Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No, mikäs siinä jos tykkää pitää puuhelmiä, suomileijona-korua tai kultaketjuja. ;)rocky6 sanoi:Se on melkein yhtä cool kuin puuhelmet, suomileijona-korut ja kultaketjut. Eli ota ihmeessä.
Mikäs Rockya nyt noin riepoo?rocky6 sanoi:Se on melkein yhtä cool kuin puuhelmet, suomileijona-korut ja kultaketjut. Eli ota ihmeessä.
Mitä materiaalia se sun koru oli?OPe sanoi:Minulla oli nännilävistys, mutta otin sen pois kun se ei parantunut sitten millään, vaikka se oli siinä ollut jo n. 2,5 vuotta, en tiedä miksi ei parantunut.
MissEvilEve sanoi:Itellänikin on ollut nännilävistykset aikoinaan, ja vaikka paranivat nopeasti kivuttomiksi niin eivät kuitenkaan palanneet 'normaaleiksi' ennenkuin korut otti pois. Kokeilin sekä kirurginterästä että titaania ja sama homma molemilla. Nännit on monilla ihmisillä sellaiset paikat että kudosnestettä tihkuttaa vaikka pari vuotta ja kun ei sovi niin ei sovi. Yhdellä tutulla sama asia, tosin hän jaksoi sitä nesteilyä 3v kunnes otti pois, itse en odotellut paria kuukautta enempää.
Mulla on sama kielilävistuksen kanssa, että enää ei osaa olla ilman. :Dlellutin sanoi:Makukysymyksiä kylläkin, mut ite en varmaan enää osais olla ilman..