Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko ihan tosi, että kannattaa laittaa nänniin tappi, koska se paranee nopeampaa?
minusta taas itsestä tuntuis, että renkaalla se paranis nopeampaa, kun rengasta saa pyöritletyä, eikä se juutu kiinni.
Tai no saahan sitä tappiakin pyöritettyä akselinsa ympäri. :D
Älä itke ja mene lävistettäväksi ;).mxu sanoi:Ei Jumalauta!
Hei apua, älkää missään nimessä pyöritelkö niitä tuoreita lävistyksiä! Kudosnesteet jäävät helposti koruun kiinni ja pyöritettäessä repivät lävistystä.
Ei Jumalauta! Mun mielipide on että vain metroseksuaalit ja puppelipojat ottaa jotain lävistykisiä. Kyllä sen vielä korvissa ymmärtää.. mutta nännit, ym.. Ja anteeksi suvaitsemattomuuteni.
Juu jos sitä pyörittelee niin kannattaa tosiaan se tehdä suihkussa kun on ensin liottanut ne "mähmät" pois siitä. Ja kyllä sitä mun mielestä kannattaa juuri sen verran liikutella. Irroittaa sitä ei kannata kovinkaan äkkiä.Kermavaahto sanoi:Sen mitä minä olen tuota pyöritellyt, niin olen tehnyt sen suihkussa.. Eli jos korussa olis kuivunutta kudosnestettä tai jotain niin liottaisin sen pois ennenkun sitä menen pyörittelemään.
vaan eipä ole ollut mitään.
Ja kyllähän sitä jonkun verran kuitenkin pitää liikutella..? Käsittääkseni.
Ei Jumalauta! Mun mielipide on että vain metroseksuaalit ja puppelipojat ottaa jotain lävistykisiä. Kyllä sen vielä korvissa ymmärtää.. mutta nännit, ym.. Ja anteeksi suvaitsemattomuuteni.
Lävistykset on cooleja, en tosin itse jaksaisi ottaa, hakkaan ennemmin tatuointeja lisää.
Mul on kulmaläväri kasvanut vittumaisesti ulos. Tietäskö joku et mitä sen kanssa kannattaa tehdä? Voiko samaan kohtaan lyödä toista jos antas nykysen umpeutua ja onko siinä mitään järkeä? Onko joku tehnyt niin ja kuinka pian uus on kasvanut ulos ja onko jättänyt pahaa arpea?
Kysyn täältä, koska liikkeessä tottakai haluavat lyödä reiän ja viedä rahat :D