- Ikä
- 41
mä vähän pelkäisin äijää jolla tissi lävistetty sillä varmaan kyhnyttäisin koko paskan vahingossa irti. Mielestäni nuo nyt on vaan tiellä. Eikä ole edes kaikilla nätin näkösiä, vaan nänni näyttää helvetin rumalle ja tappi näyttää liian paksulta, miehellä. Renkaat on jees mutta siinähän varovaisesti odottelet kun se paranee. vuosi+ niin pitää rauhasti ottaa sängyssä esim ja senkin jälkeen on repeämisvaara tietysti. Ja olen kuullut suuresta uloskasvuriskistä.
Tosin olen tekopyhä, sillä itsekin haluaisin moisen :D mutta jääkööt nyt kun itsekin juuri kirjoitin että miten typerä idea voisi olla.
Itse olen taas kuullut ettei nännien lävistys satu laisinkaan. Itselläni ei varmaan sattuisikaan kun kielen lävistys ei tuntunut missään. Varmaan riippuu hlöstä.
Tosin olen tekopyhä, sillä itsekin haluaisin moisen :D mutta jääkööt nyt kun itsekin juuri kirjoitin että miten typerä idea voisi olla.
Itse olen taas kuullut ettei nännien lävistys satu laisinkaan. Itselläni ei varmaan sattuisikaan kun kielen lävistys ei tuntunut missään. Varmaan riippuu hlöstä.