- Ikä
- 41
Originally posted by Hannibal
Käytännössä tasa-arvopyrkimykset ovat usein taistelua elämän realiteetteja vastaan.
"En ole sovinisti, olen realisti." ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Hannibal
Käytännössä tasa-arvopyrkimykset ovat usein taistelua elämän realiteetteja vastaan.
Originally posted by Raven
.... Se tasa-arvo tuntuu tarkoittavan vain niitä asioita, joista on etua itselle..
.....
Originally posted by Baarikello
Niin, jos nyt vähän sinne topiciin päin heittäisi tällaisen kieroakin kieromman salaliittoteorian: Voisiko olla, että tämä femakkojengi ajaa takaa vain sitä, että julkisella paikalla ei saisi tuollaisia mainoksia näyttää? Tällainen julkinen aluehan on ikään kuin meidän kaikkien omistuksessa eli meillä kaikilla pitäisi olla siellä oikeus olla altistumatta millekään, mikä voi loukata jotenkin.
Originally posted by Mariko
Tasa-arvo ei tarkoita sitä, että sukupuolet pitää tunkea samaan muottiin. Miehet ja naiset on erilaisia ja niin pitää olla. Erot fysiikassa aiheuttaa sen, että on esimerkiksi joitain töitä, jotka on vain miesten töitä. Siis ainakin mun mielestä. Palomies on minusta sellainen ammatti, johon jotain supernaisia lukuunottamatta ei nainen sovi. Siis vaikka läpäisisi pääsykokeet. Sen sijaan poliisiksi naiset sopii hyvin. No mut noin yleisemmällä tasolla erilaisuus on rikkautta ja naisten pitää saada olla naisia ja miesten miehiä ja molemmat on yhtä arvokkaita ja sitä rataa...
Originally posted by Afrodite
Sitten pieni ajatusleikki..
Koskahan esim kalun koosta voidaan puhua julkisuudessa samassa mittakaavassa kuin rintojen vastaavasta? Ja paahittaa lööpit keltaista kirkuen kuinka sille ja sille julkkikselle lisättiin 10senttiä...ja kuinka "Ennen tuntui niinkuin olisi vain heittänyt avomaakurkun Hartwall-areenaan eikä tuntunut missään, mutta nyt kun meidän Taisto kävi Tallinnassa niin kaikki on taas NIII-IN hyvin!!!!!!",tilittää tasapainoisesta parisuhteestaan onnellinen Lyyli Sontaperä Taunonsa leikkauksesta. :lol2:
Originally posted by Nitsku
Jos haluaa elää niin ettei mikään häiritse omaa lintukotoa, niin pitää muuttaa korpeen ja ostaa helvetin iso aidattu tontti, jonka läpi ei saa kulkea.
Originally posted by darvinisti
Onko sinusta kalu miehen vastine naisen rinnoille? Ehkäpä kaluista puhutaan julkisuudessa sitten kun puhutaan vituista? Ei mutta hetkinen. Kalujen koosta puhutaan jo julkisuudessa toisin kuin vituista.
Originally posted by Afrodite
Koskahan esim vitun koosta voidaan puhua julkisuudessa samassa mittakaavassa kuin kalujen vastaavasta? Ja paahittaa lööpit keltaista kirkuen kuinka sillä ja sillä julkkiksella kiristettiin 10senttiä...ja kuinka "Ennen tuntui niinkuin olisi vain heittänyt avomaakurkun Hartwall-areenaan eikä tuntunut missään, mutta nyt kun meidän Lyyli kävi Tallinnassa niin kaikki on taas NIII-IN hyvin!!!!!!",tilittää tasapainoisesta parisuhteestaan onnellinen Tauno Sontaperä Lyylinsä leikkauksesta. :lol2:
Sellaista se tämä kommuunieläminen on. Jokohan se alkaisi aukeamaan myös siellä sohvalla?
No, mikset kulkenut tätä ajatuslinjaa loppuun asti? Miksi sitä pitäisi korpeen muuttaa, eikös sitä voisi ostaa sen oman länttinsä vaikka keskeltä Jyväskylän keskustaa?
En minä sinusta tiedä, mutta minä ainakin mielummin nostan ns. painavan esineen jonnekkin, tai laitan kopiokoneeseen paperia, kuin tiskaan astioita tai imuroin.Originally posted by HooEee
Olen samaa siinä, että pitäsi maksaa sama palkaa yes, mutta kun tekisivät myöskin samaa työtä marisematta. Meidän työpaikalla on ainainen tappelu ja vonkuminen siitä kun naiset ei jaksa nostaa ja siirtää jotain vähänkin panavampaa(jaksaisivat kyllä) tai kun pitäsisi vaihtaa kopiokoneeseen paperia. Ne kuulemma on miehen työtä
Originally posted by Tume
En minä sinusta tiedä, mutta minä ainakin mielummin nostan ns. painavan esineen jonnekkin, tai laitan kopiokoneeseen paperia, kuin tiskaan astioita tai imuroin.
Originally posted by Narutumppu
Ps: Baarikello, luitko tuon edellisen postini?
Originally posted by Maiju
Että sä jaksat... Tää on ainakin 3. kerta kun kaveri vetää tän asian keskusteluun. Ihan sama miotä puhutaan, niin baarikello voi aina vetää siitä johtopäätökset poliisikoulun pääsykokeisiin!! :curs: Ja miten niin voimatasoja ei ole tarkoitus nostaa?? Minun käsitykseni mukaan se nimenomaan on tarkoitus
Originally posted by Nitsku
2. Joku perkele on rakentanut kirkon keskelle sitä tonttia jonka ajattelin ostaa ja aidata. Tuollainen on minusta uskonnollista häirintää. Pitää varmaan aloittaa kampanja joka boikotoi joulujumalanpalveluksia.
Tuosta listasta riittää ihan hyvin tuo hellä ;)
:lol2:
Kyllä, kysymyksessä on "miehekäs" mies, vapaaottelun Suomen mestari, Finnfight-veteraani, lihaksikas ja pelottava ja plaa plaa plaa...
En ole nyt varma, tarkoitatko edellistä vai sitä edellistä, mutta ei sillä ole tässä väliä. Tämä IMO, olet naiivi,jne....oli vain otettu sieltä ...Tanan kakaroiden mielettömyyksien syövereistä. Jos ei avaudu, niin anna olla. Ja jos avautuu, niin anna silti olla.:D