Muukalaislegioonaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja testo
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
torni2002 sanoi:
Viimeistään tämä kertoo että jamppa on todellisuudessa aika pelle. Minulle ihan sama jos joku latvalaho kokeilee päästä legioonaan, siellä on monta muuta samanlaista.

Valitettavasti ei ole tuolla kaverilla kovin laajaa otantaa maailmalta että ymmärtäisi isompaa kuvaa. Siitä vaan lattioita moppaamaan kun ei muuhun rahkeet riitä!
En lähde puolustelemaan ratrace:n tekstejä ,mutta mistä itse tiedät kuinka paljon "latvalahoja" on legioonassa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jotta kenellekään ei jää epäselväksi, minkälainen Mies tähän threadiin on kirjoitellut:
ratrace sanoi:
Mies joka jättää huippuduunin ja hyvän liksan... ja rakastavan vaimon... mies joka ei pelkää kuolemaa.
Mies, joka on
ratrace sanoi:
hautonut legioona-ajatusta jo vuosia, läpi nousujohteisen uraputkeni ja opintojeni.
,koska
ratrace sanoi:
näin itsetuhoiselle ja kipua sietävälle on varmasti olemassa järkevämpiäkin paikkoja työskennellä ku joku fucking tietokone meluisan tehtaan uumenissa.
Siksipä
ratrace sanoi:
Saattaisitte yllättyä jos tietäisitte taustani ja koulutukseni, ihan trukkikuskin hommasta en ole lähdössä.
,koska
ratrace sanoi:
Asia vaan on niin että meitä "erilaisia" on, meitä jotka emme tavoittele samoja asioita kuin suuret massat. Ehkä mussa kipinöi esi-isien sotaisan historian tuomat geenit.
Ihan vaan korostaakseni itseäni hieman lisää
ratrace sanoi:
Ihan vaan kotosuomessa en ole elämääni möllöttänyt, maailmaa on tullut nähtyä sen verran monesta perspektiivistä että horisontti on ihan suorassa nyt.
ratrace sanoi:
elämänkokemusta löytyy täältä enemmän kuin arvaattekaan. Jos ei olis elämä potkinut mun perspektiiviä kuntoon kulkisin yhä sokeana kanasena muun harmaan massan mukana.
No menköön kun on mennäkseen. Pikkusen vielä lisää suitsutusta ettei kenellekään jää epäselväksi
ratrace sanoi:
Mensaan en kelvannut kun vedonlyönnin takia kävin testeissä, mutta sijoituin silti tuloksellani parhaan 4% joukkoon joten palikkatestit tuskin tekee tiukkaa.
Turha on harmaan aivopestyn massan tuputtaa neuvojaan, koska
ratrace sanoi:
Mua ei kuule joku Stresslessin uusin sohva paljoa jaksa kiinnostaa, sen verran on masokistiverta ja adrenaliinikoukkua tässä miehessä.
Kuten siis huomatte
ratrace sanoi:
Tässä puhuu mies joka on valmis jättämään lähes neljän tonnin kuukausitulot tehtaan pelleduunista ja lähteä ulos maistamaan elämää, valmis heittämään "hukkaan" vuosien opinnot.
Leuhkoja paskoja olette kaikki tyynni
ratrace sanoi:
menkää tsiisustelemaan jollekin muulle, mä en mitään nettipalstapsykiatreja kaipaa. Jelppiähän te yritätte, mutta huomaamattanne tyrkytätte samalla omaa erinomaisuuttanne.
NYT
ratrace sanoi:
tää jätkä lähtee tästä ohjatusta nukketeatterista vetelemään itse omia narujaan.
Ei sittenkään, mut NYT...
ratrace sanoi:
Nonni, nyt on kaiken maailman terapeutit taas päässeet tyrkyttämään oman elämäntapansa erinomaisuutta, joten asia alkaa olemaan osaltani loppuun käsitelty. Joku tyhmempi aivopesty peruspelle saattaisi jäädä tänne ponnekkaammin puolustamaan omaa valintaansa, mutta mua kun ei hiirulaisten kitinät oo ennenkään hetkauttanut. Kiitoksia vaan myötätunnosta, tää niinku lähtis nyt. Soommoro.
Jäin vielä suustani kiinni, juoruämmä kun olen, koska
ratrace sanoi:
Tällainen nettipalsta onkin ainoa paikka jossa voit turvallisesti heittää moisen tsoukin mummostani, silmästä silmään kun olisi nahkaasi kirvellyt muutaman viikon tästä hetkestä eteenpäin ja äitiä olisi tullut ikävä.
Otan vielä lopuksi luulot pois
ratrace sanoi:
Ei tää maailma ole ihan sitä mitä te ylipainoiset hyvinvointivaltion pennut luulette, nämä Suomen olosuhteet on aika kaukana todellisuudesta jos tätä palloa katselee hieman avarammin.
ja sitten häippäsen, mut Taistolle vielä yx juttu!!!
ratrace sanoi:
Nyt lopulta häippäsen, ja Taistolle taas tiedoksi että en vielä Legioonaan, mummo on vielä hengissä. Vielä yks saatanan tsoukki mun mummosta ja mä tuun piuhoja pitkin ja tungen Taiston runkkuPC:n poikittain herran perseestä sisään pöytää ja talouspaperirullaa myöten.

torni2002 sanoi:
Viimeistään tämä kertoo että jamppa on todellisuudessa aika pelle. Minulle ihan sama jos joku latvalaho kokeilee päästä legioonaan, siellä on monta muuta samanlaista.

Valitettavasti ei ole tuolla kaverilla kovin laajaa otantaa maailmalta että ymmärtäisi isompaa kuvaa. Siitä vaan lattioita moppaamaan kun ei muuhun rahkeet riitä!
Ohhoh... nyt löytyi yksi pelle lisää, ja tämä luulee tuntevansa minut! Mitenkähän on sen "isomman kuvan" ymmärtämisen laita tällä neropatilla? :lol2:

Kiitoksia Tomppa asiallisista vastauksistasi, mutta olen kyllä jo omat pohdintani suorittanut.

M80: Tsiisus sentään... kauankohan käytit tuohon kokoelmaan aikaa? Olisiko syytä käydä joskus vaikka ulkona? :lol2:

Lainaus eräästä toisesta keskustelusta (aloittelijoiden osiosta):
m80 sanoi:
En olis uskonut pitäväni kyrvän mausta treenin jälkeen.
:eek: :lol2:

Kuten totesin jo monta kertaa, en tullut tänne neuvoja kyselemään. Nyt kolmannen ja viimeisen kerran: morjens! :thumbs:

ratrace sanoi:
Nyt kolmannen ja viimeisen kerran: morjens! :thumbs:

Hauskaa matkaa. Kai siellä nettiin pääsee jossakin välissä, joten lähetä kuvia :)

Oiskohan tää thread aika sulkea, alkaa menemään taatulle pakkotoisto/strutsi linjalle ?

Kyllä mä sittenkin suosittelen ratracelle sitä legioonaa, se kolme viikkoo ainakin menee ihan kivasti makaillessa ja juttuja kuunnellessa. Sitten se vasta tylsäks muuttuu...

Vaikka se enää tätä viestiä näekkään kun se lähti taas...

ratrace sanoi:
Taistolle tiedoksi että tarkoitin lähtöä tältä palstalta, en vielä lähtöä Legioonaan. Tällainen nettipalsta onkin ainoa paikka jossa voit turvallisesti heittää moisen tsoukin mummostani, silmästä silmään kun olisi nahkaasi kirvellyt muutaman viikon tästä hetkestä eteenpäin ja äitiä olisi tullut ikävä.
Nyt lopulta häippäsen, ja Taistolle taas tiedoksi että en vielä Legioonaan, mummo on vielä hengissä. Vielä yks saatanan tsoukki mun mummosta ja mä tuun piuhoja pitkin ja tungen Taiston runkkuPC:n poikittain herran perseestä sisään pöytää ja talouspaperirullaa myöten.

Anteeksi jos pahoitin mielesi, olin aidosti huolestunut mummostasi. Toivotan teille kaikkea hyvää, kiva huomata kun on jäljellä vielä aidosti isovanhemmista huolehtivia nuoria miehiä.

Talouspaperit, tietokoneet ja pöydät ovat passe. Nykyään hommat hoidetaan porkkanoilla.

ratrace sanoi:
M80: Tsiisus sentään... kauankohan käytit tuohon kokoelmaan aikaa? Olisiko syytä käydä joskus vaikka ulkona? :lol2:
n. 30 min ... mut oli se hauskaakin :lol2:

ratrace sanoi:
Lainaus eräästä toisesta keskustelusta (aloittelijoiden osiosta):
m80 sanoi:
En olis uskonut pitäväni kyrvän mausta treenin jälkeen.

Mitäs ihmeellistä tuossa nyt on ... kukapa siitä nyt ei tykkäis treenin jälkeen :eek: (huom! ei KOSKAAN ennen treeniä :D )

Kyllä tätät treattia lukiessa piristyy.... :lol2:

m80 viesti oli ihan hemmetin ´hauska...

Mutta hyvää matkaa kovan liksan omaavalle kaiken taakse jättävälle tehtaan max paynelle....

Joo, niitä kuvia sieltä legioonasta sitten, oonkin aina halunnu nähdä minkälaista siellä on :)

jarhe sanoi:
Joo, niitä kuvia sieltä legioonasta sitten, oonkin aina halunnu nähdä minkälaista siellä on

Siinä on vaan se että jos niitä kuvia levittelee vaikkapa netissä ja jää kiinni niin se on putkareissu sitte..... :evil:

steven_seagal sanoi:
Siinä on vaan se että jos niitä kuvia levittelee vaikkapa netissä ja jää kiinni niin se on putkareissu sitte..... :evil:

Paitsi jos on lähteny maasta ennen kuin on jäänyt kiinni. ;)

attachment.php

Liitteet

• strutsi_lock.jpg
    strutsi_lock.jpg
    33,7 KB · Katsottu: 6 496
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom