[***Musta Lista***]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Oli pakko keskeyttää ketjun luku tähän viestiin.

Siis... sä jättäisit auton siihen ja menisit pelaamaan jotain vitun hedelmäpeliä tai juomaan vaikka kahvikupin?

Vittu mä saisin tollasen huomattuani kyllä semmosen kohtauksen että oksat pois...

PIDÄTKÖ SINÄ TANKKAAMISESTA!?!? Jos mulla menis ton takia sekuntikin pidempään siinä vitun rahaa imevässä paskaa suoltavassa työpäivän viimeistään pilaavassa huoltoaseman pihassa, niin vitunvittu!

Rauha... :lol2:

Varo haagan shelliä...mä käyn siellä...

T: Hedelmäpelien ystävä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt on mieli aika maassa.

Eli, jo kesän aikana suunniteltiin kavereiden kanssa, että juhlittaisiin synttäreitä kunnolla ja vuokrattaisiin limusiiniajelu. Päivä ois ollu eilen, mutta auto ei ikinä saapunut paikalle. Kaikki oli sovittu niin kuin pitikin, ajankohta ja kaverin osoite oli varattu ajoissa. Kun siirryttiin ulos odottelemaan, kaikkia jännitti niin perkeleesti, ihan kuin ois joulupukkia nassikoina venattu. Pitkään hypetetty päivä koittaisi.

Mutta se auto ei vaan ikinä tullut. Noh, kun yritettiin soittaa tälle kuskille, se ei aluksi vastannut. Ajateltiin, että löytääköhän perille kyseiseen osoitteeseen. Kun kaveri sai luurin päästä kiinni, ehti just sanoa osoitteen ja hädin tuskin kysästä että "niin meillä ois tilaus tänne..." niin eikö tää äijä lyö luurin korvaan!

Tässä vaiheessa ajateltiin, että tässä ei nyt oo ihan kaikki kunnossa. Jossain vaiheessa mä itsekin soitin, ja sama toistui, ehdin just sanoa nimeni ja sanottavani puoleen väliin kun luuri lyötiin korvaan. Mitä vittua-fiilis on aika lievä kuvaus mun sen hetkisiin fiiliksiin. Panin myös merkille, että taustalta kuului jotain puheensorinaa ynnä muuta, mikä tarkoitti että kuski ei ainakaan todellakaan ollut liikenteessä eikä kuulostanut siltä että kiinnostaiskaan olla. Sen puheen perusteella varovainen arvio oli, että äijällä oli hiukan promillea veressä.

Jossain vaiheessa sit luovutettiin ja tilattiin taksi baariin. Yks kaveri sai vielä matkan aikana kuskin kiinni ja yksi selitys oli mm. se, että auto oli odottanut puoli tuntia paikalla eikä ketään ollut tullut. Mehän siinä melkeen kolmen vartin verran värjöteltiin ulkona, ainakin optimistisimmat meistä. Taisipa vielä väittää, että oltais oltu niin kännissä, että ei tajuttu, kauanko oltiin ulkona oltu. Tuli kaiken mualimon selityksiä. Jossain vaiheessa sit sanottiin vaan, että tää ei jää tähän, ja unohdettiin juttu siksi illaksi.

Oltiin hommattu skumpat ja kaikki, suunniteltu just oikeat biisit soitettavaksi autoon ja muuta huumaa, käytiin jopa porukalla vaateostoksilla hommaamassa kunnon ykköset päälle kun kerrankin oltais juhlittu kunnolla. Mutta eipä päästy juhlimaan. Mua ei itse asiassa edes vituttanut, mä olin vaan niin pettynyt ja apeana etten muista koska viimeksi ois noin paljon harmittanut. Ihan kuin se joulupukki ei tosiaan ois ikinä tullutkaan :(

Ja kysehän oli tästä: http://www.limopalvelu.com/

Speakeasy Tampereella Siberiassa. Huonoa palvelua, pepsissä ei hiilihappoja -> huomautuksesta huolimatta ei hyvitystä -> toinen huomautus toiselle tarjoilijalle -> hyvitys, pienet annokset, kalliit hinnat, ruoka ok hyvää.

Siis... sä jättäisit auton siihen ja menisit pelaamaan jotain vitun hedelmäpeliä tai juomaan vaikka kahvikupin?

Vittu mä saisin tollasen huomattuani kyllä semmosen kohtauksen että oksat pois...

Komppaan.
Pelkästään kyseisen tilanteen ajatteleminen saa verenpaineen kohoamaan :curs:

Omalle kohdalle sattui varsinainen asiakaspalvelun helmi noin 10 vuotta sitten. Liikkeen jätän mainitsematta, koska yleensä sain hyvää palvelua kyseisessä elintarvikeliikkeessä.

Minä: Onko teillä tuotetta X?
Myyjä: En tiiä.

Menin aivan lukkoon, kiitin vain ja poistuin paikalta. On ihan ok, jos myyjä sanoo ettei tiedä jotain asiaa, mutta selvittää sen tavalla tai toisella. Kyseinen myyjä ei tehnyt elettäkään ottaakseen asiasta selvää! :wtf:

Omalle kohdalle sattui varsinainen asiakaspalvelun helmi noin 10 vuotta sitten. Liikkeen jätän mainitsematta, koska yleensä sain hyvää palvelua kyseisessä elintarvikeliikkeessä.

Minä: Onko teillä tuotetta X?
Myyjä: En tiiä.

Menin aivan lukkoon, kiitin vain ja poistuin paikalta. On ihan ok, jos myyjä sanoo ettei tiedä jotain asiaa, mutta selvittää sen tavalla tai toisella. Kyseinen myyjä ei tehnyt elettäkään ottaakseen asiasta selvää! :wtf:

Minulle on käynyt vastaavanlainen tapaus alusvaateostoksilla. Kysyin onko tuotetta x ja vastaus oli en tiedä ja myyjä jatkoi näpertelyä ja lähti menee. Hetken aikaa olin :eek: ja sitten nousi sappi kurkkuun. Olen yleensä hyvin rauhallinen ja osaan hoitaa asiat rauhallisesti, mutta silloin vain kilahti. Lähes huusin, "mihin sä olet oikein menossa, mä kysyin sinulta jotain ja aika luonnollisesti haluan paremman vastauksen kuin "en tiedä". Mulla keitti ihan yli ja oli aika lähellä etten vetänyt kuonoon sitä muijaa :curs:. Muija mulkaisi hyvin loukkaantuneen näköisenä, halooo millä oikeudella. Hän sitten lähti kyselemään onko kyseistä tuotetta ja tuli naama nurinpäin ilmoittamaan ettei kyseistä tuotetta ole. Vaikka sellainen olisi löytynytkin, niin en ihan tasan varmasti olisi ostanut sitä tästä liikkeestä. Sanoin sille doorikselle, että kannattaa harkita oikein huolella ammatinvalintaansa. Kerroin myös, että hänen asiakaspalvelunsa on todella ala-arvoista. Ei mitään olen pahoillani tai mitään vastausta vaan ylimielistä ilmettä. Miksi valita asiakaspalvelu, jos se ei kiinnosta pätkän vertaa.

No huh huh mikä meininki, voin uskoa että v*tuttaa.

Ette sentään ollu maksanu mitään vielä?
Ei oltu maksettu mitään, jos oltais niin sittenhän tästä riemu ratkeais.

Sähköposti on nyt lähetetty ja toivon oikeesti vastausta mieheltä. Niinku tuolta sivuiltakin voi lukea noista artikkeleista, kyllä tässä ihan kunnon limusiiniyritys on kuitenkin kyseessä. Eli ei mitään hämärävuokrauksia oltais alunperin mentykään tekemään.

Jos tulee asiallinen vastaus ja esim. joku hyvitys, niin sehän on ihan :piis: vaan ja syön sanani. Tunnelma ei tietty vaan olis enää sama. Jos ei tuu vastausta, niin en tiiä, mustat listat paukkuu ja lähdetään varmaan porukalla Rymättylässä käymään. :evil:

Mitä kummaa? Agricolan Mikehan juttelee aina mukavia kaikille tutuille naamoille. Jos et Miken suomea ymmärtänyt, niin oletko varma ettei Mike vain kommentoinut Brasilian jalkapallojoukkuetta tai esitellyt uutta kahvinkeitintään?
Olen varma. Suoraa huutoa. Maksoin vieläpä käteisellä. Ja syytä en edelleenkään tiedä, koska tuo oli viimeinen kerta kun kävin siellä. Kuten totesin, tuossa tilanteessa otin ruuat ja maksoin täysin normaalisti, ja tuohon hetkeen saakka pidin omistajaa ihan ok tyyppinä, minulla ei ollut mitään häntä vastaan edes ajatuksissani. Kaverini, jotka näkivät koko tilanteen, olivat myös hyvin ihmeissään tapahtuneesta.

Tuohon asti kävin paikassa säännöllisesti. Voisi kai sanoa että olin vakiasiakas. Mutta muitakin paikkoja löytyy, joten miksi kantaisin rahojani yrittäjälle joka käyttäytyy tuohon tapaan.

Nyt on mieli aika maassa.

Eli, jo kesän aikana suunniteltiin kavereiden kanssa, että juhlittaisiin synttäreitä kunnolla ja vuokrattaisiin limusiiniajelu. Päivä ois ollu eilen, mutta auto ei ikinä saapunut paikalle. Kaikki oli sovittu niin kuin pitikin, ajankohta ja kaverin osoite oli varattu ajoissa. Kun siirryttiin ulos odottelemaan, kaikkia jännitti niin perkeleesti, ihan kuin ois joulupukkia nassikoina venattu. Pitkään hypetetty päivä koittaisi.

Mutta se auto ei vaan ikinä tullut. Noh, kun yritettiin soittaa tälle kuskille, se ei aluksi vastannut. Ajateltiin, että löytääköhän perille kyseiseen osoitteeseen. Kun kaveri sai luurin päästä kiinni, ehti just sanoa osoitteen ja hädin tuskin kysästä että "niin meillä ois tilaus tänne..." niin eikö tää äijä lyö luurin korvaan!

Tässä vaiheessa ajateltiin, että tässä ei nyt oo ihan kaikki kunnossa. Jossain vaiheessa mä itsekin soitin, ja sama toistui, ehdin just sanoa nimeni ja sanottavani puoleen väliin kun luuri lyötiin korvaan. Mitä vittua-fiilis on aika lievä kuvaus mun sen hetkisiin fiiliksiin. Panin myös merkille, että taustalta kuului jotain puheensorinaa ynnä muuta, mikä tarkoitti että kuski ei ainakaan todellakaan ollut liikenteessä eikä kuulostanut siltä että kiinnostaiskaan olla. Sen puheen perusteella varovainen arvio oli, että äijällä oli hiukan promillea veressä.

Jossain vaiheessa sit luovutettiin ja tilattiin taksi baariin. Yks kaveri sai vielä matkan aikana kuskin kiinni ja yksi selitys oli mm. se, että auto oli odottanut puoli tuntia paikalla eikä ketään ollut tullut. Mehän siinä melkeen kolmen vartin verran värjöteltiin ulkona, ainakin optimistisimmat meistä. Taisipa vielä väittää, että oltais oltu niin kännissä, että ei tajuttu, kauanko oltiin ulkona oltu. Tuli kaiken mualimon selityksiä. Jossain vaiheessa sit sanottiin vaan, että tää ei jää tähän, ja unohdettiin juttu siksi illaksi.

Oltiin hommattu skumpat ja kaikki, suunniteltu just oikeat biisit soitettavaksi autoon ja muuta huumaa, käytiin jopa porukalla vaateostoksilla hommaamassa kunnon ykköset päälle kun kerrankin oltais juhlittu kunnolla. Mutta eipä päästy juhlimaan. Mua ei itse asiassa edes vituttanut, mä olin vaan niin pettynyt ja apeana etten muista koska viimeksi ois noin paljon harmittanut. Ihan kuin se joulupukki ei tosiaan ois ikinä tullutkaan :(

Ja kysehän oli tästä: http://www.limopalvelu.com/

Jaa vähän kummastuttaa koska mun kokemukset tosta on ollut pelkästään myönteisiä ja homma on pelannut.Kannattas vähän miettiä onko se teidän oma käytös ollut täysin asiallista.Kävikö sulla mielessä ollenkaan että vaikka joku on palvelu ammatissa niin ei se silti tarkota että pitäis kaikkea sietää. 1000*:david:

Ukin Musiikki - http://www.ukinmusiikki.fi/

Verkkokaupoista ainoa, jonka kanssa itselläni on ollut ongelmia. Tilasin ~100€ summalla parikymmentä hieman harvinaisempaa cd:tä ja vain n. 10% tilatuista toimitettiin. Pitkällisen noin kuuden kuukauden e-mailsodan jälkeen sain korvaavia tuotteita, mutta todella paha maku jäi suuhun. Muutamalla DJ-tutulla on samansuuntaisia kokemuksia kyseisestä kaupasta.

Myös Pop-lehti julkaisi asian tiimoilta artikkelin tänä vuonna: http://www.pop-lehti.fi/ukinmusiikki.pdf

Jaa vähän kummastuttaa koska mun kokemukset tosta on ollut pelkästään myönteisiä ja homma on pelannut.Kannattas vähän miettiä onko se teidän oma käytös ollut täysin asiallista.Kävikö sulla mielessä ollenkaan että vaikka joku on palvelu ammatissa niin ei se silti tarkota että pitäis kaikkea sietää. 1000*:david:

Kaverin firma tai jotain?

Ei tuossa tekstissä mielestäni tullut mitenkään esille, että kaveriporukka olisi huonosti käyttytynyt. Oon kylläkin kuullut huhua, että Pakkikselle kirjottelisi Limopalvelusta joku kaveri;)

Niin. Se on lähtökohtaisesti tietysti asiakkaan vika jos tilattu limusiini ei saavu paikalle...

No eihän tuossa todellakaan asiakas mitenkään huonosti käyttäytynyt.
Taitaa osku kirjoitella näitä 1000*:david: kommentteja jostain limusiinin uumenista. Busted! :whip:

Kannattas vähän miettiä onko se teidän oma käytös ollut täysin asiallista.Kävikö sulla mielessä ollenkaan että vaikka joku on palvelu ammatissa niin ei se silti tarkota että pitäis kaikkea sietää. 1000*:david:
Mä en nyt aivan täysin ymmärtänyt, miten toi jälkimmäinen lause ja deividittely liittyi yhtään mihinkään? Mitä sä tarkoitat sietämisellä? Kyllä tässä tapauksessa asiakas sai nyt sietää sitä, että vastaukseksi saatiin luuria korvaan kun piti vain ystävällisesti kysyä, että osaako varmasti perille. Osoitteen ehti sanoa puoliksi ja sen, että oli varaus, kun painoi sitten toisessa päässä punaista luuria.

Eli kyllä meidän käytös aivan asiallista on ollut, enhän mä puhunut meidän käytöksestä itse asiassa yhtään mitään. Yksi kaveri tosin kännissä vähän innostui puhumaan jostain "asian viemisestä eteenpäin" ja jotain muuta, mutta sanoin jo tälle kaverille että rauhoittuu sen suhteen ja antaa mun hoitaa asiaa.

Edelleen painotan, että sähköposti asiasta on lähetetty ja odotan mielenkiinnolla vastausta. Jos asia kääntyy parempaan suuntaan ja saadaan anteeksipyyntöjä, niin eihän siinä enää mitään. Ennen selvitystä on ihan turha alkaa polkemaan toisen yksityisyritystä maanrakoon.

Tota mä just tarkotan,vois vähän miettiä ennen kun rupee päissään uhkailemaan.

Herran isä, sinä annat nyt tälle limusiinipalvelulle aina vaan huonompaa ja huonompaa mainosta! Oikean karhunpalveluksen teet limopalvelun omistajalle.
Siis limusiini ei saapunut paikalle. Asiakkaat ovat pettyneitä, ja mielestäsi asiaa auttaa vielä vittuilla päälle asiasta sen kummemmin tietämättä? Tuskin "asian viemistä eteenpäin" oltaisiin edes harkittu, mikäli ajoissa varattu kyyti olisi ilmaantunut paikalle, niinkuin sen olisi kuulunut.

Arvostan itse ainakin sitä, että huonosta pavelusta kerrotaan eteenpäin. Limusiinia tilattaessa on hyvä tietää kuitenkin se, että tilattu limusiini jopa saapuu paikalle sovittuna ajankohtana. Tiedän sitten olla tilaamatta palveluja limopalvelusta, jos tiedossa olisi mahdollinen pettymys ja sitten vielä tällaista puhetta asiakkaan lynkkaamiseksi kaupan päälle.

Hienosti poimit juuri oleellisimman pointin tekstistäni.

Tämä kyseinen kaveri ei mitenkään uhkaillut sanan varsinaisessa merkityksessä, ilmoitti vain jyrkästi, että asiaa tullaan viemään eteenpäin jos kuski ei nyt vastaisi puhelimeen. Eihän teko tietysti fiksuimmasta päästä ollut, mutta mikäli tässä nyt pääsee jälkipuinnille, niin voin ihan rehellisesti pyytää sitä anteeksi kyseiseltä yrittäjältä jos siltä tuntuu. Ja sama kaverihan myöhemmin puhui pidempäänkin puhelimessa (siis juuri silloin kun tuli selityksiä jostain numerosta johon voi valittaa yms), ja ihan rauhallisen asiallisesti mitä nyt siinä vieressä kuuntelin.

Hahah!

Ota ne limusiinipalvelulasit pois päästäsi ja lue uudestaan toi teksti!

Sä taisit ite olla se kuski jolta on jäänyt korkki vähän liian pitkäks aikaa auki.

Tota juttua ei saa mitenkään käännettyä asiakkaan syyks, ei sitten millään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom