Nänniläväri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pforce
  • Aloitettu Aloitettu
Molemmissa nänneissä ollut, nyt vain toisessa.
Kielikoru myös löytyy.

Intin painoin toinen nänni lävistettynä ja kielikoru suussa. En tiedä oikeastaan näin jälkikäteen ajatellen, että miten edes onnistuin siinä, mutta alokasajan mulla oli nänninpäällä ihonvärinen teippilaastari eli ehkä se auttoi. Ei kai ne sitten hirveesti tuijotellu mun tissejä. Hampaat yhdessä huutamista tuli myös harjoiteltua :)

Toisessa nännissä oli koru n. 7vuotta sitten sille kävi pari pikku äksidenttiä se rupesi oireilemaan. Reijän viereen tuli mätäpatti, jonka sai puhkaistua ja sitten sen korun pystyi työntämään tästäkin reijästä ulos. Eli nännissä oli tavallaan kaksi reikää. Kipeä se ei ollut. Hoidin desinfioimalla ja nänni tuntui parantuneen. Tämä kuitenkin uusiutui parikin kertaa ja lopulta otin korun kokonaan pois. Reikä kasvoi siististi umpeen ja nyt ollaan menty ilman korua jo puoltoista vuotta.

Toisessa nännissä killuu edelleen.
Tässä koru on nyt ehkä ollut n.7v ja ei ole ikinä oireillut mitenkään. Tämä koru ei ole ihan niin syvällä mitä toinen oli ja jotenkin tuntui että se edellinen oli liiankin syvällä tai sitten itse korussa oli jotain vikaa kun se parani huonommin ja oireili aika ajoin.

Tekis vielä mieli laittaa toiseenkin nänniin koru, mutta taitaapi jäädä tekemättä.
Pelkään ettei parannu kunnolla.

Ja se laittaminen tosiaan sattuu aika mukavasti. Mutta kyllä siitä selviää. Ittelläni oli ainakin vaan mehut ihan poissa sen jälkeen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom