Nainen pelastajaksi, millainen ohjelma?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja flyte
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No oon nyt pitänyt juoksun koko ajan ohjelmassa mukana. Ihan pk-lenkkejä ja sitten noiden fyysisten jälkeen (jos ne menee edes läpi) lisään vk-lenkkien määrää.

Joo tsemppaukset täältäkin! Mul on vahva usko, et molemmat saa noi testit handlattua oikein hyvin :) Ja tosi hyvä, että ootte saaneet juoksun pidettyä messissä molemmat ainakin jollain tavalla, niin on senkin suhteen huomattavasti parempi tilanne kun viimeks!

Mä sain magneetista semmoset uutiset, että polvessa ei ollutkaan kulumaa, niin kun oltiin luultu, vaan polvinivel on turvoksissa, ja etureiden kiinnekohdassa on vähän häikkää kans. Positiivista on kuulemma se, että tämmöset vammat paranee, mutta negatiivista se, että siinä menee aikaa, koska polvi on kuitenkin koko ajan vähän käytössä. 5viikkoa oon nyt ollut tauolla jalkatreenin/juoksemisen osalta, ja vielä on vajaa pari kuukautta jäljellä.

Penkki sujuu tosi hyvin, tänään sain vedettyä 20 toistoa 45 kilolla, ja maksimitkin on noussut tosi paljon. Leukojen suhteen sen sijaan jumitan, enkä oo ihan varma, miten mun kantsis niiden treenaamista jatkaa. Tasasen epätasasesti päivästä ja muusta treenistä riippuen teen sarjoja 3-5 toistolla. Ehkä mä alotan sen twenty pullups -ohjelman, jos sillä sais tän treenin vähän noususuhtaisemmaks...

Tilannepäivitystä:

Sisäreisi/nivunen on kunnossa, eli selvisin säikähdyksellä ja tuo parani tälläkertaa 1,5 viikossa. Mutta sunnuntaina iski kaamea flunssa.. kuumetta ei ole, pelkkää räkää ja pärskimistä, mutta en uskalla tänään(kään) mennä salille koska olo on selkeästi huonompaan suuntaan. No, toivotaan että tää on pikaisesti ohi.

Mutta oispa kiva jo päästä kokeilemaan miten toi penkki sujuu. Muissa liikkeissä oonkin tehnyt jo pidempiä sarjoja että tiedän kyllä ettei niissä ole ongelmaa.

Juoksu kulkee, sali ei. Onks tää nyt jotenkin vähän väärinpäin :D Noh, katsellaan. Tammikuussa sitten viimeistään kouluun ;)

Mulla on flunssa. Ihan uskomatonta, että tämäkin vielä. Tai sitten tämä on vain seuraus siitä, kun on ollut vähän koiran yllättävän kuoleman takia murhetta ja vastustuskyky alhaalla. En todellakaan ole treenikunnossa ja hyvin epätodennäköisesti ensi viikolla testikunnossa, joten näköjään nyt sitten kuitenkin menee syksyn hakuun. Sali ei kyllä kovin hyvin ollut kulkenutkaan, mutta kyllä siellä testirajoilla koko ajan mentiin. Pitää nyt alkaa selvittämään, että missäpäin Suomea pääsee ensimmäiseksi suorittamaan syksyn fyysisiä.

No voi hitto :( Välillä se elämä vaan pistää kapuloita rattaisiin tai suorastaan mätkii niillä päin näköä...

Minulla myös aiheutti vähän jännitystä keuhkoissa muutaman päivän viihtynyt "kutina" joka helpotti ventolinellä. Epäilin kuitenkin koko ajan että ärsytys johtui kaikesta edellisviikolla hengitetystä epämääräisestä savusta eikä varsinaisesta taudista, kun ei muuten ollut kipeä olo. Kyllä tuo vieläkin tahtoo yskittää kun oikein syvään vetelee henkeä.

Testiin on kuitenkin tasan viikko. Vielä on 3 treeniä jäljellä, joista viimeinen maanantaina. Ihan hyvillä mielin ollaan menossa, ainakaan itse testissä ei pitäisi mitään yllätyksiä tulla. Samaa 0.25 pistettä mennään tälläkin kertaa hakemaan, mutta teoreettinen mahdollisuus on olemassa myös 0.5 pisteeseen. Lopputuloksen kannalta tuolla ei liene mitään merkitystä.

Tsemppii Taratin hurjasti testeihin! Niiden läpipääsyn kanssa sulla ei kyllä ole mitään ongelmaa, mutta varmaan tuon pistesaaliin kanssa saa vähän jännittää. Toivotaan 0,5p. Mä peruin tuon ajan tänään, sillä olen tällä hetkellä aivan kaameassa kunnossa. Jos nyt jotain positiivista, niin tuolla Turussa voivat järjestää niitä testejä lähes toiveiden mukaisesti! Eli kunhan nyt olen toipunut, niin yritän ilman muuta mahd. nopeasti käydä suorittamassa fyysiset alta pois (ehkä jo ensi kuussa, jos onnistuu!) ja sen jälkeen pystyn valmistautumaan cooperiin pitkään ja hartaasti. Toista kertaa mä en aja Kuopioon asti sitä kusemaan :D

Joo, pistesaaliista en ota ressiä, mutta viimeeksi jäi vähän hampaankoloon kun menin sieltä missä aita oli matalin enkä edes yrittänyt ylittää itseäni. Nyt ehkä yritän.. jos viittin :P

No mie lupaan kusta Cooperin sitten sinunkin puolesta :D

Toivottavasti kuitenkin saatas jotain yllätysnaisia keväänkin hakuun ettei edustus nyt olis täysin minun varassa. Eiköhän me siellä syksyllä sitten viimeistään taas olla samassa haussa jos enää viitsin kolmatta kertaa mennä sitä cooperia kokeilemaan :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eikös syksynkin hakuun ollut hakenut yht. viisi naista, joten uskoisin, ettet tässä haussa ole yksin :) Vois jo pikkuhiljaa joku nainen alkaa pääsemään sinne, että ei mitään paineita Taratin! :D (tai te muut, jotka ette itsestänne täällä ilmoittele). Tsemppii nyt vaan hurjasti. Oikeesti :) Kyllä se cooperkin menee!

Nyt ois reenit reenattu huomista lihaskuntotestiä ajatellen. Eilen vielä oli ohjelmassa kevyttä saleilua mutta korvasin sen kotijunpalla punnerruksia ja leuanvetoja tehden.

Tänään siis heti tuossa iltapäivällä nokka kohti Jyväskylää (tai tarkemmin Laukaata), ja aamulla sitten testiin. Näihin aikoihin huomenna homma on varmasti jo ohi.

Saas nähdä kuinka käy :)

Läpi meni! Päivä oli aika raskas kun tuolla oli tunnin porrastuksella EKG/spiro, lekuri ja testi. Testiin pääsin vasta 12.30 jolloin oli jo ihan törkeä nälkä ja suhteellisen kova hedari. Mutta ei ne kyllä suoritukseen vaikuttanut mitenkään.

Pistesaalis ei tälläkään kertaa ollut kuin 0.25 mutta 0.5 oli TODELLA lähellä. Olisi saattanut helposti toisena päivänä tullakin.

Viime syksystä paransin penkissä ja leuoissa, vatsat ja kyykky meni huonommin. Niitä kyllä olenkin ihan selkeästi vähemmän treenannut. Kyykyssä ei siis tullut täysiä niinkuin viime vuonna, mutta onneksi olin antanut kaikkeni leuoissa ja tikistin siitä pisteitä.

Tulokset siis:

Penkki: 28 toistoa (syksyllä 25)
Istumaan nousu: 38 (syksyllä 40)
Käsinkohonta: 10 (syksyllä 8)
Kyykky: 33 (syksyllä 34)

Ihan tyytyväinen olen, varsinkin penkkiin. Helpolla menis se 30 rikki jos vielä pari viikkoa reenailis ja tietenkin noihin leikoihin. Tuo oli kyllä todellinen ylläri koska tekniikka oli tosi tarkka ja kroppa piti pysyä täysin suorana. Harkoissa on mennyt parhaimmillaan (freesinä) 11 pienellä heilumisella ja tuossa oli kuitenkin tiukka penkkisarja alla. Tyytyväinen olen myös siihen että en himmaillut missään ja jättänyt siihen minimi rajalle vaan tein loppuun asti kaikki. Hyvä fiilis :D

Nyt sitten vaan juoksutreeniä... Vahvasti epäilyttää pystynkö sitä 2800 juoksemaan nyt tai koskaan, mutta katotaan nyt taas mitä tässä ehtii saada aikaiseksi.

Hienon hieno tulos! :rock: Onnet tätäkin kautta. Nyt sitten tollanen empiminen sen cooperin suhteen pois. Sun on pakko juosta se ja ikävä kyllä tämä on fakta ;) Millasilla kengillä muuten juokset? Mä ostin itelleni synttärilahjaks Addun glide boost jotkut ja oon kovasti tykänny.

Mä oon tällä viikolla palannut kevyesti treenien pariin. Edelleen on pientä nuhaa, mutta kaikista paskin olo on poissa. Pikkuhiljaa sit kovempia treenejä ja toivottavasti testit alta pois pian! :)

Kiitti tytöt :)

flyte: oon juossut tähän asti icebugeilla, mutta nyt näyttää kevät tulleen tänne susirajallekin eli nastoja ei enää kannata kuluttaa. Mulla on kahdet lenkkarit joilla viime kesällä/syksyllä juoksin. Adidas Energy Boostit joilla juoksin vähän kovemmalla alustalla kun ne on hyvin vaimentavat ja purulle/radalle vähemmän vaimentavat Asicsin pinkit popot joiden mallia en nyt muista.

Täällä on vähitellen siirrytty juoksumoodiin. Viikossa pitäisi tulla nyt 4 lenkkiiä joista 3 PK:ta ja 1 VK (1000m vetoja). Lisäksi 2-3krt uintia ja 2 punttia. Haasteena on PK lenkkien pitäminen tarpeeksi rauhallisena ilman "jarrumiestä" ja punttitreenien harventaminen.

Aikaa ei ole kuin 8 viikkoa, eli todella kiire tulee jos meinaa Cooperissa pärjätä...

Eijeijei, eilen illalla palelsi kauheesti ja nousi lämpöä. Mitää flunssan tms. oireita ei oo ollut. Tänäaamuna ei enää ollut lämpöäkään, mut aivastuttaa ja nokka vuotaa. Elättelen toiveita että eilinen lämmönnousu johtu vaikka treeneistä ja että tää pärskintä on jotain allergiaa... Sairastumista ei yksinkertasesti oo varaa ottaa tähän. Tänään olis ohjelmassa 1000m vedot mutta vähän on sellainen fiilis että taidan varmuuden vuoksi siirtää sen treenin huomiselle varmistaakseni etten ole tulossa sairaaksi. Otin duactia ja lähden uimaan rauhallisesti matkaa, sen ei ainakaan pitäisi olla liian rankkaa.

Pari viimeisintä juoksulenkkiä on olleet tosi huonon tuntuisia, sellasta väsynyttä laahustusta. Että se kyllä melkein tukis myös sairastumisen mahdollisuutta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom