Naiset ja meikkaus/ "laittautuminen"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iso_niz
  • Aloitettu Aloitettu
bruneteilla siniset silmät antaa seksikkään vaikutelman, ruskeat tylsän ja vihreät exoottisen, vaikka vihreät silmät on yleensä vain bruneteilla.
Kyllä minusta esim. Sophie Marceau ja Monica Bellucci on ihan vetävän näköisiä ruskeasilmäisiä brunetteja.. ;P
sophiemonica.jpg

Tai Maria Lund
lundlevytysAML_ps.jpg

Ei edes edustavimmat kuvat noista kolmesta. Mutta kuitekin ajaa asian. Brunetilla ruskeat silmät voivat antaa sellaisen lämpimän ja salaperäisen vaikutelman.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Brune jolla ruskeat tai vihreät silmät ja ruskettunut iho:kuola:

Kyllä minusta esim. Sophie Marceau ja Monica Bellucci on ihan vetävän näköisiä ruskeasilmäisiä brunetteja.. ;PTai Maria Lund

Brunetilla ruskeat silmät voivat antaa sellaisen lämpimän ja salaperäisen vaikutelman.

On mustakin vetävän näköisiä, mutta ei se silmien väristä johdu...ihan hyvin niillä vois olla siniset tai vihreätkin silmät...ehkä jopa paremmin.
Bruneteille kyllä käy rusketus ihan sika hyvin...ja oikeestaan blondeillekin...ellei ole elovena-tyttö. ja toisaalta sellanen lumikki -look on ihan mielettömän hieno sekin. liika rusketus kyllä vanhentaa, jos ei ole oikeesti sellanen iho joka on ruskea ympäri vuoden.

Blondi, brunette vai punapää?
tyra-blonde-brunette.jpg

NataliePortmanBlond_1.jpg

36191961.jpg

41600776.jpg

41558290.jpg

41468383.jpg

drewbarrymore.jpg

lindsayhaircolor.jpg

redhead,blonde,brunette.JPG

edit. itse en ainakaan ole osannut päättää :D

Tällainen Evangeline lilyn lost henkinen, "on varmaan meikattukkin muttei siltä näytä"-meikki näyttää aivan törkeän hyvältä naisella.
evangeline-lily-lost-3.jpg

"on varmaan meikattukkin muttei siltä näytä"-meikki näyttää aivan törkeän hyvältä naisella.
Nude Meikki :)
napoleon_perdis_nude_look.jpg

jessica_alba2_400.jpg

GIRL_FACE_FABRIC.jpg

0708BeSummerSkin020-med-21886843.jpg

mäkin tykkään...ehkä kesällä vois alkaa meikkaa tohon tyyliin...mutta helposti sitä laittaa liikkaa, kun ei malta lopetaa ajoissa :rolleyes:.

Vaalea iho naisella on mun mielestä erittäin kaunis, etenkin tuo Malenan mainitsema lumikki-look. Toki punapäät pitkillä kutreillaan ovat nyt aina olleet omassa kastissaan.

Olen muuten huomannut, että viime aikoina punahiuksisia malleja/nukkeja on alkanut ilmestymään mm. katalogeihin ja näyteikkunoihin aiempaa enemmän. Oletteko huomanneet saman vai tuntuuko musta vaan siltä? Jotenkin sitä on kiinnittänyt enemmän huomiota tähän asiaan, kun seurustelin pitkään kyseisen värityksen omaavan kanssa.

Ja tämä ei täysin johdu kaipuusta entisen perään, vaan huomasin saman asian myös silloin kun seurustelimme.:D

On hieman Christina Aquileralla mennyt rusketusaineiden kanssa läträäminen yli noissa kuvissa.. hyi :(

Munkin mielestä nude-meikki on paras, kaikki siitä enemmän on liikaa! Tosin esim. halloweenina tai naamiaisiin on kiva meikkailla enemmän.

lindsayhaircolor.jpg

Toi on niinku niin h0t toi Lindsay tossa viimesessä kuvassa! Just tollanen punatukka haluaisin iteki olla. Mut mä oon just se TYLSÄ ruskee hiuksinen ja silmäinen. :jahas:

Mut tosiaan kun tällingeistä oli puhe, niin itsehän en meikkaa. Ei vaan vois yksinkertasesti vähempää huvittaa moinen touhu. Ajantuhlausta ja iho menee vaan ärsyttävän tuntuseks. Jos on pakko joihinki juhliin meikata ni sitten meikkaan.

Jos mimmillä on tämmöset pakkelit ja kasvot on edes jotain tähän suuntaan, niin :haart:
Kuvan laatu on hieman kehno, mutta saa tuosta jotain käsitystä varmaankin. Kevyt meikki = alkoi sängyssä leikki.

index.php

Tällainen Evangeline lilyn lost henkinen, "on varmaan meikattukkin muttei siltä näytä"-meikki näyttää aivan törkeän hyvältä naisella.
evangeline-lily-lost-3.jpg
Evangeline Lily näyttää minusta paremmalta kun ne on tuolla viidakossa selviämässä kuin sillon kun olivat siellä sivistyneessä maailmassa ja naamassa täydet meikit.

Evangeline Lily näyttää minusta paremmalta kun ne on tuolla viidakossa selviämässä kuin sillon kun olivat siellä sivistyneessä maailmassa ja naamassa täydet meikit.
Indeed;)

Mä oon aina rakastanut omia silmiäni, joita isikin aina kissanpissan värisiksi kutsui. Semmoset vihreen ruskeet, ei oikeen kumpaakaan väriä selkeästi. Tommonen ruskea kehä sisimmäisenä, sitten vihreä ja sitten tumman vihreä.
Ei kauheesti tuu vastaan noita, plus että voin sotkea aika vapaasti kaikensävyistä meikkiä naamaan ilman että värit kauheesti sotii keskenään. Ei sillä, en mä koskaan jaksa vaivautua, mutta kiva tietää että jos huvittaa, voin.

Entäs miesten meikkaus?

Tällä kuntilla on kyllä hyvin meikkiä;)
Zac_Efron_2.0.0.0x0.276x276.jpg

Minusta esim. leffoista vie uskottavuutta jos näkyy kauheet pakkelit. Kauhean tyypillinenhän on että aamulla nainen herää täysissä meikeissä. Tai sitten ollaan jossain viidakossa/sodassa ja miehellä näkyy poskipunat pitkälle. :hyvä:

Minusta esim. leffoista vie uskottavuutta jos näkyy kauheet pakkelit. Kauhean tyypillinenhän on että aamulla nainen herää täysissä meikeissä. Tai sitten ollaan jossain viidakossa/sodassa ja miehellä näkyy poskipunat pitkälle. :hyvä:
Joo toi on kyllä aika ärsyttävää. Sen vielä ymmärtää, ettei näyttelijöitä ihan paskaisina laiteta kameran eteen, mutta käyttäis sitten edes vähän hillitympää meikkiä. Se on ihan perseestä, kun joku muka herää aamulla semmoiset räikeät suunnilleen bilemeikit naamalla.

:offtopic: Toinen, mikä ärsyttää on se, kun leffoissa ja telkkarissa paneskellaan vaatteet päällä. Eli pariskunta vaikka nousee sängystä peiton alta, kun just on oltu hommissa, ja molemmilla on alusvaatteet päällä.

Entäs miesten meikkaus?

Tällä kuntilla on kyllä hyvin meikkiä;)
Zac_Efron_2.0.0.0x0.276x276.jpg

Toihan on ihan oksettavaa!! Siis ei voi olla todellista... en voi oikeasti ymmärtää! :urjo:

Niinpä. Naiset on aina viimeisen päälle tukka laitettuna ja ripsarit silmissä herättyään. Mies saa aina herätä täydellisen prinsessan vierestä :D. Hyvä.... tai no 'hyvä' esimerkki olisi vaikka Salkkareissa kun Jenni ja Ossi päätti nukkua Ossin työpaikan lattialla. Jenni meni siihen Ossinsa viereen silmät täydessä mustassa pakkelissa. Kyllä mulla olisi ainakin aamulla silmät tukossa jos menisin meikit päässä nukkumaan :P.

ehkä järkyttävin turnoff meikkaava mies

siis peitepuikko ainut meikki minkä ite hyväksyn jos on iho-ongelmia... muuten EI :D kyl solkussa saa käydä ja itseruskettavaa laittaa (kunhan se on siististi laitettu), mutta siis varsinaisesti MEIKKI miehen naamalla :urjo: kulmien nyppiminen on ok jos on sellaiset rumasti harottavat tai yhteenkasvaneet :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom