Taidan olla tuoreimpia intin käyneitä täällä. Saapumiserää I/07 edustan, jollain konstilla sain armeijassa minäkin vuoden kulumaan.
Tänne on tullut niin positiivista kommenttia, että taidanpa hiukan dissata ;) Empiiristen tutkimusteni mukaan iso osa naisista on intissä lähinnä "täytteenä". Monet miehet ovat sitä mieltä, että naiset armeijassa ovat vain hidasteena, ja ikävä kyllä olen itse melkolailla samaa mieltä. Toki poikkeuksiakin mahtuu mukaan; osa naisista pärjää armeijassa hemmetin hyvin, saavuttavat miesten kunnioituksen ja saattavatpa jäädä sotilasuralle.
Useammat naiset kuitenkin jäävät tavalla tai toisella paitsioon intissä. Jollain ei kestä fysiikka, toinen muuten vaan "alisuoriutuu" tehtävissään. Itse kuulun noihin jälkimmäisiin. Hoidin hommani ja roikuin mukana, sain kelvolliset paperitkin, mutta totta puhuen odotin itseltäni kyllä helvetisti enemmän. Omalla kohdalla meni moni sellainen asia pieleen, jonka ikä olisi korjannut. Harmittaa toisin sanoen, että kävin intin silloin teininä.
Liian polleana inttiin ei kannata lähteä (pumppis!), vaan mielummin hyvin nöyrällä asenteella. Siinä mennään jo kättelyssä pitkälle metsään, jos kuvitellaan, että tässä nyt naisena lähdetään pojille näyttämään, mistä kana pissii. Kokemuksen syvällä rintaäänellä puhun tässäkin kohden...
Omana itsenä, reippaalla asenteella ja rouheilla otteilla intissä on jo mahdollisuuksia. Mitä tulee kesken jättämiseen ensimmäisen 45(?) päivän jälkeen (siihen asti naiset saavat keskeyttää ilman jälkiseuraamuksia), niin minusta se on kannatettava vaihtoehto, jos jo heti alussa tuntuu siltä, että tämä ei ole se oma juttu ja että tästä ei hyvä heilu. Alussa keskeyttävät eivät pilaa naisten mainetta armeijassa, vaan ne, jotka siellä roikkuvat sen 362 joukon jatkeena.
Täällä monet ovat olleet rautaisen kestävyyskunnon kannalla. Itse kuitenkin alleviivaisin myös lihaskuntoa, sillä ne vehkeet painaa oikeasti paljon ja lihasmassasta on apua niiden kanssa pelatessa. Jos juoksee cooperissa 2600 ja on lisäksi keskimääräistä lihaksikkaampi nainen, niin äitiä ei tule ikävä ainakaan fysiikan puolesta
Olettaen tietysti, että paikat (aloittajan tapauksessa polvet) muuten kestää.
Häirintään intissä törmää toisinaan. Omana aikanani yksi tyttö joutui sen kohteeksi. Ja olen kyllä ehdottomasti sitä mieltä, että jos sellaista omalle tai palvelustoverin kohdalle sattuu, niin siihen PITÄÄ PUUTTUA. Jos mies ei armeijassa kykene kielloista, säännöistä ja estelyistä huolimatta pitämään näppejään naisesta erossa, niin ei se kykene siihen myöskään siviilissä. Jo senkin takia olisi hyvä saada noita potentiaalisia raiskareita armeija-aikana kiinni.
Ai niin, maagiset mitat inttiin mennessä olivat 160/54. Nykyään on tuota lihasmassaa jo kertynyt, kun armeija-aikana alkoi sylettää miesten ylivertaisuus voimalajeissa. Ja siitähän se salilla käyntikin sitten lähti :D