Naiset ja meikkaus/ "laittautuminen"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iso_niz
  • Aloitettu Aloitettu
Mitäs mieltä olette, saako rokkipojilla olla meikkiä vai onko parempi ettei Ville koske kajaaliin?
ville_valo155.jpg
8-3.jpg

ps. Mun mielestä Ville saa pitää meikkipussinsa!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitäs mieltä olette, saako rokkipojilla olla meikkiä vai onko parempi ettei Ville koske kajaaliin?

ps. Mun mielestä Ville saa pitää meikkipussinsa!

rokkipojat asia erikseen :D pitäköön kajaalinsa. tosin mä jätän noi rokkipojat teille muille mimmeille ihan vapaaehtosesti...

Ville on ihana :haart:
Sehän jätti meikit joku vuos sitten.. En tiedä onko nykypäivinä tullut kajaalit takaisin.

Mä en koske rokkipoikiin joten pitäkööt meikkinsä:D

siis peitepuikko ainut meikki minkä ite hyväksyn jos on iho-ongelmia... muuten EI :D kyl solkussa saa käydä ja itseruskettavaa laittaa (kunhan se on siististi laitettu), mutta siis varsinaisesti MEIKKI miehen naamalla :urjo: kulmien nyppiminen on ok jos on sellaiset rumasti harottavat tai yhteenkasvaneet :D
Joo mäkin hyväksyn miehillä peiteaineet, kulmien nyppimisen ja ripsien ja kulmien kestovärjäykset. Koska aika epäreilua, että nainen kyllä voi silottaa ihonsa(huijata) peiteaineilla ja tummentaa kulmansa jos ovat vaaleat ja miehen muka pitäisi vaan sitten tyytyä olemaan vaaleakulmainen ja finninaamainen koska on mies..:D

Tää on naiset ja meikaus varmaan, koska miesten ei kuulu meikkaa :D noh ok...ehä just rokkarit ja gootit erikseen. Miehet ei myöskään laittaudu vaan siistiytyy. tähän kuuluu ylimääräisten karvojen ajelu/poisto (kulmakarvoja voi ihan hyvin myöskin siistiä...itseasiassa kaikkiin muihin paitsi säärikarvoihin voi kajota) suihku ja miehekäs tuoksu + siistit=ei likaiset tai reikäiset vaatteet. miehillä ei myöskään kuulu mun mielestä olla pitkiä hiuksia (mieluiten hiukset on ajeltu kokonaan pois). rusketus voi olla ihan paikallaan, mutta se ei saa tulla purkista...(korkeintaan solkusta) kaikkein mieluiten kuitenkin ulkoilusta/raskaasta ulko-duunista :D

No mä oonkin sitten vissiin ainoa, jolle miehen meikkaus on neutraali asia.
Ihan sama mulle, jos mun avomies päättäis alkaa ripsaria laittamaan jne. Hassulta se kai näyttäis, mutta jos tykkäis ni mikä ettei. Näytän mäkin varmaan joskus sen mielestä hassulta, jos on joku uusi silmämeikki tms :)

Ihan sama tommoset pikkuseikat oikeesti.

Mun meikaaminen on tosi vähästä, töihin en yleensä meikkaa, sillä hikoilen siellä kuitenkin ja meikit ei pysyis kunnolla kun puol päivää. Huvitti kun luin jostain lehdestä meikeistä joita suositeltiin salilla käytettäväksi. Ei tulis mieleenkään laittaa salille meikkiä.
Mun iho on hyvässä kuosissa koska hoidan sitä. Jos meen jonnekin juhliin, niin laitan sitten kevyen meikin. Puuteria tulee käytettyä, muttei meikkivoidetta. Värillinen huulirasva/huulipuna kuuluu päivittäiseen käyttöön tosin, koska mun huulet ois koppuraiset ilman niitä.
Mitä miesten meikkaamiseen tulee, niin mäkin oon aika neutraalilla pohjalla. Jos mun mies haluaisi ruveta meikkaamaan, niin siitä vaan.

Voisin kuvitella että pienessä meikissä ulos lähteminen on naiselle sama asia kuin mies vetäisisi pienen pumpin päälle joka kerta. Siis jos pumppi nyt kestäisi koko illan, leikitään näin.

Meikkaisin ehkä vähän vähemmän jos näyttäisin edes vähän enemmän tolta :kuola:

Liitteet

• 47feb13-smoking-hot-hottie.jpg
    47feb13-smoking-hot-hottie.jpg
    50,9 KB · Katsottu: 557
Meikkaisin ehkä vähän vähemmän jos näyttäisin edes vähän enemmän tolta :kuola:
Niin. Tuostahan näkeekin naaman erittäin hyvin.

Niin. Tuostahan näkeekin naaman erittäin hyvin.
Tiedän, mutta toi fiilis tossa kuvassa on jotenkin niin seksikäs ja toi tukka yms. tavallaan on myös helppo ajatella ton kuvan naaman ja oman sekotuksen itselleen, kun en keltään muultakaan ihan kopiona halua näyttää :D

En viitsinyt aloittaa ihan uutta thrediä, joten tulkoot kysymykseni tänne :) löytyykö teistä Lumenen vedenkestävän Blueberry curl- mascaran käyttäjiä? Millä IHMEELLÄ te saatte sen pois? Itsellä ei meinaa irrota millään ja tykkään muuten kyseisestä ripsarista todella paljon. Voi ainakin luottaa ettei leviä vaikka kuinka hiki/sade roiskuu ;) Itsellä on enimmät lähtenyt noin viiden minuutin sinnikkäällä liotuksella, käytössä on Lumenen oma vedenkestävän ripsarin poistoöljy, Academien ammattilaissarjan silmämeikinpoistoöljy ja carnierin meikinpoistoaine. Samoilla ripsareilla menisi varmaan ainakin viikko, mutta eipä viitsis kestoripsareita pitää silmissä.

Olis kiva kuulla jos teiltä löytyis hyviä vinkkejä?

Ei varmaan irtoakaan jos se on vedenkestävää. Minusta on mukavaa, että naiset meikkaavat ja muuttuvat näteiksi meidän miesten päivien iloksi.

No tuskin kukaan vedellä pesee ripsivärejänsä?

Olis kiva kuulla jos teiltä löytyis hyviä vinkkejä?

Mary Kayn ripsarinpoistoaine on ollu tehokkain mitä oon tähän mennessä koittanu. Multa saa kyllä jälleenmyyjän yhteystietoja privalla, jos ei oo lähipiirissä olemassa. Mulla on hämärä muistikuva, että joku olis kehunu jotain tavallista öljyä tuohon hommaan tuolla luonnonkosmetiikkapuolella, en pikasilmäyksellä löytäny sitä, mut voisit ite lukee kyseisen ketjun myös, jos siellä vaikka olikin siitä jotain mainittu (saatan tosiaan muistaa ihan höpöjä).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom