Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä noi sissihommat naiselle aika kovia on, kyllähän niistä kovasti mimmit ennen inttiä uhoaa mutta totuus voi olla sitten jotain aivan muuta, valitettavasti... :(Itse aion mennä armeijaan . Onko joillakin teistä sissi koulutusta? Itse toivoisin saavani sissi koulutuksen
Itse aion mennä armeijaan . Onko joillakin teistä sissi koulutusta? Itse toivoisin saavani sissi koulutuksen
näist teiän keskusteluista taitaa olla jo jokunen tovi aikaa,mut ois kiva jos joku vastais vielä mulle! 8) elikkä siis oon tällanen pieni tyttö mut oon tehny jo päätöksen armeijaa menemisestä. millasen kunnon vaatii? ja mitä muuta pitää osata tehdä ennen asepalvelusta? mitä pitää olla hallussa? en esimerkiksi tiedä aseista paljon mitään ja sellasta. ja muutenkin on vähän hakusessa jotain juttuja. kertokaa kaikki mistä vois olla mulle hyötyä kiitos ja kumarrus!
Ite olin hassua kyllä loppujen lopuksi sitä mieltä, että olisin voinut odottaa vielä muutaman vuoden inttiin menoa (olin 21). Olisi ehtinyt valmistautua paremmin (=kasvattaa kuntoa) ja hankkia vähän elämänkokemusta alle, silloin jotkut jutut ei olisi kyrsineet niin paljoa, kun olisi ollut vähän aikuisempi.elikkä siis oon tällanen pieni tyttö mut oon tehny jo päätöksen armeijaa menemisestä.
Mulla oli napalävistys koko vuoden eikä siitä kukaan ikinä huomauttanut eikä se vaatteiden alta kovin helpolla pääse tarttumaan mihinkään niin en kyllä suosittelisi poistamaan esim. nänni- tai napakorua ennen inttiin menoa, sillä niiden laittaminen uudelleen on pirun ikävää, kun niissä menee niin pitkä aika parantua. Näkyviä koruja ei tietenkään saa olla.Lävistyksiä ei saa olla joten kannattaa ne ainakin hylätä..tai siis ne ei saa näkyä mutta jos on nännilävistyksiä tms niin otappas pois ja annan reikien umpeutua.
Mulla oli napalävistys koko vuoden eikä siitä kukaan ikinä huomauttanut eikä se vaatteiden alta kovin helpolla pääse tarttumaan mihinkään niin en kyllä suosittelisi poistamaan esim. nänni- tai napakorua ennen inttiin menoa, sillä niiden laittaminen uudelleen on pirun ikävää, kun niissä menee niin pitkä aika parantua. Näkyviä koruja ei tietenkään saa olla.
siis minkä verran sielä saa niikun olla omaa tavaraa mukana? ja kun kaikki selittää siitä peruskunnosta, niin millainen on hyvä peruskunto?
Hyvä tuuri sinulla :thumbs: Minä en edelleenkään suosittele mitään lävistyksiä.Niin kuin jo aikaisemmin itsekkin sanoin, lävistykset ei saa näkyä,joten siinä tapauksessa se on ihan sama vaikka ne olisi värkissä. Olet ihmeissäsi jos se metsäleirillä tulehtuu. Napalävistyskin tosi altis tulehtumaan kun taisteluvyö saattaa hangata. Itse näin taistelukaverilta aika järkyttävän nännilävärin yhden kesähelteisen viikon jälkeen kun metsässä oltiin koko viikko eikä pesulle päästy + hankauma päälle. Tämä nyt oli vain varoituksen sana ja jokainen voi ottaa onkeensa tai olla ottamatta.Mutta tämäkin ihan jokaisen ihmisen oma asia.
Mahtoi vituttaa, kun lähes tuhat euroa maksanut läväri virui siinä vaiheessa tervaksen roskapöntössä