiltä?!

MadonnaBlonde.jpg

madonna_98_08.jpg

pamela-anderson-surgery1.JPG

Pamela-Anderson.jpg

Okei. Nyt mää ymmärrän mitä tarkotetaan, kun miehet sanoo, että ne herää eri naisen vierestä kuin kenen kanssa menivät nukkumaan :eek:.

Mieluummin nainen, joka meikkaa sitten vaikka sen 2 tuntia kuin ettei meikkais ollenkaan. Näin meillä:thumbs:

Miksi? Onko ero meikattuna ja meikittä samaa luokkaa kuin ylläolevissa kuvissa, todella pahat iho-ongelmat vai mistä tuollainen kommentti.

Mä olen kyllä oikein nauttinut kun tässä pitkästä aikaa oikein paneudun laittamaan itseäni. Vaikka kyse onkin meikin luomasta illuusiosta niin aika säpäkän näköinen nainen katselee peilistä takaisin, ainakin jos vertaa "arkiminään".

http://www.youtube.com/watch?v=8srgfw7GDkM tosi hyvännäkönen combo punanen tukka ja extravaalea iho!

Toi on mustakin ihan mielettömän upee look...MUTTA jos ei ole aito punapää tota on aika vaikee toteuttaa...esim. että kulmakarvat matchaa jne.
Mulla oli tollanen look, kunnes tajusin näyttäväni ihan joltain alienilta...kuvitelkaa: oranssinpunaiset hiukset, vihreät silmät ja valkoinen iho :rolleyes:...vielä huonommin se toimii kun yrittää vähän saada rusketusta :D ja tota punaista väriähän ei sitten saa tukasta pois oikein millään, joten nyt on sitten oranssinkeltanen pää :thumbs:

kertokaanhan muutkin omia tyylikokeilujanne...ois kiva kuulla ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom