Joo, keväällä sit uutta yritystä kehiin flyte, tämmöset takaiskut vaan kasvattaa sitä halua ja sisua. Mä voisin kanssa tulla teidän kanssa treenaamaan, vaikka itse haenkin vasta vuoden päästä keväällä! Kun aikaa on kerran ihan riittävästi (ihan liikaa imo), niin yritän saada itseni sellaiseen kuntoon, että tulee about täydet pisteet kaikista fyysisistä jutuista. Sain taas aikaiseksi hommattua itelleni personal trainerin, ja tällä kertaa ohjelma keskittyy noiden testitulosten parantamiseen. Kävin eilen aamutreenejä ennen vähän kokeilemassa miten noi kyykyt lähtee 45kilolla, ja kyllä se nyt ainakin tuntu menevän aika helposti sinne päälle kolmeenkymmeneen. Vatsat on kans pala kakkua, et pitää vaan saada toi yläkroppa viel paremmin touhuun mukaan. Juoksuunkaan ei luulisi olevan mikään mahdottomuus saada 200-300metriä lisää vuodessa, kun nyt menee se about 2800. Miten paljon te saitte lisättyä coopereihin metrejä treenin aikana? Ja osaatko flyte yhtään vielä analysoida, mitä pitää tehdä erilailla, että keväällä menee läpi?
Joo, nyt sitä sinne haluaa kahta kauheammin ja motivaatio on enemmän kuin kohdallaan. Tervetuloa vaan treenaamaan meidän/mun kanssa. Sua vois hyväksikäyttää esim. jäniksenä juoksussa ja idolina kyykyssä :D
Lisämetrejä cooperiin taisi tulla treenin aikana n. 200 tai vähän päälle. Mutta lähtökunto oli kirjaimellisesti lähtökunto ja olin keskittynyt ihan liikaa pelkkään punttiin n. 8kk ennen fyysisiä. Eli se mitä nyt pitää tehdä toisella tavalla on treenityyli. Juokseminen ja ajoittain myös uiminen pitää pitää ohjelmassa koko ajan, myös fyysisiin valmistautuessa. Toki joku lyhyt tauko rankemmista juoksutreeneistä kannattanee pitää ennen fyysisiä, mutta siis viikoissa, ei kuukausissa. Näihin testeihin olin valmistautunut ensin hurjasti saliin panostaen ja sitten lennosta vaihdoin hurjasti juoksuun panostamaan. Muutama kuukausi oli aivan liian lyhyt aika luoda kohtalainen pohjakunto ja siihen hyvä vauhtikestävyys päälle. Nythän mulla on huomattavasti paremmat lähtökohdat alkaa treenaamaan 7kk kuluttua olevaa cooperia varten! Näin alkuun toki joudun varmasti vähän muistuttelemaan lihaksia salitreeniin ja ajattelin käydä juoksemassa kerran, pari viikossa ja joka kolmas juoksukerta joku veto tms. rankempi. Pari kertaa kk kävisin uimassa. Ja 3x viikossa salilla. Huomenna on tarkoitus mennä vähän lähtötasoa salille tutkimaan ja todennäköisesti itku siellä pääsee :D
Mikäli tulokset eivät ala kehittymään toivotunlaisesti olen ajatellut hankkia ammattiapua. Tähän asti olen treenannut nettivinkkien ja mutun varassa ja niin myös tästä jatkan.