Nainen puri miestä

Kun olin 15v. yks muija teki mitä erikoisempia tempauksia mulle...joskus oli kertakaikkiaan hermo vähän koetuksella.

Olimme kerran pyöräilemässä uimamontulle juomaan kännejä, mä poljin ja se saakelin riikinkukko istui repsikalla takana. Mun oli sitten pakko kävästä kusella kun alko takahampaat kellumaan. Hyppäsin pois pyörän selästä ja kusta lorottelin heinikossa ojanpenkalla. Mun edessä oli lehmien laidun ja olis se perhana vanhasta tottumuksesta pitänyt arvata että se muija ei malta olla ihmisiksi.
Juuri kun olin ravistelemassa se huusi takavasemmalta mulle että hei kato mitä mä löysin! Vittu mä käänsin pääni niin vola, saakelin narttu paiskas LEHMÄNPASKAA paljaalla kädellä suoraan mun naamaan. Sillä oli hirveen hauskaa kun se nauro siinä kaksinkerroin mulle, kun lämmintä paskaa valui naamasta eikä sieltä vellin seasta näkyny kun silmät keskeltä.

:curs: :urjo:

Tarina ei kerro mitä sitten tapahtui...

:lol2:
Tuossa tilanteessa oisit ollu oikeutettu laittaan muijan maahan ja vääntään omat tortut hänen naamalleen.:urjo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minulla on kaverityttöjä, joiden baarikäyttäytymiseen yhteen aikaan kuului toisten pureskelu aika pahoillekin mustelmille, käsivarret ja niskat lähinnä kohteina. Se oli heidän mielestään vaan todella hassunhauskaa (luonnollisesti hirveässä jurrissa). Uhreina olivat siis kaverit ja seurueeseen eksyneet miehet, mutta en muista, että ikinä olisi väkisin käyty random tyyppeihin hampailla kiinni. Onneksi pääsivät siitä villityksestä yli, se oli aika rasittavaa. Eikä vähiten sen takia, että onhan tuntematonta tyyppiä vastaan helppo puolustautua miten vain, mutta mitäs teet kun oma kaveri käyttäytyy huonosti, ei ymmärrä mistä hiillyt. Noh, on sitä elämässä isompiakin ongelmia onneksi...

Miks kaikki sanoo että "oisit sanonu pokelle"? Mitä helvatan hyötyä siitä on, suurin rangaistus sille emännälle kuitenkin olis se että joutus pihalle, jos se poke siis sattuisi uskomaan. Parasta olis varmaan antaa se rangaistus sille ite samantien. Tosin jos niin tekee niin siitä seuraa varmaan joku joukkolynkkaus kun "eihän naista saa lyödä".

Itsehän olisin toiminut 99% varmuudella samanlailla kuin asianomistajakin eli jäänyt vaan suu auki ihmettelemään enkä ois tehny mitään.

Kaverin entinen osasi järjestää pari "tilannetta" baareissa. Tytöllä oli ehkä vähän ongelmia alkoholin kanssa, ja baarissa tai grillijonossa hän saattoi käydä potkaisemassa ja haistattelemassa jotain kaveria jonka käytös ei miellyttänyt. Arvaahan sen että ne kaverit yleensä rupesivat haastamaan riitaa meidän seurueen miespuolisten kanssa. Onneksi ei tappelemaan jotunut sen akan takia...

Sitähän on tutkittukkin ainakin epävirallisesti (Helsingin Sanomat), että naisilla on heikompi kyky nähdä konkreettiset väkivaltatilanteen uhat varsinkin humalassa. Naiset pelkäävät usein jotain abstraktia uhkaa, kun taas öinen grillijono ei heistä tunnu uhkaavalta. Tosin harvemmin nainen joutuu yleisellä paikalla suoran väkivallan kohteeksi kuin mies.

Edit: ehec, mielestäni pokelle sanominen on tuossa tilanteessa aivan oikea ratkaisu. Tuolla itse tehdyllä rankaisulla voi olla huonot seuraukset, oli sitten kysessä mies tai nainen. Poken työhön kun kuuluu valvoa sitä järjestystä ja poistaa häiriköt. Ja uskon että rutinoitunut poke on nähnyt tarpeeksi humalassa väkivaltaisia naisia uskoakseen tarinan.

Vaikkei se pureminen välttämättä niin paljon sattuisikaan niin kiva miettiä minkä vitun hepatiitin siitäkin voi saada. Ei sikäli että haluaisin pelotella ketään mutta ko riski on aina olemassa jos joku ko tautia kantava kilipää sinua alkaa puremaan.

Harmittavan monet naiset heittäytyy ihme sekopäiksi humalassa (saati aineissa). Kerran Kuopiossa törmäsin eräässä ravintelissa nuoreen, ehkä n.20 v naiseen joka käveli ympäriinsä ja repi miehiä vaatteista ja töni. Itsekin seisoskelin tiskin vieressä ja yhtäkkiä joku repäisee takaa paidasta voimalla ja horjahdan vähän taaksepäin. Mietin että mitäs helvettiä, no tämä neitohan se siellä puuskuttaa ja puskee päälle. Otin vaan pari hieman nopeampaa askelta etuviistoon ja annoin neidon mennä ohitse. Hieman huvittunut / hömelö olo kyllä tuli, ja kun seurasin touhua niin lähes kaikille vastaantuleville miehille sama homma. Vaatteista repimään ja tönimään, joskus vähän nyrkkiäkin tarjosi.

Nuorempana kotikylällä oli myös eräs neiti joka soitti poskeaan kaikille, ja oli mentaliteetilla "Olen kylän prinsessa, vedän sinua turpaan olit sitten mies tai nainen, mutta jos minuun koskette niin saatte katua." Hetken mielijohteesta sitten kerran humalapäissäni menin jututtamaan tätä prinsessaa, ja jotenkin se kääntyi pieneksi sanaharkaksi ja neito alkoi olevinaan käyttäytyä agressiivisesti. No minä sitten käyttäydyin vitutuspäissäni yhtä uhmakkaasti takaisin niin se rauhottukin kummasti kun ei vastapuoli mennytkään paniikkiin eikä ollut amisteroja ympärillä varmistamassa selustaa.

Ja yksi tapaus tässä vähän aikaa sitten oli, kun kaveriani eräs neito poltti tupakalla silmään raivareissaan. Kaveri ei ollut tehnyt tytölle mitään, juteltiin vaan porukalla tämän poikaystävän kanssa, eikä kyseessä ollut mikään "uhittelutilanne" tms. No onneksi kaveri sai silmän kiinni ja tupakka sihahti yläluomeen eikä avonaiseen silmään. Mukavasti se silmä turposi ja punotti kuitenkin viikon verran. Siinäkin kyllä pitää sanoa että sitä henkilöä suojeli sukupuoli, jos ois mies saman tehnyt niin olisi kyllä läski tummunut ja huolella mutta eihän sitä pientä naista voi eikä saa kurmottaa. :jahas:

Siinäkin kyllä pitää sanoa että sitä henkilöä suojeli sukupuoli, jos ois mies saman tehnyt niin olisi kyllä läski tummunut ja huolella mutta eihän sitä pientä naista voi eikä saa kurmottaa. :jahas:

Tasa-arvon nimissä kyllä upotan nyrkkini päällekäyjän naamaan sukupuoleen katsomatta. Miten te luulette että tyypit oppisivat virheistään jos te annatte heidän vaan jatkaa läpsimistä. Hehän luulevat sitten että saavat tehdä mitä haluavat ilman mitään seuraamuksia pelkästään sukupuolensa vuoksi.

Periaatteessa olen sitä mieltä, että naisia ei miehet lyö, mutta tuollaisten naisten kohdalla on ehkä parempi tehdä poikkeuksia sääntöön. Jos nainen on selkeästi agressiivinen ja itse käymässä kaikkien päälle niin pakkohan jonkun on se palauttaa ruotuun...

Tämä on vaarallinen keskustelunaihe. Yllättävää, ettei kukaan ole tullut haukkumaan miehiä, jotka ajattelevatkin lyövänsä kimppuunsa käyvää naista. Ihmisen reaktioaika on noin 0.15s ja tietoinen ajattelu vie vähintään 0.5s. Ensimmäisen viestin ranteen pureminen ja silmän polttaminen tupakalla ovat kyllä niin selviä hyökkäyksiä, että itse olisin tainnut vastata nyrkillä ja ajatella myöhemmin. Tietysti jos olisin nähnyt hyökkäyksen tulevan ajoissa, olisin vain vetänyt käteni pois tai tarttunut tupakkaa pitelevän käden ranteeseen, mutta oletan että purija toimi nopeasti ja tumppaaja hyökkäsi sivulta. Yleisesti ottaen en suosittele käyttämään väkivaltaisiin naisiin enempää voimaa kuin on välttämätöntä uhan poistamiseksi. Rankaiseminen kannattaa jättää oikeuslaitokselle.

Itseäni poltettiin tupakalla Turussa rantalaivoilla. Noin vuosi sitten olimme istumassa kesäiltaa kavereiden kanssa Turun jokilaivaterasseilla. Huomasimme siinä sellaisen kolmen naisen seurueen jolla oli sopivasti kolme vapaata paikkaa pöydässä, joten päätimme mennä juttusille. Keskustelu sujui ihan normaalisti muuten mutta vieressäni istunut tyttö ei juuri mitään sanonut. Katsoi vaan vähän alta kulmien...

No yhdessä vaiheessa huomasin että joku poltti käteeni. No neitohan oli tökännyt tupakalla "vahingossa" käteeni. Oho sori!.. Ei siinä mitään mutta sama toistui vielä kahdesti ja viimeiseillä kerralla tupakasta putosi tulipää.. Jotenkin ei mene enää läpi se "vahinko", vaikka tyttö vähän humalassa heiluikin! Totesin vaan että "voitko lopettaa sen tökkimisen?" Vaikka teki mieli tehdä vähän muutakin... Muu tyttöporukka oli ihan mukavia, mutta eivät kaverinsa toimiin puuttuneetkaan. Tosin eivät varmaan edes huomanneet.

Tapailin kesällä yhtä tyttöä jonka kaverilla oli ilmeisesti tapana ruveta "äijäilemään" humalassa. Baarissa joku mies tönäisi tätä vahingossa ja siitähän riemu repes. Muija kävi tätä tönäissyttä rinnuksiin kiinni ja yritti potkia minkä kerkesi. Harrastuksena oli muuten kickboxing... No myöhemmin illalla sama mimmi raivaa kyynerpäätaktiikalla tilaa Hesburgerin jonossa. Jos olisi ollut mies, olisi varmaan saanut tappelun aikaiseksi. Naisena... Lähinnä hämmennystä.:jahas:

Yleisesti ottaen en suosittele käyttämään väkivaltaisiin naisiin enempää voimaa kuin on välttämätöntä uhan poistamiseksi. Rankaiseminen kannattaa jättää oikeuslaitokselle.

Totta tuokin.
Meikäläisen ex-tyttöystävä kävi aina silloin tällöin humalassa väkivaltaiseksi, puri, raapi, löi ja muuta mukavaa. Sen kanssa tuli aina toistettua sama kuvio, eli väänsin mimmin maihin, istuin päälle ja pidin kädet lukittuna lattiaan niin kauan, että rauhoittuu. Siihen ei onneksi yleensä kovin kauaa mennyt... Tuokin tosin julkisella paikalla ja tuntemattomalle naiselle, niin voi olla, että tulee joku "sankari" pelastamaan tilannetta...

Tietysti jos olisin nähnyt hyökkäyksen tulevan ajoissa, olisin vain vetänyt käteni pois tai tarttunut tupakkaa pitelevän käden ranteeseen, mutta oletan että purija toimi nopeasti ja tumppaaja hyökkäsi sivulta.

Mitenkään nopea tapahtuma tuo ei ollut mutta ennen kuin hampaat painuivat käteeni en tajunnut mikä tytöllä oli mielessä.

Noin varttituntia aikaisemmin toinen ennestään tuntematon, kaunis ja vieläpä varsin selvän oloinen nainen otti hetken jututtamisen jälkeen minua hellästi kaksin käsin poskista kiinni ja kehui ulkonäköäni. Joten kun tämä blondi otti kiinni kädestäni ja alkoi nostaa sitä pidin sitäkin aluksi vastaavana hellyydenosoituksena...

Mun ex-muija kynsi ja puri ihan helvetisti, jos joku ei mennyt sen mielen mukaan. Esim. Mun puhelimeen tuli teksiviesti niin se muija otti sen puhelimen ja alkoi lukemaan sitä. Jos yritin ottaa puhelinta takaisin niin se puri ja kynsi.
Kerran taas se kynsi niin, että veri valui ja minä tuuppasin sen sohvalle istualleen niin sen reaktio oli seuraava: Se lähti kavereiden luokse ja kertoi kaikille, että olin hakannut sen. Sitten sen amis-luuseri-pillurinki-pellet uhkaili mulle, että ne hakkaa mut kostoksi. Ja ex oli taas tyytyväinen.

Itsellenihän kävi ex ja sen kaveri yhtäaikaa läpsimään päähän. Työnsin nämä kauemmaksi ja siskoni tuli väliin sen jälkeen. Myöhemmin kuulin pieksäneeni exäni, heittäneeni katuojaan ja lähettäneeni natsijengin perään. Gg prinsessat taas.

Noi pikku-rinsessojen päällekäymiset on aika tuttua juttua.

Mutta mua joskus naurattaa tietty "oikeudenmukaisuus" mitä eräs naistuttavani jakeli väkivaltaisessa suhteessa miehelleen.

Mies oli todella mustasukkainen ja luulosairas. Rakastajat oli kuulemma aina juuri ehtineet alta pois kun hän oli tullut kotipihaan. Monesti tuli turpaan oikein perkeleesti. Muija vuosien saatossa kypsyi turpaan ottamiseen ja alkoi vetämään takaisin. Kosto oli suloista. :D
Mm. vanhalla lankapuhelimella ( missä pyöritetään numerot ) täysillä riehuvaa ukkoa päähän. Perään rautaisella henkarilla pienempiä kuhmuja isoon kuhmuun.
Mamma yritti lisäksi ajaa mm. 127 Fiatilla ukkonsa päälle, tämä konkkasi kaunalosauvoilla karkuun kun toinen jahtaa hullunkiilto silmissä Fiatilla takaa. :D
Onhan noita lisääkin helvetisti muttei kehtaa ihan kaikkia edes kertoa..

Noi pikku-rinsessojen päällekäymiset on aika tuttua juttua.

Mutta mua joskus naurattaa tietty "oikeudenmukaisuus" mitä eräs naistuttavani jakeli väkivaltaisessa suhteessa miehelleen.

Mies oli todella mustasukkainen ja luulosairas. Rakastajat oli kuulemma aina juuri ehtineet alta pois kun hän oli tullut kotipihaan. Monesti tuli turpaan oikein perkeleesti. Muija vuosien saatossa kypsyi turpaan ottamiseen ja alkoi vetämään takaisin. Kosto oli suloista. :D
Mm. vanhalla lankapuhelimella ( missä pyöritetään numerot ) täysillä riehuvaa ukkoa päähän. Perään rautaisella henkarilla pienempiä kuhmuja isoon kuhmuun.
Mamma yritti lisäksi ajaa mm. 127 Fiatilla ukkonsa päälle, tämä konkkasi kaunalosauvoilla karkuun kun toinen jahtaa hullunkiilto silmissä Fiatilla takaa. :D
Onhan noita lisääkin helvetisti muttei kehtaa ihan kaikkia edes kertoa..

Itse ihmettelen miten joku tällaisessa suhteessa edes elää. On se kumma kun eläinkin tajuaa olla koskematta sähköpaimeneen toista kertaa mutta jotkut pösilöt ottavat turpaan vuodesta toiseen, tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.

Aika levottomia juttuja. Älkää jääkö liiaksi ihmettelemään tommoisten sekopäiden tekoja vaan pamauttakaa takaisin. Ehkä naista ei viitsi ihan turpiinkaan vetää, sen ymmärrän ja itsekin kyllä varoisin nyrkillä naamaan mosauttamasta, mutta kyllä sitä voi kurkusta napata kiinni ja kuristaa, heittää maihin tms jotenkin satuttaa ja alistaa. Ei tollasta käytöstä pidä niellä ja ottaa mitä tahansa paskaa vastaan sen takia että tekijä on nainen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom