[***Musta Lista***]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Tikkurilan eläinlääkäriasema Vantaalla.
Meinasi kissa kuolla hännän kuolioon, kun ei osattu hoitaa. Olisi pitänyt samoin tein amputoida, sen sijaan määrättiin antibioottia, että saadaan tuo tulehdus ensin pois. :eek: !!!! Sama lääkäri kirjoitti papereihin, että häntä märkii ja on musta, eikä siltikään tullut mieleen? (Häntä oli jo lähes karvaton, ja muuttui silmissä pahemmaksi..) Kyseinen lääkäri oli asemalla vain tuuraamassa toista lääkäriä, mutta kävi kysymässä vakituiselta kirurgilta hoito-ohjeita, ja tämä puhui niistä antibiooteista näkemättä häntää. Määräsi vieläpä samaa lääkettä, jota kissa oli syönyt jo 5 päivää, eikä ollut tehonnut. Toinen lääkäri sanoi jo puhelimessa, ettei kyseinen tavara auta tähän vaivaan mitään. Ei enää ikinä sinne.:curs: :curs: :curs:

Luojan kiitos saatiin kissa samana päivänä toiselle lääkärille leikattavaksi. Hännästä ei jäänyt kuin 2 nikamaa jäljelle, eikä enempää kuulema olis ollu varaa poistaakaan. Väliä lääkärikäynneillä 7 tuntia ja n. 15 puhelinsoittoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vantaan kaupunki: asuntotoimi

Olin irtisanomassa vuokrasopimusta. Minulla oli asiaan liittyviä epäselvyyksiä, joten yritin soittaa nettisivuilla ilmoitettuun numeroon sellaisena aikana, jolloin siellä kuuluisi vastata (maanantaipäivänä). Viisi kertaa soitin, kukaan ei vastaa. Laitoin sähköpostia, jossa kyselin nuo samat asiat; menee 30 min ja sieltä soitetaan mulle päin. No, kaikki oli ok ja kysyin, voinko tulla paikan päälle perjantaina hoitamaan paperilla tuon asian. Kuulemma sopii.

Perjantaina menen paikalle, konttori lähes pimeänä. Nojaan ovikelloon, jolloin joku muija löntystää ovelle. "Tuu nyt sitten" on vastaus, kun esitän asiani. Kun pääsen ihmisen huoneeseen täyttämään lappua, alkaa tämä tilittää kuinka on joutunut olemaan koko viikon yksin töissä, että hän on ihan lopussa eikä ikinä enää suostu jäämään ainoana sinne paikan päälle (mitä lie tehnyt, kun ei puhelimeen ainakaan vastaa). Kuulemma pääsee onneksi seuraavalla viikolla lomalle, niin kamalaa on siellä töissä ollut. Koko ajan kun täytän paperia, mussutus jatkuu. Sanoin kyllä ääneen, että olin sopinut tulosta ja olisi voinut ilmoittaa, jollei käy. "Kyllä minä jonkun puhelun muistan", kivahtaa muija.

Oikein vituttaa etten sanonut suoria sanoja, olin niin häkeltynyt tuosta käytöksestä. Avaimia palauttaessa oli eri ihminen paikalla ja sain oikein ystävällistä palvelua, joten ei liene koko osasto aivan umpipaska.

Paikallinen s-marketti kusettaa asiakkaita oikein kunnolla, omalle kohdalle ei tosin ole sattunut mutta äitille ja äitin työkavereille.
Ensinnäkin hyllyssä on eri hinta kuin kassalla, tietenkin se hinta on kassalla eri, tästä kun huomauttaa niin sanotaan vaan että se on väärä hinta siellä hyllyssä, kuitenkaan asialle ei tehdä mitään. :curs: Toinen oli hedelmävaaka, joka näytti aina liikaa painoa ja sen mukaan hintakin oli liikaa. 1 tomaatti maksoi melkein euron noh eihän sitä olisi huomannut ellei olisi kuitista kattonut, äti osti kaksi omenaa söi töissä yhden ja toi toisen kotiin ja kattoi kotona pussin kyljestä hintalapusta painon 700g, äiti punnitti toisen omenan painoi 150g. Tästä kun mainittiin kassalla niin ei muuta sanota kuin että on varmaan rikki se vaaka. :curs: Parin kuukauden päästä vasta tuli lappu kyseiseen vaakaan että epäkunnossa, kuinka kauon lienevät kusettaneet. Noh en osta enää kyseisestä puljusta mitään eikä osta äitikään.

Pitääpä laittaa omat kokemukset DHL:stä. Ensin tilasin pixmaniasta tuotteen jonka dhl lupasi toimittaa 24-48h sisällä. Toimitus kesti noin 120 tuntia. Reklamaatioiden jälkeen pixmania/DHL hyvitti lopulta toimituskulut.

Toinen kokemus: 2 viikkoa sitten tilasin 3 näyttöä. Ok, perjantaina kun kyselin perään, näytöt oli lähteneet väärään kaupunkiin. No, soitin ja pyysin vaihtamaan osoitteen oikeaksi ja lähettämään oikeaan kaupunkiin. DHL lupasi että maanantaina toimitetaan. No otin vapaapäivän kun ne ei tiedä mihin aikaan toimitetaan.

Ei alkanut kuulua tänäänkään niin soitin taas sinne. Ei ollut kuulemma osoitteenvaihdos päivittynyt. Tässä vaiheessa puhelu loppuu. Soitan hetken päästä uudelleen, ja paketti onkin oikeassa kaupungissa, mutta ei ehdikään tänään toimittaa. Että huomenna pitäisi tulla.

No se ei onnistu, eli loppuenlopulta mun pitää itse ajaa omalla autolla viereiseen kaupunkiin hakemaan niitä niiden varastolta. KURIIRIFIRMAN varastolta. Pyysin kilometrikorvauksia, ei kuulemma onnistu kun ei ole niiden moka. No kysyin että kenen moka se on että ette pysty toimittamaan luvattuna päivänä tuotteita. Pyysi tekemään reklamaation. Puhelu kesti 50min, siitä 30min sain kuunnella Eros Ramazottia.

Vertailukohtana, jos ei olisi ollut välikätenä kuriirifirmaa, olisin voinut hakea tuotteet perjantaina lähimmästä postista. Vertailukohtana myös että mm. TNT:llä on myös iltakuljetus, eli asiakkaan ei tarvitse odotella 8-16 kotona.

ps. tuotteet ei ole minulla vieläkään, vaan odottelen edelleen soittoa DHL:n varastolta josko ne voisi tulla noutamaan itse.

Alkaa menemään aika paksuksi. Varastolla sanotaan tunnin odottamisen jälkeen että "sori ei niitä löydy mistään". Eli ne on ilmeisesti lähtenyt takas Tampereelle tai sitten ei ole koskaan lähetettykään tänne. Kukaan ei tiedä missä ne on. Miten näin paska firma voi olla olemassa?

Emmä jaksa..olkoon paska :jahas:

Kyllä nuo valitukset ovat kohdallaan, muttei liian pitkälle saisi mennä, vaikka kuin vituttais.

***Huom***

Nää thredit alkaa olemaan itse jo aika mustia listoja, eli vilkaskaapa tuosta pari linkkiä:

http://www.mpmaailma.fi/uutiset/index.asp?nro=657
http://www.mpmaailma.fi/uutiset/index.asp?nro=625

Eli lyhyesti, viisi kommenttia ********* tulleelta asiakkaalta nettifoorumilla ja turpaan tuli 11 000€, tosin homma jatkuu hovissa. Kukaan kuitenkaan tuskin tätä tahtoo omalle kohdalleen. Suosittelisinkin että Mike jopa poistaisi kyseisen threadin.

Iso pyllistys oikeuslaitosta kohtaan ja tästä eteenpäin järki mukana keskusteluissa.

***Huom***

***Huom***

Nää thredit alkaa olemaan itse jo aika mustia listoja, eli vilkaskaapa tuosta pari linkkiä:

http://www.mpmaailma.fi/uutiset/index.asp?nro=657
http://www.mpmaailma.fi/uutiset/index.asp?nro=625

Eli lyhyesti, viisi kommenttia ********* tulleelta asiakkaalta nettifoorumilla ja turpaan tuli 11 000€, tosin homma jatkuu hovissa. Kukaan kuitenkaan tuskin tätä tahtoo omalle kohdalleen. Suosittelisinkin että Mike jopa poistaisi kyseisen threadin.

Iso pyllistys oikeuslaitosta kohtaan ja tästä eteenpäin järki mukana keskusteluissa.

***Huom***

Siis mikä thread pitäisi poistaa? Tämäkö? Ootko kenties Rossossa töissä?

feikkiedit: Hetkinen.... ovelaa, olet selvästikin naamioinut oman negatiivisen palautteen mpmaailmaa kohtaan kertomalla muiden palstojen käyttäjien negatiivisista kokemuksista kyseisen firman kohdalla ikään kuin varoittavana esimerkkinä. Ymmärsinkö oikein?

Turun Ispoisten (?) Esso.

Myyjältä (blondi teinityttö, kuin suoraan Teboilin mainoksesta!) kun pyytää ristipää-meisseliä, niin pitkän vittuuntuneen katseen jälkeen myyjä heittää tiskille pihdit.. Siis oikeasti, jos on huoltoasemalla töissä, niin kyllä se pitäisi perkula osata erottaa edes muutama työkalu toisistaan! Huomautin hieman huvittuneena asiasta ja jälleen jäätävä mulkoilu ja neitokainen nostaa tiskille kasan työkaluja, joista valitsen sen meisselin.

Tarvitsin meisseliä lainaksi, jotta saisin auton katolta antennin ruuvattua irti autopesua varten.

("Ei tää mikään Teboil oo..") :D

Jep, ymmärsit juuri oikein :kippis1:

Mutta mietippä aikuisten oikeasti kuinka vähästä tälle herralle räpsähti. En nyt usko että Gigantit tai Rossot samalle linjalle lähtee, mutta odotappa kun Kirkkonummelainen "Pekka" vetää panta kireellä konkurssipesänsä kanssa iltalehteä auki ja huomaa moisen tekstin. Veikkaan että ainakin yksi "Pekka" löytää itsensä tietokoneelta googlettamasta että missäs nettisivustoilla sitä meijän maitokauppaa on lynkattu.

Jos näin helpolla Oikeuslaitos tekee varoittavan esimerkin netti solvaamisesta. Niin mitähän mahtaa Hokkasen Ollit kumppaneineen asialle tehdä.

Okei VITUN kaukaa haettu, mutta ehkä ymmärsit ideani.

EDIT: Kun taas tuota postiasi lukee, huomaa että et tainnut edes vilkaista linkkejä jotka tarjolle laitoin.

paskahousu:

Toi on jo aika eri asia. Jos täällä keskityttäisiin esim. pelkästään UFS:n haukkumieen ja puhuttaisiin paskaa ja sen takia UFS menettäisi asiakkaita, niin asia olisi eri.

Tosin threadin nimeksi voisi vaihtaa "Huonoja kokemuksia eri firmoista".

Joo, toi moottoripyora.org & Tylyttäjä CW Cycle World on hiukan hassu tapaus, länttäsin oman ketjun sille: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=57873

kaNi- eipä tuossa ole ollu 2 liikettä vastakkain, vaan yksittäisellä käyttäjällä (joka on osakas toisessa mp-liikkeessä) on muutamia viestejä ketjuissa jotka käsittelee Cycle World mp-liikettä. Sitä muilta tullutta negatiivista palautetta on suurin osa noista ketjuista.

Huomioikaa nyt, että toi singahtaa hovioikeuteen ja näin ollen on ikään kuin kesken vielä. Järjetön tuomio.

paskahousu:

Toi on jo aika eri asia. Jos täällä keskityttäisiin esim. pelkästään UFS:n haukkumieen ja puhuttaisiin paskaa ja sen takia UFS menettäisi asiakkaita, niin asia olisi eri.

Tosin threadin nimeksi voisi vaihtaa "Huonoja kokemuksia eri firmoista".

Kyseinen henkilö on heittänyt VIISI negatiivista kommenttia kokemuksiensa perusteella firmasta, joka ajautui konkurssiin. Näillä pohjilla 11000€ omaan laskuun. Hän kertoi negatiivisia kokemuksiaan yrityksestä, te kerrotte tässä threadissa negatiivisia kokemuksia yrityksistä. Välissä oli yksi ehkä vähän henkilökohtaisempi kommentti firmaa koskien, mutta sekään ei koskenut yrityksen asiakas suhteita/palvelua laisinkaan. Nuo kommentit ovat vielä helvetin lieviä verrattuna joihinkin tässä thredissä kirjoitettuihin mielipiteisiin. En ymmärrä miten nämä olisivat kaksi eri asiaa, mutta valaise ihmeessä minua.

Jatketaan kuitenkin tuossa toisessa threadissa.

kaNi- eipä tuossa ole ollu 2 liikettä vastakkain, vaan yksittäisellä käyttäjällä (joka on osakas toisessa mp-liikkeessä) on muutamia viestejä ketjuissa jotka käsittelee Cycle World mp-liikettä. Sitä muilta tullutta negatiivista palautetta on suurin osa noista ketjuista.

Keskustelua silloin joskus seuranneena muistelisin, ettei tämä Tylyttäjä ollut osakkaana toisessa mp-liikkeessä näiden viestien kirjoitushetkelle. Korjatkaa jos olen väärässä.

En ymmärrä miten nämä olisivat kaksi eri asiaa, mutta valaise ihmeessä minua.

Ainaki mun silmissä tossa on kyse kilpailusta ja toisen firman mustamaalaamisesta. En tosin ole perehtynyt koko asiaan yhtään.

Mutta jos näin ei ole, niin minkähän lakipykälien nojalla noi vaatimukset on esitetty? Kieltääko joku laki kertomasta huonoja kokemuksia?

zii sanoi:
zii:n avautuminen DHL:n toiminnasta...
No on itsellänikin hemmetin hyviä kokemuksia parin viime viikon sisällä DHL:stä. Paketti lähti Saksasta 19.1 eli 1,5 viikkoa sitten perjantaina, sen piti olla täällä 3-5 työpäivän kuluessa eli viimeistään viime perjantaina. Tänään kun soittelin asian perään niin ei meinaa pakettia löytyä mistään piru vie. Hienoa kun 300 euron lähetys on ties missä...

Tampereen Nekalassa sijaitseva pyöräliike A.Kallio.

Vittu mikä kyrpä se omistaja, tai mikä lie.. Muistan hyvin kun olin jotain 12v. ja menin luistimia terotuttaan, kadulla oli kyltti että hoituu, no eiku sisään. Tää äijä vaan sano mulle että "mää en ny ehdi" ja joi kahvia ja luki lehteä siinä työpöydällään.. Vittu ku vitutti!! Sen jälkeen en oo käyny.

Turussa eräs kodinkone+elektroniikkaliike (alkaa G:llä, ja kehuu halpoja hintojaan)
on kyllä boikotissa. Kännykän näppäimet eivät reagoineet kunnolla käskyihin, ja siten se meni takuuhuoltoon, eli itse jouduin viemään ja hakemaan pois :rolleyes: Liikkeen (siis G:n) huoltotiskillä sain aika tympeää palvelua asiakaspalveluhenkilön osalta, kun selitin että vika on ilmeisesti heikkojen kuorien syytä (kuoret olivat löystyneet jo parin kk:n sisällä kännykän ostosta, siten, että ne "keikkuivat" oudosti). Asiakaspalveluhenkilö vain sönkötti että "kyllä määki joudun vaihtamaan mun kännykäst muutaman kk:n välein kuoria, että ei ne nykyään oo kestotavaraa".
Siis mitä vittua?

Ja tosiaan itse jouduin viemään ja hakemaan kännykän huollosta :david: :david: :david: :david: :david: :david: :david: :david: :david: :david: :david: :david:

Nykyinen kantapaikka on M.P nimikirjaimilla varustettu liike. Ainakin huolto ja palvelu on tähän mennessä pelannut.

Turussa eräs kodinkone+elektroniikkaliike (alkaa G:llä, ja kehuu halpoja hintojaan)
on kyllä boikotissa. Kännykän näppäimet eivät reagoineet kunnolla käskyihin, ja siten se meni takuuhuoltoon, eli itse jouduin viemään ja hakemaan pois :rolleyes: Liikkeen (siis G:n) huoltotiskillä sain aika tympeää palvelua asiakaspalveluhenkilön osalta, kun selitin että vika on ilmeisesti heikkojen kuorien syytä (kuoret olivat löystyneet jo parin kk:n sisällä kännykän ostosta, siten, että ne "keikkuivat" oudosti). Asiakaspalveluhenkilö vain sönkötti että "kyllä määki joudun vaihtamaan mun kännykäst muutaman kk:n välein kuoria, että ei ne nykyään oo kestotavaraa". Siis mitä vittua?

Itsellä ei muistaakseni oo kokemuksia, mutta tuttavapiirissä kyllä kuullut jos jonkinlaista. Oli se kännykän vika mikä vaan ja takuu voimassa, niin vastaus on a) ei takuu tätä korjaa b) ite oot aiheuttanut. Pitääköön puhelimensa :D

Suositut

Back
Ylös Bottom