Jos yli 2600m menee vain vähän hengästyttävällä hölkällä darrassa, niin sähän juokset siinä testicooperissa herraties mitä!
Munkin pitäis mennä juoksemaan cooper isommalla porukalla keskiviikkona. Mutta mä en kyllä tee sitä darrassa, koska kuolema. Mä en kyllä muutenkaan oo enää alkoholia juurikaan käyttänyt, koska se ei sovi mulle ollenkaan ja vie treeneistä tehot viikoksi. Maistuuki paskalta :D En ole myöskään aiemmin käynyt juoksemassa cooperia kenenkään kanssa, vain yksin. Ehkä nyt, kun siinä on muitakin, niin ei ole soveliasta lopettaa kesken kaiken...
Joo, eipä itsekään tule tuota alkoa juuri otettua kun ehkä kerran 2kk jos sitäkään. Eilen vaan tuli sellainen tilanne etten sitten raaskinut kieltäytyä. Enkä kadu että otin, kadun toki että juoksin. Eikä se mun darra mikään kova toki ollut, mutta kuitenkin sellanen että kuolemanpelossa en kauheesti halunnut minäkään revitellä. Kyllä se 2800 tiukkaa tulee tekemään joka tapauksessa. 200m on kuitenkin pitkä matka ja vaatii aikasta paljon sekunteja pois siitä kierrosajasta. Mutta en tosiaan tämänpäiväisen perusteella pidä sitä mahdottomana enää.
Porukassa kyllä on siitä kiva juosta että siinä voi sitten hyödyntää vähän muidenkin vauhtia jos ei muuten niin loppukirissä ainakin. Ja tosiaan, luovuttaminen ei tule niin äkkiä mieleen. Toivottavasti testi menee hyvin!!
Huh huh.. KOVIA ämmiä olette
Mä tein saman testin joskus aikoinaan 1 työpaikkaan hakiessa , meinasi kosahtaa penkkiin koko testi.. Olin täysin varma että menee heittämällä mutta olipas aikamoinen yllätys miltä alkaa 45 kg tuntua käsillä kun ollaan toistomäärissä +20 ja valvoja on hylännyt 4-5 toistoa, pompun takia, Maksimi 1 oli tuolloin jossain 100kg kieppeillä ja toistomäärät treeneissä yleensä 3-6
Minulla oli penkkimaksimi abt. 75kg. Toki sitä puhdasta kestävyyttä tuli hinkutettua jokunen viikko ennen testiä, ei tollanen pitkä sarja muuten olis tullut millään varsinkaan kun en tosiaan mikään kestävyyskone ole.