[***Musta Lista***]

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Täytyypä kirjoittaa itse LG:n ns. takuuhuollosta, eli ostin vähän alle 3-vuotta sitten 17" TFT:n joka toimi ok, kyseinen näyttö meni kuitenkin n. vuosi sitten rikki ja vaihdoin sen on-site takuussa uutten, näytöllä on kolmen vuoden takuu. Kuitenkin tuo vaihdossa tullut näyttö rupesi temppuilemaan pian sen ostettuani... Se ei lähtenyt päälle lepotilasta tai kun virrat olivat pois, vilkutteli valoa vaan virtanäppäimen vieressä, noh, yhteys takuuhuoltoon ja lähettivät uuden näytön tilalle... Ei mennyt kuin viikko niin taas kyseinen ongelma ilmeni ko. näytössä. Näin kävi myös seuraavan kahden takuuvaihdetun näytön jälkeen, eli kaikenkaikkiaan neljä (+1 ensimmäinen eri vian takia) näyttöä on pitänyt lähettää takaisin tuon saman ongelman takia. On se kyllä kumma kun eivät saa hommaa toimimaan ja ehjää näyttöä tilalle. LG:n näyttöjä ei kyllä tule enää hommattua. Tälläkin hetkellä odotellaan "uutta" näyttöä takuusta... Tosin olen jo ostanut 20" Samsungin tilalle ja saa nähdä mitä tuolle LG:lle tekee, laittaakko vahinko kiertämään vai mitä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tod.näk. on maanantai-kappale sitte (ei pitäs olla yleisiä ko. ongelmat/malli).

Muista valittaa samoista ongelmista aina kun viet sen huoltoon...

Jep, mutta ei tarvinnu viedä tällä kertaa huoltoon, kamera lähtikin pelaamaan...mutta saa nähdä kuinka kauan taas toimii ylipäätään koko paska.
 
Itsellä ei muistaakseni oo kokemuksia, mutta tuttavapiirissä kyllä kuullut jos jonkinlaista. Oli se kännykän vika mikä vaan ja takuu voimassa, niin vastaus on a) ei takuu tätä korjaa b) ite oot aiheuttanut. Pitääköön puhelimensa :D

Epämääräisissä huoltopisteissä sun muissa vastaus on juurikin tuo. Mutta kun marssin Noksun lippulaivaan, Aleksanterinkadun myymälään, oli ääni kellossa toinen: Luuri lähti mukisematta huoltoon, viat korjattiin ja työ oli valmis muutamissa päivissä. Kassahenkilökunta oli erittäin miellyttävää, ei voi kyllä mitenkään haukkua.


Että terkkuja vaan sille kivalle brunetille siellä Noksun kaupassa ;)
 
Kyllähän huollot puhelimen korjaa takuuseen jos se vaan on mahdollista sillähän ne elantonsa tienaa mut ei huolloissa voi asiakkaan aiheuttamia vikoja takuuseen korjata ku pian käy niin ettei oo enää nokian takuuhuoltoo.
 
Myyrmannin Elisa shop.

Jonotusaika 30 min ja kun asiakkaat vapautuvat toinen myyjistä omaan rauhalliseen tahtiin räpeltää konetta ja juo kahvia samalla.

Kysyn kännykän korjauttamisesta ja asetuksista niin vastaus on "en mä tiiä". Kysyn myyjältä, että kukakohan tietäisi ja miten toimitaan hän vastaa "mä sanoin jo, että en mä tiiä". Siis aivan uskomatonta perseilyä!
 
80% 50+ vuotiaista kaupankassoista (naisista lähinnä) on vitun ärsyttäviä. Nyrpeitä elämäänsä kyllästyneitä haaskoja joilla ei oo minkäänlaista palvelualtiutta sekä kohteliaisuutta nuoria asiakkaista kohtaan (odottavat jotain anteeks pyytelevää asennetta nuorilta). Ja auta armias jos maksat isolla setelillä niin johan mummoa alkaa vituttaa.

Lapsuusvuosina asuessani erään huoltamon liepeillä oli siellä täsmällinen prototyyppi ylläolevasta 50+ naismyyjästä. Aika tylyä olla ikäänkuin "asiakkaana" kun todella joka kerta joutui anteeksipyytelevästi suorittamaan tilauksensa/ostoksensa. Välillä tuntui jopa siltä, että ansaitseekohan tässä edes mitään vaihtorahaa saada kun onhan se aika epäkohteliasta asiakkaalta maksaa isolla setelillä.
Muutenkin pelotti hengata hetkeäkään liian kauan joidenkin hyllyjen välissä miettimässä mitä ostaisi, kun ei tiennyt miksikä näpistelijäksi se kohta mua epäilee.
 
Gigantin myyjä kävi ärsyttämään.

Haettiin rouvalle läppäri ja myyjä oli kovasti tyrkyttämässä ylimääräisiä palveluita. Oli aika maansa myynyt kun ei ne kiinnostaneet. En varmasti ostaisi häneltä enää mitään. Itse koneesta ei sanonut mitään, vaikkakin annettiin myyjälle mainos, että voitko hakea tämän.
 
Eräs Mannerheimintien Alepa.

Ikää on 16-vuotta ja aina, kun käyn siellä pelaamassa RAY:n koneella, niin nämä kassatädit sulkevat pelikoneen. Sitten, kun käydään näyttämässä henkkareita niin nämä nauravat vaan päälle :eek:. Ja tämä ei ole mikään yksittäistapaus.

Tulipa kirjoitettua pari ystävällistä lappua palauteboksiin. Tiedä sitten, auttaako tuo yhtään mitään.

:offtopic:

Miksiköhän Hesburgerista ja Verkkokauppa.comista saa vain hyvää palvelua? Ainakin minusta tuntuu siltä.
 
http://www.virontupakka.com/catalog/index.php en ymmärrä miten tuo saa toimia kun on laitonta. väärää mainostamista ja ihmisten harhaan johtamista. ei oo tullu tupakkeja, mutta rahaa meni jonkin verran. paska virma. vittu ku ei edes sp:n runkkari vastaa. ihan periaatteen vuoksi ottaa aivoon, ei niinkään rahan, koska summa oli pieni.
 
http://www.virontupakka.com/catalog/index.php en ymmärrä miten tuo saa toimia kun on laitonta. väärää mainostamista ja ihmisten harhaan johtamista. ei oo tullu tupakkeja, mutta rahaa meni jonkin verran. paska virma. vittu ku ei edes sp:n runkkari vastaa. ihan periaatteen vuoksi ottaa aivoon, ei niinkään rahan, koska summa oli pieni.

Pari kaveria tilannu, jäi kuulemma tulliin, ja yhdelle tyypille tuli jotain ihmepaska Mallua. En suosittele kyseistä puljua:)
 
ESPOON AUTOMAALAAMO Askistossa, Pohjolan yhteistyökumppani. En ole koskaan nähnyt niin huononlaatuista jälkeä, eikä ihme ku siellä on muutama ehkä 17-18vee kesätyöntekijä duunissa "Ton parempaa jälkeä ei pystytä tekemään". Ja kun auton osat maalataan ihan eri värillä, kuin alkuperäiset ja maalipintaan jää ihme pölyä ymt paskaa, niin morjens!

http://www.espoonautomaalaamo.fi/
 
http://www.virontupakka.com/catalog/index.php en ymmärrä miten tuo saa toimia kun on laitonta. väärää mainostamista ja ihmisten harhaan johtamista. ei oo tullu tupakkeja, mutta rahaa meni jonkin verran. paska virma. vittu ku ei edes sp:n runkkari vastaa. ihan periaatteen vuoksi ottaa aivoon, ei niinkään rahan, koska summa oli pieni.

venäjältä saat kartongin tupakkaa 6e:D tax freesta:lol2::lol2:
 
Lappeenrannan Suomi Soffa.

Mie en tykkää siitä paikasta sitten yhtään tai ainakaan tästä eräästä myyjästä. Myyjä oli kyllä niin lipevä perseennuolija että, varmaan todella tyytyväinen itteensä. Kuitenkin, kauppoja ei tullut siksi, koska myyjä ei pystynyt pitämään lupaustaan. Olin kovin kiinnostunut eräästä muhkeasta sohvasta ja kun kysyin, että voiko ottaa samantien mukaan, ja myyjä kävi asian tarkistamassa koneelta ja sanoi että voi. Ilmoitin, että en voi sillä sekunnilla päättää asiasta, koska piti saada avokkini mielipide asiasta. Neuvoteltiin ja ajateltiin, että otetaan se. Ja asiasta ei kauan juteltu, aikaa meni max 2 minuuttia. Sanoin sitten myyjälle että me otetaan se. Ja kas, se ei sitten käynytkään niin, ilmoitti, että toimitusaika on 4-12:sta viikkoa. No thanks.
 
Jaa-a. Oulun Mäkkäri. Pari kertaa tullut erehdyttyä sinne, ja molemmilla kerroilla saanut täysin kylmän hyllyllä lojuneen hampurilaisen tarjottimelle.
 
^No sillon kandee viijä se sinne tiskille takasi. Saa uuven.
 
Oikeastaan kaikkien Porvoon kebabbien ovet vois naulata kiinni. Kolme paikkaa olen testannut ja kaikki olleet pelkkää #¤%aa.

Ararat: karvoja pizzan kebablihassa + "suolihuuhtelu" 30min "ateriasta"

Bodytonicin viereinen kebabbila siinä kulmassa: sisällä +40 => kokilla otsa täynnä hikikarpaloita => ruokahalun kiihoketta + "suolihuuhtelu" 30min "ateriasta".

Pika-Pippuri = Pika-Tippuri: Uskomatonta #¤tun #¤%"tusta! Jätkä lämmittelee mikrolla ateriat :hyper: Mikäs sen parempaa kuin mikrossa lämmitetty riisi & kebablastut :kuola: Voiton vei kuitenkin mikrossa lämmitetty kerroshampurilainen :kuola::kuola:

Sanotaanko näin, että kotikaupungin (lpr) huonoin kebabbimesta pesee mennen tullen tässä #¤%&reiässä testatut salmonellabaarit.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom