Nainen puri miestä

Sen verran pakko lisätä ettei tosiaankaan pidä alkaa ketään pieksämään, usein siitä seuraa vain lisää ongelmia. Mutta tosiaan ei pidä alistuakaan tälläisen käytöksen edessä, jonkin verran voi voimakeinojakin käyttää mm. kurkusta puristamisen/maahan viemisen tapaan, ja se on ihan oikein se.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tottahan jokainen ymmärtää itsensä puolustamisen tällaisessa tilanteessa oikeutetuksi, mutta edelleen uskon miehillä olevan ongelmana "älä lyö naista"-fraasi. Vaikka sitä ei itse tahtoisikaan kyseisessä tilanteessa noudattaa, niin kummasti niitä tuttuja ja tuntemattomia puolustajia sille sekoilevalle tyttöselle löytyy. Jokainen "alfauros" näkee tilaisuutensa tulleen ja sitten vedetään naisenhakkaajaa porukalla kuuppaan.

Eli helppo sanoa, että läpsäyttäkää nyt vähän edes, ei ne muuten opi. Usein siitä seuraa vähintään yksi selkkaus lisää sivustakatsojien kanssa. Pahimpia tietenkin nämä naiset, jotka ymmärtävät vielä röyhkeästi käyttää hyväkseen tätä ja huutelevat ja riehuvat toisen suuttumiseen asti ja sitten hipsivät lähimmän miehen taakse ja luottavat siihen, että hän hoitaa tappelun.

Helpointa varmaan tilanteen mukaan blokata muija ja vaihtaa maisemaa.

Nii no siksi ei pidä LYÖDÄ naista ;)

Mutta joo, en ole mies joten en tiedä. Itse ainakin nappaisin kurkusta kiinni ja/tai vääntäisin maihin, oli nainen tai mies joka alkaisi mua puremaan :jahas:

Nii no siksi ei pidä LYÖDÄ naista ;)

Mutta joo, en ole mies joten en tiedä. Itse ainakin nappaisin kurkusta kiinni ja/tai vääntäisin maihin, oli nainen tai mies joka alkaisi mua puremaan :jahas:

Tämä nyt menee vääntämiseksi, mutta esimerkiksi täydessä ravintolassa tarraat naisen kurkkuun ja heilautat maahan, niin...no testatkaa.:D

Onneksi suurin osa naisista on hyväkäytöksisiä ja ihania, eikä suinkaan Virpi Butteja.

Joo, ei todellakaan lyödä naista ravintolaympäristössä, tai tehdä muutakaan väkivaltaista. Pahemmin siinä itseään vain satuttaa. Sama juttu on myös siinä tapauksessa, että kun näkee itse naiselle tehtävän väkivaltaa, niin siitä kerrotaan henkilökunnalle. Riippuen tietenkin akuutista avuntarpeesta.

Lisäksi jos mies lyö naista itsepuolustukseksi ja asia menee oikeuteen tai julkisuuteen, miehen sanaan voidaan suhtautua melkoisen epäluuloisesti.:jahas:

Lisäksi jos mies lyö naista itsepuolustukseksi ja asia menee oikeuteen tai julkisuuteen, miehen sanaan voidaan suhtautua melkoisen epäluuloisesti.:jahas:

Se on sitä tasa-arvoa :rolleyes:

Tämä nyt menee vääntämiseksi, mutta esimerkiksi täydessä ravintolassa tarraat naisen kurkkuun ja heilautat maahan, niin...no testatkaa.:D

No ei tää mtn vääntämistä ole. Kuten sanoin en ole mies joten en voi täysin ymmärtääkään. Enkä todellakaan alkaisi ketään lyömään.

Ravintolaympäristössä riittää kauemmaksi itsestään tönäiseminen, ja esim portsarille kertominen [jota osa piti naurettavana vaihtoehtona, jota se EI ole], itse ainakin sanoisin pokelle että mees antaa pikku puhuttelu tolle akalle tai lähetä se nakkikioskille ostamaan ruokaa kun täytyy nälkäänsä toisten käsiä pureskella. Piti oikein tsekata omalta ukolta että miten se reagois jos joku tulisi tuollaista valittamaan, niin vähintäänkin kyllä kuulemma kävisi puhuttelemassa ks naista että mistäs oikein on kyse. Jos yhtään outo/liian humalassa oleva akka niin pihalle lentäis kuin leppäkeihäs, ei sitä naisen puolella automaattisesti olla.

Tuo maahan vieminen/kurkusta kiinni ottaminen on lähinnä muihin tilanteisiin, ei ehkä ravintolassa toimivin keino. Tässä ketjussa nyt puhuttiin muistakin kusipäistä kuin baarissa kikkailevista ämmistä :)

Edit: Itseasiassa, mies tuossa vielä huuteli että naisten ei ylipäätään pitäisi juoda. Suurinosa kännisistä akoista on kuulemma vitun ärsyttäviä ja huonosti käyttäytyviä rääväsuita ja posken soittajia. Akat lentää baarista ulos siinä missä miehetkin.

Edit: Itseasiassa, mies tuossa vielä huuteli että naisten ei ylipäätään pitäisi juoda. Suurinosa kännisistä akoista on kuulemma vitun ärsyttäviä ja huonosti käyttäytyviä rääväsuita ja posken soittajia. Akat lentää baarista ulos siinä missä miehetkin.

:lol2:

Olen joskus huomannut saman. No onneksi ei ihan kaikki ole sentään sellaisia! Vaan osa on niitä ihan mukavia. Jotkut jopa ihania..;) Poken ammatissa tuo ärsyttävyys saattaa kyllä korostua. Näkee kaikenlaista räpättäjää...

Jos sä otat jotai muijaa pillistä kiinni baarissa tai läpsäset sitä pannuun saatikka laitat sen lattialle lukkoon, niin sen jälkeen sulla on asiakkaiden lisäksi myös portsarit kimpussa ja kyyti on kylmää, joten turha tulla ehdottelemaan että pitää laittaa takas. Naisilla ei oo oikeesti vitunkaan hajua siitä miten tällaset naisten suorittamat, miehiin kohdistuvat pahoinpitelyt menee.
Mun mielestäni ainoa oikea tilanne tossa on juuri se, ettei tee mitään koska tää on vaan taas yks niitä tilanteita joissa mies ei voi voittaa, koskaan.

Niin totta. Kyllä omaa sukupuoltaan saa välillä hävetä huolella baarissa ollessa...:rolleyes: Silloin ei voi kun miettiä, että en kai mä ole tuollainen kännissä, enhän? :eek:

Onhan nuo rinsessat tuttuja :D...

15 vuotiaana istuskelin teini discossa, olin juuri puhumassa puhelimessa, ja samalla nasahtaa jonkun tuntemattoman prinsessan nyrkki nenään. Siinä kerkesin hetken verta maistella suussa, jotka sitten sylkäisin prinsessan naamalle ja sanoin että "nyt jos et lähde niin turpaan tulee niin että tukka lähtee". Prinsessa poistui, enkä edes älynnyt kysyä että miksi piti nenään täräyttää

Jos mua tulis joku vieras muija puremaan niin heti shoottaisin, ohittaisin guardin ja menisin backmounttiin josta lopettaisin rear naked pokella!!11

Jos mua tulis joku vieras muija puremaan niin heti shoottaisin, ohittaisin guardin ja menisin backmounttiin josta lopettaisin rear naked pokella!!11

LOL :D , itse ehkä runnuttaisin vielä ennen backmountia hetken sidemountista.

Joo kyl tää on selvästi tasa arvo kysymys. Naiset saa tehä mitä haluu mut sit ku mies nipistää naista perseestä niin heti ollaan haastamassa oikeuteen raiskauksesta:curs:

Mun ex-muija kynsi ja puri ihan helvetisti, jos joku ei mennyt sen mielen mukaan. Esim. Mun puhelimeen tuli teksiviesti niin se muija otti sen puhelimen ja alkoi lukemaan sitä. Jos yritin ottaa puhelinta takaisin niin se puri ja kynsi.
Kerran taas se kynsi niin, että veri valui ja minä tuuppasin sen sohvalle istualleen niin sen reaktio oli seuraava: Se lähti kavereiden luokse ja kertoi kaikille, että olin hakannut sen. Sitten sen amis-luuseri-pillurinki-pellet uhkaili mulle, että ne hakkaa mut kostoksi. Ja ex oli taas tyytyväinen.

Toi kuulostaa NIIIIN tutulta, itse en tälläisessä suhteessa ollut, mutta eräs pariskunta jonka molempien ystävä olen, illanvietoissa yleensä aina alkoi näiden kahden kesken tappelu/huutaminen ja muija raapimaan/tuhoamaan omaisuutta sitten lukkiudutaan johonkin huoneeseen ja huoneesta tullaan ulos huutaen ja muija lentää asunnosta ulos. Muutaman kerran nämä tappelut ovat menneet siihen että miehellä on naamassa arpia jotka ovat jääneet raapimisesta, ja muija sanoo miehen lyöneen tätä,(en epäile yhtään, etteikö hermot menisi) mutta ei ainakaan kovin kovaa koska tämä mies on n.80kg nyrkkeilijä. Nyt asiat ovat rauhottuineet kun he erosivat ja jopa ovat puheväleissä nykyään eivätkä tappele jos ovat viettämässä iltaa yhdessä.

Tämä asia ei välttämättä liittynyt aiheeseen mitenkään, mutta oli päästävä avautumaan tästäkin asiasta.

Miltäköhän näyttäis väkivaltatilastot, jos kaikki miehet tekis vähän aktiivisemmin ilmotuksia naisilta kohtaamaltaan väkivallalta? :D

LOL :D , itse ehkä runnuttaisin vielä ennen backmountia hetken sidemountista.

Pitääkö kaikki heittää aina leikiks. Jumalauta, aikuiset miehet.

Kyllä mä viimestelisin sen kunnon nakkikioskiheijarilla maksankärkeen.

Kyl noi naisten(kin) tekemät väkivaltateot pitää IMO ilmoittaa, että ne naiset parhaimmillaan saadaan laitettua hoitoon, ei ole ihan normaalia käytöstä ihmiseltä kännissä tai selvänä hyökkäillä viattomien kimppuun, Sitäpaitsi aina jokaiselle hevoselle löytyy se kengittäjä, eli vaaraksi ovat itselleenkin,., Vaikka mä ja 99.8% muista miehistä ei naisia lyö ku niin on vaan asiat, niin aina löytyy hullu pirinarkki joka voi vetää prinsessan keuhkot sisään puukolla..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom