Naiset ja meikkaus/ "laittautuminen"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iso_niz
  • Aloitettu Aloitettu
Mun "tyylikokeilut" on ollut melko rajuja, olin aika hc-punkkari nuorempana. Toki aate on lähellä sydäntä edelleen, mutta enhän mä voi aikuisena ihmisenä keesi päässä kulkea, saati hoitaa vanhuksia ;)

Pitkää tukkaa olen pidellyt vuosia jo, punaisena ja mustana, sekä omana tumman ruskeana näitä ennen. Nyt olen palaamassa ruskeaan raidoittamisen kautta, ja tää alkaa hyvin jo sellasta muistuttaakin.

Mitään sellasta ultimatehirveintä tyylikokeilua multa ei oikeen löydy.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi on mustakin ihan mielettömän upee look...MUTTA jos ei ole aito punapää tota on aika vaikee toteuttaa...esim. että kulmakarvat matchaa jne.
Mulla oli tollanen look, kunnes tajusin näyttäväni ihan joltain alienilta...kuvitelkaa: oranssinpunaiset hiukset, vihreät silmät ja valkoinen iho :rolleyes:...vielä huonommin se toimii kun yrittää vähän saada rusketusta :D ja tota punaista väriähän ei sitten saa tukasta pois oikein millään, joten nyt on sitten oranssinkeltanen pää :thumbs:

kertokaanhan muutkin omia tyylikokeilujanne...ois kiva kuulla ;)

Mun mielestä kulmakarvojen ei tarvii olla punertavat vaikka hiukset olis. Esim. tuossakin videolla ihan hyvältä näyttää tollaset vaaleenruskeet kulmakarvat + punanen tukka.

Mitenniin alienilta :wtf: Vihreet silmäthän käy punasiin hiuksiin just ihan parhaiten! Aika vaikee ois varmaan pitää iho noin vaaleena.. Varsinkin kesällä. Musta tuntuu, että mä rusketun jo siitä, kun syön porkkanoita pari päivään :/ Oishan tollanen tosi vaalea iho kyllä hot..

Ei oo mullakaan ollut mitään hirveitä tyylikokeiluja. Tukkaa on kyllä muunneltu pitkästä siiliin ja toisinpäin, mutta en ole koskaan noudattanut mitään tiettyä linjaa esim. pukeutumisen suhteen. Kuten gootit, punkkarit, emot, rockabillyt jne tekevät :)

Mun mielestä kulmakarvojen ei tarvii olla punertavat vaikka hiukset olis. Esim. tuossakin videolla ihan hyvältä näyttää tollaset vaaleenruskeet kulmakarvat + punanen tukka.

Mitenniin alienilta :wtf: Vihreet silmäthän käy punasiin hiuksiin just ihan parhaiten! Aika vaikee ois varmaan pitää iho noin vaaleena.. Varsinkin kesällä. Musta tuntuu, että mä rusketun jo siitä, kun syön porkkanoita pari päivään :/ Oishan tollanen tosi vaalea iho kyllä hot..

Helppohan se vaalea iho on musavideoon saada tasasen ja kuultavan näkoiseksi, mutta harvalla se iho oikeesti on tollanen vaikka oiskin luonnostaan vaalee iho.
punainen ja vihreähän ovat vastavärejä...joten ne tavallaan helposti sotii liikaa keskenään ja se valkoinen iho vielä siihen...samoin, kuin vaalea iho ja mustat hiukset saattaa näyttää liian kovalta.

Mulla on ollut sellainen aika gootahtava-look joskus ja on ehkä vähän vieläkin, vaikka pyrin siitä eroon.
Mulla on luonnostaan aika vaalea iho joka taittuu keltaiseen...kyllä kai se rusketuukin, mutta pelkään ryppyjä yms. ihon saa kyllä valkoisella puuterilla ihanan vaaleaksi, mutta tavallaan se näyttää aika typerältäkin, kun ihminen ei kuitenkaan oo mikään posliininukke.

Tuollainen vaalea iho, jossa on kuitenkin vähän väriäkin on musta ehkä kuitenkin parempi vaihtoehto, kuin ihan vaalea, koska ei korostu kaikki ihon virheet...muutenkin on jotenkin pehmeämmän ja luonnollisen näköinen.
service.cntum

Edit. pakko korjailla tekstiä, kun näppis tarttuu= kirjaimia puuttuu jne.

Mä tykkään ylläpitää kevyttä päivetystä ympäri vuoden, kesällä toki sitten enemmän, ihan vaan siitä syystä että jos päästän ihoni kauhean vaaleaksi, mulla näkyy kaikki suonet rumasti läpi, ne loistaa jo päivetyksen kanssa tuolta alta kunnolla :(

Tällänen on liian dramaattisen ja teennäisen näköinen sekä jyrkkä mun makuun:
dita_vontese_300x400.jpg

Kun taas tässä kalpeus näyttää kauniilta:
anne-hathaway-golden-globes-2009-2.jpg

^^
Mutta Dita Von Teese on omalla tavallaan yksi seksikkäimmistä tyyli-ikoninaisista. Kun taas Anne Hathawaylla (??) on todella omituiset kasvonpiirteet. Nättihän sekin on, ei siinä :)

Ja p.s. purnaus loppuun... Ditasta olisi niin paljon kauniimpiakin kuvia :D

Mä oon nyt ihan rakastunut huulipuniin. Suosikkinina on tällä hetkellä punainen ja pinkki.

Cheryl-Cole.jpg

091107_cruz_400X400.jpg

e: Kesällä tällänen korallin värinen huulipuna on ihana!
Ahsanti.jpg

^^
Mutta Dita Von Teese on omalla tavallaan yksi seksikkäimmistä tyyli-ikoninaisista. Kun taas Anne Hathawaylla (??) on todella omituiset kasvonpiirteet. Nättihän sekin on, ei siinä :)

Ja p.s. purnaus loppuun... Ditasta olisi niin paljon kauniimpiakin kuvia :D

Mä tykkään Ditan lookista ja se on kyllä kaunis ilman tota sille tyypillistä meikki-tyyliäkin

Liitteet

• Dita-Von-Teese.jpg
    Dita-Von-Teese.jpg
    42,8 KB · Katsottu: 813
  • ditavonteeseSPL_900x756.jpg
    ditavonteeseSPL_900x756.jpg
    529 KB · Katsottu: 557
punainen ja vihreähän ovat vastavärejä...joten ne tavallaan helposti sotii liikaa keskenään ja se valkoinen iho vielä siihen...samoin, kuin vaalea iho ja mustat hiukset saattaa näyttää liian kovalta.

Mutta juuri siksihän ne niin kauniisti toisiaan korostaakin, kun ne on vastavärejä..

Mulla on luonnostaan aika vaalea iho joka taittuu keltaiseen...kyllä kai se rusketuukin, mutta pelkään ryppyjä yms. ihon saa kyllä valkoisella puuterilla ihanan vaaleaksi, mutta tavallaan se näyttää aika typerältäkin, kun ihminen ei kuitenkaan oo mikään posliininukke.

Juu mulla kans sellaseen keltaseen taittava iho (niinkun taitaa suomalaisilla useimmilla olla) ja vaikee löytää sopivan sävyistä meikkivoidetta ulkomaisista merkeistä, kun ne on kaikki aika punaseen taittavia :/

Se ei näytä ollenkaan nätiltä, jos joku meikillä vaalentaa ihonsa. Tulee sellanen luonnoton kalpea vaikutelma. Pitää olla sen ihon oikeestikin vaalea niin sitten on nätti. Samaten näyttää typerältä, jos vaalea iho on meikattu tummemmaksi.. sellanen guido-look, yäk.

Täällä on niin kauheata tekstiä tälläkin sivulla että harmittaa oikein...

Täällä on niin kauheata tekstiä tälläkin sivulla että harmittaa oikein...
Mikäs nyt sun mielestä niin kauheeta on? varsinkin, kun tää sivu on ihan tyhjä :D

Mikäs nyt sun mielestä niin kauheeta on? varsinkin, kun tää sivu on ihan tyhjä :D
No kun sanoit että punatukkaset ja vihreesilmäset näyttää alienilta ja Qan niputti punkkarit ynnä muut porukkaan joka käyttää vaan tiettyä linjaa, siinä nyt "pahimmat" asiat...

No kun sanoit että punatukkaset ja vihreesilmäset näyttää alienilta ja Qan niputti punkkarit ynnä muut porukkaan joka käyttää vaan tiettyä linjaa, siinä nyt "pahimmat" asiat...

No sanoin kylläkin ettei punaisethiukset ja vihreät silmät oikein sovi yhdessä yhteen ja että ITSE näytin ihan alieniltä kun oli punasethiukset, vihreetsilmät ja vaalee iho. ehkä semmonen strawberry blonde käy kuitenkin hyvin vihreisiin silmiin...mutta siis ei se ole niinkään väristä, vaan oikeista sävyistä kiinni. kaikkille varmaan sopii tietty punainen, blondi ja tumma.

redhair.jpg

perfume-1.jpg

Angelica%2BBridges_sexy%2Bwoman.jpg

punapäillä siniset silmät antaa seksikkään vaikutelman, ruskeat luonnollisen ja vihreät...oudon?
blondeilla siniset silmät antaa seksikkään vaikutelman, ruskeat exoottisen ja vihreät...oudon?
bruneteilla siniset silmät antaa seksikkään vaikutelman, ruskeat tylsän ja vihreät exoottisen, vaikka vihreät silmät on yleensä vain bruneteilla.

Toi on mustakin ihan mielettömän upee look...MUTTA jos ei ole aito punapää tota on aika vaikee toteuttaa...esim. että kulmakarvat matchaa jne.
Mulla oli tollanen look, kunnes tajusin näyttäväni ihan joltain alienilta...kuvitelkaa: oranssinpunaiset hiukset, vihreät silmät ja valkoinen iho :rolleyes:...
Minustakin punaiset hiukset yhdistettynä vihreisiin silmiin on pikemminkin hieno kombo. Ja mikäs muu tuohon vielä sopisi kuin vaalea iho. Itse olen tummapiirteinen, mutta silti vaaleaihoinen. Silmäni ovat sellaiset vihertävänruskeat ja myös aika tummat, joten kokonaisuus jää helposti todella värittömäksi jos hiuksissa ei ole punertavaan taittuvaa väriä tai kasvoilla ei ole meikkiä (esim. vähän poskipunaa viemässä kalpeutta pois). Punainen tavallaan korostaa silmissä sitä (muuten vaikeasti havaittavaa) vihreyttä ja siten tekee kokonaisuudesta piristävämmän.

Oranssi-vihreä yhdistelmä tosin vaikuttaa minustakin aika kamalalta :rolleyes:... Itse valitsen hiuksiin yleensä kylmänpunaisia, violettiin vivahtavia sävyjä. Lämpimiäkin punaisia on kokeiltu mutta ne näyttävät ihonsävyyni yhdistettynä kamalalta. Ihonikin on kylmänsävyinen, eli ei siis sellainen kellertävä. Lämpimän pohjasävyn kanssa lämpimät hiusväritkin saattaisivat sopia.

BTW Dita von Teese on todella tyylikäs. Anne Hathaway ei taas ole oikein tuossa kuvassa edukseen. Jotenkin valahtanut katse. Mutta yleensä kyllä kaunis neito hänkin.

Mulla on pitkä vaalee letti ja sellaset..ööh.. ei minkään väriset sinertävät silmät. Vappuna olin bilettämässä punanen peruukki päässä ja mun silmät näytti ihanan vihreiltä sillon. Nyt haluiaisin leikata tollasen kivan lyhyen kesätukan niinku Kyllillä tossa videolla.. punaseks en tosin uskalla värjätä vaikka mieli tekis :D Olkaa onnellisia jos teillä on vihreet simät, ne on kaikkein kauneimmat imo.

Vihreet silmät on kyllä kauneimmat :D Mullakin on vihreet! Jiihaa, kyllä mulle ainakin sopi kirkkaanpunanen tukka tosi hyvin, vaikka onkin ihan megavaalee iho.

wasted halus tahallaan ymmärtää väärin :) Tarkotin sitä, että kaikilla noista luettelemistani, voi aatteen edustajan tunnistaa pukeutumistyylistään.

Itse maksaisin vaikka miljoona tuhatta siitä että mulla olis punanen tukka ja vihreät silmät. Se yhdistelmä on vaan niin hyvä, ja pisamat kruunaisi sen. Onneks omalla miehellä on vihreät silmät, koska se on niin... :kuola:

Itse maksaisin vaikka miljoona tuhatta siitä että mulla olis punanen tukka ja vihreät silmät. Se yhdistelmä on vaan niin hyvä, ja pisamat kruunaisi sen.
KYLLÄ, olet niiin oikeassa, ei parempaa yhdistelmää maailmasta löydy(mun makuun siis)

En naisten meikkaamiseta niin tiedä, mutta omaan silmään on aina iskenyt vaaleat mimmit joilla on siniset silmät ja (iltaisin) sellainen savuinen silmämeikkisysteemi. Niin lutkahtavaa mutta silti ah niin ihanaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom