must..think..bodybuilding?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja painaja
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
kysyisin onko monilla sama että ajattelette melkein lakkaamatta treeniänne oli se sitten tämänpäivä huomisen tai eilisen,mutta ajatuksenne pysyvät treenissä.
minulla on tälläinen "vaiva":dance2:että rupiaa vituttamaan jos treeni ei kulje ja sitten ajattelee "nyt vielä huomennakin treenammaan perkele" enkä tarkoita hyvällä tavalla.
esim.tnä oli jalkapäivä olin paikallisella uimahallin punttiksella missä ajattelin vetää joka tiistaisen jalkasession,kyykkyä,häkkiä,ojennuksia,koukistuksia no menin sinne ja kuin seinään tuli motivaation puutos ei mennyt mikään mihinkään suuntaan,ajatus katkesi ja rupesi suoranaisesti vituttamaan ja silloin tuli taas päähäni että "mitä edes teen täällä",tälläisiä ajatuksia tulee aika usein ja pitäisi jotenkin saada uutta inspiraatiota näihin alkukesäisiin treeneihin.huomisen treenit ovat mulla rinta,olkapäät,epäkkäät ja voin vaan kuvitella mitenköhän nekin menee..jos menee,mutta pääpointtini oli lähinnä näin,että on pakko mennä salille vaikka se tuntuisi vastenmieliseltä ja tavallaan joskus jopa siltä että "mitä mä sinne salille meen,emmä sillä mitään saavuta" asiani oli että,onko teillä muilla koskaan tullut tälläisiä mielenmuutoksia :worship:

KIITOKSIA LUKIJOOLLE JA TEILLE KAIKILLE MUILLEKKIN KANNUSTAJILLE :)

No ajattele vaik näin. Jotta saat maksimaalista hyötyä ni keskity joka liikkeessä kauheesti. Kuvittele että muutut lihakimpaleeks jos vaik treenaat jalkoja. Sit kuvittele että oot titanic joka murtaa jään läpi joka toistol.

Itellä on kans kello kädes ja tuijotan sitä koko ajan aina sarjojen välis ja katon ku alkaa uus.

Nykyään en välitä paljoa YHTÄÄN siitä ketä on salilla ja kattooko ne mua ku teen hauista esim 7kg painoilla ja painan ite 102kg. Hyvä itseutunto auttaa pitää mielen keskittyneenä. Vaikka muut ihmiset ei sun treeniä halua häiritä ni oon huomannu että joskus menneisyydessä sitä ei kehtaa tehä kaikkia liikkeitä mitä aiko ja jotain.

Mieti että oot joku ronnie coleman ilman steroideja ja treenaile sen mukaan :>

En ole kyllä tommoseen törmänny joskus vituttanu kun 1 jakoisella treenasin ku meni päin vittuu, mutta se anto vain lisä inspistä ;)

Mulla ei ole motivaatio-ongelmaa salilla varmaan juuri koskaan. Kun sinne menee, jaksaa painaa. Sen sijaan harmittaa kun ei ole työrytmissä oikein mukana, herätys aikaisin ja jää univelkaa. Sitten ei tuu mentyä salille. Siis esim. tänään olisin mennyt muuten. Mutta ei se siihen kaadu treenailu, hyväähän se muutama päivä off joskus tekee. Pointtina siis se, että salilla kyllä jaksaa painaa, kunhan sinne pääsee. Sinne meneminen ei normaalisti olisi työlästä, ei vaan aivokuolleen väsyneenä tunnu fiksulta. Niinkin on käyty, yllättävän hyvin se rauta kulkee siltikin, on vaan paljon paskempi fiilis silloin.

Kyllä salille kun pääsee niin rauta nousee aina aika mukavasti!mutta välipäivät, treenipäivien illat ja muu aika on sellaista että vähänväliä tulee treeni mieleen!ja jos ei mieti treeniä niin sitten syömistä!oma ongelma on ollu tollasta viimeaikana..ite oon treenaillu vaihtelevalla menestyksellä noin 3vuotta mut viimeset 3kk ajatukset on ollu vain salilla.:itku:

Täälläkin pyörii treenit mielessä koko ajan, mutta ei tosiaankaan huonolla tavalla;) se on näin alussa hauskaa ja helppoo se salilla käynti kun tulokset nousee pirusti vaikkei joka treenissä jaksaiskaan kaikkeesa antaa ja motivaatio pysyy korkeella:rock:

Itellä tais olla joskus 9-luokalla että treenit pyöri mielessä koko ajan, nykysin pyöriikin sitten vaan salilla ollessa.

alottaessa ne treenit eniten mielessä pyörii ja sitten kokoajan vähemmän ja vähemmän. pitää vaan pitää huoli ettei rupee mitään taukoja ottamaan vaan käy säännöllisesti siellä salilla. Siinä vaiheessahan se murroskohta tulee kun ei enää olla "aloittelijoita" eikä tulokset enää nousekkaan hirveää vauhtia. yleensä siitä karsiintuu sitten ne pois ketä ei tarpeeksi kiinnosta ja ne jotka oikeasti viihtyvät harrastuksen parissa eivätkä vain metsästä sixpäkkiä ja penkkitulosta. Mutta eihän sellasta porukkaa pakkiksesta löydykkään jotka jättäisivät leikin kesken ;)

:)

mulla on aina jalkapäivinä toi muutos tohon inspikseen vaikka jalat on näin 2x viikossa ja muu kroppa 1

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Kuten sanottu, aloitellessa touhu pyörii kokoajan mielessä, ja varsinkin silloin jos treeni toimii henkireikänä. Toi henkireikä tilanne on siinä mielessä vähän fataali, että jos loukkaantuu niin elämä on ohi.

Mulla ei ole motivaatio-ongelmaa salilla varmaan juuri koskaan. Kun sinne menee, jaksaa painaa. Sen sijaan harmittaa kun ei ole työrytmissä oikein mukana, herätys aikaisin ja jää univelkaa. Sitten ei tuu mentyä salille. Siis esim. tänään olisin mennyt muuten. Mutta ei se siihen kaadu treenailu, hyväähän se muutama päivä off joskus tekee. Pointtina siis se, että salilla kyllä jaksaa painaa, kunhan sinne pääsee. Sinne meneminen ei normaalisti olisi työlästä, ei vaan aivokuolleen väsyneenä tunnu fiksulta. Niinkin on käyty, yllättävän hyvin se rauta kulkee siltikin, on vaan paljon paskempi fiilis silloin.

Itellä aika pitkälti sama. Motivaatiota löytyy runsaasti salille menemiseen sekä muuhun urheiluun (lenkkeily, uinti, pyöräily, rullaluistelu), mutta työaikojen kanssa tulee aina välillä ongelmia. Vuorotyötä kun tekee, niin työn ajankohdat vaihtelee runsaasti viikottain. Esim. nyt kaks päivää putkeen alkanut duuni 05.30 ja lopunut 17.30, joten 12h työpäivän jälkeen ei enää oikein jaksa raahautua salille, vaikka kovasti haluisi. Kyllä sitä tulee melko usein kuitenkin mentyä, mutta joutuu vetämään kevyemmän reenin. Työ kun on vielä melko fyysistä, niin ei saa tarpeeksi lepoa. Huomaa parhaiten ranteista (kipparikalle lihas? ;) ) levon tarpeen, kun melko usein kipeä ja kovasti pelkään, että tulehtuu vielä jossain välissä pahemmin.

Mutta mutta motivaation kanssa ei ole ongelmia. Se on kyllä paha alkaa toisille kehittämään motivaation lähdettä, sillä sen pitää lähteä itsestään. Alunperin oma motivaatio salilla käymiseen alkoi opiskelupaikan takia (pelastusopisto). No on se vieläkin se motivaation lähde ja ensi syksyn opistoon haku, mutta mitä kauemmin treenanut, niin vähemmän sitä on koko ajan joutunut motivoimaan itseään. Kun kerran treenaamiseen jää jumiin, ei siitä osaa irroittautua.
Pahimmat paikat on, kun tulee jotain loukkaantumisia ja joutuu pitämään taukoa urheilusta. Pariin otteeseen olkapää tulehtunut, joten salilla käyntiä joutunut silloin rajoittamaan joksikin aikaa. Myös kova pala oli, kuin vasen polvi alkoi vihlomaan talven aikana joustessa. Nyt ollut juoksemisesta taukoa reilu 5kk ja kova hinku olisi taas päästä juoksemaan. :rock:

Itellä ei onneksi ole mitään vakavempaa motivaatioprobleemaa ilmennyt. Kävisin salilla vaikka joka päivä, jos se olisi työn puolesta mahdollista.

Ainoa mikä tökkii on jalkatreenit.
Kinttuja treenatessa motivaation lähde on se, että tämän hoidettua pääsee treenaamaan taas jotain muita musgeleita.

tälläinen se mullaki o että jalkapäivänä jotenki tuntuu ärsyttävältä vaikka salille lähtiessä suunnittelen treenin jaloille ja silloin se tuntuu mukavalta

Mikä vitutus tuleekaan kun joutuu olemaan vaikka viikon pois, saatika yhden salikerran... Mutta helvetti, pitäisi kohta koko kesä olla... EI KÄY. Ei vaan käy, en suostu.

Huoh... :(

Ainoa mikä tökkii on jalkatreenit.
Kinttuja treenatessa motivaation lähde on se, että tämän hoidettua pääsee treenaamaan taas jotain muita musgeleita.

Tätä kutsutaan synnynnäiseksi RHP-syndroomaksi. Parannusta ei valiettavasti ole. Oireita pystyy lievittämään, mutta syndrooma nostaa aina päätään kun hetkeksi keskittyminen herpaantuu. Sairastavia julkkiksia mm. Greg Valentino. Lievitysta vaivoihin saa, kun katsoo Ronnien vapaaohjelmaa vuodelta 2005

Paras vinkki saada motivaatiota on kyl kattoo rockyleffat :D. En tiedä mul ainakin alko innostus koko saliharrastukseen just ku katoin rocky 3, mis oli viel se laulu eye of the tiger . Et kannattaa kattoo oikeesti ne leffat piristää ja adrenaliini jytisee vaik istuis vaan paikallaan

hyvää motivaation nostamiseen on tsekkailla noita ronnien treeni videoita ym.. motivaatio kyllä nousee tulosten myötä ainakin minulla :D ? jos sulla on sellanen tunne että ''et saavuta mitään'' ja tää on ihan turhaa'' uhraa vapaa ajastas nyt vaan siihen saliin ja katso kaikki treeni, syömiset ym kuntoon ja sitä myötä saat tulosta. jos se ei inspiroi sua jatkamaan niin sitten kannattaa unohtaa koko paska. oli kyllä taas niin vtn tärkee postaus :D:D

en kyllä ymmärrä tätä porukkaa jota motivoi se että on niin naru tjsp usein kuulee että näin tuossa kaupungilla jätkän joka oli varmaan +100 2%rasvoilla itte oon niin naru että teki mieli heti mennä treenaan'''' you know ?

en kyllä ymmärrä tätä porukkaa jota motivoi se että on niin naru tjsp usein kuulee että näin tuossa kaupungilla jätkän joka oli varmaan +100 2%rasvoilla itte oon niin naru että teki mieli heti mennä treenaan'''' you know ?

Ihan yksinkertaista:

Näät isomman äijän ku sä ite oot, ja sehän ei oo sallittua et joku on sua itseä isompi, joten meet nopeeta treenaamaan ettei se enää pian oo sua isompi. Tuossa se pointti vähän kärjistetysti. :D

(Itseä ainaki motivoi se et näkee isoja tyyppejä vaikka kaupungilla)

Suositut

Back
Ylös Bottom