Naisasialiitto Unionin H&M:n vastainen kampanja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Hannibal
Käytännössä tasa-arvopyrkimykset ovat usein taistelua elämän realiteetteja vastaan. :)

"En ole sovinisti, olen realisti." ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Raven
.... Se tasa-arvo tuntuu tarkoittavan vain niitä asioita, joista on etua itselle..
.....

Tuota kutsutaan positiiviseksi syrjinnäksi.

Valkoinen työssä käyvä heteromies on täysin vapaata riistaa, häntä saa solvata ja panetella niin paljon, kun vain tahtoo.

Kyseinen mies on myös niin tyhmä, että hän kuuntelee muiden solvauksia ja pitää kaikkea omana syynään.

Kaikki paha maailmassa on hänen vikansa.

Perkele, että en ole himakoneella siellä minulla olisi tähän niin hyvin sopiva kuva. Siinä kaksi lihavaa ämmää katsoo kirjakaupan ikkunaa jossa on kirja minkä kannessa seisoo, että "1000 tekosyytä joilla syytät miehiä omasta paskasta elämästäsi".

Originally posted by Baarikello

Niin, jos nyt vähän sinne topiciin päin heittäisi tällaisen kieroakin kieromman salaliittoteorian: Voisiko olla, että tämä femakkojengi ajaa takaa vain sitä, että julkisella paikalla ei saisi tuollaisia mainoksia näyttää? Tällainen julkinen aluehan on ikään kuin meidän kaikkien omistuksessa eli meillä kaikilla pitäisi olla siellä oikeus olla altistumatta millekään, mikä voi loukata jotenkin.

Jos tätä ajatuslinjaa ihan oikeasti seurataan loppuun asti, niin sehän johtaa aika mielenkiintoisiin tilanteisiin. Jotain ihmistä loukkaavat rumat ja lihavat ihmiset, toista juopot, jonkun mielestä kehonrakentajat ovat vastemielisen näköisiä ja häiritseviä...

Kummallista kun eräät ihmiset ja ihmisryhmät eivät tajua että kaupungissa asuminen vaatii tiettyjen asioiden hyväksymistä. Kaupungissa saattaa joutua näkemään juoppoja, mielisairaita, jopa auki olevan terassin jossa juodaan kaljaa ja joskus jopa tissiliivimainoksen.

Jos haluaa elää niin ettei mikään häiritse omaa lintukotoa, niin pitää muuttaa korpeen ja ostaa helvetin iso aidattu tontti, jonka läpi ei saa kulkea.

Originally posted by Mariko
Tasa-arvo ei tarkoita sitä, että sukupuolet pitää tunkea samaan muottiin. Miehet ja naiset on erilaisia ja niin pitää olla. Erot fysiikassa aiheuttaa sen, että on esimerkiksi joitain töitä, jotka on vain miesten töitä. Siis ainakin mun mielestä. Palomies on minusta sellainen ammatti, johon jotain supernaisia lukuunottamatta ei nainen sovi. Siis vaikka läpäisisi pääsykokeet. Sen sijaan poliisiksi naiset sopii hyvin. No mut noin yleisemmällä tasolla erilaisuus on rikkautta ja naisten pitää saada olla naisia ja miesten miehiä ja molemmat on yhtä arvokkaita ja sitä rataa...

Se on mielestäni ok, jos nainen on oikeasti esim. fyysiseltä kunnoltaan samantasoinen kuin mies ja häneltä myös vaadittaisiin tätä pyrkiessä miesten töihin.

Ainakin armeijassa naisilla on lihaskunto osuudella lähes jokaista liikettä helpotettu. Ja marssitkin sai naiset minun armeija-aikoina lopettaa kesken jos ei jaksanut. Ja mikä naiveinta tässä naisten armeija hommassa on että minun saapumiserässä otettiin 11 naista ja JOKAISELLA heistä oli tullut marssimurtumia jalkoihin tai lonkkiin. Mitenkä ihmeessä nämä "taistelijat" kestäisivät tositilanteessa jos muutaman kilometrin täyspakkausmarssi aiheuttaa jo pysäyttäviä terveyshaittoja. Niin, ja naisten täyspakkaus oli n. 1/3 osa miesten täyspakkauksesta, loput heidän tavaransa tuli rekanlavalla.

Jos halutaan olla tasa-arvoisia niin naistenkin on suoritettava armeija tai sitä korvaava palvelus valtiolle. Tälläinen voisi olla esimerkiksi liikuntakoulutuksella höystetty terveydenhuollon koulutus jossa pääsääntöisesti oltaisiin töissä esim. vanhainkodeissa yms. paikoissa joissa heistä olisi apua. Itse en tälläistä kannata mutta jos halutaan välttämättä olla oikeasti tasa-arvoisia niin sitten.

Nainen on fyysisesti ja henkisesti erilainen mieheen verrattuna, näitä asioita on turha lähteä keinotekoisesti tasoittamaan. Velvollisuuksista seuraa myös oikeuksia, kummallekin sukupuolille, tosin vain erilaisia.

Originally posted by Afrodite
Sitten pieni ajatusleikki..
Koskahan esim kalun koosta voidaan puhua julkisuudessa samassa mittakaavassa kuin rintojen vastaavasta? Ja paahittaa lööpit keltaista kirkuen kuinka sille ja sille julkkikselle lisättiin 10senttiä...ja kuinka "Ennen tuntui niinkuin olisi vain heittänyt avomaakurkun Hartwall-areenaan eikä tuntunut missään, mutta nyt kun meidän Taisto kävi Tallinnassa niin kaikki on taas NIII-IN hyvin!!!!!!",tilittää tasapainoisesta parisuhteestaan onnellinen Lyyli Sontaperä Taunonsa leikkauksesta. :lol2:

Onko sinusta kalu miehen vastine naisen rinnoille? Ehkäpä kaluista puhutaan julkisuudessa sitten kun puhutaan vituista? Ei mutta hetkinen. Kalujen koosta puhutaan jo julkisuudessa toisin kuin vituista.

Originally posted by Nitsku
Jos haluaa elää niin ettei mikään häiritse omaa lintukotoa, niin pitää muuttaa korpeen ja ostaa helvetin iso aidattu tontti, jonka läpi ei saa kulkea.

Jees! :thumbs: :kippis1:

Jos tätä ajatuslinjaa ihan oikeasti seurataan loppuun asti, niin sehän johtaa aika mielenkiintoisiin tilanteisiin. Jotain ihmistä loukkaavat rumat ja lihavat ihmiset, toista juopot, jonkun mielestä kehonrakentajat ovat vastemielisen näköisiä ja häiritseviä...

Sellaista se tämä kommuunieläminen on. Jokohan se alkaisi aukeamaan myös siellä sohvalla?:)

No, mikset kulkenut tätä ajatuslinjaa loppuun asti? Miksi sitä pitäisi korpeen muuttaa, eikös sitä voisi ostaa sen oman länttinsä vaikka keskeltä Jyväskylän keskustaa?

Originally posted by darvinisti
Onko sinusta kalu miehen vastine naisen rinnoille? Ehkäpä kaluista puhutaan julkisuudessa sitten kun puhutaan vituista? Ei mutta hetkinen. Kalujen koosta puhutaan jo julkisuudessa toisin kuin vituista.

Originally posted by Afrodite
Koskahan esim vitun koosta voidaan puhua julkisuudessa samassa mittakaavassa kuin kalujen vastaavasta? Ja paahittaa lööpit keltaista kirkuen kuinka sillä ja sillä julkkiksella kiristettiin 10senttiä...ja kuinka "Ennen tuntui niinkuin olisi vain heittänyt avomaakurkun Hartwall-areenaan eikä tuntunut missään, mutta nyt kun meidän Lyyli kävi Tallinnassa niin kaikki on taas NIII-IN hyvin!!!!!!",tilittää tasapainoisesta parisuhteestaan onnellinen Tauno Sontaperä Lyylinsä leikkauksesta. :lol2:

Että näinkinpäin joskus. Anteeksi editointi :haart:

Sellaista se tämä kommuunieläminen on. Jokohan se alkaisi aukeamaan myös siellä sohvalla?:)

No, mikset kulkenut tätä ajatuslinjaa loppuun asti? Miksi sitä pitäisi korpeen muuttaa, eikös sitä voisi ostaa sen oman länttinsä vaikka keskeltä Jyväskylän keskustaa?

1. Meillä onkin uusi sohva ;)

2. Joku perkele on rakentanut kirkon keskelle sitä tonttia jonka ajattelin ostaa ja aidata. Tuollainen on minusta uskonnollista häirintää. Pitää varmaan aloittaa kampanja joka boikotoi joulujumalanpalveluksia.

Originally posted by HooEee
Olen samaa siinä, että pitäsi maksaa sama palkaa yes, mutta kun tekisivät myöskin samaa työtä marisematta. Meidän työpaikalla on ainainen tappelu ja vonkuminen siitä kun naiset ei jaksa nostaa ja siirtää jotain vähänkin panavampaa(jaksaisivat kyllä) tai kun pitäsisi vaihtaa kopiokoneeseen paperia. Ne kuulemma on miehen työtä:confused:
En minä sinusta tiedä, mutta minä ainakin mielummin nostan ns. painavan esineen jonnekkin, tai laitan kopiokoneeseen paperia, kuin tiskaan astioita tai imuroin.

Originally posted by Tume
En minä sinusta tiedä, mutta minä ainakin mielummin nostan ns. painavan esineen jonnekkin, tai laitan kopiokoneeseen paperia, kuin tiskaan astioita tai imuroin.

Harvassa työpaikassa kai kuitenkaan joutuu imuroimaan tai tiskaamaan muiden astioita?

Originally posted by Narutumppu
Ps: Baarikello, luitko tuon edellisen postini?

En ole nyt varma, tarkoitatko edellistä vai sitä edellistä, mutta ei sillä ole tässä väliä. Tämä IMO, olet naiivi,jne....oli vain otettu sieltä ...Tanan kakaroiden mielettömyyksien syövereistä.:) Jos ei avaudu, niin anna olla. Ja jos avautuu, niin anna silti olla.:D

Originally posted by Maiju
Että sä jaksat... Tää on ainakin 3. kerta kun kaveri vetää tän asian keskusteluun. Ihan sama miotä puhutaan, niin baarikello voi aina vetää siitä johtopäätökset poliisikoulun pääsykokeisiin!! :curs: Ja miten niin voimatasoja ei ole tarkoitus nostaa?? Minun käsitykseni mukaan se nimenomaan on tarkoitus :)

No, kun minä satun kannattamaan tätä tasa-arvoa enkä sitä subjektiivista tasa-arvoa, mitä tässä nyt kaikenlaisten ahneiden toimesta haetaan. Tämän seurauksena minä olen kiinnostunut korjaamaan kaikki seikat, mitkä ovat tasa-arvon kannalta arveluttavia. Kun siitä nyt on niin monta kertaa väännetty, niin tokihan sitä arvostettaisiin, kun sinä kykenisit lopultakin osoittamaan sen, että tuo valintakoejärjestelmä on tasa-arvoinen. Jos se siis sellaista on. Toiseksi voisit tietenkin tuon "minäpä tiedän, mitä viime kesänä poliisikoulussa tehtiin, mutta sanaakaan en puhu muille"-vihjailun sijasta heittää vaikka tänne näkyville sen poliisikoulun opinto-oppaan kohdan, jossa kerrotaan tuosta pakollisesta maksimivoima-kurssista. Minä kun olen koulussa opiskelleilta (tälläkin palstalla) kuullut, että siihen ei kouluaikana ehditä panostaa. Tämähän tarkoittaa sitä, että sinne juoppoja raahaamaan lähtee aika monenkirjavaa porukkaa, kun juoppoja voi olla raahaamassa jopa 1 toiston 35 kilolla punnertanut naikkonen. Mutta jospa lataisit nyt faktat tiskiin, niin ei tarvisi sitten enää noitua, että miten se Baarikello taas kiusaa.

Ystävällisin terveisin,
Baarikello, keltainen vuotta.

2. Joku perkele on rakentanut kirkon keskelle sitä tonttia jonka ajattelin ostaa ja aidata. Tuollainen on minusta uskonnollista häirintää. Pitää varmaan aloittaa kampanja joka boikotoi joulujumalanpalveluksia.

Niijoo, mutta mehän voitais tehdä niinku tällainen ratkaisu...Lopetettais se ajattelu, että se ihminen on loppujen lopuksi kuitenkin ahne. Ja sit voitais vaikka lopettaa tukemasta sitä enemmistövaltaa. Ja sit voitais yksityistää vaikka kaikki maa. Ja sit voitais vaikka yksityistää koulut, ni sitten noilla opettajillakin saattaisi olla mahdollisuudet hieman parempaan tulotasoon. No, mitä sitten? Sit ne opet vois lyödä ne kaikki viikkorahansa kirjekuoressa sinne ehtoollispussiin sunnuntain palveluksessa liittäen mukaan sellaisen ohjeen, että kandee painella sinne korpeen toimittamaan satuolentojumppaa. Sit päästäs lyömään siihen ihan mitä mainosta vaan.:) Mutta en mä usko, että ihan heti tuollaista tapahtuisi, kun tuppaavat olemaan aika jääräpäisiä nuo immeiset. Niitä piilolinssejä saa myös punaisesta eroavana värinä. BTW.

Tuosta listasta riittää ihan hyvin tuo hellä ;)

:lol2:

Juuri näin, ilouutinen lukuisille (99%?) reppanoille suomalaismiehille! Kauniiksi itseään kehuvalle reenaavalle(?) naiselle miehen ei tarvitse olla rikas, komea eikä kuuluisa, kunhan on hellä... :worship:

Kaikille naisrintamalla huonosti pärjääville miehille kultainen neuvo: älkää uskoko sitä minkälaisiä miehiä naiset SANOVAT haluavansa, vaan katsokaa millaisista miehistä he TODELLISUUDESSA ovat kiinnostuneita :kippis1:

Kyllä, kysymyksessä on "miehekäs" mies, vapaaottelun Suomen mestari, Finnfight-veteraani, lihaksikas ja pelottava ja plaa plaa plaa...

:lol2: Hyvää tekstiä lippu korkealla:thumbs:

Onko kenelläkään tullut mieleen ajatella että suomalaiset äidit ovat kasvattaneet suomalaiset sovinistit. Katsokaa itseänne ja päättäkää pidättekö itseänne hyvänä roolimallina nuorille. Itse olen kasvanut perheessä missä pelkkiä itsetuntoisia naisia ja olen elämänkoulussa oppinut kunnioittamaan naisia myös isääni seuraamalla.

En ole nyt varma, tarkoitatko edellistä vai sitä edellistä, mutta ei sillä ole tässä väliä. Tämä IMO, olet naiivi,jne....oli vain otettu sieltä ...Tanan kakaroiden mielettömyyksien syövereistä.:) Jos ei avaudu, niin anna olla. Ja jos avautuu, niin anna silti olla.:D

...Ja `sarkasmihtava` näsäviisauden suomenmestari iskee jälleen. Ei muuten tulis susta vuoden vittuilijaa.:wanha:

Tonttulakit tälle. Ei riidellä joulun alla.:joulu6:

Muuten mitä varten se cumshothymiö on poistettu. Olisiko vaan ollut asialla asiallisuuden peikko vai tämän threadin teema.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom