Nainen pelastajaksi, millainen ohjelma?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja flyte
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Juu varmasti koulutuksen aikana kunto entisestään kohenee ja saavuttaa vaaditun tason, mutta näkisin työnkuvaa mukavailevan pk-testin enempi palveluksena koulutukseen hakijoille, sillä itse opistossa voisi sitten ripeämmin keskittyä siihen olennaiseen eli opiskeluun ja harjoitteluun, joka sujuisi varmasti juohevammin, kun on jo selättänyt fyysisen puolen ja hankkinut "lajivoiman".

Koulun käyneenä voisin sanoa että siellä opiskelevien ei tarvitse lihaskunnosta murehtia. Testi on yksinkertainen ja sillä kyllä selviää onko sitä voimaa tarpeeksi, paljon ei todellakaan vaadita. Fyysisissä vastaan tulee porukalla loppucooper jos jokin.

Ite taidan hylätä ton pelastusopiston ideoistani. Sairaanhoitajakouluun ja siitä yliopistoon jos pää riittää. Ensimmäinen idea oli että lähihoitajan jälkeen pelastusopisto ja sh ensihoitaja.

Toki olisin halunnu silloin ennemmin sinne ensihoitajakouluun paremman koulutuksen takia, mutta taitaa aikuispuoli vetää pitemmän korren, ellei sillä ole jotain estettä yliopisto-opinnoille.

Itsellä siis sellainen pläni, että käyn tätä sairaanhoitajakoulua niin kauan, kunnes kyllästyn ja vaihdan aikuispuolelle. Ensihoitajan paperit on jo alla.

Tässä työkokemusta jo takana 5 vuotta 10 eri paikasta. Musta piti tulla alunperin ambulanssikuski ja niitä hommia vuoden ehkäpä tehnykkin tässä. Ensiavussakin ollut myös.
Kuitenkin mulla on hauskinta tähän mennessä ollut sisätautisella osastolla sydänvalvonnassa. Joku niissä sydänhommissa vaan niin kovasti kiinnostaa. Toki niitä tulee lanssissakin paljon, mutta se hoitoketju jää aika lyhyeksi.

Elikkä vaikka kävisitte itsenne ensihoitajaksi, niin silti se koulutus saattaa viedä muualle. :)

Omasta mielestä parhaat duunipaikat hoitajalle on lanssi, ensiapu ja akuutti sisätautinen osasto.

Koulu alkaa kuukauden päästä.

Tsemppiä brn2 opiskeluihin, kuulostaa hyviltä suunnitelmilta :)

Hei mä pistin pystyyn blogin tästä mun hakutaipaleesta, sen näkee täällä: http://heinipalomieheksi.blogspot.fi/ :) Ite oon tykännyt lukea netistä löytyviä blogeja pelastusopistoon liittyen, niin päätin liittyä tässä vaiheessa myös kirjoittajien joukkoon... Siellä myös videota musta räpiköimässä noita testiliikkeitä!

tuossahan ei reiden yläpinta vaakasuoraan mene. voimanostokriteereillä menisi. merkkistoppari on hyvä kuitenkin. kyykkysarja noin lyhyessä ajassa muutenkin on epäonnistunut testiliike. liikeradan pituus asettaa liikaa vaatimuksia oli sitten painoja niskassa tai ei. joko testiaika 2min tai kokonaan toinen liike. mieluiten joku mitattavampi ja tarkemmin tuomaroitu. maastavetokin ois hieman hiinä ja hiinä. pomputtelut pitäs minimoida ja paino esim. testattavan omapaino ja minuutti aikaa. tai pieni liikkumislisä: veto ja askel tangon yli ja seuraava suoritus.

se siitä, off topic.

Jihuuuuuuu, lihaskunto-osuus meni tänään läpi!!! Nyt olis kaks kuukautta aikaa etsiä kadonnut juoksukunto :D Kirjottelin blogiin jo fiiliksiä, mutta lisään sinne myöhemmin vielä videot testeissä otetuista videoista, jos jotain kiinnostaa, miten tarkkoina tuolla oltiin liikeratojen sun muiden suhteen :) http://heinipalomieheksi.blogspot.fi/

Back
Ylös Bottom