Nänniläväri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pforce
  • Aloitettu Aloitettu
Täällä myös nännissä. Ottaminen sattui. Kannattaa ottaa ilmeisesti aluksi tapilla niin paranee paremmin kuin renkaalla. Ja paraneminen kestää pitkään mutta hoito on helppoa. Sattuu jos jää kiinni johonkin mutta tuntoherkkyys tosiaan kasvaa. Ainakaan vielä en ole katunut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yhdistelmä villapaita+ei t-paitaa+kiire riisua salin pukuhuoneessa kostautui... Se siitä korusta.
Onneks en pidä villapaitoja IKINÄ :lol2:

Meneepä helvetin kauvan tossa paranemisessa jos joillaki vuodenpäivät.. outoo
Tässä sitä huomattiin että aika monellahan noita kokemuksia on ollu vaikka niin "hintti" koru joidenki mielestä onki :whip:

juu sanoi:
Ai saatana... :itku:

Juu ei lävärit ole tarkoitettu miehille ollenkaan ja naisillekin ainoastaan korviin.

Myös napaläväri on naisilla :thumbs:

Sellainen olisi kyllä hieno kun Jackassissä lävistettiin kankut yhteen. Joku voisi huvin vuoksi kokeilla samaa ja niitata samalla kassitkin yhteen ja laittaa ketjun kulkemaan siitä jalkojen välistä....

:offtopic:
Steve-O: Out on parole - Steve-O niittaa kivespussinsa sisäreiteen kiinni.

Erittäin extremeä lävistyshommaa löytyy googlesta - "xxxjihad_sample3.avi"

Nännissä ollut killutin päälle yhdeksän vuotta, ei haittaa urheilua. Joillakin tosin saattaa juostessa hinkata paitaan ilkeästi ja laittavat teippiä.

Mulla on ollut molemmissa nänneissä lävärit about puoltoista vuotta. Näin naisena ei tartte teippailla urheilusuorituksia yms. varten, koska rintsikat ajavat saman asian. Luulisin, että miehillä teippaus vois olla hyvä juttu esim. kamppailulajeissa. Koski pirusti, kun ne laitettiin. Lävistäjäni mukaan miehillä kipu ei ole niin kovaa kuin naisilla, joilla on kipuherkät maitotiehyet lävistettävänä. En sit tiedä, onko näin. Paraneminen kesti noin vuoden (huomattavasti pidempään kuin muiden lävistyksieni kohdalla). Nippelit ovat muuttuneet kovin tuntoherkiksi... hyvässä ja pahassa.

Ei muuta kuin lävistäjälle...

Helmi sanoi:
Mulla on ollut molemmissa nänneissä lävärit about puoltoista vuotta. Näin naisena ei tartte teippailla urheilusuorituksia yms. varten, koska rintsikat ajavat saman asian. Luulisin, että miehillä teippaus vois olla hyvä juttu esim. kamppailulajeissa. Koski pirusti, kun ne laitettiin. Lävistäjäni mukaan miehillä kipu ei ole niin kovaa kuin naisilla, joilla on kipuherkät maitotiehyet lävistettävänä. En sit tiedä, onko näin. Paraneminen kesti noin vuoden (huomattavasti pidempään kuin muiden lävistyksieni kohdalla). Nippelit ovat muuttuneet kovin tuntoherkiksi... hyvässä ja pahassa.

Ei muuta kuin lävistäjälle...
Imetys?

Itselläni oli myös nännilävistys aikoinaa. Sen ottaminen ei sattunut käytännössä ollenkaan (ainakaan kun kieleen vertaa.. ja varsinkin kun salaatin, spaghetin ja vaalean leivän syömisessä seuraavan kuukauden aikana ei ollut sitä ihanaa tuskaa mukana :D). Tämäkin tarina tosin koki loppunsa, kun salibandyä pelatessa (jouluaaton aattona) renkaasta irtosi pallo kadoten johonkin kentällä, sitä ei paljoa sitten enää pidetty.

Genitaalilävistykset ne olla pitää! Tai sitten (oliko se vasektomiaa vai mitä) kun jengi halkaisuttaa terskansa, että se näyttää ihan kuin käärmeen kieleltä... :rolleyes:

-Marchi- sanoi:
! Tai sitten (oliko se vasektomiaa vai mitä) kun jengi halkaisuttaa terskansa, että se näyttää ihan kuin käärmeen kieleltä... :rolleyes:

Mitähän ihmeen hyötyä siitä on?? muistan kuvan nähneeni.. ei se enää penikseltä näyttänyt... järjetöntä!

-Marchi- sanoi:
Genitaalilävistykset ne olla pitää! Tai sitten (oliko se vasektomiaa vai mitä) kun jengi halkaisuttaa terskansa, että se näyttää ihan kuin käärmeen kieleltä... :rolleyes:
No ei se vasektomia ole. :lol2: http://fi.wikipedia.org/wiki/Vasektomia
Terskan halkaisu kulkee nimellä meatotomy. Hullua hommaa.

Täällä kans on ollut. Otin josku 10v. sitten. Kesti joku 1v verran paraneminen, sitten se kasvo ulos.
Pari kuukautta annoin parantua ja otin uudestaan. Ei siitä juuri edes huomannut.
Pois otin kun poitsu synty. Sylissä pitäminen yms. on hiukan repeämisaltistä.

Naene sanoi:
Mitähän ihmeen hyötyä siitä on?? muistan kuvan nähneeni.. ei se enää penikseltä näyttänyt... järjetöntä!

Älä multa kysy. Törmäsin vain Siperian Hurtan kotisivuja selaillessani sellaisiinkin hyypiöihin... En ole ainakaan vielä ottamassa... :hyper:

Mutta siis periaatteessa olen aika paljon lävistyksiä vastaan... Ne on aika turhia ja niistä on paljon haittaa (märkimiset,tarttuminen vaatteisiin, metallinpaljastimet?:P jne..) Mutta hyöty lähinnä kosmeettinen ja joskus myös se tuntuu hyvältä, ainakin tietyissä paikoissa.
Enemmän pidän naisella jostain lävistyksestä, enemmän se naisten juttu on, kuin miesten... Naisethan niitä koruja ovat lähinä tuppaneet käyttämään, joten miksi ei lävistystä?
Yleensä myös lävistyksen ottajat ovat jotain elämäntapaintiaaneja/hippejä, jotka vain korostavat niillä jotain ihme anti-yhteiskunnallisuuttaan ja ovat aika hölmön näköisiä. Naamassa lävistykset on IMO rumia. Joissakin naisen tisseissä ihan ok:t, tai vaikkapa navassa. Muut mestat ovat sitten vähän niin ja näin...

Molempia nännejä koristaa kirurginteräs tapit.

Ottaminen melko kivulias toimenpide, joskaan ei kestä pitkään.

Otin molemmat lävistykset samaan aikaan vuonna 2002 muistaakseni.

Hopea korua en suosittele nänniin, kirurgin teräs on puhtaampi vaihtoehto.

Parantuminen ottaa aikaa ja tapit parantuvat paremmin kuin renkaat jotka

pääsevät liikkumaan enemmän ja tarttuvat helposti kiinni paitaa laittaessa

tms. Nännien koko tosiaan kasvaa hiukan lävistettäessä.

Kyllä nänniläväri miehellä on aika.... gay. Tosimies laittaa prinssi Albertin! :rock:

Naisella läväri menee kielessä (mukavan tuntunen),korvissa ja navassa. Miehillä korkentaintaan korvissa ei muualle. Tämä on mun mielipide!

Pari tuttua oli ottanut nännilävärit vähän aikaa sitten, aika extremeä.. Mä en vois kuvitellakkaan et mä antasin jonkun lävistää neulan läpi mun herkistä ja rakkaista nänneistä!! :eek: No, mä nyt pelkään neuloja muutenkin, napaläväriä otettaessakin meinasin melkein pyörtyä. ..ja onneks en tatuoijalla edes nähnyt sitä neulaa millä se jytkytti väriä mun selkään..;) Olis ollu varmaan ambulanssi reissu..

Mut ei kai siinä nännilävärissä mitä jos semmosen haluaa. Ja suurimman osan vuodestahan se on paksujen vaatekerrosten alla piilossa, näin Suomessa..:) Mutta tosiaan jos harrastaa juuri esim. noita kontaktilajeja tms., niin kannattaa kyllä harkita uudemman kerran. Ei varmasti tunnu kivalta kun nänni repeää..:(

Joskus mietin että ottaisin huulen alle kolme läväriä. Sitten näin MTV:n Pimp My Ride:ssä jollain latinolla tommoiset, eikä näyttänyt liian radikaalilta. Vahvistui aikeet siis. :)

Alex188x110.jpg

Makuasia, minä pidän.

-Marchi- sanoi:
Yleensä myös lävistyksen ottajat ovat jotain elämäntapaintiaaneja/hippejä, jotka vain korostavat niillä jotain ihme anti-yhteiskunnallisuuttaan ja ovat aika hölmön näköisiä.
Mitä vittua sä taas höpiset? Mä tunnen helvetin monta tyyppiä jolla on läväreitä siellä sun täällä ja yksikään ei oo mikään helvetin maailmanpelastaja. :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom