must..think..bodybuilding?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja painaja
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Niimpä onkin, rinta-hauis-forkku (olkapää, selkä) - päivä eli viikon parasta antia. Ei pitäisi penan kulkemisen jäädä kaloreista kiinni, ahkera kinkkutankkaus takana mitä todennäköisemmin
nimenomaan :D

Kyllä täälläkin ajatellaan samalla tavalla. Harjoittelemaan pitää päästä hinalla millä hyvänsä. Onko teille tullut vastaan semmoista, että olette ennen pystyneet tekemään kaiken aivan täysiä ilman varmistajaa tai jotakin ketä huutaa vierellä. Minulla oli silleen, että pystyin tekemään näin. Nykyään haluaisin aina varmistajan tai vierelle jonkun, joka tsemppaa. Kyllä pystyn tälläkin hetkellä tekemään kaiken aivan täysiä, mutta tuntuu, että jos on varmistaja saa kaiken hyödyn harjoittelusta irti. Eikä ajattele, että harjoittelu meni hukkaan tai ei tästä mitään hyötyä ollut.

Eipä itsellä ole ollut kun muutaman kerran kaveri mukana salilla tän alle vuoden aikana mitä oon tuol käyny :(, silti tulokset nousee hyvää tahtii ja lihaakin tarttuu :D.

Mulla ainakin padipildaamisessa hankalinta on syöminen. Työpäivän jälkeen ei jaksaisi tehdä mitään ruokaa joten sortuu vetämään jotain rahkoja joilla nälkä sitten lähtee. Motivaatiota syömiseen saan kyllä joka kerta kun kuljen peilin ohi "Ton äijjän pitäs syödä prkleen paljon enemmän".

Peili :thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom