Joo tsemppaukset täältäkin! Mul on vahva usko, et molemmat saa noi testit handlattua oikein hyvin
Ja tosi hyvä, että ootte saaneet juoksun pidettyä messissä molemmat ainakin jollain tavalla, niin on senkin suhteen huomattavasti parempi tilanne kun viimeks!
Mä sain magneetista semmoset uutiset, että polvessa ei ollutkaan kulumaa, niin kun oltiin luultu, vaan polvinivel on turvoksissa, ja etureiden kiinnekohdassa on vähän häikkää kans. Positiivista on kuulemma se, että tämmöset vammat paranee, mutta negatiivista se, että siinä menee aikaa, koska polvi on kuitenkin koko ajan vähän käytössä. 5viikkoa oon nyt ollut tauolla jalkatreenin/juoksemisen osalta, ja vielä on vajaa pari kuukautta jäljellä.
Penkki sujuu tosi hyvin, tänään sain vedettyä 20 toistoa 45 kilolla, ja maksimitkin on noussut tosi paljon. Leukojen suhteen sen sijaan jumitan, enkä oo ihan varma, miten mun kantsis niiden treenaamista jatkaa. Tasasen epätasasesti päivästä ja muusta treenistä riippuen teen sarjoja 3-5 toistolla. Ehkä mä alotan sen twenty pullups -ohjelman, jos sillä sais tän treenin vähän noususuhtaisemmaks...