Nainen puri miestä

Tuo amarillon muija kuulostaa ihan mun entiselle eukolle.. Blondi joka sai välillä kännissä ihme pömppejä ilman mitään syytä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Herranen aika sentään! :eek:

Ja siis yleinen käsitys on että nuita on paljon?! Eihän tässä vanha mummo uskalla ees baariin lähteä, jos tuollaisia ryntäilee vastaan...

Olisitte vaan mennyt pokelle ilmoittamaan. Eihän siinä mitään menetä, varsinkin jos vielä kaverias tinttas nyrkillä. :eek:

Heh tulee ex-muija mieleen noista. Sen jälkeen kun tuli ero niin kantoi oven taakse koiranpaskaa, puhuu musta AINA pahaa kaikille ja soittelee kännissä kavereittensa kanssa pilareita.

Pakko sanoa että ite kun on ovella niin en minäkään ihan hevillä uskoisi moista tarinaa, että ilman syytä on päälle käyty. Ja vaikka koittaisi olla mahdollisimman puolueeton ym. niin aika helpolla varmasti tyttö itsensä puhuisi pois ongelmista, jos vähänkin osaa valehdella ja tilanteella ei silminnäkijöitä olisi. Jotenkin sitä naisia uskoo vaan helpommin, jos molempien osapuolien humalatila on samanlainen.

No tässähän se varmasti syy miettiä kannattaako sinne pokelle mennä sanomaan. Ja tosiaan kännisille miehille ei tarvi ku vihjaista, että joku koski naiseen, niin lynkkaustunnelma nousee kattoon. Jätkä halutaan munista puuhun, eikä ketään kiinnosta sen kaverin näkökulma asiasta. Äkkiseltään kuvittelisin vastauksen pokelta olevan sarkastinen kuitti, että älä viitti itkeä iso mies. Satuttiko ilkeä tyttö. :D

Ei varmaankaan neidillä ollut pelkkää alkoholia veressä. Mutta tärkeämpään asiaan, käypä verikokeissa. Puremasta voi välittyä joitakin tauteja, joilta normaalisti suojaudutaan kortsuilla. Aika helvetin epätodennäköistä, mutta tiedä mitä tuollaisen akan ei-ajattelevassa päässä liikkuu. (joojoo, kaikki sekakäyttäjät ovat kuppaisia)

Otin takin hänen päältään ja nostin sitä narikkaan, kun tämä neitokainen päättää kouraista perseestäni. No, totesin vain neitokaiselle jotta pidähän ny näppis kurissa tilanteelle naureskellen. No, ei muuta kuin uudestaan kiinni perseeseeni, jolloin ojensin takin takaisin ja sanoin että voit minun puolestani jatkaa iltaasi toisessa ravintolassa. Siitäkös tämä neitokainen päätti riemastua. Ensin heitti takkinsa nurkkaan ja rupesi räkimään kohti ja raapimaan naamaani, samalla huutaen kuin sekopää. Ei siinä auttanut kuin ottaa neidin kätösistä kiinni ja pistää ne siististi solmuun selän taakse ja ohjata ulos. Vielä puoli tuntia myöhemminkin tämä neitokainen mesosi ravintolan portailla kuin multa menee työ ym. muuta paskaa.

Vaihda sukupuolet toisin päin, niin tiedät, millaista on olla naisena baarissa. ;)

No tässähän se varmasti syy miettiä kannattaako sinne pokelle mennä sanomaan. Ja tosiaan kännisille miehille ei tarvi ku vihjaista, että joku koski naiseen, niin lynkkaustunnelma nousee kattoon. Jätkä halutaan munista puuhun, eikä ketään kiinnosta sen kaverin näkökulma asiasta. Äkkiseltään kuvittelisin vastauksen pokelta olevan sarkastinen kuitti, että älä viitti itkeä iso mies. Satuttiko ilkeä tyttö. :D

Kiitoksia kaikille myötätunnosta. Valitettavasti olet inflames oikeassa ja lähes miten vain toimimalla olisin joutunut tilanteessa vain entistä huonompaan asemaan.

Siinä vaiheessa kun kaverikin oli saanut nenään olisivat poketkin varmaan jo uskoneet ettei neidillä ole kaikki kohdallaan mutta jotenkin se ei enää tullut siinä mieleen, harmi sinänsä.

Purema ei onneksi juurikaan läpäissyt ihoa, purukaluston muotoinen mustelma ennemminkin, joten tuskinpa tuossa on mitään tauteja päässyt siirtymään.

Mäyräkoira: -Niin meinaat että kun nainen äijälle mainitsee perseen puristelun häiritsevän häntä, käy tämä äijä naisen kimppuun räkien naamalle?

Yleensä seuraa ensin lisää kähmimistä, siitä seuraa lisää kieltoja ja lopuksi sitten äijä rupeaa haukkumaan huoraksi ja pihtariksi, ja arvostelemaan ulkonäköä. Näin siis mun kokemukset kähmivistä äijistä, miehet yleensä kyllä ovat minua kohtaan korrektisti käyttäytyneet.

Mutta en kyllä tuota tuon naisenkaan käytöstä ymmärrä. :rolleyes: Trinsessa joka tekee just niinQ haluaa, jota ei torjuta, ja "Kaikki miehet on sikoja!!11!1!1!!"-syndrooma.

Minulle kävi eräässä duunin dokausillassa niin, että täysin tuntematon noin 50-vuotias nainen tuli huutamaan minulle, että minä olin vittuillut hänelle. En muista edes ikinä nähneeni kyseistä naista (paikalla oli muutakin jengiä) ja olin tietenkin ihan äimän käkenä. Nainen huusi kuin hyeena ja oli jo tulossa päälle niin kävihän siinä jo itseäkin vituttamaan.
Humalassa, kun olin itsekin niin nostin nyrkit pystyyn löin vasemman suoran jonka jätin pari senttiä vajaaksi ja totesin, että kusipää suksii vittuun tai kuolee.
Aikaisemmin naisen kaverit olivat vain naureskelleet vieressä mutta nyt kiskoivat kaverinsa nopeasti pois ja lähtivät paikalta.

Minä kehtaan väittää, että kenelläkään ei ole pakko kuunnella vittuilua ja olla hyökkäyksen kohteena oli hyökkääjä kumpaa sukupuolta tahansa.

En tiedä kyl ite olisin varmaan napannu tukasta ilmaan. Tai laittanu mun yhen naispuolisen ystävän sen kippuun jälkeen päin :D Sattuu kyl ihan vitusti kun joku puree mua puri yks muija kerran selkään. Tosin se oli sukulainen ja yritin piirtää sille viiksiä kun se oli meikannu mut kun olin sammunu.

Itelle kävi joskus ehkä 4 vuotta sitten baarissa niin, että joku tuntematon eukko päätti lyödä meikäläistä nyrkillä rintaan kulkiessaan mun ohi. En tuntenut tyyppiä, enkä ollut hänelle mitään sanonut. Ilmeisesti mun naama ei miellyttänyt. Kohtuu erikoinen veto silti.
Känniset naiset on parhaita :jahas:

se ei vaa tykänny susta.. mulle kävi niin, että joku nainen katto mua silmii ku oli tulossa poikaystävän kanssa kohti.. no toi sankari löi sitten ihan täysiä rintaan, suoraa solar plexukseen. ilmat jos ei ois menny pihalle ihan totaalist ois varmaa saanu tuopist päähä se kaveri.. vituttaa tommoset.

Kerran muistan olleeni puruluuna. Itse tosin kutittelin sun muuta, mutta vähän meni minulta ohi. Lievästä humalatilasta johtuen en silloin juurikaan mitään kipua tuntenut.
Loppusaldona 4 hyvänkokoista mustelmaa toiseen hauikseen. Seuraavina päivinä oli varsinainen nautinto olla ulkona pakkasessa. Kylmyys aiheutti huomattavasti lisäkipua.

Kävelin vieraalla paikkakunnalla baarissa tanssilattialla, nainen alkaa takomaan mun rintaa nyrkeillä vauhdilla 4 iskua / sekunti itkien samalla. En ollut ikinä nähnyt kyseistä henkilöä, en varmasti ollut tehnyt hänelle tai läheisilleen mitään pahaa tms. Hakkasi pari sekuntia kun en hämmästykseltä (ja ehkä känniltä) edes tajunnut aluksi mitä tapahtuu. Sitten se vaan meni pois ja mä jäin siihen möllöttään ihan öönä. Ehkä sen piti vaan purkaa paineita.

Kerran juttelin muutaman tyypin kanssa yhden huvikeskuksen (juottolan) pihalla. Oli tärkee juttu kesken, en kiinnittänyt huomioo naiseen joka tuli siihen viereen. Nainen kysyi "kellä teistä on pilotti?". Katsahdin omaa takkiani, totesin "mulla saattaa olla" ja jatkoin juttua miekkosten kanssa. En ees kattonu tyttöön päin. Sitten se kysyi "onks teistä jollain six-pack?", johon vastasin jotain "mulla oli joskus" tai jotain semmosta, vieläkään en ees vilkassut muijaa. Sitten välähti silmissä. Muija tinautti mua suoraan ohimoon niin kovaa kun lähtee, oli kuulemma ottanut suunnilleen vauhtia siihen lyöntiin. Löi sillai takaa/sivulta etten nähnyt kyllä yhtään sen tulevan, vielä kun olin pienessä hönössä. Kun sain itteni siitä kerättyä, muija oli poissa. Kukaan paikallaolleista ei tiennyt kuka se oli, minkä näkönen se oli tms.. etin sitä sitten sokkona loppuillan kysyen jokaiselta muijalta "löitkö sä mua?", tarkoituksenani syödä sen kissa/koira/marsu kostoks, koska eihän naista saisi lyödä takaisin.. vitutti. Paljon. Ja siitäkin jutusta olen varma, ettei se ollut kukaan tuttu tai kukaan kenenkä läheiselle olisin mitään tehnyt. Eli täysin syyttä.

Eniten vituttaa kun muijat potkii munille ilman syytä. Se kun sattuu ihan helvetisti. Siinä kun jätkät leikkimielisesti tönäsee toisiaan olkapäähän, sillai "senkin veijari kun minua kiusoittelet, nyt kyllä tönäisen sinua olkapäähän", niin muijat on "senkin veijari, särjenpä sinun pähkinäsi" ja *crunch*. Sorry OT:sta, piti vähän purkaa vanhoja juttuja ettei nukahda ennen aamukahvia..

Kun olin 15v. yks muija teki mitä erikoisempia tempauksia mulle...joskus oli kertakaikkiaan hermo vähän koetuksella.

Olimme kerran pyöräilemässä uimamontulle juomaan kännejä, mä poljin ja se saakelin riikinkukko istui repsikalla takana. Mun oli sitten pakko kävästä kusella kun alko takahampaat kellumaan. Hyppäsin pois pyörän selästä ja kusta lorottelin heinikossa ojanpenkalla. Mun edessä oli lehmien laidun ja olis se perhana vanhasta tottumuksesta pitänyt arvata että se muija ei malta olla ihmisiksi.
Juuri kun olin ravistelemassa se huusi takavasemmalta mulle että hei kato mitä mä löysin! Vittu mä käänsin pääni niin vola, saakelin narttu paiskas LEHMÄNPASKAA paljaalla kädellä suoraan mun naamaan. Sillä oli hirveen hauskaa kun se nauro siinä kaksinkerroin mulle, kun lämmintä paskaa valui naamasta eikä sieltä vellin seasta näkyny kun silmät keskeltä.

:curs: :urjo:

Tarina ei kerro mitä sitten tapahtui...

:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom