Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lävistykset on cooleja, en tosin itse jaksaisi ottaa, hakkaan ennemmin tatuointeja lisää.
Ja sellaisten pullossa asuneiden äidin pikku poikien ja tyttöjen, joilla ei ole roikkunut kuin korkeintaan tutti kaulanauhassa, kannattaa vaan pitää mielipiteensä omana tietonaan. Se, että ottaa lävistyksen tai tatuoinnin on kuitenkin vielä pientä kehon tuunaamista siihen verrattuna, että reenaa itselleen massiiviset lihakset ja korostaa niitä vielä kävelemällä aprikoosit kainalossa baarissa.
Mulla on ollu.. Ensiksi rengas, sitten tappi. Mulla ainakin tarttui helposti vaatteisiin/tavaroihin kiinni. repes usein ja tulehtu. Nyt ei ole lävistystä. Pelkkä arpi. Itse en ottaisi enää, mutta jos sua kiinnostaa niin ota vaan. Ainahan sen voi ottaa pois. Ja lävistyksen ottaminen ei satu.
Tietysti voi. Itsekin otin suoraan renkaan - tosin nyt nyppäsin koko hökötyksen pois kun kyllästyin siihen noin vuoden jälkeen. Se jotenkin vaan näytti niin väsyneeltä ja sitäpaitsi se ei vieläkään ehtinyt parantua kunnolla.Voikos nänniin ottaa suoraan hevosenkenkäkorun, vai onko pakko ottaa alkuun tappi ?
Just, todella mielenkiintoista! :jahas:Weiland sanoi:Tosimiäs lävistää perskankut yhteen...
Luulisin, että pikemminkin kivuliasta...vaikea sanoa kun ei ole kokomusta :DJust, todella mielenkiintoista! :jahas: