testo sanoi:Hohhoijaa ittelles. Pelejä olen kyllä pelannut joskus kovastikin, mutta on mulla sentään vielä sen verran ymmärrystä että erotan pelimaailman tosielämästä.
Ja mulla tosiaan oli joskus aikomuksena lähteä pois täältä katteleen vähän erilaista elämää, mutta elämäntilanteet muuttuvat, enkä ainakaan näillä näkymin ole lähdössä "hyppimään helokoptereista ja räiskimään singoilla" :D
Katos meitä immeisiä on täällä meidän pikku pallolla kumminkin jonkinverran ja kaikilla on omat intressinsä, joten jos joku joskus suunnittelee lähtöä ammattisotilaaksi tai vastaavaksi niin omapa on hommansa. Se taas kertoo mielestäni jostain jos joku toinen alkaa tuomitsemaan sellaisen henkilön intressejä tai ajatuksia, jota ei edes tunne.
Perkele.
Nojoo pahoittelen. Kello on paljon ja luen tenttiin :D
Tartuin asiaan vain siksi, koska jotkut haluavat muukalaislegioonaan VAIN sen "siistin" maineen vuoksi, ja luulevat että sotiminen on hauskaa. Noh, en tiedä millaista sotiminen on, mutta ainakin luulen ettei se ole hauskaa. Ymmärrän kuitenkin miksi monet haluavat rauhanturvaajiksi, ja se on omasta mielestäni hyvä juttu.
Noniin mitä tässä enään selittelen, ihmisillä on erilaiset intressit ja käsitykset elämisestä tällä maapallolla.