Mun ruokailujen pohjanoteeraus taisi olla vaihtarivuosi jenkeissä. Kuvittelin syöväni terveellisesti, kun kieltäydyin koulun cafeterian mössöistä ja enkä muutenkaan syönyt varsinaista pikaruokaa kuin hädän edessä esimerkiksi pitkillä ajomatkoilla (no macit yms. ei koskaan ole ollut mun heikkous muutenkaan, aina ne on maistunut pahalle). Mitä sitten söin? Aamulla lautasellinen sokerimuroja, koulussa ehkä enegiapatukan, koulun jälkeen leipää, leipää, leipää ja erilaisia crackersseja. Illalla perheen äiti laittoi aina tosi terveellistä ruokaa, esimerkiksi uunissaa paahdettua kananrintaa kasvisten ja tumman riisin kanssa plus salaattia. Sitten vielä illalla JOKA IKINEN PÄIVÄ söin kulhollisen frozen yoghurtia. Tämän logiikan takana oli se, että jenkki-granma oli laihduttanut 50 kiloa, mutta oli sallinut itselleen joka päivä vähän jäätelöä.
Tämän seurauksena lihoin sitten 17 kiloa... :jahas: Joten kuten homma pysyi jouluun asti kasassa, mutta silloin lopetin liikunnan, kun kamppailulajipaikka, jossa kävin, teki konkurssin. Huvittavinta tässä on, että olisin aivan hyvin voinut pysyä normaalipainoisena koko vuoden, koska perheessäni laitettiin tosiaan terveellistä ruokaa, ja kaikki perheenjäsenet olivat hoikkia.
Nykyään huvittaa, minkälainen denial sitä oli itsellä päällä... Valokuva-albumiin mulla oli pokkaa kirjoittaa sellaisen kuvan alle, jossa syön pannareita viimeisenä päivänä takapihan terassilla, että "viimeiset pannukakut". Näytän siinä kuvassa just siltä, etten muuta olekaan syönyt koko vuonna kuin pannukakkuja
Tämän seurauksena lihoin sitten 17 kiloa... :jahas: Joten kuten homma pysyi jouluun asti kasassa, mutta silloin lopetin liikunnan, kun kamppailulajipaikka, jossa kävin, teki konkurssin. Huvittavinta tässä on, että olisin aivan hyvin voinut pysyä normaalipainoisena koko vuoden, koska perheessäni laitettiin tosiaan terveellistä ruokaa, ja kaikki perheenjäsenet olivat hoikkia.
Nykyään huvittaa, minkälainen denial sitä oli itsellä päällä... Valokuva-albumiin mulla oli pokkaa kirjoittaa sellaisen kuvan alle, jossa syön pannareita viimeisenä päivänä takapihan terassilla, että "viimeiset pannukakut". Näytän siinä kuvassa just siltä, etten muuta olekaan syönyt koko vuonna kuin pannukakkuja