Nainen puri miestä

En tiedä, mutta että yksi puoli tuttu joka on tyttö/nainen on kyllä telonut äijiä siihen malliin että huhuh.

Ensimmäiseksi oli pyytänyt miehen kotiinsa ja kun ukko oli alkanut heruttaa niin lärviin vaa ja lähetti sen kotia aamuyöstä.
Toinen oli, että oli baarissa joku oli alkanut piirittämään sitä suht ankarasti niin eikun lärviin taas nyrkkiä ja porttikielto.
Kolmas meni niin, että oli portsari alkanut tivaamaan jotain asiaa ilmeisesti, niin silmä mustaksi ja porttikielto.

Että viinan kanssa taitaa mennä hyvin sekasin jotkut...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo tuo ratsuväki-ilmiö on kyllä vittumainen juttu. Itselle kävi kerran taksijonossa päälle joku tuntematon muija ilman mitään syytä, ja kun tönäsin sen irti musta, niin se nupitti siihen asfaltille, ja voitte arvata, ettei sankareista ollut sen jälkeen pulaa. Onneksi pahemmilta lyömisiltä silloin vältyttiin. Baarissa olisi kyllä tullut ihan satavarmasti käkeen...

Hitto kun ei saa unta.

Naistn väkivalta on kyllä vähän liian vaiettu asia. Ja kyllä pitäisi jotkut pistää hoitoon.

Mä pelästyin tässä kesällä kun olin kaupan kassalla ja takana joku nainen löi sellaista lastenistuin-ostoskärryä. Lapsi oli jotain älämölöinyt. Katsoin tiukasti. Pelästyin lisää, kun tunnistin tämän. Usea vuosi sitten kun kävin useammin baareissa ihan vain kaljalla, niin tapasin tämän kaverin senaikaisen tyttöystävän kautta. Jälkeenpäin aloin saamaan tekstareita kännykkään, oli jostain urkkinut numeroni. Meillä ei ollut käsittääkseni mitään peliä ennen. En nyt kauhean kiinnostunut ollut, mutta tietenkin aluksi se tuntui aika mairittelevalta. Aloin sitten jo viestittelemään, että ei tää nyt oikein onnistu. Kuitenkin näin tämän sitten ainakin toivottavasti sattumalta ravintolassa. Heti perseeseen kiinni ja pakko oli sanoa suhteellisen kiltisti, että ei on ei! Se vetäsi mua suoraan nyrkillä turpaan yhtään ajattelematta. Tyttö oli vielä mun painoluokkaa. Sattui ihan saatanasti. Ja nyt kun ajattelee, että se on jonkun saanut loukkuun ja hakkaa isossa marketissa lastenkärryjäkin, joten millainenhan se kotona on? :eek:

Vähän jotenkin tulee mieleen näistä "nipistely,ja jos ei nappaa,niin turpaan miestä" -jutuista semmonen olo,että luuleeko ne nipistelevät naiset että kaikki miehet sitten haluis niitä? Ja kun ei jotakuta miestä nainen pahemmin kiinnosta,niin sitten tulee nyrkistä. Ihan vittuilakseen se mies varmaan torjuu lähentelyt.

No siis, minulla on sellainen kuva että joillakin (tämän threadin keskusteluissa esiintyneillä, hieman hurahtaneilla) naisilla on se kuva että naiset ovat aina se osapuoli joka tekee sen valinnan että lähdetäänkö yksin vai kaksin. Ts. että miehet olisivat aina valmiita lähtöön, kenen kanssa tahansa. Sitten kun tuleekin pakit niin se on automaattisesti vittuilua ja dunkkuun vaan.

Kyl noi naisten(kin) tekemät väkivaltateot pitää IMO ilmoittaa, että ne naiset parhaimmillaan saadaan laitettua hoitoon, ei ole ihan normaalia käytöstä ihmiseltä kännissä tai selvänä hyökkäillä viattomien kimppuun, Sitäpaitsi aina jokaiselle hevoselle löytyy se kengittäjä, eli vaaraksi ovat itselleenkin,., Vaikka mä ja 99.8% muista miehistä ei naisia lyö ku niin on vaan asiat, niin aina löytyy hullu pirinarkki joka voi vetää prinsessan keuhkot sisään puukolla..

Ei siihen tarvitse muuta kuin tasa-arvoa toteuttava henkilö. Itse olen varottanut joitain mimmejä että suosin tasa-arvoa. Eli kun tulee kynttä/nyrkkiä päin niin vedän avokämmenellä poskelle niin että unohtuu ne sekoilut. Sitä onnistuneempi avokas mitä useemman kerran pää pyörii harteilla ympäri.

Huh huh, kylläpä välillä hävettää olla oman sukupuolensa edustaja.

Mutta toisaalta, ei ole kuin huonoja vaihtoehtoja :jahas: ...

Jos mä oon narikassa ja joku selväjärkisen oloinen tulee sanomaan että joku on purru sitä niin kyllä purija pihalle lähtee oli mies tai nainen. Vastaavan hommaa oon todistanut (tosin purija ja purtava olivat molemmat naisia) ja pihalle lens niin jotta ovet paukku. Kyllä ovimiehet on jo nähny niin paljon jurrisia sekopää akkoja että ne osaa suhtautua tilanteeseen oikein. Mua on aikoinaan yks akka kadulla hakannut käsilaukulla niin että hammas halkes. Ko. muija luuli jostain syystä, että olin hakannut sen poikaystävän. Vedin muijan nätisti tonttiin ja ohi ajaneet sinitakkiset sedät veivät sen putkaan lepäilemään. Ei tarvinnut ees selitellä mitään. Ko muija oli n. 20-25 ja tosi siististi pukeutunut. Oli vaan aika kännissä.

Onko muuten joku muu huomannu sen että ne "ratsuväki äijät" on yleensä juuri niitä pahimpia naistenhakkaajia itse?

Huh huh, kylläpä välillä hävettää olla oman sukupuolensa edustaja.

Mutta toisaalta, ei ole kuin huonoja vaihtoehtoja :jahas: ...

Tässä on totuutta^:D ... Onneksi ei ole niitä asioita joita sinun itse pitäisi valitsemasi.

Olin tässä taannoin kävelemässä yksin taajamasta keskustaan päin. Tuli siinä vastaan tuntematon humalainen nainen ja kysyi tietä läheiseen pubiin. Hän oli muutaman satametriä sitten ohittanut kyseisen kuppilan. Tietäen humalaisten olevan hankalia ajattelin harjoitella kommunikaatiotaitojani, joutessani opastaa tämän naikkosen perille, kun kerran siitä ohi olin joka tapauksessa menossa. Sain sitten tilanteen selitettyä ja lähdimme yhtämatkaa. Ei vain mennyt aivan kahta-kolmea minuuttia kun sain selittää tilanteen uudelleen ja vakuuttaa etten valehtele ja olen rehellisin aikein. Tulihan siinä välissä kuultua sekin miksi tämä on juomassa. Neljännellä kerralla vain pääsi pokkani pettämään ja rupesi hieman hymyilyttämään. Ei sitten auttanut vakuuttelut enää, vaikka juottola näkyi jo, ainakin minun silmin, humalassa kun havaintokyky on heikentynyt. Rupesi siinä uhoamaan että sotaveteraanin tyttöä on turha ruveta vedättämään ja että haluanko turpiini. Levitin siinä käteni sivulle ja katsoin silmiin rauhallisena. -Anna tulla vaan. No ei sitten tullut, joten en "päässyt" väistelemään. Jatkoin matkaani huorittelut perässäni.:jahas:

Humala ei sovi monille ihmisille. Eikä myös se luulottelu omasta ylivaltaisuudestaan.

Naisena tämä tilanne ei ole niin ongelmallinen omalla kohdalla. Sitä jos puolustautuisi,ei katsottaisi niin pahalla, senhän tässä moni onkin todennut. Silti kannatan sitä tasapuolista käyttäytymistä sukupuolesta riippumatta. Eli jos tulisin vetämään nyrkillä turpaan ni takas vain. Muutoin en kyllä väkivaltaa kannata ja humalassa olen todennut olevani tavallistakin rauhallisempi. Kannatan sitä että pyrkii välttämään tilanteita, hoitamaan ne sopuisaasti tai sitomaan vastustajan. Pahassa paikkaa, mikäli muu ei auta, pudottamaan lattialle vaikka hetkeksi halvaannuttavalla potkulla reiden lihaksiin ja juoksemaan niin lujaa kuin jaloista lähtee.

Baarissa järkevin tapa näiden riidanhaastajien kanssa on kertoa portsarille. Kyllä niillä tilannetajuakin on. Erään tutun tyttösen tiedän joutuneen useastikin ulos, joko liikaa humalaa tai huonoa käytöstä.

*clip*

Onko muuten joku muu huomannu sen että ne "ratsuväki äijät" on yleensä juuri niitä pahimpia naistenhakkaajia itse?

Itse asiassa minä olen joskus miettiny samaa. Oon päätynyt siihen tulokseen että ne paikkaa omaatuntoaan sillä toiminnalla. Meitä tietenki on moneen junaan mut noin olen sen yleistäny. :)

Vaikka mä ja 99.8% muista miehistä ei naisia lyö

Täysin off-topic mutta tuon valoisampaa prosenttiheittoa en ole kuullutkaan. Itse käyttäisin ennemminkin jotian tyyliin "minä ja 65% miehistä". Kyllä niitä naisenhakkaajia niin saatanasti on.
Toisaalta tämän tredin tapauksissa pieni pyörittely tahi avokämmen ihan paikallaan.

Täysin off-topic mutta tuon valoisampaa prosenttiheittoa en ole kuullutkaan. Itse käyttäisin ennemminkin jotian tyyliin "minä ja 65% miehistä". Kyllä niitä naisenhakkaajia niin saatanasti on.
Toisaalta tämän tredin tapauksissa pieni pyörittely tahi avokämmen ihan paikallaan.
Nojaa. Oliskohan noin.

Paljos prosentteina on sitten potentiaaliset miesten lyöjät? Itse en ainakaan ole koskaan nähnyt tarpeelliseksi nostaa nyrkkejä pystyyn. Itsesuojelutilanteita ei nyt lasketa, vaan tämmöinen baaritappelu tms.

Suurin osa miehistä ei välttämättä kyseenalaista sitä etteikö naisten puolesta vammautuminen tai kuoleminen ilman kummempaa perustelua olisi varteenotettava ratkaisu. Tätä heijastaa jo erittäin suuri asepalvelusorjuuden kannattaminen tai hyväksyminen.

Myöskin tiukkaan pinttynyt "naista ei lyödä" paradigma ja muu machoilu johtaa siihen haluttomuuteen ilmoittaa joutuneensa naisten väkivallan uhriksi.

Yli 100 tutkimusta on viitannut siihen että naiset ovat yhtä väkivaltaisia tai väkivaltaisempia lähisuhteissa (kuin miehet) ja väkivaltaisempia lapsille. Väkivaltaisia naisia usein diagnosoidaan ja väkivaltaisia miehiä rangaistaan. Silloin taas kun naisia rangaistaan, niin rangaistukset tuppaavat olemaan pienempiä vaikka teko olisi yhtä vakava miehellä.
-
Voisi kuvitella että valtiollinen ja kulttuurillinen mieshengen aliarvostaminen itsessään saattaa aiheuttaa väkivaltaisia purkauksia miehissä. Naisten väkivallan romantisoiminen tai vähätteleminen saattaa olla syy siihen miksi useat naiset eivät monien tutkimusten mukaan näe vääräksi pahoinpidellä viatonta miestä.

jos tasa-arvosta puhutaan niin ei sitä ikinä voi millään saada absoluuttiseksi. Just toikin, että noissa pahoinpitelytapauksissa mies saa kovemman rangaistuksen yms.
Esimerkiks just kun mies menee iskeen tai ehdotteleen jollekki muijalle niin sieltä todennäköisesti tulee avokämmentä(vai onkohan tää joku mun oma stereotypia), jos ei häntä kiinnosta. Jos nainen tekee saman miehelle niin eihän se näin mee. Oikeestaan tän threadin persusteella mies on aina se joka saa turpaansa:D

Esimerkiks just kun mies menee iskeen tai ehdotteleen jollekki muijalle niin sieltä todennäköisesti tulee avokämmentä(vai onkohan tää joku mun oma stereotypia), jos ei häntä kiinnosta.

Ei saatana kannattaiskohan vähän miettiä että onko sun iskulause nyt nii kovin hyvä? :hyper:

Ei saatana kannattaiskohan vähän miettiä että onko sun iskulause nyt nii kovin hyvä? :hyper:

oho oho...noo, koeviikko, ei voi olla pää kasassa enää tohon aikaan;)
Meinasin, että jos muija kävis perseeseen kii, nii siitä pitäis olla imarreltu tai jotai ja jos se ei oo äijälle ok niin turpiin tuli. Jos käy toisinpäin niin mies saa taas nassuun(varmaankin aika usein). Ei kyllä oo tehokas iskutapa, mut voihan noin käydä jos on sopivasti ottanu.:D

Piti jo sen "miten taistella koiraa vastaan" threadin perusteella perustaa vastaava "Miten taistella hullua naista vastaan" threadi. No,tää on tarpeeksi hyvä.

Kerran hyppäsi yksi muija niskaan kuristamaan ja toinen lätki edestä. No kukkuu,siinä miettiessäni sain pari kunnon osumaakin. Otin sitä niskassa olijaa ranteesta kiinni ja vetäisin pään yli. Yllättäen melkein kaatoi kirjahyllyn ja kenen vika...

Yksi muija uhkasi hakata mut ja kertoi kuinka tekisi mieli vetää turpaan. Sanoin et ota nyt iisisti ja että joutunen siis puolustamaan itseäni? Vastaus -" Vittu,uhkailetko sä mua? Sama uudestaan ja uudenlainen vastaus -" puolustaisitkin itseäsi etkä vaan puhuisi siitä!"
Eli ilmeisesti halusi pataansa? Ei saanut.

Baarissa yksi kävi kanssa päälle kuin höyryjyrä. Mitäs siinä,pää käsientakana piilossa ja vaudikasta peräytymistä. Tää kyllä päättyi kivasti kun kostoksi kävin panemassa sitä!

Kysynpähän vaan että mihin tämä lasten kurittamisen tabu johtaa? Äitien ja Isien pikku räkänokat tottuu siihen että vaikka mitä tahansa,mitä tahansa,tekee niin rangaistus on ensi tiukka halaus ja lopuksi ymmärtäväinen puhuttelu.

Kysynpähän vaan että mihin tämä lasten kurittamisen tabu johtaa? Äitien ja Isien pikku räkänokat tottuu siihen että vaikka mitä tahansa,mitä tahansa,tekee niin rangaistus on ensi tiukka halaus ja lopuksi ymmärtäväinen puhuttelu.

Tämä menee OT:ksi, mutta onko kurittaminen mielestäsi ainoa tuloksia tuottava tapa saada lapsi tottelemaan? Eikö ole vähän ristiriitaista, että ihminen, jolta pitäisi saada tukea ja turvaa, mäiskii turpaan? Luota siinä nyt sitten. Lasta voi kontrolloida monella muullakin tavalla.

Kieltäminenkin tehoaa hyvin kasvatettuun lapseen, ja näyttäminen vihaiselta on tehokas tapa, jos sitä vain ei käytä liian usein. Lapsi kyllä pelkää vihaista aikuista, jos kasvatus on kohdallaan. Sen sijaan hakkaamalla kasvatettu lapsi ei pelkää mitään, ja sellaista on täysin mahdoton kontrolloida.

Minusta taas on omituinen ilmiö kulttuurissamme, että lasten lyömistä pidetään jotenkin hyväksyttävämpänä kuin aikuisen tinttaamista. Jos joku antaa selkäsaunan lapselle, niin se on jotenkin ok kasvatuksen varjolla, mutta jos joku antaa selkäsaunan puolisolleen, niin se on poliisiasia. Minun silmissäni molemmat ovat yhtälailla laittomia väkivallantekoja, ellei kyse ole itsepuolustuksesta.

Ellei lapsi ole henkisesti sairas ja tämäntakia väkivaltainen (tänään tiistaina muuten tulee 4D-dokkari sellaisesta kersasta ja tämän perheestä), niin ei lapsen kurinpitoon väkivaltaa tarvita.
Töllössä on näytetty sellaista supernanny-sarjaa, jossa ammattikasvattaja opetti vanhempia pistämään ongelmalapsia kuriin ilman väkivaltaa. Yllättävän hyvin näkyi toimivan yksinkertaiset väkivallattomat tekniikat (kuten oikeanlainen tiukka puhuttelu tai väkivallaton rangaistus), joissa moni tavallinen tallaaja olisi jo antanut avokämmenen heilua.

Naamiokostaja: -Ja kurittaminen on automaattisesti turpaan mäiskimistä?
Kyllä sille fyysisellekkin kurittamiselle (luunappi, niskavilloista puristus ym.) on paikkansa. Ei sitä ole itsekkään junioorina kaikkea sanottua uskonut, mutta pieni tehostus on jo sitten saanutkin asian perille. Enkä kokenut silloin joutuneeni "pahoinpidellyksi" tai että luottamukseni vanhempiin olisi sen vuoksi järkkynyt. Tiesinpähän kuitenkin tehneeni pahasti väärin, kielloista huolimatta.

Joku viisas on joskus sanonut että ennen kuin hänellä oli lapsia, hänellä oli viisi teoriaa kuinka niitä kasvattaa. Sitten kun hänellä oli viisi lasta, ei hänellä enää teorioita ollutkaan. Saa nähdä miten omille teorioille vielä tulee käymään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom