Nänniläväri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pforce
  • Aloitettu Aloitettu
mä vähän pelkäisin äijää jolla tissi lävistetty sillä varmaan kyhnyttäisin koko paskan vahingossa irti. Mielestäni nuo nyt on vaan tiellä. Eikä ole edes kaikilla nätin näkösiä, vaan nänni näyttää helvetin rumalle ja tappi näyttää liian paksulta, miehellä. Renkaat on jees mutta siinähän varovaisesti odottelet kun se paranee. vuosi+ niin pitää rauhasti ottaa sängyssä esim ja senkin jälkeen on repeämisvaara tietysti. Ja olen kuullut suuresta uloskasvuriskistä.
Tosin olen tekopyhä, sillä itsekin haluaisin moisen :D mutta jääkööt nyt kun itsekin juuri kirjoitin että miten typerä idea voisi olla.
Itse olen taas kuullut ettei nännien lävistys satu laisinkaan. Itselläni ei varmaan sattuisikaan kun kielen lävistys ei tuntunut missään. Varmaan riippuu hlöstä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Janne sanoi:
Mitä vittua sä taas höpiset? Mä tunnen helvetin monta tyyppiä jolla on läväreitä siellä sun täällä ja yksikään ei oo mikään helvetin maailmanpelastaja. :david:
Ja minä tunnen monta, JOTKA ON.

Hoho, viimeksi olin pieni, vanha pitkätukkainen setä ja nyt maailmanparantajahippi. Tässähän ihan alkaa tunnistaa itsensä Marchin jutuista. Oliko kova kiviseinä?

Mutta asiaan.. yksilöiden välillä on tietysti suuria eroja mutta noin yleisesti voitanee sanoa että kielilävistys on kivuttomin (jos ajatellaan siis lävistyksestä aiheutuvaa kipua, ei sitä arkuutta joka kielessä n-päivää lävistämisen jälkeen on turvotuksen yms seurauksena) ja nännilävistys yksi kipeimmistä.

Mun henkilökohtainen mielipide nänniläväreistä: :urjo: On ookoo, jos on läväri korvassa, mutta muita paikkoja en ymmärrä. Kasvojen alueella etenkään nenässä tai suun ja nenän välissä olevat lävistykset ovat minun mielestä ihan hirveitä. Itse en tosiaankaan osaisi kuvitellakaan ottavani nänniläväriä! Siis kyllä ahdistais, jos sellainen killutin nännissä roikkuisi. Olisi varmasti pahasti tiellä. Pelkäisin varmasti koko ajan, että milloin se jää johonkin kiinni ja nänni repeää.. Ja voi itku, miten se tekiskään kipeää. :itku: Mä olen monet kerrat nähnyt painajaisia, joissa joku leikkaa multa nännin irti (WTF??), joten ehkä johtuu siitä..Mut kai tää nännilävärikin on taas joku muotijuttu, jota mä en ymmärrä.. :nolo:

dogi sanoi:
Hoho, viimeksi olin pieni, vanha pitkätukkainen setä ja nyt maailmanparantajahippi.

Mä olen aina hiukan epäillytkin sua maailmanparantajapuunhalaajaksi...

... :D

-Marchi- sanoi:
Ja minä tunnen monta, JOTKA ON.
No ei se sitä tarkoita että niillä lävistyksillä on mitään merkitystä asiaan. Miljoonilla normaaleilla ihmisillä on lävistyksiä.:david:

Taitaapa tuo lävistyksen tuottama kipu olla melkoisen henkilökohtainen asia. Monesti olen kuullut väitettävän, että nänni olisi kaikkein kivuliain paikka lävistää miehellä. Voin allekirjoittaa tämän täysin. Molemmilla kerroilla sattu niin perkeleesti, meinas taju lähteä. Vastaavasti kielen lävistäminen ei sattunut ollenkaan ja paranikin nopeasti (alle viikossa). Nännien paraneminen kestää helevetin pitkään. Minulla oikea nänni ei tule paranemaan ikinä vaan kasvaa ulos. Septumin (nenä keskeltä) lävistäminen ei tehnyt myöskään yhtään kipeää, vaikka olen kuullut huhuja, että monilla on tehnyt kipeää jo pelkkien pihtien laittaminen. Ja lopuksi vielä todettakoon, että prissi alpertti on täysin kivuton tehdä, kuseminen tosin kirveltää jonkin aikaa...

En kyllä itse miespuolisena ottaisi ikinä lävistystä, mielestäni aivan kauheita. Makuasioitahan nämä ovat, mutta kuten joku sanoi niin tulee heti puuhelmi&tanktop&lippatukkamies mieleen :I
Tosin saahan sen pois :)

Nostanpa "hieman" tätä vanhahkoa aihetta. :)
Olen tässä suunnitellut, että voisin nännilävistyksen ottaa.
Melkein vain sen vuoksi, että kiinnostaa tietää kuinka kipeää se tosiaan käy. :lol2:
No en minä nyt ihan tosissaan pelkästään sen vuoksi sitä ottaisi.:rolleyes:
Vaikka minulle lävistyksessä ei tärkeintä ole se koru joka siihen tulee, vaan se lävistäminen. :hyper:

Suosittelen! :thumbs:

Ei siitä nyt varsinaisesti suurta iloa ole kun tuolla vaatteiden alla piilottelee, mutta jos innostuu tekemään yläosattomissa punnerruksia ja meinaa olla ongelmia tehdä suoritus alas asti, niin rengas kun kilahtaa parkettiin - avot, perillä ollaan ja ylöööös. :rolleyes:

No minä tuskin yläosattomissa teen mitään. ;)

Onko ihan tosi, että kannattaa laittaa nänniin tappi, koska se paranee nopeampaa?
minusta taas itsestä tuntuis, että renkaalla se paranis nopeampaa, kun rengasta saa pyöritletyä, eikä se juutu kiinni.
Tai no saahan sitä tappiakin pyöritettyä akselinsa ympäri. :D

Kermavaahto sanoi:
Eikös se koko killutin mene hukkaan sitten?

Ajattelin ottaa prinssi albertin ja kulkea sitä esitellen koko kesän.

Kermavaahto sanoi:

Onko ihan tosi, että kannattaa laittaa nänniin tappi, koska se paranee nopeampaa?
minusta taas itsestä tuntuis, että renkaalla se paranis nopeampaa, kun rengasta saa pyöritletyä, eikä se juutu kiinni.
Tai no saahan sitä tappiakin pyöritettyä akselinsa ympäri. :D

En tosta nännistä tiedä sinänsä, mutta yleensä kai tuota tappia suositellaan ensikoruksi siksi, että reikä paranee "suoraan" eikä kaarevaksi, kuten renkaalla voi käydä. Lisäksi se koru ei saa liikkua liian paljoa, sitä ei saa koko ajan olla räpläämässä edes takaisin. Sen renkaan tai minkä tahansa korunhan voi siihen vaihtaa kun reikä on parantunut.

Kermavaahto sanoi:
Oletko koskaan nähnyt salilla yläosattomissa heiluvan naisen? ;)

Öö.. älä salille mee yläosattomissa. :D Mä tarkotin lähinnä jos kotona haluais punnertaa vaik ennen saunaan menoa..

Kyllä saatettais muakin salilla hiukka vinoon katella jos sinne paukkais yläosattomissa rautaa nosteleen.. Näillä renkaalla varusteluilla riippanoilla saatettais luulla vielä koiraparkiksi..:hyper:

Kokemuksiani nännilävistyksestä: Otin sen n. 4 vuotta sitten ja paraneminen kesti todella kauan (n. vuoden). Tosin koko tuon 4 vuoden ajan lävistys vaikutti siltä, että se kasvaa pikkuhiljaa ulos. Tuo näkyi ajoittaisena tulehtumisena yms... n. kaksi viikkoa sitten otin tapin poies ja nyt tuo on kasvanut umpeen.

Molemmissa nänneissä on killutin ollut jo viisi vuotta. Sattui aika paljon laitettaessa, parani melko nopeasti eikä ole kertaakaan tulehtunut tai meinannut revetä.

Ainoa "suojaus" mitä olen käyttänyt oli jenkkifutista pelatessa teippaus ennen hartiasuojien päälle pukemista.

Eivät ole suuresti muuttaneet elämääni suuntaan tai toiseen. Saavat tuossa nyt roikkua jatkossakin.

Nipsi sanoi:
Öö.. älä salille mee yläosattomissa. :D Mä tarkotin lähinnä jos kotona haluais punnertaa vaik ennen saunaan menoa..

Kyllä saatettais muakin salilla hiukka vinoon katella jos sinne paukkais yläosattomissa rautaa nosteleen.. Näillä renkaalla varusteluilla riippanoilla saatettais luulla vielä koiraparkiksi..:hyper:
:lol2:

Joo, kyllä minä melko vahvasti olen sitä mieltä, että sen lävistyksen ottaisin.
Ei nyt ihan lyhyen tähtäimen suunnitelma, koska eilen viimeksi lävistyksen laitoin. :D Mutta jos joskus itseni jostain kovasta teosta sillä nännilävistyksellä palkitsisin. :)

Tuskin se kipu niin kauhea on, että sitä ei kestä. ;)

Hieman asian vierestä.
Viime kesänä kun porukalla pelailimme rantalentistä, jäi kaverilla nännitappi verkkoon kiinni ja repes irti. Sano muuten muutaman kirosanan ku katteli hetken halennutta nänniään ennen ku poistu tikattavaksi...

risumies sanoi:
Hieman asian vierestä.
Viime kesänä kun porukalla pelailimme rantalentistä, jäi kaverilla nännitappi verkkoon kiinni ja repes irti. Sano muuten muutaman kirosanan ku katteli hetken halennutta nänniään ennen ku poistu tikattavaksi...
Auts.. Voi hieman sattua, jos repeää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom