Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kummajainen sanoi:Hyviä juttuja. Muutaman luinkin jo läpi.
Miuku sanoi:Mä taas lukaisin tuon Nutrient Timing jutun ja jäin miettimään, että ehkä sittenkin ennen treeniäkin pitäisi ottaa jotain.
Osaako joku sanoa millaisilla hiilarimäärillä kannattaisi lähteä liikkeelle? Pitäisikö olla nimenomaan tuollainen juotava juttu vai kelpaisiko joku "oikeakin ruoka" kunhan hiilari/protskusuhteet on kunnossa?
Warheart sanoi:Mitä tuo potassium on suomeksi? Kalsium vai kalium?
Hmm. En ole ilmeisesti kovin päin persettä tehnyt, kun olen ihan mututuntumalla jo pidempään ottanut ennen treeniä heraa, glutamiinia ja merisuolaa appelsiinimehussa. Päälle 500 mg C-vitskua.They speculated that the ideal drink to consume before exercise should contain the following ingredients: high-glycemic carbohydrates, whey protein, leucine, vitamin C, vitamin E, sodium, potassium and magnesium.
Hulkki sanoi:Hmm. En ole ilmeisesti kovin päin persettä tehnyt, kun olen ihan mututuntumalla jo pidempään ottanut ennen treeniä heraa, glutamiinia ja merisuolaa appelsiinimehussa. Päälle 500 mg C-vitskua.
muffy sanoi:Off topic; tuolla kun tosiaan mainittiin että glutamiini saattaisi (huom; saattaisi) olla hyödyllinen lisä siihen juomaan, siellä lukee jotakuinkin että "glutamine stores are deleted", mutta melkein veikkaisin että on ollu tarkotus kirjottaa "depleted", kuten tähän asti lähes kaikissa jutuissa on ennen ainakin lukenut?
Force sanoi:Glutamiini on varmaan hyvä lisä palautusjuomassa, mutta tuossa ennen treeniä otettavan juoman yhteydessä siitä ei puhuttu mitään. Jotkut kuitenkin ottavat glutamiinia ennen treeniä, turhaanko?
Force sanoi:Vanhassa bodaus lehdessä oli myös joskus tutkimus missä ei saatu osoitettua glutamiinista olevan mitään konkreettista hyötyä vaikka annokset olivat valtavat.
Force sanoi:Anssiii. Vastaus edellisiin kysymyksiin + uusi kysymys. Onko nuo leucine, sodium, potassium, hyvinkin olennaisia tuossa drinkissä?