Naiset ja meikkaus/ "laittautuminen"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iso_niz
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
siihen että lihaksikkaat naiset on rumia.. ?
se viittas siihen, kun tähtityttö sanoi että sen mielsetä Huippumallit on harvoin kauniita tai hyvännäköisiä ;)

Bodaavat naiset nyt harvoin on kauniita tai hyvännäköisiä, ainakaan kenenkään mun tuntemani mielestä. Sama se, onko offilla tai ei.

Aika mielenkiintoinen letkautus, johon yhtä fiksu vastaus.

Voi sua. Eihän se nyt huippumallien vika ole, jos ne ei kenenkään mun tuntemani mielestä ole kauniita tai hyvännäköisiä. Sä ilmeisesti diggaat, kivat sulle! ;)

classicgoth.jpg

snow_white__revamped.jpg

gothic(9).gif

31750718.goth_girl.jpg

1973179834_6d07626b5d.jpg

Dita_Von_Teese_381834a.jpg

1430grindhouse-rose-mcgowan.jpg

mm2.jpg

Ja vaikka ei nainen olekkaan niin laitetaan nyt kuitenkin :D...kaikki varmaan tietää herran:

mansonmarilyn.jpg
manson_l.jpg

eniten mun silmään tuossa naisten meikkauksessa ym ottaa se kun laitetaan sitä pakkelia kilon kerros ja sit esim kun laitetaan sitä jotain helvetin pölyä naamaan niin että näytetään joltain vitun muumiolta.

Voi sua. Eihän se nyt huippumallien vika ole, jos ne ei kenenkään mun tuntemani mielestä ole kauniita tai hyvännäköisiä. Sä ilmeisesti diggaat, kivat sulle! ;)
Ihmettelen vaan, että mikä noin turhan ja yleistävän kommentin perimmäinen ajatus oli? Mun tuntemani ihmiset ovat sitä mieltä, että kaikki yli sata kiloa penkistä nostavat käyttävät horkkaa, mutta epäilen tämän seikan olevan melkoinen yleistys ja ennen kaikkea aivan päin Karjalan mäntyä. Ja tämän tekstin sävy ei ole ärtynyt, en vain siedä tätä hymiötä: :)

Ja joo, mä diggaan. :patricsarin:

Asiaa. :kuola: Tuollainen lumikki-look on hyvä osoitus siitä, että sillä parjatulla paksulla maalillakin voi saada hyvännäköisiä tuloksia. Tosin ei näistäkään varmaan kaikki tykkää.

Manson nyt on oma lukunsa.

Voi helvettiläinen. Vieläkin muistelen kauhulla kun exä meikkaili & peilaili tunnista kahteen ennen kun lähdettiin viettämään iltaa. Ei tsiisus. Meikäläinen useimmiten nukahti sinä ainaka :D

Tässä omaan silmään sopiva meikkaus.

Liitteet

• 1_(11).jpg
    1_(11).jpg
    31,9 KB · Katsottu: 950
Ihana :haart:

Liian paksut ja liian ohuet kulmikset:
12_camillabell_lgl.jpg

Meikkimokia:
307F5BA94444A7167A6484F158C3.jpg

orange3_fn.jpg

eyebrows.jpg

513363.jpg

christina%20aguilera%20bad%20fake%20tan.jpg

Feikkirusketus näyttää usein pahalta ja galtsussa näkee paljon todella ruskean ihon ja todella vaaleiden huulien yhdistelmää...mikä on ihan kamala!

Kuvissa 2 ja 3 tuskin on haettukaan mitään klassisen tyylikästä meikkiä. Hullut japskit + joku editorial-juttu eivät ehkä ole hyviä esimerkkejä meikkimokista, eikä Manson.

Kuvissa 2 ja 3 tuskin on haettukaan mitään klassisen tyylikästä meikkiä. Hullut japskit + joku editorial-juttu eivät ehkä ole hyviä esimerkkejä meikkimokista, eikä Manson.
Mun mielestä on ihan sama mitä sillä meikillä on haettu jos se näyttää pahalta se näyttää pahalta...tosin tokaks vika ja sitä ylempi on hienosti toteutettu enivei.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom