- Liittynyt
- 8.10.2006
- Viestejä
- 3 347
Tikkurilan eläinlääkäriasema Vantaalla.
Meinasi kissa kuolla hännän kuolioon, kun ei osattu hoitaa. Olisi pitänyt samoin tein amputoida, sen sijaan määrättiin antibioottia, että saadaan tuo tulehdus ensin pois.
!!!! Sama lääkäri kirjoitti papereihin, että häntä märkii ja on musta, eikä siltikään tullut mieleen? (Häntä oli jo lähes karvaton, ja muuttui silmissä pahemmaksi..) Kyseinen lääkäri oli asemalla vain tuuraamassa toista lääkäriä, mutta kävi kysymässä vakituiselta kirurgilta hoito-ohjeita, ja tämä puhui niistä antibiooteista näkemättä häntää. Määräsi vieläpä samaa lääkettä, jota kissa oli syönyt jo 5 päivää, eikä ollut tehonnut. Toinen lääkäri sanoi jo puhelimessa, ettei kyseinen tavara auta tähän vaivaan mitään. Ei enää ikinä sinne.:curs: :curs: :curs:
Luojan kiitos saatiin kissa samana päivänä toiselle lääkärille leikattavaksi. Hännästä ei jäänyt kuin 2 nikamaa jäljelle, eikä enempää kuulema olis ollu varaa poistaakaan. Väliä lääkärikäynneillä 7 tuntia ja n. 15 puhelinsoittoa.
Meinasi kissa kuolla hännän kuolioon, kun ei osattu hoitaa. Olisi pitänyt samoin tein amputoida, sen sijaan määrättiin antibioottia, että saadaan tuo tulehdus ensin pois.
!!!! Sama lääkäri kirjoitti papereihin, että häntä märkii ja on musta, eikä siltikään tullut mieleen? (Häntä oli jo lähes karvaton, ja muuttui silmissä pahemmaksi..) Kyseinen lääkäri oli asemalla vain tuuraamassa toista lääkäriä, mutta kävi kysymässä vakituiselta kirurgilta hoito-ohjeita, ja tämä puhui niistä antibiooteista näkemättä häntää. Määräsi vieläpä samaa lääkettä, jota kissa oli syönyt jo 5 päivää, eikä ollut tehonnut. Toinen lääkäri sanoi jo puhelimessa, ettei kyseinen tavara auta tähän vaivaan mitään. Ei enää ikinä sinne.:curs: :curs: :curs: Luojan kiitos saatiin kissa samana päivänä toiselle lääkärille leikattavaksi. Hännästä ei jäänyt kuin 2 nikamaa jäljelle, eikä enempää kuulema olis ollu varaa poistaakaan. Väliä lääkärikäynneillä 7 tuntia ja n. 15 puhelinsoittoa.
Liikkeen (siis G:n) huoltotiskillä sain aika tympeää palvelua asiakaspalveluhenkilön osalta, kun selitin että vika on ilmeisesti heikkojen kuorien syytä (kuoret olivat löystyneet jo parin kk:n sisällä kännykän ostosta, siten, että ne "keikkuivat" oudosti). Asiakaspalveluhenkilö vain sönkötti että "kyllä määki joudun vaihtamaan mun kännykäst muutaman kk:n välein kuoria, että ei ne nykyään oo kestotavaraa".