Nänniläväri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pforce
  • Aloitettu Aloitettu
Hyvin on parantunut lävistys. Kaksi kertaa päivässä kun huuhtoo aluksi ja ei käytä mitään pesuaineita. Välillä oli vähän arka, mutta vaikka teen kaikkea likaista duunia ja hikoilen samalla kuin hevonen helteellä laukkakilpailussa, ei ole ongelmia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ensimmäisen viikon ajan pesin lävistystä kahdesti päivässä. Mutta kun se oli niin hyvässä kunnossa, niin jätin yhteen kertaan päivässä.
Ei ole vieläkään vuotanut kudosnesteitä, ei ole tullut helläksi tai mitään vaikka sitä on räplännyt. Ei ole turvonnut eikä yhtään mitään.
No hyvä vain, että sen takia ei jousu tuskailemaan. ;)

Ja olen ihan rakastunut siihen. :D

Kermavaahto: se kudosnesteen vuoto alkaa myöhemmin. Itseasiassa mulla vuotaa vieläkin vaikka on ~½-vuotta vanha jo. Anyway, eipä sen hoitoon suunnattomasti edes tarvitse panostaa, yleisen hygienian hoitaa ja pikkasen päälle niin hyvää tulloo.

Nimim. Kohta-toiseen-nänniin.

Tiedättekö muuten mikä on ihan helvetin epäreilua? Uusien lävistysten tekeminen ei ole sattunut juuri ollenkaan, mutta kun kävin vaihtamassa korviin uudet korut (1,6 mm) vanhojen korvisreikien tilalle, on koko pää repeämispisteessä jo kolmatta päivää. Osa meni heittämällä, paria piti venyttää. Nimimerkillä "nukun selällään" :itku: .

Ei Jumalauta! Mun mielipide on että vain metroseksuaalit ja puppelipojat ottaa jotain lävistykisiä. Kyllä sen vielä korvissa ymmärtää.. mutta nännit, ym.. :david: Ja anteeksi suvaitsemattomuuteni.

Onko ihan tosi, että kannattaa laittaa nänniin tappi, koska se paranee nopeampaa?
minusta taas itsestä tuntuis, että renkaalla se paranis nopeampaa, kun rengasta saa pyöritletyä, eikä se juutu kiinni.
Tai no saahan sitä tappiakin pyöritettyä akselinsa ympäri. :D

Hei apua, älkää missään nimessä pyöritelkö niitä tuoreita lävistyksiä! Kudosnesteet jäävät helposti koruun kiinni ja pyöritettäessä repivät lävistystä.

Hei apua, älkää missään nimessä pyöritelkö niitä tuoreita lävistyksiä! Kudosnesteet jäävät helposti koruun kiinni ja pyöritettäessä repivät lävistystä.

Sen mitä minä olen tuota pyöritellyt, niin olen tehnyt sen suihkussa.. Eli jos korussa olis kuivunutta kudosnestettä tai jotain niin liottaisin sen pois ennenkun sitä menen pyörittelemään.
vaan eipä ole ollut mitään.
Ja kyllähän sitä jonkun verran kuitenkin pitää liikutella..? Käsittääkseni.

Ei Jumalauta! Mun mielipide on että vain metroseksuaalit ja puppelipojat ottaa jotain lävistykisiä. Kyllä sen vielä korvissa ymmärtää.. mutta nännit, ym.. :david: Ja anteeksi suvaitsemattomuuteni.

No tuo nyt on ihan makuasia..
Mutta jos naisella on nännilävistys, niin et sinä niitä voi matroseksuaaleiksi tai puppelipojiksi sanoa. :D

Kermavaahto sanoi:
Sen mitä minä olen tuota pyöritellyt, niin olen tehnyt sen suihkussa.. Eli jos korussa olis kuivunutta kudosnestettä tai jotain niin liottaisin sen pois ennenkun sitä menen pyörittelemään.
vaan eipä ole ollut mitään.
Ja kyllähän sitä jonkun verran kuitenkin pitää liikutella..? Käsittääkseni.
Juu jos sitä pyörittelee niin kannattaa tosiaan se tehdä suihkussa kun on ensin liottanut ne "mähmät" pois siitä. Ja kyllä sitä mun mielestä kannattaa juuri sen verran liikutella. Irroittaa sitä ei kannata kovinkaan äkkiä.

No voi vittu että täällä on ahdasmielistä porukkaa!!

Jos lävistykset tekee jostain miehestä puuhelmi-/ puppelipojan niin onko sitten miehekkäämpää käydä solariumissa ja käyttää itsestäänruskettavaa, ihailla omia täydellisiä lihaksiaan peilin edessä tuntikausia ja pullistella tangat jalassa lavalla satojen ihmisten edessä SOLARIUMRUSKETUKSESSA JA ÖLJYTTYNÄ!!!
(en missään nimessä tarkoita että kaikki salilla kävijät/ kehonrakennusta harrastavat olisivat yllämainitun kaltaisia, halusin vaan esittää yhtä tyhmän yleistyksen bodareista kuin monet ovat esittäneet lävistetyistä).

Itselläni on lävistykset nänneissä, kielessä ja korvissa 8mm venytykset + korvannipukassa rengas enkä ole katunut niistä yhtäkään (kielilävistystä kaduin 2 päivää kun kieli oli niin turvoksissa ettei pystynyt kunnolla syömään eikä puhumaan, tosin ei rankan jalkatreeninkään jälkeen pysty kunnolla kahteen päivään kävelemään). Kertaakaan en ole joutunut nännejä teippaamaan eikä ole mihinkään jäänyt kiinni. Nänneissä on tällä hetkellä 3,2mm renkaat jolloin nänni ei varmasti edes repeä yhtä helposti kuin puolta ohkasemman korun kanssa. Itselläni nännilävistys oli varmasti kivuliain lävistys eikä ole vieläkään täysin parantunut mutta eivät ole mitenkään kosketusaratkaan.
Olen täysin heteroseksuaali. Minulla on vaimo ja kaksi lasta. En pidä miehiä missään mielessä kiihottavina/ tunne mitään vetoa miehiin vaikka minulla onkin lävistyksiä.
Tollasten seinän ja patterin välissä kasvaneiden umpiluupäiden olis kannatanu pitää korvat auki edes biologian tunnilla jossa on aivan varmasti kerrottu että HOMOSEKSUAALI ON HENKILÖ JOKA TUNTEE AINOASTAAN VETOA OMAA SUKUPUOLTA KOHTAAN.

P.S. Jos lävistys tulehtuu, niin korua ei missään nimessä saa ottaa pois ennen kun tulehdus on hoidettu pois esim. antibiooteilla. Kun tulehdus on saatu poistettua niin korun voi halutessaan ottaa pois. Jos lävistys tulehtuu usein hyvästä huolenpidosta huolimatta niin kannattaa vaihtaa korun materiaali johonkin toiseen esim. kirurginteräs titaaniin.

:piis:

Oi juma. Vipiltä asiallista tekstiä!!

Itteä himottanu jo 2,5 vuotta ottaa nänniläwärit, mut jotenki ei oo vaan uskaltanu. Ehkä nyt ennen kesää.. ainaki toiseen nänniin. :-)

Mun mielipide on se, että märkäkorvien on syytä pitää suunsa supussa asioista joista eivät mitään tiedä tai ymmärrä.

Että miehillä korvissa lävistykset ymmärtää, mutta nänneissä ei? Jos jatketaan tätä typerien mielipiteiden viljelyä, niin kerron, että nännilävistykset ovat oikeasti melko ÄIJÄÄ verrattuna johonkin nykyteinien suosimiin timanttikoruihin korvissa.

Jokainen pitäköön korvissaan, nänneissään ja sukupuolielimissään juuri sellaisia koruja kuin haluaa. Ei se ole minulta mitään pois, ei todellakaan.

Mul on kulmaläväri kasvanut vittumaisesti ulos. Tietäskö joku et mitä sen kanssa kannattaa tehdä? Voiko samaan kohtaan lyödä toista jos antas nykysen umpeutua ja onko siinä mitään järkeä? Onko joku tehnyt niin ja kuinka pian uus on kasvanut ulos ja onko jättänyt pahaa arpea?

Kysyn täältä, koska liikkeessä tottakai haluavat lyödä reiän ja viedä rahat :D

Mul on kulmaläväri kasvanut vittumaisesti ulos. Tietäskö joku et mitä sen kanssa kannattaa tehdä? Voiko samaan kohtaan lyödä toista jos antas nykysen umpeutua ja onko siinä mitään järkeä? Onko joku tehnyt niin ja kuinka pian uus on kasvanut ulos ja onko jättänyt pahaa arpea?

Kysyn täältä, koska liikkeessä tottakai haluavat lyödä reiän ja viedä rahat :D

Olen ainakin kuullut, että jos kulmaläväri kasvaa ulos niin parantuneen arven paikalle uudelleen tehtynä pysyisi paremmin. Minulta on myös toinen kulmalävistys kasvanut ulos ja olen jo varmaan pari vuotta pähkäillyt pitäisikö käydä ottamassa uusi tilalle :D Arveluttaa se minkälainen jälki siitä sitten lopulta jäisi kun nyt on jo näkyvä arpi.

Arven kuulemma saa erittäin hyvin pois laserhoidolla, mutta se maksaa mansikoita.

Kuinkahan sitä osaisi olla ilman korua kun se on tos parivuotta ollut...Ajattelin ensihoitona hankkia lyhemmällä tikulla pienemmän korun, niin sitten se taas näyttää ehkä hyvälle muutaman kuukauden?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom