Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täs kans vasemman puoleisen henkilön kulmakarvat on aika..
No ei noi kyllä tossa kuvassa niin kauheilta näytäkään Olenkohan nyt sekoittanut tai jotain
Meah, hyvä kun tajusit! Vois kyllä laitattaa tai laittaa kulmiin kestovärin, oishan se helpoin ratkasu. Mut oon tyytynyt kohtalooni olla harmaakulmainen :lol2:
Siisti ja hyvännäkönen onkin kaks eri asiaa. :DTuosta helvetin pitkään kestävästä meikkauksesta ja hiusten laittamisesta on tullut emännän kanssa jo useampi riita Eikö se riitä että harjaa hiukset ja on muuten siistin näköinen ? ainakin mulle se kelpaa.
Tuosta helvetin pitkään kestävästä meikkauksesta ja hiusten laittamisesta on tullut emännän kanssa jo useampi riita Eikö se riitä että harjaa hiukset ja on muuten siistin näköinen ? ainakin mulle se kelpaa.
Niinpä, meillä AINA mies jättää kaiken niin viime tippaan, että saa odotella...kun "eihän mulla oo ku heittää vaatteet niskaan"...ja ajaa parta, käydä suihkussa...etsiä vaatteet jne. jne :DTiedän mieshenkilön, joka käy aina, siis aina paskalla, juuri kun nainen ilmoittaa, että nyt lähetään. Että saa niitä miehiäkin odottaa, ja useimmiten ne ei edes meikkaa :D
Mulla kans menee n. 5-10min. jos on kiire. Riippuu toki kuinka paha badfaceday on kyseessä, sit voi mennä kauemmin:DMulla menee meikkaamiseen yms. n.10min jos on kiire :D ...käske sen opetella meikkaamaan nopeammin ;)
Mieluummin nainen, joka meikkaa sitten vaikka sen 2 tuntia kuin ettei meikkais ollenkaan. Näin meillä:thumbs:
...vai mistä tuollainen kommentti.
http://www.youtube.com/watch?v=8srgfw7GDkM tosi hyvännäkönen combo punanen tukka ja extravaalea iho!