Nänniläväri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pforce
  • Aloitettu Aloitettu
arvet silmäkulmissa on asiaa, turha niitä on pelätä tai poistattaa. mulla arpi leikkaa komeasti toisen kulmakarvan ja sillä saa paremmin naista kuin millään lihaksilla. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei kaisse sanonukkaan että ne sulkee toisensa poies ei vaan ite jaksa?

Niin siis tuohon kulmakorun arpeen; samaa mieltä erkjetterin kanssa, mua vituttaa suunnattomasti, että mun koru kasvo ulos niin siististi, ettei tullu arpea

Nännilävärit hyi saatana, ikinä en ottais!!! :urjo:

Tai näin ainakin ajattelin vielä jokunen aika sitten kunnes kävin reilu viikko sitten ottamassa ensimmäisen lävistyksen kulmaan. Vielä vartti ennen lävistystä olin ihan paniikissa mutta siinä vaiheessa kun lävistäjä tökkäs sen neulan läpi ja huomasin ettei se sattunut laisinkaan, valtasi mut sellainen todella helpottunut ja hieno voittajafiilis. Ekaa kertaa peiliin vilkuillessani näytti jonkin verran daijulta ja vähän kaduttikin mutta äkkiä huomasin että tämähän on aivan törkeen siisti eikä kaduta yhtään :)

Ja sen voin jo luvata ettei kulmalävistys tule jäämään viimeseksi läväriksi ja uskon että nänniinkin tulen jossain vaiheessa ottamaan korun. Vasta tultuaan itse lävistetyksi ymmärtää varsin hyvin miksi jotkut ihmiset ovat koukussa läväreihin ja rei'ittävät kroppaansa joka paikasta. Ja ihan varmasti sama juttu myös tatuointien kanssa. Sellaisenkin tulen vielä jonain päivänä ottamaan. :)

Ja sellaisten pullossa asuneiden äidin pikku poikien ja tyttöjen, joilla ei ole roikkunut kuin korkeintaan tutti kaulanauhassa, kannattaa vaan pitää mielipiteensä omana tietonaan. Se, että ottaa lävistyksen tai tatuoinnin on kuitenkin vielä pientä kehon tuunaamista siihen verrattuna, että reenaa itselleen massiiviset lihakset ja korostaa niitä vielä kävelemällä aprikoosit kainalossa baarissa. Toki itsekin katselen hetken verran pitkään ihmisiä, joilla on naamassa enemmän lävistyksiä kuin sormilla pystyy laskemaan mutta ei ne mun elämään vaikuta eikä musta oo heitä tuomitsemaan.

Niille, jotka kelaavat ottavansa ensimmäistä läväriään niin älkää epäröikö hetkeäkään, ette tule katumaan tai jos tulette niin äkkiäkös sen pois siitä saa ;)

Ja sellaisten pullossa asuneiden äidin pikku poikien ja tyttöjen, joilla ei ole roikkunut kuin korkeintaan tutti kaulanauhassa, kannattaa vaan pitää mielipiteensä omana tietonaan. Se, että ottaa lävistyksen tai tatuoinnin on kuitenkin vielä pientä kehon tuunaamista siihen verrattuna, että reenaa itselleen massiiviset lihakset ja korostaa niitä vielä kävelemällä aprikoosit kainalossa baarissa.

No enpä tiedä onko tässäkään asenteessa paljoa tolkkua (ellet sitten koe, että lävistys on merkki jostain suurestakin kapinasta). Mun huulikoru on vain koru, en koe, että jos joku pitää sitä rumana on kyse jostain rajoittuneisuudesta tai siitä, ettei tiedä "suuren maailman" tavoista mitään. Sama tatuointien kanssa. Makuasia, ei kaikki tykkää samasta jäätelöstäkään (tai koko tuotteesta sen paremmin).

Hitto oon vuoden jahkaillu tota nänniläväriä. Joskus 15-vuotiaana vasemmassa nännissä killui kaunis koru, joka kasvoi sit aika ikävästi ihon sisään (barbellin toinen pallo alkoi mennä nännipihan sisään liian pienen korun takia, yöks). Jahka sitä jossain vaiheessa uskaltais. Viime kerta sattui AIVAN SAATANASTI. Oon päättänyt, että nyt tulee sit molempiin nänneihin, jos on tullakseen. Ei sitä mitään tissiposkia olla ;) ...eipä.

Nänniläväri hemmetin siisti.. toista päivää omistan :rolleyes:
Eikä se satu niin paljoa oikeasti. Kipu on heikkouden illuusio ja ohimenevää.
Mutta jos nyt otatte niin ei kannata harrastaa liikuntaa, jossa läväri pääsee hankaamaan esim. paitaa vasten :jahas:
Ei tykänny ainakaan oma läväri lenkillä käynnistä, toivottavasti ei rupee nyt oireilee mitään suurempaa

Mulla on ollut nänniläväri nyt kaksi viikkoa.Ei se niin paljon sattunut.
Ei ole kaduttanut vielä yhtään.
Homo en ole tietääkseni.Olen kyllä avioliitosta eronnut.Mutta kummasti naiset kiinnostavat enemmän :kuola: vaikka mulla on nänniläväri.
Joten pois ne puheet.Mutta jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen.:piis:

Mulla on ollu.. Ensiksi rengas, sitten tappi. Mulla ainakin tarttui helposti vaatteisiin/tavaroihin kiinni. repes usein ja tulehtu. Nyt ei ole lävistystä. Pelkkä arpi. Itse en ottaisi enää, mutta jos sua kiinnostaa niin ota vaan. Ainahan sen voi ottaa pois. Ja lävistyksen ottaminen ei satu. :)

Koppaan täysillä. Ikinä oikein parantunut kunnolla, ainakaan parissa vuodessa.
Tytöt kyllä diggas tai sit sano vaan säälistä ;)

BTW... jäi kerran beachiverkkoon kuunni kun oli teippaus revennyt. kirpasi pikkaisen...

Mulla viilsi aika oudosti puhkomisvaiheessa, niin kuin amorin nuoli olisi mennyt vasemmalta oikealle. Sinänsä välillä on harmittanut, kun mun duunit ei ole kaikki niin konttorissa istumista. Syksyllä oli välillä mielessä repiä koko systeemi pois.

Onko muilla lävärin omistajilla tullut kipua lenkillä käydessä vai johtuuko vain tuosta uutuudesta? Vai pitäskö tuota rueta teippailemaan ennen lenkkiä ?

Noista naisten nänniläväreistä...
Millaisia omia kokemuksia naisilla on imetyksestä jos on ollut läväri? Eikä nyt sitte sanota että oli 15vuotiaana läväri ja nyt 30v ja muksu.

Olen kuullut sitäkin että on astetta vi***maisempaa rinnat täynnä maitoa kun 3 isoa holea lykkää sitä maailmaan koko ajan. Riippuu varmaan monista asioisa mutta voisi ajatella että kun nännit raskauden aikana turpoaa niin myös ne lävärin reiät kasvavat.

Dunno but wanna know.
Nimim. Ei reikiä, eikä kai tulekaan. Ei kuvia, eikä kai tulekaan.

Ei ollu lenkeistä mtn mut oli tosiaan et saunomista, uimista ja kylpemistä vältelllä ensimmäiset viikot. Pitänee malttaa olla juoksematta loppuviikko

Itellä on molemmisa nänneissä tapit, eikä ollut niiden kanssa ongelmia juuri laisinkaan. Paraneminen oli suht. kivutonta, eikä ole sen koomin ollut kipuja. Salilla joskus vähän hankaa paitaa vasten, esim. kun kiristää vyön tiukalle ja paita tiukentuu samalla ihoa vasten, mutta ei tuota kipua kuin todella harvoin ja kestää tasan sen sarjan ajan jos kestää.

Voikos nänniin ottaa suoraan hevosenkenkäkorun, vai onko pakko ottaa alkuun tappi ?
Tietysti voi. Itsekin otin suoraan renkaan - tosin nyt nyppäsin koko hökötyksen pois kun kyllästyin siihen noin vuoden jälkeen. Se jotenkin vaan näytti niin väsyneeltä ja sitäpaitsi se ei vieläkään ehtinyt parantua kunnolla.

Mulla oli kaksi vaihtoehtoa: joko venyttää siihen hieman isompi ja paksumpi rengas (siis molempiin nypyköihin), tai sitten repiä hiiteen koko roska.

Weiland sanoi:
Tosimiäs lävistää perskankut yhteen...
Just, todella mielenkiintoista! :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom