Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ratrace sanoi:En edes oleta että joku ymmärtäisi, sen verran monta kertaa olen tässä elämässä joutunut toteamaan olevani täysin erilainen kuin lähes kaikki muut. Joko olen täysin sokea ja muut tajuaa missä mennään, tai sitten olen todella avannut silmäni ja muut on sokeita.
läski77 sanoi:Helpoiten kuitenkin pääsee tappamaan liittymällä Yhdysvaltojen armeijaan. Tänään luin jostain, ettei tarvitse olla maan kansalainen päästäkseen Irakiin sotimaan.
ratrace sanoi:Rauhanturvaajaksi? Makoilemaan jonnekin missä ei tapahdu enää mitään, ja pakkaamaan kamat häntä koipien välissä jos alkaa tapahtumaan? Ei helvetti... rauhanturvahommat on pelkkää kulissia, jonka avulla moni isi pääsee kehuskelemaan pennuilleen olleensa "kovassa paikassa", saattaahan siellä tulla vaikka hiki jos helteitä riittää. Anteeksi vaan kaikille rauhanturvaajille, teette toki arvokasta työtä... ei vain ole mun juttu.
ratrace sanoi:Masentunut, kyllä. Mutta syy on tässä kiireisessä ja ahdistavassa ahneessa länsimaisessa elämäntyylissä, ja sitä on hieman vaikea lähteä muuttamaan. En ajattele lähtöä pakona, vaan mahdollisuutena.
ratrace sanoi:Rauhanturvaajaksi? Makoilemaan jonnekin missä ei tapahdu enää mitään, ja pakkaamaan kamat häntä koipien välissä jos alkaa tapahtumaan? Ei helvetti... rauhanturvahommat on pelkkää kulissia, jonka avulla moni isi pääsee kehuskelemaan pennuilleen olleensa "kovassa paikassa", saattaahan siellä tulla vaikka hiki jos helteitä riittää. Anteeksi vaan kaikille rauhanturvaajille, teette toki arvokasta työtä... ei vain ole mun juttu.
Kaapeli sanoi:Eiköhän ne karsi noin vakavasti masentuneet kaverit pois testeissään. Kannattaisi ensimmäisenä käydä kallonkutistajalla näin ihan kotimaassa, jos vaikka saisi sen pääkopan kuntoon ja säästyisi syöksykierteeltä.
Just do it! Jos on yhtään hynää kertynyt taskun pohjalle, niin lähde vaikka jenkkeihin, osta avoauto ja aja manner läpi. Tai reppureissaajaksi Intiaan. Ei mun pää ainakaan kestäisi enää lähteä mortiksi armeijaan, oli se sitten mikä merijalkaväki tahansa.ratrace sanoi:Olisin täysin valmis myymään kaiken, heittämään repun selkään ja lähtemään kohti tuntematonta.
Kysellä? En mä mitään täällä kysele, kunhan totean vaan. Jos mulla olis motiivit sitä luokkaa että pitäis kysellä jossain nettifoorumissa, voisin saman tien lähteä kauppaan hakemaan pleikkaria ja counter strikea. Mä nyt vaan olen tällainen perushullu itsensä kiduttaja... Saattaisitte yllättyä jos tietäisitte taustani ja koulutukseni, ihan trukkikuskin hommasta en ole lähdössä. Mitä siis odottelen? Mummo heikossa vedossa... pysyn rinnalla niin kauan kun pitää. Sen jälkeen mua ei pidättele täällä enää mikään. Omapahan on mokani jos tuun häntä koipien välissä takas, mutta epäilen moista vahvasti. En siis todellakaan kysele täällä mitään, satuin vain löytämään tän saitin kun jälleen kerran googletin legioonatietoutta. Voitte pitää hulluna ihan vapaasti, oikeassahan olette... ei sinne selväjärkinen lähtisikään. ;) :wall:Mika71 sanoi:Jos siltä tuntuu, niin sinne sitten vaan. Turha sitä on täältä kysellä. Viisi vuotta on kumminkin aika lyhyt aika.
Carbon sanoi:hohhoijaa... onko threadin aloittaja sattumoisin pelannut liikaa tietokonepelejä? Intissä löytyi ihan tarpeeksi teidänlaisia "Vittu olis vähän siistii päästä sotii, vähän niinkun counter strike!!11! Hypitään helikoptereista ja räiskitään singoilla!!!".
Yksi meidän komppaniassa oli kyllä kovin lähtemässä muukalaislegioonaan. Näin pitkälle hän ei kuitenkaan päässyt sillä hänet passitettiin alokaskauden jälkeen mielisairaalaan...