Nyt on mieli aika maassa.
Eli, jo kesän aikana suunniteltiin kavereiden kanssa, että juhlittaisiin synttäreitä kunnolla ja vuokrattaisiin limusiiniajelu. Päivä ois ollu eilen, mutta auto ei ikinä saapunut paikalle. Kaikki oli sovittu niin kuin pitikin, ajankohta ja kaverin osoite oli varattu ajoissa. Kun siirryttiin ulos odottelemaan, kaikkia jännitti niin perkeleesti, ihan kuin ois joulupukkia nassikoina venattu. Pitkään hypetetty päivä koittaisi.
Mutta se auto ei vaan ikinä tullut. Noh, kun yritettiin soittaa tälle kuskille, se ei aluksi vastannut. Ajateltiin, että löytääköhän perille kyseiseen osoitteeseen. Kun kaveri sai luurin päästä kiinni, ehti just sanoa osoitteen ja hädin tuskin kysästä että "niin meillä ois tilaus tänne..." niin eikö tää äijä lyö luurin korvaan!
Tässä vaiheessa ajateltiin, että tässä ei nyt oo ihan kaikki kunnossa. Jossain vaiheessa mä itsekin soitin, ja sama toistui, ehdin just sanoa nimeni ja sanottavani puoleen väliin kun luuri lyötiin korvaan. Mitä vittua-fiilis on aika lievä kuvaus mun sen hetkisiin fiiliksiin. Panin myös merkille, että taustalta kuului jotain puheensorinaa ynnä muuta, mikä tarkoitti että kuski ei ainakaan todellakaan ollut liikenteessä eikä kuulostanut siltä että kiinnostaiskaan olla. Sen puheen perusteella varovainen arvio oli, että äijällä oli hiukan promillea veressä.
Jossain vaiheessa sit luovutettiin ja tilattiin taksi baariin. Yks kaveri sai vielä matkan aikana kuskin kiinni ja yksi selitys oli mm. se, että auto oli odottanut puoli tuntia paikalla eikä ketään ollut tullut. Mehän siinä melkeen kolmen vartin verran värjöteltiin ulkona, ainakin optimistisimmat meistä. Taisipa vielä väittää, että oltais oltu niin kännissä, että ei tajuttu, kauanko oltiin ulkona oltu. Tuli kaiken mualimon selityksiä. Jossain vaiheessa sit sanottiin vaan, että tää ei jää tähän, ja unohdettiin juttu siksi illaksi.
Oltiin hommattu skumpat ja kaikki, suunniteltu just oikeat biisit soitettavaksi autoon ja muuta huumaa, käytiin jopa porukalla vaateostoksilla hommaamassa kunnon ykköset päälle kun kerrankin oltais juhlittu kunnolla. Mutta eipä päästy juhlimaan. Mua ei itse asiassa edes vituttanut, mä olin vaan niin pettynyt ja apeana etten muista koska viimeksi ois noin paljon harmittanut. Ihan kuin se joulupukki ei tosiaan ois ikinä tullutkaan :(
Ja kysehän oli tästä:
http://www.limopalvelu.com/