Naiset ja meikkaus/ "laittautuminen"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iso_niz
  • Aloitettu Aloitettu
pamela näyttää aina hyvältä! kunhan sillä on meikkiä naamassa :D
Aikoinaan näytti vaan NIIN paljon upeammalta:
pamela_anderson.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vaalealla huulipunalla tytöt yrittävät korostaa silmiään mutta överit on aina överit....
liioiteltu nude on ihan hirveä kellä tahansa :D

Tätä kun lueskelin piti oikeen tarkkailla omia kulmakarvojani:lol2:

Mutta joo, itse pidän eniten huolitelluista kulmakarvoista jotka ei ole viivat muttei kauhean paksutkaan.

MissEvilEvelle:D:

Liitteet

• Image1.jpg
    Image1.jpg
    4 KB · Katsottu: 1 638
Ne on tosiaan aika jännän näköiset nuo "biirretyt" kulmakarvat. Siis tarkoitan näitä, jotka leikkaavat bois oikeat kulmakarvat, ja sitten biirtävät tilalle sellaiset ohuet viivat. Yleensä ne viivat sitten ovat noin 4 senttiä korkeammalla kuin oikeat kulmakarvat olisivat. Mkä tässä on oikein tarkoituksena?

Ne on tosiaan aika jännän näköiset nuo "biirretyt" kulmakarvat. Siis tarkoitan näitä, jotka leikkaavat bois oikeat kulmakarvat, ja sitten biirtävät tilalle sellaiset ohuet viivat. Yleensä ne viivat sitten ovat noin 4 senttiä korkeammalla kuin oikeat kulmakarvat olisivat. Mkä tässä on oikein tarkoituksena?

Vissiin omat kulmakarvat vammaa:D?...tai sitten vaan halutaan kohottaa kulmia ihan huolella ja tämähän siis nuorentaa ;) :rolleyes:

Noi meahin kulmakarvat on kyllä nätisti muotoiltu :). itse tykkäisin kans tollasista luonnollisen näköisistä ja hieman nykyisiäni paksummista kulmakarvoista, mutta mulla on tosi matalat kulmat ja silmät menee helposti jotenkin tukkoon jos on paksuutta niissä kulmiksissa. lisäksi kulmakarvojen laatu on sellaista pitkää ja harvahkoa joten ei oikein toimi toi klassinen muoto mulla.
voin laittaa kuvankin jos löytyy...siinä toivossa, että joku osaisi neuvoa miten ne kannattaa muotoilla mulle sopiviksi. inhoan mun kulmakarvojani ja harkitsen ajelevani ne kokonaan jonka jälkeen piirrän ne haluttuun muotoon prkl!...not:D!

Aika yleistä goottien ja japanifriikkien keskuudessa myös.
Systeri sheivaili joskus kulmakarvojaan ja piirteli imo idioottimaisia räpellyksiä tilalle. Kaikista naurettavinta tuossa "trendissä" on se, ettet voi olla missään ilman rakasta kulmakynää, tosi karun näkönen tyyppi jolla ei ole edes piirrettyjä kulmia.. :david:

Aika yleistä goottien ja japanifriikkien keskuudessa myös.
Systeri sheivaili joskus kulmakarvojaan ja piirteli imo idioottimaisia räpellyksiä tilalle. Kaikista naurettavinta tuossa "trendissä" on se, ettet voi olla missään ilman rakasta kulmakynää, tosi karun näkönen tyyppi jolla ei ole edes piirrettyjä kulmia.. :david:

Joo. Ilman maalausta jos näkee, niin näyttää ihan joltain syöbäbotilaalta.

Sellaset viivasuorat kulmakarvat on myös aika törkeen näköset...imo niissä pitää olla vähän kaarta ts. "linnunsiipi"..ennen kaikkea se kynänjälki pitää osata myös häivyttää.

idaariSL_vi.jpg

Täs kans vasemman puoleisen henkilön kulmakarvat on aika.. :rolleyes:

idaariSL_vi.jpg

Täs kans vasemman puoleisen henkilön kulmakarvat on aika.. :rolleyes:
Joo...Ellenillä on samanlaiset:D ihmettelen ennen kaikkea, mitä toi Ida näkee tossa vinkuheinässä:rolleyes:

Joo, Ellenin kulmakarvat on kauheet :D
Samoin sellaset pyöreet kaaret, joissa on "pallomainen" muoto alussa. Yyyyhhh.

Mä oon harjotellu kulmasiveltimen käyttöä, sopiva väri vaan puuttuu vielä... Kynällä tulee niin tehdyn näköinen jälki. IMO vaikea häivyttää sottaamatta.

Mä oon saanut niin hyvän väriset ja muutenkin pätevät kulmat, että kiinnitän vaan värittömällä kulmageelillä aloilleen. Nuo kun on samaa mallia hiusten kanssa, ihan vitun kurittomat kun sille päälle sattuu :D

Joooo, mutta sulla on niin tummat ja paksut kulmat muutenkin, niihin on vähän eri asia sitä kynää laittaa :)

edit. Siis ei paksut paksut :D Vaan tuuheat! Miten se sanotaan? Kun sitä karvaa on tiheämmin kuin mulla.
Tiiän mitä meinaat:D Mut ei ne luonnostaan tummat ole, vaaleet ne on oikeesti kans ;)

e: Olen siis värjännyt ne ja sitten käytän sitä kynää.

Itellä kans hänksöttää kulmakarvat ihan miten sattuu! Mutta kyllä ne suurinpiirtein kuosissa pysyy, kun välillä aina silpaisee paikalleen.

Nyppiä näitä kulmia saa kyllä jatkuvasti, jos ei nypi, niin sitten näytän suurinpiirtein fridakahlon pikkusiskolta :jahas: no en ihan mutta melkein...

586649.jpg

Eihän noi Ellenin kulmat nyt niin pahat oo...mutta ilman noita hiusjatkeita, rusketusta, pakkelikerrosta yms. näyttäs varmaan aika pahalle :rolleyes: eikä se kyllä erityisen hyvälle näytä nytkään. musta tollanen rusketus on aika hirvee...eri asia jos ihon väri on oikeesti tumma.

No ei noi kyllä tossa kuvassa niin kauheilta näytäkään :eek: Olenkohan nyt sekoittanut tai jotain :nolo:

Meah, hyvä kun tajusit! Vois kyllä laitattaa tai laittaa kulmiin kestovärin, oishan se helpoin ratkasu. Mut oon tyytynyt kohtalooni olla harmaakulmainen :lol2:

No ei noi kyllä tossa kuvassa niin kauheilta näytäkään :eek: Olenkohan nyt sekoittanut tai jotain :nolo:

No eipä siinä...itsekin muistelin että Ellenillä ois ollu kamalta kulmikset ja innoisani ajattelin etsiä kamalan kuvan, :D mutta eipä löytynytkään :eek:.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom