Naiset armeijassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja shrimp
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Moikka!

Armeijaan ois tarkotus päästä vihdoin ja viimein. Parisen vuotta sitten hainkin, tuli käsky kutsuntaankin, mutta jouduin jättämään väliin erinäisten syiden takia. Ensi vuonna olis tarkotus hakea, nyt kun elämäntilannekin sen sallii, ja toivottavasti heinäkuussa aloittaa, jos mut sinne huolivat. :D

Puolustusvoimien sivuja oon kovasti koittanu kahlata läpi, mutta ihan yhtä pihalla oon edelleenkin. Spolleksi ois tarkotus pyrkiä, mutta ongelmaa nyt tuottaakin, että missä paikoissa tähän hommaan kouluttavat.. Sodankylässä ja Kainuun prikaatissa ainakin, mutta onkos muissa? Ja löytyykös täältä naisia, jotka on spolleja? :)

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Moikka!

Armeijaan ois tarkotus päästä vihdoin ja viimein. Parisen vuotta sitten hainkin, tuli käsky kutsuntaankin, mutta jouduin jättämään väliin erinäisten syiden takia. Ensi vuonna olis tarkotus hakea, nyt kun elämäntilannekin sen sallii, ja toivottavasti heinäkuussa aloittaa, jos mut sinne huolivat. :D

Puolustusvoimien sivuja oon kovasti koittanu kahlata läpi, mutta ihan yhtä pihalla oon edelleenkin. Spolleksi ois tarkotus pyrkiä, mutta ongelmaa nyt tuottaakin, että missä paikoissa tähän hommaan kouluttavat.. Sodankylässä ja Kainuun prikaatissa ainakin, mutta onkos muissa? Ja löytyykös täältä naisia, jotka on spolleja? :)

Utissa kouluttavat spolleja. n. 150km Stadista.

Mun tekis mieli hakee armeijaan, että pääsis vähän testaan sitä et miten kestää :D sitä vaan mietin et millasella kuntotasolla mimmit on sinne lähteny? Onks sitä ennen esim. Paranneltu cooperin tulosta yms.?
Eli kysymys olis :D millasella kuntotasolla ootte sinne lähteny ja miten ootte pärjänny ?:)

En ole nainen, mutta samassa rykmentissä oli liki 20 naista joten voin hieman kertoa naisista armeijassa. Mikä kaikkia naisia siellä yhdisti oli todella paska kunto, asenne ja ylipaino, muutama poikkesi porukasta. Yksi tyttö oli kuka veti oikeasti hyvällä asenteella oli varmaan lyhyin ihminen ketä olen nähnyt poislukien kääpiöt, ei koskaan valittannut ja oli aina mukana jutussa siinä missä pojatkin vaikka varmasti oli raskasta fyysisesti muihin verrattuna, toisin kun muut naiset ketkä vikisi ja valitti kaikista pikkuvaivoista ja siitä kuinka paskaa koko intti on, harmi vaan kun se toinen sukupuoli on siellä pakosta ja toinen taas tullu vapaa ehtoisesti, vikiseen sinne...
Jos cooperissa juokset yli 2200m niin olet helposti yli intti naisten keskiarvon. Toki kannattaa kokeilla jos kiinnostaa oikeasti onhan siinä se oliko 40päivän keskeytys aika, mutta oikeasti asenne kuntoon jos sinne vapaaehtoisena menee.

Jeipxusm Spolleja koulutetaan kaikkialla missä on jonkinlainen varuskunta, pakkohan jonkun on olla puomikoirana kaikkialla... En kyllä ole varma miten spolle hommiin pääsee naiset, muistaakseni yhden spolle tytön näin.

Ja tekstin ei ole tarkoitus morkata naisia vaikka voi siltä vähän kuulostaa, mutta taitaa olla vaan niin että suurin osa naisista ketkä käy intin, käy vain sen vuoksi, että voi sanoo käynneensä sen ja poiketa sillä porukasta, tämä omien "kokemuksien" perusteella. Mutta todellisuudessa ei kiinnosta itse intti paskan vertaa vaan roikutaan siellä väkisin "hakemassa uusia kokemuksia"....

Intin käyneenä naisena ja siellä sopparikessuna töissäkin olleena voin sanoa, että hyvä asenne on tärkeintä. Vaikka olisi rautainen kunto, se ei auta, jos asenne on paska. Keskivertokunnolla pärjää, 2400m Cooperissa meni ja eipä tarvinnut minua odotella tai kenenkään kantaa minun tavaroita marssilla. Kyllähän sitä tuli itselläkin treenailtua ennen armeijaan menoa, lähinnä juoksemista ja pitkien matkojen kävelemistä painavan repun kanssa (laitoin sinne käsipainoja jne). Tietenkin se on sitä helpompaa (fyysisesti), mitä paremmassa kunnossa on. Henkinen puoli se kuitenkin on mitä siellä enemmän tarvitaan, sisua ja vittuilunsietokykyä..

Ja on niitä naisia spolleinakin, vähemmän ehkä alikessuina tai kokelaina mutta on kuitenkin.

En ole nainen, mutta samassa rykmentissä oli liki 20 naista joten voin hieman kertoa naisista armeijassa. Mikä kaikkia naisia siellä yhdisti oli todella paska kunto, asenne ja ylipaino, muutama poikkesi porukasta. Yksi tyttö oli kuka veti oikeasti hyvällä asenteella oli varmaan lyhyin ihminen ketä olen nähnyt poislukien kääpiöt, ei koskaan valittannut ja oli aina mukana jutussa siinä missä pojatkin vaikka varmasti oli raskasta fyysisesti muihin verrattuna, toisin kun muut naiset ketkä vikisi ja valitti kaikista pikkuvaivoista ja siitä kuinka paskaa koko intti on, harmi vaan kun se toinen sukupuoli on siellä pakosta ja toinen taas tullu vapaa ehtoisesti, vikiseen sinne...
Jos cooperissa juokset yli 2200m niin olet helposti yli intti naisten keskiarvon. Toki kannattaa kokeilla jos kiinnostaa oikeasti onhan siinä se oliko 40päivän keskeytys aika, mutta oikeasti asenne kuntoon jos sinne vapaaehtoisena menee.

Jeipxusm Spolleja koulutetaan kaikkialla missä on jonkinlainen varuskunta, pakkohan jonkun on olla puomikoirana kaikkialla... En kyllä ole varma miten spolle hommiin pääsee naiset, muistaakseni yhden spolle tytön näin.

Ja tekstin ei ole tarkoitus morkata naisia vaikka voi siltä vähän kuulostaa, mutta taitaa olla vaan niin että suurin osa naisista ketkä käy intin, käy vain sen vuoksi, että voi sanoo käynneensä sen ja poiketa sillä porukasta, tämä omien "kokemuksien" perusteella. Mutta todellisuudessa ei kiinnosta itse intti paskan vertaa vaan roikutaan siellä väkisin "hakemassa uusia kokemuksia"....
No juoksen kyllä yli ton matkan :D
Ja tarkotus ei oo mennä valittaan vaan kattoon miten kestää ja ei todellaka loppettaa kesken! Ja mulla ei oo ylipainoo :D
Kiitos tästä ,tuntuu et voisin ehkä pärjätä :)
Miten "pojat" suhtautuu naisiin armeijasa?

Ihan niinkuin toisiin poikiin, jos asenne paska niin paskasti ja jos asenne hyvä niin hyvin, naisilla asenne määrittelee enemmän miten "kuuluu porukkaan", koska pakkohan sinne ei ole mennä. Nyt pitää lopettaa tänne kirjoittelu ettei tule noottia kohta. :D

Leeka, kiitos tästä tiedosta. Oishan tuon voinu melkeen omillakin aivoilla voinu päätellä .. :D

Jokaisellahan on omat motiivinsa miks käyä armeija, ja eikai siinä mitään pahaa oo, jos joku haluaa käyä pelkän uuden kokemuksen vuoksi sen. Tosin uusia kokemuksia voi hakee ihan jostain muualta myös tai pitää omia mettäleirejä. Maanpuolustustaitojahan sinne ollaa menosa opettelemaa.. Itellä ois tarkotus hyödyntää ammattiin armeijan käyntiä, ja spollea, mutta eihän sitä vielä tiiä, et käännyttääkö ne jo heti portille mennesä poies. Toivottavasti ei. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom