Hieno uintitahti jo sulla, olisinpa itse lähelläkään tuota! En edelleenkään pysty vaparia uimaan putkeen kuin max 50m. Pitäisi ehkä itsekin kokeilla hiilaripainotteisempaa safkaamista. Pelkään vaan että turpoon sitten kuin ilmapallo ja saan juosta Cooperia +-5kg painavampana.
Pääsykoetta ajatellen uintitahti on hyvä, mutta kun olen lapsena ja nuorena kuitenkin aktiivisesti uintia harrastanut, niin krhm... :D Kyllä se vielä sinultakin lähtee sujumaan! Yritä uida vaparia mahd. rennosti. Minäkin alan vasta 175m kohdalla uimaan tosissani, koska täysiä uiminen on niin hapottavaa ja raskasta, etten itsekään jaksa sitä 50m pidempään.
Mulle tulee juoksukilometrejä viikossa +-30 ja tähän päälle uinnit, joten kyllä siinä aika tavalla voi hiilareita syödä turpoamatta, tai ainakaan en ole vielä lähtenyt turpoamaan. Mutta mulla on aina ollut aineenvaihdunta hiilareita kohtaan armollinen. Saapa nähdä, kun tulee 30v mittariin, että miten sitten käy :D Esimerkkipäivä voi olla esim.
Aamupala: Kaurapuuro
Välipala: Banaani+rahka(puolikas)
Lounas: Makaronilaatikko, salaatti, leipä
Välipala: Banaani+rahka(toinen puolikas)
Päivällinen: Perunoita, lohta, kastiketta, salaattia, leipää
Iltapala: Prodevanukasta ja marjoja, soijalesitiiniä.
Sitten tietenkin napostelen "silloin tällöin", rusinoita, pähkinöitä, karkkia, tummaa suklaata... Oon muuten lukenut, että tumma suklaa parantaa kuntoa ja suorittaa muitakin ihmetekoja, joten vain sitä ajatellen! ;)