Nänniläväri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pforce
  • Aloitettu Aloitettu
Se on melkein yhtä cool kuin puuhelmet, suomileijona-korut ja kultaketjut. Eli ota ihmeessä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
rocky6 sanoi:
Se on melkein yhtä cool kuin puuhelmet, suomileijona-korut ja kultaketjut. Eli ota ihmeessä.
Mikäs Rockya nyt noin riepoo?

Muista, että me ollaan kaikki yksilöitä ja erilaisia, niin kuin kaikki muutkin. :jahas: ;) :piis:

Minulla oli nännilävistys, mutta otin sen pois kun se ei parantunut sitten millään, vaikka se oli siinä ollut jo n. 2,5 vuotta, en tiedä miksi ei parantunut. Kyllä sitä sai aina vähän varoa ettei jää tai osu kovasti mihinkään esim. seksin harrastaminen voi sattua.

Mulla taisi muutaman kuukauden koru olla. Parani nopeasti, eikä sattunut lävärin ottaminen. Yksi aamu heräsin krapulassa ja korua ei enää nännissä ollutkaan, seuraavana päivänä koitin laittaa toisen korun siihen tilalle, mutta oli kerennyt jo umpeutumaan. Enää ei siis korua ole, eikä tule. Ihan makeita ne mielestäni on silti, muijalle jos sattuu koru käymään niin kulmassa tai tossa huulten alapuolella joku pieni koru voi olla hemmetin hyvän näköinen, oon samantien ihan myyty. Ehkä siitä huokuu jotain rock henkisyyttä mikä saa meikäläisellä vippaamaan.

Otin 2004 keväällä molempiin nänneihin tapit. jonkin verran sattui lävistäminen, mutta sanoisin että esimerkiksi levypainon tiputtaminen varpaalle kirpaisee huomattavasti enemmän.

Sama juttu kävi mullakin toisen korun kanssa, oli siis yöllä lähtenyt irti ja aamulla en viitsinyt enää alkaa väkivalloin korua paikoilleen asettelemaan..
Eikä ole nännikoru ollut erityisemmin tiellä tai häiriöksi missään muualla kuin suihkussa, jossa välillä sellaisella pesupuffilla(?) kiireessä pestessäni unohdan korun ja se sitten tarttuu siihen verkkoon... :D Onneksi en ole vielä onnistunut ihan irti repimään.

Itellänikin on ollut nännilävistykset aikoinaan, ja vaikka paranivat nopeasti kivuttomiksi niin eivät kuitenkaan palanneet 'normaaleiksi' ennenkuin korut otti pois. Kokeilin sekä kirurginterästä että titaania ja sama homma molemilla. Nännit on monilla ihmisillä sellaiset paikat että kudosnestettä tihkuttaa vaikka pari vuotta ja kun ei sovi niin ei sovi. Yhdellä tutulla sama asia, tosin hän jaksoi sitä nesteilyä 3v kunnes otti pois, itse en odotellut paria kuukautta enempää.

En tiedä onko tuo naisilla ja miehillä eri asia, ja vaikuttaako esim naisilla rintojen koko ja alusvaatteiden materiaalit paranemiseen. Itselläni ja tällä toisella neitokaisella on tuota rintavarustusta kyllä reilummin joten olettaisin sillä olevan yhteyttä asiaan että on aina rintaliivit ym, itselläni ainakin hankasi hitosti pitsit sun muut nännejä, eikä silleen hyvällä tavalla :lol2: Miehillä sitten ei ole taas mitään tiukkaa siinä rintakehällä vaan voi pitää löysiä t-paitoja koko elämänsä vaikka eivätkä nännit joudu samanlaiseen hankaukseen/rasitukseen joten ehkä siinäkin on jokin yhteys...

Kaikilla nännilävärit ei vaan parane ikinä. Näin kävi mm. kaverillani, jolla korut kasvoivat ulos molemmista nänneistä vuoden sisällä.

MissEvilEve sanoi:
Itellänikin on ollut nännilävistykset aikoinaan, ja vaikka paranivat nopeasti kivuttomiksi niin eivät kuitenkaan palanneet 'normaaleiksi' ennenkuin korut otti pois. Kokeilin sekä kirurginterästä että titaania ja sama homma molemilla. Nännit on monilla ihmisillä sellaiset paikat että kudosnestettä tihkuttaa vaikka pari vuotta ja kun ei sovi niin ei sovi. Yhdellä tutulla sama asia, tosin hän jaksoi sitä nesteilyä 3v kunnes otti pois, itse en odotellut paria kuukautta enempää.

Yhdellä hyvällä kaverilla on ollut nännilävärit jo vuosia ja tykkää kovasti, nainen on, ja lävistykset sopivat hänelle hyvin. Ekalla lävärikeikalla olin mukana henkisenä tukena, teki kovin kipeää ja lopulta istuttiin rantsussa, minä juomassa limua ja kaveri kyynelehtimässä kipua. Parani kuitenkin - kuulemma - hyvin, teippaa lävärit (nykyään tapit) aina ennen reeniä eikä muuten tee niille ymmärtääkseni paljon mitään.

Makuasia tuokin. Joidenkin tyyliin (ja tietty ihoon ym. parantumista silmällä pitäen) lävärit vaan yksinkertaisesti sopivat, kun taas toisten ei sitten millään. Vaikka olen nainen, en käytä edes korviksia kun taas jotkut tutut miehet näyttävät kivalta naama täynnä rautaa. :thumbs:

Olishan se ikävää sitten, jos sen lävistyksen ottaa, niin jos se ei paranisikaan. :(
Onko teillä muuten vaaka- vai pystysuunnassa lävistys (siis teillä joilla lävistys on)?
Minä tiedän yhden naisen jolla on ollut molemmissa nänneissä kaksi lävistystä: toinen vaaka- ja toinen pystysuunnassa. :D

Minulla on nännilävistykset olleet puolisen vuotta. Vaakasuuntainen tappi molemmissa tisseissä. Lävistäminen sattui jonkun verran, mutta on sitä pahemminkin tuntunut. Kivuttomiksi paranivat parissa päivässä, kudosnestettä tulee välillä edelleen, mutta se ei haittaa. En suojaa näitä mitenkään erityisemmin, jos olisi renkaat, niin pitäisi varmaan teippailla tai jotain.

Lävistykset olleet kummassakin nännissä pian puolivuotta.Pari viikkoa tuli kudosnestettä, muuten ovat parantuneet.Tappeja suosittelen laittaan ainakin ekaks.Itse lävistäminen ei sattunut.Kuvittelin et huutaisin äitiä ko. tilanteessa, mutta ei..
Makukysymyksiä kylläkin, mut ite en varmaan enää osais olla ilman..
joskus tietysti voi tulla kiusallisia tilanteita kun ne näkyy läpi jos ei oo tarpeeks "toppauksia" rinnuksissa..:nolo:

lellutin sanoi:
Makukysymyksiä kylläkin, mut ite en varmaan enää osais olla ilman..
Mulla on sama kielilävistuksen kanssa, että enää ei osaa olla ilman. :D
Ja pian aikaa tottua tähän smileyhin, että vois jo tuntua oudolta, jos sen ottais pois. :)

Mulla on tappi toisessa nännissä (poikittain). Lävistäjä sanoi, että poikittainen paranee helpoiten (olisin muuten ottanut viistoon).

Lävistäminen tuntui juuri siltä kun sen voi kuvitella tuntuvankin. Ei kuitenkaan mitään sietämätöntä kipua.

Mitään ongelmia ei ole ollut. Muutaman yön jouduin nukkumaan toisella kyljellä, mutta muuten ei ole kipuillut yhtään.

Salilla ei ole tuottanut mitään ongelmia. Kontaktilajeissa kannattaa varmastikin vetää urheiluteippiä päälle.

Tykkään lävistyksestäni aivan hulluna. Ja palaute on myös ollut poikkeuksetta positiivista ;) Jonain päivänä tulee koru toiseenkin nänniin.

Juu ota ehdottomasti toiseenkin...
Kieleen ois mukava kanssa ottaa, mutta en työssäni voi ottaa paikkoihin jossa ne näkyy..(prkle....)

Kävin sitten ottamassa nännilävistyksen. :D

Ei ole yhtään vuotanut kudosnestettä, eikä ole ollut kipeä eikä mitään..

Ja kyllä se on kiva. ;)

Miehillä nännilävistykset :kuola:

Itellä ollu navassa joku viis vuotta, kesti ainaki vuoden parantua, tihku kudosnestettä minkä kerkes. Ja aluks mulle laitettiin liian iso koru (ihmisillä on vissiin jotain jättinapoja kun ei ollu pienempiä koruja tarjolla), ja se jäi aina farkkuihin kiinni. Ugh. Mutta kyllä se siitä.

Mua ärsyttää kun lävistyksistä ollaan heti sanomassa et "se on tulehtunut, pitää ottaa pois!" jos on vähänkin ongelmia. Kudosneste EI ole sama asia kuin mätä. Ja paras tapa putsata on laimea merisuolavesi, ei Septidin tms ainakaan mulla.

Liian iso koru laitetaan tahallaan siksi, että on tilaa turvotukselle ja paranemiselle. Vaihdetaan sitten pienempään, ettei hankaa tai tartu vaatteisiin. Itsellä huomasi alahuulessa kunnollisen paranemisen parhaiten siitä, että tappi tuntui liian pitkältä --> vaihtoon.

Mulla oli silmäkulmassa aikanaan. Olihan se kiva vähän aikaa mutta ärsytti kun piti koko ajan olla varomassa ettei telo sitä jne. Lopullisesti se irtos kun joku urpo päätti nojailla nyrkillänsä siihen. Korviksia on kyllä 4 kpl, naamaan en taida enää laittaa. Nänniin en laittais ikipäivänä.

Sitäpaitsi tatuoinnit roks more.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom